FORMULA 1 (nastavak)
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
nisam siguran koliko se staza promenila od 2004 sto se tice sirine, ivicnjaka i sl. ali gledam ovaj šumijev snimak, razlika u odnosu na danas ko dupe i oko
... ture=share
... ture=share
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
@ OMP & bums85
Slažem se sa zapažanjima, nisam uopšte želeo da se osvrćem na već uobičajene "anomalije" u kvalifikacijama, kao i na nestvarnu odluku da se ne izvede SC dok bolid stoji na sred startno-ciljnog pravca. Dok na sve strane trube o bezbednosti kao najvažnijem faktoru prilikom trkanja, ovaj put odlučuju da rizikuju redare jer je jasno ko najviše gubi u trci ako se poštuju već uobičajena pravila. No dobro, već sam rekao da mi neke stvari mnogo smrde, ali pokušaću i dalje sebe da ubedim da je sve u trkama regularno i da je jednostavno Lewis najveći baksuz u karavanu praktično od kako je ušao u F1.
Rasizma nažalost itekako ima i u zemljama koje se smatraju najnaprednijim i najcivilizovanijim, a F1 je dugo bio "beli" sport i gotovo neosvojivi bastion za mladiće druge boje kože. Mosley je osvedočeni nazi i dok je on bio na čelu FIA blago je reći da nije bio srećan kada je Lewis na onakav način ušao u ovaj sport. Sada je situacija izvesno bolja, verujem da su se mnogi i navikli na prisustvo Lewisa, ali sigurno je da je do svog sadašnjeg statusa morao da se bori više od drugih, odnosno da savlada i neke prepreke koje drugi nisu imali. Uveren sam da je u prošlosti onako besomučno kažnjavan samo zato što je kod nekih čelnika baš bio "popularan".
Ali idemo dalje... Da malo promenim temu, strašno me zabavlja podatak kolika je potrošnja goriva za vreme trke, a u Nemačkoj smo saznali i da bolidi potroše oko 2 litre po jednom krugu! Mislim da je u elitnom trkačkom sportu to jedan od najvažnijih parametara uopšte
Slažem se sa zapažanjima, nisam uopšte želeo da se osvrćem na već uobičajene "anomalije" u kvalifikacijama, kao i na nestvarnu odluku da se ne izvede SC dok bolid stoji na sred startno-ciljnog pravca. Dok na sve strane trube o bezbednosti kao najvažnijem faktoru prilikom trkanja, ovaj put odlučuju da rizikuju redare jer je jasno ko najviše gubi u trci ako se poštuju već uobičajena pravila. No dobro, već sam rekao da mi neke stvari mnogo smrde, ali pokušaću i dalje sebe da ubedim da je sve u trkama regularno i da je jednostavno Lewis najveći baksuz u karavanu praktično od kako je ušao u F1.
Rasizma nažalost itekako ima i u zemljama koje se smatraju najnaprednijim i najcivilizovanijim, a F1 je dugo bio "beli" sport i gotovo neosvojivi bastion za mladiće druge boje kože. Mosley je osvedočeni nazi i dok je on bio na čelu FIA blago je reći da nije bio srećan kada je Lewis na onakav način ušao u ovaj sport. Sada je situacija izvesno bolja, verujem da su se mnogi i navikli na prisustvo Lewisa, ali sigurno je da je do svog sadašnjeg statusa morao da se bori više od drugih, odnosno da savlada i neke prepreke koje drugi nisu imali. Uveren sam da je u prošlosti onako besomučno kažnjavan samo zato što je kod nekih čelnika baš bio "popularan".
Ali idemo dalje... Da malo promenim temu, strašno me zabavlja podatak kolika je potrošnja goriva za vreme trke, a u Nemačkoj smo saznali i da bolidi potroše oko 2 litre po jednom krugu! Mislim da je u elitnom trkačkom sportu to jedan od najvažnijih parametara uopšte

ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
nisam gledao quali ali sam cuo i prosto ne mogu da verujem da luis bas ovoliko nema srece, sto je mnogo mnogo je 

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Nisi jedini koji ne moze da veruje... Dodao bih jos da su i u Ferariju opet napravili pocetnicku gresku pa je kimi ispao u Q1

- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Luis treba pod hitno da ide kod neke vračare da mu se skine kletva
...A ovo u Ferariju ko da se deca igraju, tamo je odavno trebalo da lete glave jer nije im ovo prvi put da bespotrebno rizikuju i izgube.Ne razume da plaćaju ljude koji treba da vode računa o vremenima i da proračunaju rizik a oni izgleda bili na pauzi 


- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
dobro je prosao danas sa poslednje na 3
nisam gledao trku ali moracu reprizu, konacno i Alonso da ostvari neki ozbiljniji rezultat

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Možda je Lewis zaista najveći baksuz na svetu, možda je nešto opasno zgrešio u "prošlom životu" pa ga stigla karma i kosmička pravda, ali meni je sada sve ovo ipak previše da bih verovao u slučajnosti. U Nemačkoj vozi odlično sva tri treninga, izlazi potom na Q1 i još ni ne optereti kočnice kako treba, a one se raspadnu bez jasnog razloga i ni do dana današnjeg ne zna se šta se desilo. U Mađarskoj opet dominira na sva tri treninga, izlazi na Q1 i motor se još nije ni zagrejao kako treba, ali se zato iz nekog razloga pregrejao i nestao u oblaku vatre i dima!
Sabotaža!? Neću glasno reći niti podsticati teorije zavere, već ću se i dalje držati teorije o jako lošoj sreći...
A trka danas je bila sjajna
Kako i inače da bude kad Lewis kreće sa začelja, desi se kiša, SC, improvizacija u strategiji i praktično sve ono što može da se iskomplikuje na trci F1. Jako mi je drago zbog Ricciarda koji je potpuno zasenio kolegu višestrukog šampiona. Zadovoljan sam kad pobeđuje ovaj nasmejani i uvek pozitivni momak. Sjajna vožnja i zaslužena pobeda. Ništa manje čestitiki za Alonsa. Odvezao je bez greške i po običaju iz Ferrarija iscedio i više nego što je objektivno moguće. Odlična kontrola guma, defanzivna strategija i sasvim zasluženo postolje.
Lewis? Nakon onakvih kvalifikacija, starta iz boxa, okretanja zbog nezagrejanih kočnica, zamene guma za 4,4 sekunde (ponovo!), teške staze za preticanje i svega što se urotilo protiv njega završiti kao treći i još iza sebe ostaviti Rosberga deluje kao scenario iz snova. Imao je naravno sreće, karte su mu se otvorile zbog SC, ali nezavisno od toga vozio je sjajno i napravio maksimum da ostane u trci za titulu. Možda je mogao da se bori i za prvo mesto, po meni bilo je računice da se u box poziva kad i Rosberg, odnosno da vozi na dva kompleta mekih guma umesto da bude defanzivan sa jednim "belim" setom obzirom da Lewisu više odgovara da vozi na žilet sa dobrim gumama, ali verujem da su u Mercedesu želeli da izbegnu njihove duele na stazi. Ne treba biti sitničav, epilog u Mađarskoj nakon svega je premija za Lewisa.
A Rosberg? Voziti iza Lewisa i nijedanput napasti, ući u duel ili makar pokazati brzinu i želju za preticanjem, a istovremeno preko radija tražiti da mu se ovaj skloni sa staze zaista je sramno i nedostojno (verovatno budućeg) šmpiona. Zaista nemam reči i samo je još više pao u mojim očima obzirom da je u tom trenutku praktično držao Lewisov tempo. Ružno je i što su u Mercedesu to podržali i tražili od Lewisa da zakoči i skloni se, odnosno drago mi je što nije poslušao. Ali nakon svega sigurno u Mercedesu neće biti dobra atmosfera i ne sumnjam da je upravo iz tih razloga bio jako rezervisan na proslavi plasmana.
Jedva čekam naredna dešavanja, Spa i Monzu pre svega, ali vreme je da svi malo predahnu od F1 u narednim nedeljama...
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Morao sam sam sebe da citiram i ne znajući koliko ću biti u pravualfanatic napisao:Saznaćemo brzo u kom smeru teku stvari, već za 7 dana sledi "dosadni" Hungaroring, ali da vidimo može li ga neko načiniti zanimljivijim. Lewis tu tradicionalno vozi odlično, ali pitanje je da li će imati šta da vozi od početka do kraja u ispravnom stanju...

Možda je Lewis zaista najveći baksuz na svetu, možda je nešto opasno zgrešio u "prošlom životu" pa ga stigla karma i kosmička pravda, ali meni je sada sve ovo ipak previše da bih verovao u slučajnosti. U Nemačkoj vozi odlično sva tri treninga, izlazi potom na Q1 i još ni ne optereti kočnice kako treba, a one se raspadnu bez jasnog razloga i ni do dana današnjeg ne zna se šta se desilo. U Mađarskoj opet dominira na sva tri treninga, izlazi na Q1 i motor se još nije ni zagrejao kako treba, ali se zato iz nekog razloga pregrejao i nestao u oblaku vatre i dima!
Sabotaža!? Neću glasno reći niti podsticati teorije zavere, već ću se i dalje držati teorije o jako lošoj sreći...
A trka danas je bila sjajna

Lewis? Nakon onakvih kvalifikacija, starta iz boxa, okretanja zbog nezagrejanih kočnica, zamene guma za 4,4 sekunde (ponovo!), teške staze za preticanje i svega što se urotilo protiv njega završiti kao treći i još iza sebe ostaviti Rosberga deluje kao scenario iz snova. Imao je naravno sreće, karte su mu se otvorile zbog SC, ali nezavisno od toga vozio je sjajno i napravio maksimum da ostane u trci za titulu. Možda je mogao da se bori i za prvo mesto, po meni bilo je računice da se u box poziva kad i Rosberg, odnosno da vozi na dva kompleta mekih guma umesto da bude defanzivan sa jednim "belim" setom obzirom da Lewisu više odgovara da vozi na žilet sa dobrim gumama, ali verujem da su u Mercedesu želeli da izbegnu njihove duele na stazi. Ne treba biti sitničav, epilog u Mađarskoj nakon svega je premija za Lewisa.
A Rosberg? Voziti iza Lewisa i nijedanput napasti, ući u duel ili makar pokazati brzinu i želju za preticanjem, a istovremeno preko radija tražiti da mu se ovaj skloni sa staze zaista je sramno i nedostojno (verovatno budućeg) šmpiona. Zaista nemam reči i samo je još više pao u mojim očima obzirom da je u tom trenutku praktično držao Lewisov tempo. Ružno je i što su u Mercedesu to podržali i tražili od Lewisa da zakoči i skloni se, odnosno drago mi je što nije poslušao. Ali nakon svega sigurno u Mercedesu neće biti dobra atmosfera i ne sumnjam da je upravo iz tih razloga bio jako rezervisan na proslavi plasmana.
Jedva čekam naredna dešavanja, Spa i Monzu pre svega, ali vreme je da svi malo predahnu od F1 u narednim nedeljama...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Sada Hamilton vidi kako se Alonso osećao u McLarenu kada e kao prvak morao da trpi protežiranje neiskusnijeg kolega za račun svetskog šampiona. Kako seješ tako žanješ...
Acqua-Olio-Benzina
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
sad vec nema sumnje da u mercedesu nisu cista posla samo da vidimo dokle ce to da ide, sad ih Luis nije poslusao pa cemo videti sta ce biti dalje tj sta ce se desiti vec na sledecim kvalifikacijama 
u ponoc je snimak trke, nikad ne gledam snimke posebno kad znam rezultate ali ovaj jedva cekam da ogledam

u ponoc je snimak trke, nikad ne gledam snimke posebno kad znam rezultate ali ovaj jedva cekam da ogledam

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Ovaj vredi gledati...ne mogu da verujem da mercedes nešto smešta svom vozaču ali previše je tu slučajnosti oko Hamiltona.Da se razumemo daleko od toga da je Hamilton moj favorit ali danas me jako usrećio što je iskulirao Rozbergovo plakanje i na kraju završio ispred njega.Na kraju trke nisam mogao da se odlučim za koga da navijam da bude prvi,Alonso svojim trudom i znanjem je sigurno zaslužio ali opet ferari je momentalno toliko neozbiljna ekipa (dokazali i u kvalifikacijama) da oni sigurno nisu a opet Rikardo kao prvo me ušrećio što je zasenio Fetela i on je toliko pozitivan tip da takvi stvarno nedostaju na pobedničkim postoljima...
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Rikardo car
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Odlicna trka, retko ko je to ocekivao u Madjarskoj
BTW jos jedna moguca glupost:
BTW jos jedna moguca glupost:
Šefovi svih timova su se sastali sa Bernijem Ecclestoneom, kako bi došli na ideju kako i na koji način da poboljšaju gledanost Formule 1 koja drastično opada u poslednje vreme, a to se jasno videlo na prethodnoj trci u Nemačkoj sa polupraznim tribinama.
Jedna od ideja, koja se čula na sastanku, je bila i uvodjenje „balasta uspeha“. To je nešto što se već koristi u Touring Car trkanju kao što su DTM, BTCC i WTCC serije.
Predlog je da se na pobednički bolid postavi odredjena količina balasta, oko 20 kg, na bolid koji zauzima drugo mesto 18 kg, 15 kg za trećeplasirani i tako dalje.
Iako tek treba da se raspravlja o detaljima, a i ovo je samo predlog, veruje se da će prvih deset bolida nositi dodatnu kilažu, dok će ostali biti potpuno bez dodatnog balasta.
Iako će to pravilo samo kazniti pobednika iz prethodne trke, veruje se da će doneti veću akciju na stazi jer će dominantni bolid biti mnogo teži od svojih rivala.
Još uvek se ne zna da li će ova ideja zaživeti i da li će se svideti navijačima.

- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
pogledao snimak, fenomenalna trka, Ricardo i Luis objasnili kako se vozi.
balast uspeha nije losa ideja koristi(koristio) se u mnogo sampionata odavno i moze da unese malo vise neizvesnosti ali opet.....
balast uspeha nije losa ideja koristi(koristio) se u mnogo sampionata odavno i moze da unese malo vise neizvesnosti ali opet.....

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Rosberg je pokazao svoje (ne)umece po polu suvoj stazi sa slickovima i jureci Luisa.
Dobra trka gde je umece vozaca vise dolazilo do izrazaja od superiornosti bolida.
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Zamena je bila regularna, spustili su bolid, a onda ga zadrzali jer je neko prolazio pored ka svom pit stopu.alfanatic napisao:zamene guma za 4,4 sekunde (ponovo!)
Rosberg je pokazao svoje (ne)umece po polu suvoj stazi sa slickovima i jureci Luisa.
Dobra trka gde je umece vozaca vise dolazilo do izrazaja od superiornosti bolida.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Šalu na stranu, moguće je da sam prevideo prolazak nekog bolida do boxa i samo sam konstatovao standardni servis za njega. Ali OK, potvrdio je još jednom da je i onda kad je maksimalno hendikepiran od starta jedan od najboljih i najborbenijih u "cirkusu".
A što se tiče nove ideje o podizanju gledanosti uz pomoć balasta za najbrže - samo ću se slikovito izraziti...
Ako nešto nisam podnosio ni u WTCC onda je to ova veštačka tvorevina koju sada žele da implementiraju u F1. Uz sve "za" i "protiv" samo iznosim moje mišljenje o tome, baš kao i čvrsto uverenje da to svakako neće podići gledanost ovog sporta. Ne možemo reći da ove godine nije bilo zanimljivih F1 trka. Čak sam mišljenja da je ova polovina sezone igrom slučaja dosta interesantnija od prošle. Ali i pored toga tribine u Nemačkoj bile su onako sablasno (polu)prazne. Ako zaista žele da podignu, odnosno povrate gledanost F1, ne treba previše da mozgaju i izmišljaju toplu vodu. Samo neka anketiraju ljubitelje i svaki prosečni pojedinac će verovatno reći da želi ponovo bolid koji izgleda i čuje se kao što je bilo nekada, da se prekine sa "zelenim" podilaženjima, štednjom goriva i ostalim nebulozama, da se vozačima pruži više kontrole i nezavisnosti od tima, da se Formuli 1 vrati sve ono što joj je oduzeto eksperimentima u poslednje vreme.
A ako balast ili neka druga novosmišljena nebuloza sama po sebi podigne gledanost spreman sam odmah da pojedem tastaturu na kojoj kuckam...
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Baš tako, za Lewisa je "regularno" vreme promene pneumatika oko 4,5 sekundeNigy napisao:Zamena je bila regularna,

Šalu na stranu, moguće je da sam prevideo prolazak nekog bolida do boxa i samo sam konstatovao standardni servis za njega. Ali OK, potvrdio je još jednom da je i onda kad je maksimalno hendikepiran od starta jedan od najboljih i najborbenijih u "cirkusu".
A što se tiče nove ideje o podizanju gledanosti uz pomoć balasta za najbrže - samo ću se slikovito izraziti...



Ako nešto nisam podnosio ni u WTCC onda je to ova veštačka tvorevina koju sada žele da implementiraju u F1. Uz sve "za" i "protiv" samo iznosim moje mišljenje o tome, baš kao i čvrsto uverenje da to svakako neće podići gledanost ovog sporta. Ne možemo reći da ove godine nije bilo zanimljivih F1 trka. Čak sam mišljenja da je ova polovina sezone igrom slučaja dosta interesantnija od prošle. Ali i pored toga tribine u Nemačkoj bile su onako sablasno (polu)prazne. Ako zaista žele da podignu, odnosno povrate gledanost F1, ne treba previše da mozgaju i izmišljaju toplu vodu. Samo neka anketiraju ljubitelje i svaki prosečni pojedinac će verovatno reći da želi ponovo bolid koji izgleda i čuje se kao što je bilo nekada, da se prekine sa "zelenim" podilaženjima, štednjom goriva i ostalim nebulozama, da se vozačima pruži više kontrole i nezavisnosti od tima, da se Formuli 1 vrati sve ono što joj je oduzeto eksperimentima u poslednje vreme.
A ako balast ili neka druga novosmišljena nebuloza sama po sebi podigne gledanost spreman sam odmah da pojedem tastaturu na kojoj kuckam...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- AckeB
- Drug Član
- Garaža: Gtv 916 2.0 Twin Spark Ph2
BMW e63 630i N52B30 6 Spd Manual
Mercedes Benz S210 E270 CDI Avantgarde
Ex Alfa Romeo
- 2001 Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark
- 2000 Alfa Romeo 146 1.9 JTD 8v
- 2005 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm 16v - Lokacija: Sremska Kamenica
- Lokacija: Sremska Kamenica (NS)
Post
Upravo tako! F1 jeste nešto posebno i , kao takvoj, nije joj potrebno preterano mozganje i razni balasti da bi se povećala gledanost i vratila na staze stare slave.
F1 bi trebalo da je neka oaza za sve ljubitelje automobilizma, mesto gde svaki "petrolhead" može da uživa u zvuku, brzini i viteškim duelima na stazi.
F1 jeste oduvek bio vrhunac tehnologije u automobilizmu. To je i danas, ali mi se čini da taj razvoj tehnologije ide u malo pogrešnom pravcu.
Jednostavan recept za zanimljivu F1:
skinuti omalenog Britanca sa čela F1, vratiti V12 i dozvoliti vozačima da rade ono što najbolje umeju - voze!
I da, naravno, vratiti Alfu.
Re: FORMULA 1 (nastavak)
alfanatic napisao: A što se tiče nove ideje o podizanju gledanosti uz pomoć balasta za najbrže - samo ću se slikovito izraziti...![]()
![]()
![]()
Ako nešto nisam podnosio ni u WTCC onda je to ova veštačka tvorevina koju sada žele da implementiraju u F1. Uz sve "za" i "protiv" samo iznosim moje mišljenje o tome, baš kao i čvrsto uverenje da to svakako neće podići gledanost ovog sporta. Ne možemo reći da ove godine nije bilo zanimljivih F1 trka. Čak sam mišljenja da je ova polovina sezone igrom slučaja dosta interesantnija od prošle. Ali i pored toga tribine u Nemačkoj bile su onako sablasno (polu)prazne. Ako zaista žele da podignu, odnosno povrate gledanost F1, ne treba previše da mozgaju i izmišljaju toplu vodu. Samo neka anketiraju ljubitelje i svaki prosečni pojedinac će verovatno reći da želi ponovo bolid koji izgleda i čuje se kao što je bilo nekada, da se prekine sa "zelenim" podilaženjima, štednjom goriva i ostalim nebulozama, da se vozačima pruži više kontrole i nezavisnosti od tima, da se Formuli 1 vrati sve ono što joj je oduzeto eksperimentima u poslednje vreme.
A ako balast ili neka druga novosmišljena nebuloza sama po sebi podigne gledanost spreman sam odmah da pojedem tastaturu na kojoj kuckam...

Upravo tako! F1 jeste nešto posebno i , kao takvoj, nije joj potrebno preterano mozganje i razni balasti da bi se povećala gledanost i vratila na staze stare slave.
F1 bi trebalo da je neka oaza za sve ljubitelje automobilizma, mesto gde svaki "petrolhead" može da uživa u zvuku, brzini i viteškim duelima na stazi.
F1 jeste oduvek bio vrhunac tehnologije u automobilizmu. To je i danas, ali mi se čini da taj razvoj tehnologije ide u malo pogrešnom pravcu.
Jednostavan recept za zanimljivu F1:
skinuti omalenog Britanca sa čela F1, vratiti V12 i dozvoliti vozačima da rade ono što najbolje umeju - voze!
I da, naravno, vratiti Alfu.


Un amore, una vita - Alfa Romeo
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex MiTo 1,4 QV 170 '10 Rosso
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Acke, potpisujem sve do poslednje reči
Samo da se nadovežem, F1 je oduvek na neki način poligon za istraživanje i razvoj novih tehnologija koje u doglednoj budućnosti bivaju primenjene u civilnom automobilizmu. Ali sada je sve to zaista prevršilo meru jer se izgubio smisao samog trkanja. Šta mene briga koliko bolidi troše goriva i koliko su sadašnji bolidi štedljiviji od prethodnih!?
Hoću rasne trkačke mašine koje se patosiraju do daske, hoću dolivanje goriva tokom trke kao dodatna nepoznata u jednačini pripreme strategije, hoću trkanje bez zadrške.
Ovako bolje da stavljaju katanac ili u blažoj varijanti da gledaju poluprazne tribine i pad gledanosti. Još i imaju sreće obzirom da su im se neke kockice namestile trenutno, inače bi bilo skroz monotono gledati ove današnje trke...


Samo da se nadovežem, F1 je oduvek na neki način poligon za istraživanje i razvoj novih tehnologija koje u doglednoj budućnosti bivaju primenjene u civilnom automobilizmu. Ali sada je sve to zaista prevršilo meru jer se izgubio smisao samog trkanja. Šta mene briga koliko bolidi troše goriva i koliko su sadašnji bolidi štedljiviji od prethodnih!?
Hoću rasne trkačke mašine koje se patosiraju do daske, hoću dolivanje goriva tokom trke kao dodatna nepoznata u jednačini pripreme strategije, hoću trkanje bez zadrške.
Ovako bolje da stavljaju katanac ili u blažoj varijanti da gledaju poluprazne tribine i pad gledanosti. Još i imaju sreće obzirom da su im se neke kockice namestile trenutno, inače bi bilo skroz monotono gledati ove današnje trke...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- AckeB
- Drug Član
- Garaža: Gtv 916 2.0 Twin Spark Ph2
BMW e63 630i N52B30 6 Spd Manual
Mercedes Benz S210 E270 CDI Avantgarde
Ex Alfa Romeo
- 2001 Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark
- 2000 Alfa Romeo 146 1.9 JTD 8v
- 2005 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm 16v - Lokacija: Sremska Kamenica
- Lokacija: Sremska Kamenica (NS)
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Slazem se da je F1 "poligon za istrazivanje",ali ne treba ici do krajnjih granica.
OK mi je da se eksperimentise sa raznim materijalima (karbon,kevlar,titanijum,nomex itd),a za sve ostalo ukljucujuci niskoprofilne gume,razne KERS-ove i ERS-ove postoje Ferrari Challenge-i,Porsche cup-ovi itd,itd.
Ukoliko zele da povrate gledaoce na tribine,sve sto treba da urade je da na bolide nabace "mesnate valjke" od guma,3.0 V12 sa manuelnim mjenjacem,samo sper diferencijal i aerodinamiku iz 80-ih.
Ovako nesto,samo malo visociji nos,i vozac jos malo unazad:

Ove "eko" gluposti u F1 su besmislene jer F1 samim tim sto "zakucava" milione potencijalnih vozaca pred male ekrane cini dovoljno.
OK mi je da se eksperimentise sa raznim materijalima (karbon,kevlar,titanijum,nomex itd),a za sve ostalo ukljucujuci niskoprofilne gume,razne KERS-ove i ERS-ove postoje Ferrari Challenge-i,Porsche cup-ovi itd,itd.
Ukoliko zele da povrate gledaoce na tribine,sve sto treba da urade je da na bolide nabace "mesnate valjke" od guma,3.0 V12 sa manuelnim mjenjacem,samo sper diferencijal i aerodinamiku iz 80-ih.
Ovako nesto,samo malo visociji nos,i vozac jos malo unazad:

Ove "eko" gluposti u F1 su besmislene jer F1 samim tim sto "zakucava" milione potencijalnih vozaca pred male ekrane cini dovoljno.
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
i naravno dolivanje goriva da se vrati, da se ne zna ko je na kakvoj strategiji, a ne ovako svi u boks u istom krugu.
Re: FORMULA 1 (nastavak)


- AckeB
- Drug Član
- Garaža: Gtv 916 2.0 Twin Spark Ph2
BMW e63 630i N52B30 6 Spd Manual
Mercedes Benz S210 E270 CDI Avantgarde
Ex Alfa Romeo
- 2001 Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark
- 2000 Alfa Romeo 146 1.9 JTD 8v
- 2005 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm 16v - Lokacija: Sremska Kamenica
- Lokacija: Sremska Kamenica (NS)
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)

SCHUMACHER napisao:...3.0 V12 sa manuelnim mjenjacem,samo sper diferencijal...


Un amore, una vita - Alfa Romeo
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post 
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Ehh...

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
maleri za Luisa se nastavljaju, prosto ne mogu da poverujem da neko toliko nema srece
bas mi drago sto je Rozberg dobio onakve "ovacije" od publike na kraju
sad moze da se pridruzi svom sunarodniku Fetelu takodje zvanom "buuuuuu"
inace Ros je opet dokazao da je bulja vozac i da ne ume da vozi pod pritiskom i u guzvi.
Riciardo odlican i opet dokazao kakav je vozac, za klasu bolji od izvikanog cetvorostrukog sampiona
voleo bih da moze da se umesa u borbu za titulu, nije nerealno ali opet treba i dosta srece, vodecemo.

bas mi drago sto je Rozberg dobio onakve "ovacije" od publike na kraju


inace Ros je opet dokazao da je bulja vozac i da ne ume da vozi pod pritiskom i u guzvi.
Riciardo odlican i opet dokazao kakav je vozac, za klasu bolji od izvikanog cetvorostrukog sampiona

Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
ono zvizdanje govori sve
Re: FORMULA 1 (nastavak)
OMP napisao: Ros je opet dokazao da je bulja vozac i da ne ume da vozi pod pritiskom i u guzvi.


- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Dobra trka skroz
Drago mi je da je kimi konacno malo zivnuo, i srce i glava...
Drago mi je da je kimi konacno malo zivnuo, i srce i glava...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”