danas provalim da mi je puklo crevo koje ide sa turbine prema kucistu filtera, verovatno tako kupljen auto nisam obracao paznju do danas a cudna stvar je da se auto ne ponasa nista drugacije nego sto bi trebalo, radi lepo, ide lepo, ne dimi iskreno ne znam ni koje bi simptome trebao da ima kad ovo crevo pukne i koje su lose strane po motor, turbo i sta vec????
kako to resiti a ne kupovati drugo ili praviti novo, obe varijante su skupe, ne znam dal moze necim da se "zalepi", bilo jeprica o termo buzirima u nekoj temi ali to je bilo za gornje ravno crevo ovo je ipak rebrasto
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Uvlaci vazduh koji maf ne registruje. Zato i nema dima jer mu vazduha ne fali, ima ga malko vise.
ja sam to rebrasto "uradio" termo b. Samo ces morati da nadjes neki koji je odgovarajuceg precnika ali da nije debeo kako bi se lepo skupio izmedju rebara. U svakom slucaju zavrsilo posao.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
hmmmm ili mozda unutrasnju gumu odgovarajuceg precnika mislim da bi ona to jako dobro stegla kad uspes da je navuces, bice potesko da se navuce to je sigurno ali kad naidje imad da dihtuje bas bas i jos nesto sad mi pade na pamet tu gde je puklo proveri da nemas parcica koji se drze jos uvek pa bi kasnije mogli da uleteu turbinu mozda bi bilo pametno da pukotinu obradis sa skalpelom za svaki slucaj bez obzira sta budes koristio
Poslednja izmena od losdokosti u Ned Feb 16, 2014 9:34 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Ma ja sam ovo lepio obicnom izolir trakom, samo uzmes onu kvalitetniju koja se malo vise tegli. Sta jace zatezes ona se sve vise uvlaci izmedju rebara i prati konturu creva. Stoji mi tako vec dve godine, samim tim sto tu vlada vakuum nema sanse da spadne
sad nesto kontam da mi nije zeznuo ovaj drugar kad mi radio mali servis i menjao filter ali znam da on inace pazi i prijavio bi mi sigurno tako da je verovatno to doslo sa autom
fala na info u svakom slucaju, sutra cemo da lepimo
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
nije ovakvo a i ovo bih rekao da je plasticno i moguce da se ono moje puknuto nastavlja u ovo pa ide do filtera, bem li ga, ma zavrsice sad neka traka pa kad naleti neko celo lako ce da se smeni ovo
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Garaža: ex ar147mjtd '05 ex ar147mjtd TI '07 ex ar159 mjtd '09 ex ar GT Q2 271hp '04 ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein exAr giulieta 1750 QV ar 33 1.7ie/16v ar 75 rosso di beleza Subi impreza sti 300hp
Jeste,akumulator i nosac moras da skines,takodje mozda budes morao i kuciste filtera vazduha da skines,da bi lakse skinuo crevo....imanu gotova ta creva,sa merama, 3300din sa dostav,gumi plast pancevo 013319047,trazi crevo od protokomera do turba za alfu jtd...znaju vec,imaju sve merke...ulaz na maf je f70 a na turbo f50...mozes usput i iberlauf da izbacis napolje,lepse ce se ici auto,nece biti povracaj vrelih isparenja u usisu svezeg vazduha...postoji crevo sa otvorom za iber,i bez..
Citah o tome sto si napisao, da bude posebno izveden separator uljnih para.
Javice Peja ima li, ako ne kod tih cu.
Nije ni cudo sto alfa ima knedlu na 2000rpm, puklo gornje crevo IC-a (uzeo juce od Peje), puklo ovo donje, filter vazduha katastrofalan koliko videh juce, apsorpcija 0.001% .
p.s. filter vazduha suspleh dole i dve one kopce al ne mogu da ga izvadim, udara poklopac kucista vazduha u nesto, da ne treba i crevo ic-a donje da se skine?
malo se teze vadi, ali se lako vraca. treba da nabodes nesto u cosak i pokusas da ga sto vise otvoris i vuces napolje. ako se pokida nema veze,samo da ne ostane nista u kutiji sto bi moglo kasnije da se uvuce u usis...
I ja sam na bivsoj 147ici izvukao iberlauf napolje i osjetili su se benefiti.
ja sam osjetio vrlo malo na malim obrtajima. na male promjene gasa je bolje reagovao. ako nista, bar ne masti usis... usisna grana se sjaji bukvalno...
Garaža: ex ar147mjtd '05 ex ar147mjtd TI '07 ex ar159 mjtd '09 ex ar GT Q2 271hp '04 ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein exAr giulieta 1750 QV ar 33 1.7ie/16v ar 75 rosso di beleza Subi impreza sti 300hp
nema nikakvog zapusivanja, iber-lauf crevo umesto u usis preusmeris u neku cantru stim sto bi trebalo napraviti bar neki primitivan oil katch tank da sto manje dimi, drugi kraj creva ostaje na dekli glave jer odatle i izlazi uljno isparenje
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Ma prosto kao pasulj. Ja sam uzeo sito potapajuce pumpe 3/4" ili 1" i holender da stane u crijevo tacno i crijevo spustio do suspleha. To sito sam nasao u bg na uglu sarajevske i balkanske. Na tel sam pa ne mogu da nadjem ali ima u squadra corse