 
 Here we go again



starac vujadin napisao:Videćemo, mislim da mu je strategija dobra. Orijentisao se na zdrava tržišta, a nema snage da ide jako na svim frontovima, pa štedi snagu. No, ima tu još nepoznanica i ne može se sve predvideti.


Nemanja, zasto mislis da je lose ako neki modeli iz game podele platformu pa neka je i starija? Generalno 'ne postoji' vise nova platforma, nema tu vise prostora oko unapredjenja mekfersona ili recimo duple viljuske kod klase automobila kao sto fiat pravi - hocu reci sve se odavno zna, samo ce da im poskupi troskove.starac vujadin napisao:a ne kao kod novog Bravo da stavljaju vešanje od Stila jer im nestane para. Ova tržišta su zdravija, življa, a pri tome ne mora toliko da ulaže jer su tehnološki manje zahtevna od evropskog zasićenog i razmaženog kupca.


 
 


 , već sam rekao svoj mišljenje. Doduše, mogao bih da ga obrazložim, ali neću da širim priču i na tu stranu, dovoljno je bilo off topica. Slažemo se da je velika razlika u vožnji, i zbog toga bih pre vozio Giuliettu bez obzira što mi je ružnija (ili manje lepa...kako ko hoće) i spolja i iznutra, a meni lično ima jeftiniji utisak enterijera od Bravo. Takođe, ne delim ni mišljenje oko Grandea i Mite, s tim što bih u ovom slučaju uvek pre uzeo Punta.
 , već sam rekao svoj mišljenje. Doduše, mogao bih da ga obrazložim, ali neću da širim priču i na tu stranu, dovoljno je bilo off topica. Slažemo se da je velika razlika u vožnji, i zbog toga bih pre vozio Giuliettu bez obzira što mi je ružnija (ili manje lepa...kako ko hoće) i spolja i iznutra, a meni lično ima jeftiniji utisak enterijera od Bravo. Takođe, ne delim ni mišljenje oko Grandea i Mite, s tim što bih u ovom slučaju uvek pre uzeo Punta.

