Pitanje za vozace 155ice V6 ili 2.5TD.Zanima me da li je neko nekad merio debljinu zice na prednjim oprugama i da li su tvrdje od ovih opruga za 2.0 16v?
Znaci nista se ne dobija. . .Sad imam neke eibach opruge crvene i takodje se ne oseti neka razlikau tvrdoci a ista je i debljina zice.Hvala na odgovoru
Brano, isti osecaj kod mene... Smeta mi sto se puno naginje u krivinama pri brzem prolasku, ali ne moze i jare i pare. Posto koristim alfu svaki dan i kao porodicni ne bih ga spustao vise, jer su fabricke opruge taman krace koliko treba za mene, samo da su za nijansu tvrdje zbog naginjanja inace ovako je idealno
Generalno eibach i svi ostali lowering kitovi su zanemarljivo tvrdji (u proseku 20-tak procenata) od standarda, dok za tvdji auto odnosno bolje lezanje treba 2-3 puta tvrdja opruga od standardne...
Tim oprugama je prvenstveno namena da spuste auto, a proizvodjaci napisu i da bolje lezi auto sto je smesno u poredjenju sa standardom.
kod vecina ljudi je ta "tvrdoca" subjektivni osecaj jer malo njih moze tacno da oseti tu zanemarljivu razliku u tvrdoci a obzirom da je auto nizi onda i mora bolje da lezi tako da nije greska u deklaraciji proizvodjaca kad napisu bolje lezanje, u svakom slucaju sve te lowering opruge su prevashodno sminka i namenjene klasicnoj serijskoj upotrebi, zna se kako i cime se postize tvrdoca i ozbiljnije lezanje
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Stoji sve.Ali,nakon skidanja fabrickih i stavljanja eibacha,auto mi nije mnogo tvrdji,ali manje se,dosta manje se naginje i stvarno se brze vozi.Mislim da su za sve te opruge do punog izrazaja bitni i dobro amorti.Da mi je 4 Yellow Konija i
Moj utisak posle stavljanja Eibach Pro Kit opruga na 164 je da je ležanje drastično bolje u odnosu na fabričke opruge. Vožnja po krivinama je bilo pravo zadovoljstvo ali zato brzi prolazak kroz raskrsnicu gde se ukrštaju tramvajske šine je bio katastrofa. Eibach opruge za 164 spuštaju auto za 3-4 cm ali su i mnogo deblje od standardnih. Nisam nikad vozio auto sa sportskim ogibljenjem ali znam da je samo zamena opruga dovela do toga da je auto mnogo tvrđi i stabilniji ali mnogo manje udoban po beogradskim ulicama.
Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!