Vibracije...
- mobtel
- Garaža: 33+156=159
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: Vibracije...
danas sam malo više obratio pažnju vezano za vibracije na volanu...osetio sam ih samo prilikom prvog paljenja dok je motor radio na leru sa povećanim obrtajem (saug), čim sam krenuo u vožnju vibracije su nestale i nisu se javljale više...vibracije na gasu nisam nikada osetio a auto je kod mene skoro 5god...motor je euro2 i nemam katalizator
...u svakom slučaju više ću obratiti pažnju ovih dana pa ću ti javiti ako nešto primetim 
You bought the wrong car!!!
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Vibracije...
Pogledao sam i drugu 1.8, ista stvar kao i sa prvom,razlika u odnosu na 2.0 je osetna, ali je to kod mene jako izraženo i toliko iritantno da ne može da se vozi, sedišta i ceo pod vibriraju.
Ove dve koje sam provozao danas imaju taj krupniji rad motora, ne rade lepo kao 2.0 ali je sve to podnošljivo i u nekim granicama normale, na to bih se navikao, teško ali bih.
Da bude još gore, danas zamenim i fleksibilno crevo na auspuhu, sada vibrira još više, kao što se povećalo i menjanjem nosača motora.
Što više se sve vraća na fabričke mere, sve se više osećaju ove vibracije, sada za 40% više nego kad sam pocčeo to da jurim.
Zvao sam Deltu, oni nemaju pojma, zakazaću pregled, Deša više nema ideja, probaću i Amag ako ovi iz Delte budu neozbiljni, na kraju ako se iznerviram još jednom kao danas Alfa ide u oglase.
Nije mi trebala ova zajebancija nimalo...
Ove dve koje sam provozao danas imaju taj krupniji rad motora, ne rade lepo kao 2.0 ali je sve to podnošljivo i u nekim granicama normale, na to bih se navikao, teško ali bih.
Da bude još gore, danas zamenim i fleksibilno crevo na auspuhu, sada vibrira još više, kao što se povećalo i menjanjem nosača motora.
Što više se sve vraća na fabričke mere, sve se više osećaju ove vibracije, sada za 40% više nego kad sam pocčeo to da jurim.
Zvao sam Deltu, oni nemaju pojma, zakazaću pregled, Deša više nema ideja, probaću i Amag ako ovi iz Delte budu neozbiljni, na kraju ako se iznerviram još jednom kao danas Alfa ide u oglase.
Nije mi trebala ova zajebancija nimalo...
- flojd
- Garaža: Giulietta 1.4 TB
EX alfa romeo 33 1.7 IE Imola
EX alfa romeo 33 1.7 IE
EX Alfa Romeo 156 1.8TS 2001g - Lokacija: Pirot
- Lokacija: Pirot
Post
Re: Vibracije...
Evo sad jedna glupa stvar kad sam kupio auto na placu je radio kao sat posto je bio osusen rezervoar cim sam izasao sa placa sipao sam benzin na prvoj pumpi i zapalio kuci sutradan je motor poceo cudno da se trese u leru kad se otvore vrata tacno se vidi kako podrhtava cela sasija.Posto mi nije nista pametno padalo na pamet resetovao sam parametre motornog kompa isterao na autoput i razvlacio sam je jedno 30 km posle toga se sve vratilo u normalu motor je ponovo poceo mirno da radi i izgubila su se podrhtavanja.Predpostavljam da se tako ponasala zbog prelaska na nas benzin tako da mozda je glup predlog ali probaj ne kosta nista 
- mobtel
- Garaža: 33+156=159
- Lokacija: Kikinda
Post
Re: Vibracije...
trebao si probati da upališ auto dok ti je bio raskačen izduv i katalizatori pa da vidiš/čuješ/osetiš šta se dešava...ili da skineš pk kaiš pa da startuješ mašinu, da nije nešto od te "periferije"...ili da si našao nekog "doktora" sa stetoskopom pa nek sluša
...
You bought the wrong car!!!
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Vibracije...
Ovde je i audio snimak:
http://www.mediafire.com/download.php?afaf8cr38c8mb2g" onclick="window.open(this.href);return false;
Najjasnije se čuje odmah nakon što se motor startuje, a kasnije i prilikom dodavanja gasa čuje se jasno rrrrrrrrr, kako sve vibrira od motora.
u samom početku takođe se čuje brooom gde cela kabina osciluje, a kasnije se dodavanjem gasa frekvencija povećava i sve se prenosi na pod, sedišta, pedale.
Ko ima zvučnike koji mogu da sviraju ispod 50 hz jasno će čuti koliki je to rumble dole nisko.
Ovo je samo audio snimak, ne može da prenese ni 30% onoga što se oseća u autu, ali se jasno čuje i prilikom spuštanja obrtaja da to nije u redu.
A ovo je moja stara 146 2.0:
Kad bih 156poterao ovako visoko, sve bi se rapsalo u jednoj velikoj eksploziji...
http://www.mediafire.com/download.php?afaf8cr38c8mb2g" onclick="window.open(this.href);return false;
Najjasnije se čuje odmah nakon što se motor startuje, a kasnije i prilikom dodavanja gasa čuje se jasno rrrrrrrrr, kako sve vibrira od motora.
u samom početku takođe se čuje brooom gde cela kabina osciluje, a kasnije se dodavanjem gasa frekvencija povećava i sve se prenosi na pod, sedišta, pedale.
Ko ima zvučnike koji mogu da sviraju ispod 50 hz jasno će čuti koliki je to rumble dole nisko.
Ovo je samo audio snimak, ne može da prenese ni 30% onoga što se oseća u autu, ali se jasno čuje i prilikom spuštanja obrtaja da to nije u redu.
A ovo je moja stara 146 2.0:
Kad bih 156poterao ovako visoko, sve bi se rapsalo u jednoj velikoj eksploziji...
- Dragon
- Saradnik Uprave

- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Vibracije...
Slusao sam na slusalicama. Bogami, u pravu si, nije ovo normalno...
Kod mene na 2.0 nije ovako uopste...ne znam, ako je auto bio 10 dana kod Dese, glupo je da bilo sta palamudim...ali, mozda da probas jos kod nekog, kod Ivana ili cak u Delti...
Kod mene na 2.0 nije ovako uopste...ne znam, ako je auto bio 10 dana kod Dese, glupo je da bilo sta palamudim...ali, mozda da probas jos kod nekog, kod Ivana ili cak u Delti...
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
- TheWickerMan
- Administrator

- Garaža: Alfa Stelvio 2.0 Estrema
Alfa Giulietta 1.4 TCT - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
Post
Re: Vibracije...
Uh... ajd kad nadjes ( i ako nadjes ) sta je problem,javi,jer se isto meni ovako cuje ...ne mogu da provalim sa snima da li je 100% isto ali 95% jeste... doduse,meni je 2.0 TS u 145ici... Ja cu ovih dana da krenem da vidim sta je,pocevsi od skidanja glave i pregleda radilice... medjutim,ti rece da je kod tebe radilica (tj.luft) proveren...
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Vibracije...
Na 2.0 sam imao veoma sličnu stvar, cemo motor je vibrirao još gore nego sada, na kraju se ustanovilo da je u pitanju kaiš balansera koji je prezubio.
Bili su mi prljavi injektori, veliki minus napolju i prilikom startovanja rano ujutro, motor nije upalio iz prve, već je neko vreme na 400-500 obrtaja pokušavao da se ustali, u tom momentu prilikom velikih trzaja koji su se dešavali, prezubio je kaiš na balanserima i tada je nastala katastrofa.
Od kada sam uzeo 156 isti je osećaj sa ovim 1.8 motorim, ali naravno u manjoj meri. Počeo sam to da rešavam sa Dešom i što je više učvršćivao motor kako treba, sve je gore postajalo, pa je sada nepodnošljivo.
Inače, 2.0 radi toliko glatko kao da je V6, dok svaka 1.8 koju sam probao ima veće vibracije, ali je osnova zvuka i osećaja slična, na te vibracije bih se nekako navikao, ali ovo je krajnje nenormalno.
Inače, da sam znao za tu razliku, ne bih uzeo 1.8 NIKADA, pre bih išao na 1.6, ili na buđavi JTS.
Ovaj motor je čist promašaj, kako je nešto ovako moglo da prođe nije mi jasno, ali aj sad, tako je kako je...
Proveren je taj luft radilice, kaže Deša da je na 1.8 on veći nego kod 1.6 i 2.0, ali da je kod mene u granicama normale.
Najgore je što ništa ne radim ja, prvenstveno jer to ne umem dalje od teoretskog, a ne bih imao ni uslove, pa mogu samo da prenosim šta mi Deša priča.
Sutra zovem Deltu i Amag pa ću videti, samo da se ne postave neozbiljno kako je sve to normalno i kako ja očekujem puno, a imam neki osećaj da će tako i biti...
Bili su mi prljavi injektori, veliki minus napolju i prilikom startovanja rano ujutro, motor nije upalio iz prve, već je neko vreme na 400-500 obrtaja pokušavao da se ustali, u tom momentu prilikom velikih trzaja koji su se dešavali, prezubio je kaiš na balanserima i tada je nastala katastrofa.
Od kada sam uzeo 156 isti je osećaj sa ovim 1.8 motorim, ali naravno u manjoj meri. Počeo sam to da rešavam sa Dešom i što je više učvršćivao motor kako treba, sve je gore postajalo, pa je sada nepodnošljivo.
Inače, 2.0 radi toliko glatko kao da je V6, dok svaka 1.8 koju sam probao ima veće vibracije, ali je osnova zvuka i osećaja slična, na te vibracije bih se nekako navikao, ali ovo je krajnje nenormalno.
Inače, da sam znao za tu razliku, ne bih uzeo 1.8 NIKADA, pre bih išao na 1.6, ili na buđavi JTS.
Ovaj motor je čist promašaj, kako je nešto ovako moglo da prođe nije mi jasno, ali aj sad, tako je kako je...
Proveren je taj luft radilice, kaže Deša da je na 1.8 on veći nego kod 1.6 i 2.0, ali da je kod mene u granicama normale.
Najgore je što ništa ne radim ja, prvenstveno jer to ne umem dalje od teoretskog, a ne bih imao ni uslove, pa mogu samo da prenosim šta mi Deša priča.
Sutra zovem Deltu i Amag pa ću videti, samo da se ne postave neozbiljno kako je sve to normalno i kako ja očekujem puno, a imam neki osećaj da će tako i biti...
Poslednja izmena od alfaholic u Ned Jan 29, 2012 3:51 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
- TheWickerMan
- Administrator

- Garaža: Alfa Stelvio 2.0 Estrema
Alfa Giulietta 1.4 TCT - Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
Post
Re: Vibracije...
Kais balansera? To mi nije palo na pamet... Ovo sto se kod tebe cuje definitivno nije normalno... Vidi sta ce da ti kazu u AMAGu, ali ako ti niko ne resi , onda j.b.g...
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Vibracije...
Ako niko ne uspe da reši prodaću auto, nemam nameru da se nerviram zbog nesposobnosti majstora, na kraju sam toliko izgubio volju da ću kupiti novu Fiat Linea i završiti sa ovim sranjima je li kvar ili sam ja Steva Žigon...
- Dragon
- Saradnik Uprave

- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Na par primera kod mene sam se uverio da zna znanje...
Problem moze da bude sto je prepun posla, ali mozda da potrazis i njegovo misljenje...
065/397-36-53
Re: Vibracije...
Ivan ima servis na B. Kosi, radio je u Delti, kasnije u servisu "Roda". Koliko mi je poznato, bio je jedan od najperspektivnijih majstora u Delti, koja ga je slala na usavrsavanje u Italiju.alfaholic napisao:Ko je Ivan?
Na par primera kod mene sam se uverio da zna znanje...
Problem moze da bude sto je prepun posla, ali mozda da potrazis i njegovo misljenje...
065/397-36-53
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Vibracije...
Zvaću ga, sada je pitanje ko će ozbiljno pristupiti problemu.
Hvala za kontakt...
Hvala za kontakt...
- Sauriann
- Drug Član

- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Vibracije...
Tebi treba dobar majstor sa dosta vremena samo za tebe. To neces naci ni kod Deshe ni Ivana. Ko po pravilu kad im naleti "slucaj" auta kao tvoj oni su prebukirani i stalno ih nesto prekida...Ako neces vise da ulazes zivce i novac moras se odluciti kada prekidas romansu jbg. Pozz
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Vibracije...
Tako nekako sam i ja mislio, mada kod Deše dugo odlazim i imamo korektan odnos, bar se meni tako čini, bilo je par situacija gde je moralo dosta vremena uložiti i svaki put me je maksimalno ispoštovao, to je razlog zašto i odlazim kod njega, jednostavno mu ostavim auto i ne brinem, a ovo je prvi put da problem nije rešen.
Sutra ćemo videti ko je od njih ozbiljan, Amag i Delta, pa će od toga zavisiti sve dalje. Ivana sam zvao, ne bih da komentarišem njegovo ponašanje i izjave, možda i do njega odem sutra...
Sutra ćemo videti ko je od njih ozbiljan, Amag i Delta, pa će od toga zavisiti sve dalje. Ivana sam zvao, ne bih da komentarišem njegovo ponašanje i izjave, možda i do njega odem sutra...
-
KaligulaKa
- Drug Član

Post
Re: Vibracije...
Baš me čudi da Deša nije provalio o čemu se radi...mada sam bio svedok u nekoliko situacija kad je bio rastrzan na nekoliko strana pa nije mogao da se posveti jednom slučaju tako potpuno podržavam kolegu Saurianna i njegov post!
U svakom slučaju ako budeš morao da je prodaš,bar ćeš znati šta da tražiš next time
U svakom slučaju ako budeš morao da je prodaš,bar ćeš znati šta da tražiš next time
- flojd
- Garaža: Giulietta 1.4 TB
EX alfa romeo 33 1.7 IE Imola
EX alfa romeo 33 1.7 IE
EX Alfa Romeo 156 1.8TS 2001g - Lokacija: Pirot
- Lokacija: Pirot
Post
Re: Vibracije...
Preslusao sam snimak i stvarno nesto nije u redu bas cudno zvuci ali da napljujes tako 1.8 motor nemas razloga taj motor uopste nije tako los moja se vrti do blokade bez problema i bez ikakvih cudnih zvukova.Nadam se da ces resiti problem i uzivati u daljoj voznji 
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Vibracije...
Vidi, razlika između 2.0 i ovih nekoliko 1.8 koje sam probao je ogromna za moj pojam, da sam to ranije znao ne bih uzimao nikako, ali u ovom slučaju gde je kod mene još gora situacija, vraćanje na 1.8 normalu bi moglo biti prihvatljivo.
Nisam ništa napljuvao, samo prenosim svoje mišljenje, a ko nije imao oba, ne može znati o čemu pričam.
Pritom, taj 2.0 motor u mom prošlom autu je bio uvek u top stanju, a je sve manje od toga prosto nepihvatljivo.
Na stranim forumima se pominje mirniji rad 2.0 u odnosu na 1.8, ja se profesionalno bavim muzikom i čujem mnogo, ali nisam jedini koji je to osetio, šta više ne znam kakav treba biti pa ne osetiti to.
Slažem se da se 1.8 (polu) rado vrti do blokade, ali u poređenju sa 2.0 to je tragedija.
@nelle
Znao sam ja šta tražim i ovaj put, ali to ne opravdava bilo koga da kaže da ne ume da pronađe izvor vibracija, pa svi znamo koji su delovi pokretni, šta ih može izazvati, nije rešenje to.
Sledeći put će biti nešto drugo, a šta onda?
Problem je u mentalitetu, što je teško naći ozbiljnog majstora koji će rešiti problem, svi ošljare.
Kakvi su u Amag-u i Delti, ima li ko iskustava sa njima?
Nisam ništa napljuvao, samo prenosim svoje mišljenje, a ko nije imao oba, ne može znati o čemu pričam.
Pritom, taj 2.0 motor u mom prošlom autu je bio uvek u top stanju, a je sve manje od toga prosto nepihvatljivo.
Na stranim forumima se pominje mirniji rad 2.0 u odnosu na 1.8, ja se profesionalno bavim muzikom i čujem mnogo, ali nisam jedini koji je to osetio, šta više ne znam kakav treba biti pa ne osetiti to.
Slažem se da se 1.8 (polu) rado vrti do blokade, ali u poređenju sa 2.0 to je tragedija.
@nelle
Znao sam ja šta tražim i ovaj put, ali to ne opravdava bilo koga da kaže da ne ume da pronađe izvor vibracija, pa svi znamo koji su delovi pokretni, šta ih može izazvati, nije rešenje to.
Sledeći put će biti nešto drugo, a šta onda?
Problem je u mentalitetu, što je teško naći ozbiljnog majstora koji će rešiti problem, svi ošljare.
Kakvi su u Amag-u i Delti, ima li ko iskustava sa njima?
- Milorad
- Garaža: ex145 2.0ts
ex166 2.0ts
GTV 2.0ts
156 3.0 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Vibracije...
Niko od tih majstora nece da se mlati takvim "glupostima". Njima je to oduzimanje vremena koje ne mogu adekvatno da naplate. Problem ces sam morati da nadjes, ili sa nekim ko se iole razume pa da zajedno trazite.
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Vibracije...
Bio sam u Amag-u, razgovarao sa Savom, on kaže da, oseća se malo više prenošenja vibracija na karoseriju, ali ništa alarmantno i ništa vredno ulaganja.
Pričali smo o 2.0, kaže da je to u osnovi sličan, ali u praksi dijametralno različit motor po ponašanju, uglađenosti i balansa, da je 2.0 kao V6 i V8 bez vibracija koje su na 1.8 normalna pojava.
Rekao mi je da ne očekujem da može da se dobije uglađenost 2.0, ali da se možda može nešto dobiti kada je reč o rezonanci karoserije, a sve to stavljanjem originalnih nosača motora.
Sva 4 koštaju 500€ i originalni zaista to i znači, ta reč je kod nas devalvirala.
Odlučio sam da taj desni zamenimo, pa ćemo videti za dalje.
Šta je ovo, nisam ni slutio... 'Beš pare, to je nevažno, ali ovo što svi nazivaju normalnim je stvarno alarmantno.
Pitam je li tako na BMW I4, Audi i ostalo, kaže da, kod svih I4 motora bez balansera.
U totalnom sam šoku i neverici...
E moj Stevo, ti i ja najbolji drugari...
Pričali smo o 2.0, kaže da je to u osnovi sličan, ali u praksi dijametralno različit motor po ponašanju, uglađenosti i balansa, da je 2.0 kao V6 i V8 bez vibracija koje su na 1.8 normalna pojava.
Rekao mi je da ne očekujem da može da se dobije uglađenost 2.0, ali da se možda može nešto dobiti kada je reč o rezonanci karoserije, a sve to stavljanjem originalnih nosača motora.
Sva 4 koštaju 500€ i originalni zaista to i znači, ta reč je kod nas devalvirala.
Odlučio sam da taj desni zamenimo, pa ćemo videti za dalje.
Šta je ovo, nisam ni slutio... 'Beš pare, to je nevažno, ali ovo što svi nazivaju normalnim je stvarno alarmantno.
Pitam je li tako na BMW I4, Audi i ostalo, kaže da, kod svih I4 motora bez balansera.
U totalnom sam šoku i neverici...
E moj Stevo, ti i ja najbolji drugari...
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Vibracije...
Mozda je glupo poredjenje,ali na fijesti od moje majke koja je takodje I4,sve stope motora otisle,ukljucujuci i onu sto drzi menjac.Auto je presao oko 180hkm.Ima stalne vibracije i to me bas nervira.Razlika je u odnosu na QV.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Vibracije...
145 QV možeš uporediti sa bilo kojim autom i bilo kojom klasom po tom pitanju, to je kategorija za sebe.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
a) podigne se Alfa na dizalicu, a neko u kabini, startuje motor i ostavi ga u leru,
b) majstor privremeno odvrne sve šrafove (delimično, naravno) na svim nosačima motora, da se motor "namesti" u stanju lera i
c) majstor postepeno (motor je još uvek u leru) zavrne sve šrafove svih nosača...
Re: Vibracije...
Pokušaj ono što sam ja radio kad sam se borio protiv vibracija kod JTD Alfe:alfaholic napisao:... Odlučio sam da taj desni zamenimo, pa ćemo videti za dalje...
a) podigne se Alfa na dizalicu, a neko u kabini, startuje motor i ostavi ga u leru,
b) majstor privremeno odvrne sve šrafove (delimično, naravno) na svim nosačima motora, da se motor "namesti" u stanju lera i
c) majstor postepeno (motor je još uvek u leru) zavrne sve šrafove svih nosača...
Alfa je stil... ostalo je status...
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Vibracije...
Bojim se da ja nemam uslova za tako nešto, radiće se u Amag-u kod Save, a kada bih tako nešto predložio ne znam kako bi me gledali, posle ovoga što su okarakterisali kao podnošljivo, a ja i dalje hoću da ispravim. 
Ako sam dobro shvatio, da se nosači stegnu dok motor radi da bi najbolje legli?
Ako sam dobro shvatio, da se nosači stegnu dok motor radi da bi najbolje legli?
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Vibracije...
Posle starovanja motora se nosači otpuste (delimično se odvrnu šrafovi), motor radi i namesti se, a zatim se nosači stegnu (zavrtanjem šrafova) dok motor radi. Sve u leru...
I mene su gledali čudno (pristojan izraz) u nekim servisima (vibracije majstorima nisu kvar, ili "...šta sad ovaj 'oće..."), dok im nisam objasnio da to ne rade besplatno, već za moje pare. A ako moraš da ih ubeđuješ da za tvoje pare, reše tvoj problem, na tvojoj Alfi, ne znam šta da savetujem...
I mene su gledali čudno (pristojan izraz) u nekim servisima (vibracije majstorima nisu kvar, ili "...šta sad ovaj 'oće..."), dok im nisam objasnio da to ne rade besplatno, već za moje pare. A ako moraš da ih ubeđuješ da za tvoje pare, reše tvoj problem, na tvojoj Alfi, ne znam šta da savetujem...
Alfa je stil... ostalo je status...
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”