Mala skola stajlinga (kako treba, a kako ne)
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 TCT
Lancia Delta III 1.4 T-Jet - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Mala skola stajlinga (kako treba, a kako ne)
Interesantno stilizovan automobil. Dolce gabbana unutrasnjost? Prada rucica menjaca?
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- slavko
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.8ts
- Lokacija: beograd
- sibin
- Garaža: 5,4L
- Lokacija: bgd
Post
Re: Mala skola stajlinga (kako treba, a kako ne)
fale samo zatamnjena stakla. voziti ovo bi me bilo sramota, pa da me barem niko ne vidi.
- TheWickerMan
- Administrator
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 TCT
Lancia Delta III 1.4 T-Jet - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Mala skola stajlinga (kako treba, a kako ne)
Nikad mi neće biti jasne ove fore sa sečenjem volana. Unakaziše auto načisto.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Mala skola stajlinga (kako treba, a kako ne)
glupo je komentaristati ovakve kvazi automobile
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Kosovic
- Garaža: /
- Lokacija: Vrbas
- Lokacija: Vrbas
Post
Re: Mala skola stajlinga (kako treba, a kako ne)
Koliko znam, što se ono kaže, "na šraf" paše 1.6D iz Golfa 2 u ovaj 924. Bio je jedan tu kod nas 924 sa 1.6D motorom.TheWickerMan napisao:Porše 924. Radije bi vozio Golfa 2 nego ovo.
- genca
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW
- Lokacija: Kladovo
- Lokacija: Kladovo
- alfabg
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd(85 kw)rest. 2004.Remaped
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mala skola stajlinga (kako treba, a kako ne)
924 je krajem osamdesetih bio opasan auto kod nas,imao sam srecu da ga vozim par meseci.Koliko se secam vise se isticao kao pojava u onom sivilu pored peglica,keceva i 128-ca.nego po performansama(gledajuci iz danasnjeg ugla)Secam se da mu je prva brzina bila kontra(kod nas druga)Ne mogu da se setim detalja,secam se samo menjaca,polozaja-skoro lezeceg(u odnosu na moj bmw koji sam tada imao)Tabla je bila bljak,i naravno velikog broja zainteresovanih mladih dama ispred Skc-a,Arhaika,Picerije Freska i slicnih mesta.Za tadasnje vreme pravi "Picolovac" E da farovi na podizanje.Sad ne da ga nebi vozio nego se smorim kad ga vidim koliko je ruzan.944 je nesto bolji,probao sam ga ozbiljnija masina od 924.E sad koliko konja,ccm i sl.nema sanse da se setim.Secam se dame koja mi je dala da probam 944 crvene boje,tad su i kola i ona bili vrh.Znate mozda o kojoj pricam
Show Must Go On
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
Post
Re: Mala skola stajlinga (kako treba, a kako ne)
Unutrašnjost mi izgleda kao da su deca na tehničkom radila pa je neki majstor posle samo to prefarbao u belo. Spoljašnjost je nadahnuta futurističkim dizajnom 70-ih godina samo što je ovo naravno lošija varijanta i nikako mi se nesviđa.