Izvinjavam se unapred ako ovakva tema već postoji, ali ja nisam uspeo da nađem...
Auto mi je do danas popodne radio normalno i, odjednom, dešava se da vuče tek posle 3500 rpm. Znači do tog područja se pod punim gasom vuče kao 1.9 SDI mrcina i onda tek povuče ali opet stidljivo... Mislio sam da je EGR, jer se on zatvara posle, valjda, 3000 rpm, ali trebalo bi da mi je softverski isključen (Rale Gumetina). Međutim, u vožnji nisam uspeo da čujem turbinu uopšte... E tu sam se skenjao... Da napomenem da sam pre nedelju dana čistio EGR i MAP.
Da li neko ima predstavu šta bi moglo da bude?
Hvala.
Alfa 156 1.9 JTD 16V problem - ne vuče ispod 3500 rpm
- Hijacker NS
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 2001.
Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD 16V 140 ks 2003.
Nuova Fiat Bravo 1.9 multijet 16V Emotion 2008. - Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Alfa 156 1.9 JTD 16V problem - ne vuče ispod 3500 rpm
pogledaj crevce na ventilu koji je na veznom limu čim otvoriš haubu. dobro ga pogledaj da li se stvrdlo i prslo na krajevima...To se meni desilo, skratio skalpelom par mm i vozi Miško, turbina opet živa...
- BaneT
- Garaža: AR 156 SW 1.9 jtd 103kW 2003 god.
Post
Re: Alfa 156 1.9 JTD 16V problem - ne vuče ispod 3500 rpm
potpis za post iznad....
na turbini imaš jednu paštetu (vidi se kad stojiš ispred auta..skroz dole kod motora) kroz čiji centar prolazi jedan klip koji reguliše otvorenost krilaca u turbini...
dakle tu ti je problem...zaglavljena su ti krilca pa auto vuče samo iznad 3000-3500 rpm
počni od creva...sve ih prepipaj...zovni drugara pa nek upali auto a ti gledaj taj klip na pašteti....mora da se đidne ka pašteti (oko 1 cm).....kako turiraš auto on bi trebalo da se povlači u milimetrima....u svakom slučaju naprskaj ga sa WD40.... pa vidi ventil na gornjem veznom limu....
na turbini imaš jednu paštetu (vidi se kad stojiš ispred auta..skroz dole kod motora) kroz čiji centar prolazi jedan klip koji reguliše otvorenost krilaca u turbini...
dakle tu ti je problem...zaglavljena su ti krilca pa auto vuče samo iznad 3000-3500 rpm
počni od creva...sve ih prepipaj...zovni drugara pa nek upali auto a ti gledaj taj klip na pašteti....mora da se đidne ka pašteti (oko 1 cm).....kako turiraš auto on bi trebalo da se povlači u milimetrima....u svakom slučaju naprskaj ga sa WD40.... pa vidi ventil na gornjem veznom limu....
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
[youtube]XR5YDJHCZgM[/youtube]
otvori na youtube-u snimak imaš objašnjenje i link ka temi. U osvom slučaju je problem bio sa:
(on je gore ispod plastike kod egr ventila). 35e turski ili 70 nemački.
Re: Alfa 156 1.9 JTD 16V problem - ne vuče ispod 3500 rpm
[youtube]XR5YDJHCZgM[/youtube]
otvori na youtube-u snimak imaš objašnjenje i link ka temi. U osvom slučaju je problem bio sa:
(on je gore ispod plastike kod egr ventila). 35e turski ili 70 nemački.
- Hijacker NS
- Garaža: Ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 2001.
Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD 16V 140 ks 2003.
Nuova Fiat Bravo 1.9 multijet 16V Emotion 2008. - Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Alfa 156 1.9 JTD 16V problem - ne vuče ispod 3500 rpm
Jutros sam gledao, pipao... ( )
Meni je sve delovalo ok. Oterao sam ga kod majstora, sad mi je javio da ste obojica bili u pravu. Spalo je crevo (samo ne znam kako sam to promašio, al' ajde) i zaglavio je overboost ventil. Ukupna šteta - ništa
Hvala vam puno na savetima, u svakom slučaju. Drago mi je da znam da ima ljudi koji žele da pomognu
Meni je sve delovalo ok. Oterao sam ga kod majstora, sad mi je javio da ste obojica bili u pravu. Spalo je crevo (samo ne znam kako sam to promašio, al' ajde) i zaglavio je overboost ventil. Ukupna šteta - ništa
Hvala vam puno na savetima, u svakom slučaju. Drago mi je da znam da ima ljudi koji žele da pomognu