Hello from HCS
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Hello from HCS
Dobrodošao
Ekstra izgleda,volim kada se pažnja posveti detaljima,a enterijer je kao nov
još jednom,svaka čast na autu,lepo si ga sredio
Ekstra izgleda,volim kada se pažnja posveti detaljima,a enterijer je kao nov
još jednom,svaka čast na autu,lepo si ga sredio
A Man's Got to Know His Limitations...
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Hello from HCS
Dobro dosao.Lijepa Honda.Felne su mi predobre.
Imao sam prilike da se vozikam u jednoj Prelude 2.2 VTEC 1998 je godiste bila.Odradjeni neki kitovi 18 tockovi..ludilo.
Imao sam prilike da se vozikam u jednoj Prelude 2.2 VTEC 1998 je godiste bila.Odradjeni neki kitovi 18 tockovi..ludilo.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- Ducero
- Contact:
- Garaža: 145 Bomber,ostatak garaze zauzimaju bicikle
- Lokacija: gargantua
- Lokacija: Kraljevo
Post
Dobrodosao
Re: Hello from HCS
Dobrodosao
I like big, fat men like you. When they fall, they make more noise. And sometimes they never get up.
https://www.facebook.com/pages/Ducero-C ... 409?ref=hl
https://www.facebook.com/pages/Ducero-C ... 409?ref=hl
- Woodoo
- Garaža: Službeni
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Hello from HCS
4 wheel steering, na tu foru se upecao i moj drugar, skoro vidimo jednu prelde isto ovako parkiranu sa namotanim tockovima i on stane da se cudi kako ovaj vozi sa otvorenim zadnjim trapom i nikako da ga ubedim da je to 4ws, inace ima i mazda 626 sa tom varijantom, ne znam kako je to u voznji ali kod nas na trkama postoji prelude u hobi klasi(doduse retko se vozi al znam lika) isto 4ws medjutim odmah ga je "iskljucio" posle prve trke kad je video da ne moze da se povata sa autom tj zadnjim krajem
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Nego jel uvek zakreće točkove u kontra stranu ili u zavisnosti od brzine ide u istu
Re: Hello from HCS
Samo sam se šalio , jel vidite smajlijeTihomirce napisao:pobego ti malo ovaj zadnji točak u stranu
Nego jel uvek zakreće točkove u kontra stranu ili u zavisnosti od brzine ide u istu
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Hello from HCS
uvek u kontra samo je mozda pregresivno dejstvo, da skrecu u istu ne bi mogao lepo da skrene nego bi isao ko kuce u stranu
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Woodoo
- Garaža: Službeni
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Hello from HCS
u pravu si ide u obe strane ali mislim da ne zavisi od brzine nego od ugla motanja volana
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Hello from HCS
Nije, prema brzini je. Do neke male brzine (mislim da je 5km/h) ide u kontra samo zbog parkiranja. a preko toga progresivno pratiprednje tockove.
Neupotrelbjiv je na sportskim kolima i zbog toga je normalno da je covek iskljucio taj sistem. Ni Renault ga ne koristi u Sport modelima, a ima tu tehnologiju.
Neupotrelbjiv je na sportskim kolima i zbog toga je normalno da je covek iskljucio taj sistem. Ni Renault ga ne koristi u Sport modelima, a ima tu tehnologiju.
Acqua-Olio-Benzina
Post
Re: Hello from HCS
Kod mene je po uglu, tj. okretanju volana zato sto je cista mehanicka veza, a na novijim je progresivni, jer njih kontrolise komp.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Hello from HCS
mozda bi na brdu gde nema brzih i dugih krivina imalo svrhe posebno u okretnicama ali na krugu definitivno ne treba
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: Hello from HCS
svidja mi se taj sistem a i auto mi se uvek svidjao
mada mi je nekako uvek bio stepenik iznad,u fazonu nije to za mene,pokvario bi tu nesto,mada sam dosta toga popravio i digao ih na noge
mada mi je nekako uvek bio stepenik iznad,u fazonu nije to za mene,pokvario bi tu nesto,mada sam dosta toga popravio i digao ih na noge
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Hello from HCS
Dobro dosao "bivsi kolega"
Na pravom si putu ...sada sledi jedna Alfica ali nemoj da se zahebes kao ja pa da prodas najkvalitetniji auto koji sam ikada vozio!
Sto se tice 4WS on je mehanicki i ima kardan izmedju dve letve a zadnji tockovi rade bas tako kao na dijagramu ...Kada skreces recimo ulevo zadnji prate prednje sa manjim uglom a kako dodajes volan ulevo oni se vracaju u nulu i na kraju kako jos namotavas oni odu kontra od prednjih.
U pocetku je cudan osecaj ali resenje je fenomenalno, kako za nagla preticanja tako i za jake krivine gde se ponasa fantasticno. Neverovatno je kako se dobro ponasa po klizavom putu, pod uslovom da je trap namstelovan besprekorno.
Mehanika je savrsena jer meni nikada nista nije riknulo na trapu a bila je izuzetno tvrda a opet preudobna
Servo je fantasticno jak i progresivan, tako da im je sve to za 10.
Evo malo i mojih slika da se i ja pohvalim
Obrati paznju na felne sa kojim sam je kupio Borbet sa abartovim skorpionom 4x98
Veliki pozdrav
Na pravom si putu ...sada sledi jedna Alfica ali nemoj da se zahebes kao ja pa da prodas najkvalitetniji auto koji sam ikada vozio!
Sto se tice 4WS on je mehanicki i ima kardan izmedju dve letve a zadnji tockovi rade bas tako kao na dijagramu ...Kada skreces recimo ulevo zadnji prate prednje sa manjim uglom a kako dodajes volan ulevo oni se vracaju u nulu i na kraju kako jos namotavas oni odu kontra od prednjih.
U pocetku je cudan osecaj ali resenje je fenomenalno, kako za nagla preticanja tako i za jake krivine gde se ponasa fantasticno. Neverovatno je kako se dobro ponasa po klizavom putu, pod uslovom da je trap namstelovan besprekorno.
Mehanika je savrsena jer meni nikada nista nije riknulo na trapu a bila je izuzetno tvrda a opet preudobna
Servo je fantasticno jak i progresivan, tako da im je sve to za 10.
Evo malo i mojih slika da se i ja pohvalim
Obrati paznju na felne sa kojim sam je kupio Borbet sa abartovim skorpionom 4x98
Veliki pozdrav
- neno-164st
- Garaža: alfa romeo 145 1.6 boxer
- Lokacija: beograd
- Lokacija: beograd zvezdara
Post
Re: Hello from HCS
Imam pitanje u vezi tvoje honde kolega Alfamen,zanima me kako je honda podnosila plin,mora li sekvent da se ugradjuje i potrosnja?
hvala na odgovoru,tvoja honda je bila extra sredjena
hvala na odgovoru,tvoja honda je bila extra sredjena
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Hello from HCS
Lako mi je bilo da je odrzavam jer sam u prebijanju duga dobijo jos jednu crvenu- stranca u top stanju!
kada sam ugradjivao plin(2002), tada je sekvent kostao oko 1000 i to mi je bilo mnogo, pa sam se odlucio na venturi koji je imao automatiku u fazonu mora da se pali na benzin a preko 2500 ob/min on prebaci na plin!
Imao sam grdnih problema sa detonacijama i trokiranjem na leru, kao da radi na tri cilindra i sve smo probali ali nista nije pomoglo ni stelovanje ventila , promena usisne grane, senzora itd.
U tom ludilu odlucim da promenim celu glavu od crvene koja je bila do bola, kao nova i svi moji problemi su nestali
Sta je bilo sa starom glavom nikada nismo utvrdili ali vise nikada nisam imao detonacije!
Potrosnja mi je bila prihvatljiva a koliko se secam benzina ni u najludjim guzvama nije potrosila preko 13 l, znaci od 10 do 12.5 dok je recimo Beograd- Prijepolje bilo standardno 22 litra sto mu dodje oko 7.3 a na plin je bilo nesto manje od 10 l.
Po gradu mi je trosila plafon 16 l plina a neki prosek je bio oko 13l
To su neki proseci a i sam znas da taj auto ne mozes da vozis normalno jer stalno te vuce da ga cepas i tako svih 240000 koliko je bio kod mene bez i jednog jedinog problema.
Mada uzivam u 166 i nebih je dao nizasta,ne mogu da se nakajem :cray: sto sam je prodao( i crvenu-djuture) pre tri godine kada sam kupio 166 jer je stvarno bila posebna prica!
kada sam ugradjivao plin(2002), tada je sekvent kostao oko 1000 i to mi je bilo mnogo, pa sam se odlucio na venturi koji je imao automatiku u fazonu mora da se pali na benzin a preko 2500 ob/min on prebaci na plin!
Imao sam grdnih problema sa detonacijama i trokiranjem na leru, kao da radi na tri cilindra i sve smo probali ali nista nije pomoglo ni stelovanje ventila , promena usisne grane, senzora itd.
U tom ludilu odlucim da promenim celu glavu od crvene koja je bila do bola, kao nova i svi moji problemi su nestali
Sta je bilo sa starom glavom nikada nismo utvrdili ali vise nikada nisam imao detonacije!
Potrosnja mi je bila prihvatljiva a koliko se secam benzina ni u najludjim guzvama nije potrosila preko 13 l, znaci od 10 do 12.5 dok je recimo Beograd- Prijepolje bilo standardno 22 litra sto mu dodje oko 7.3 a na plin je bilo nesto manje od 10 l.
Po gradu mi je trosila plafon 16 l plina a neki prosek je bio oko 13l
To su neki proseci a i sam znas da taj auto ne mozes da vozis normalno jer stalno te vuce da ga cepas i tako svih 240000 koliko je bio kod mene bez i jednog jedinog problema.
Mada uzivam u 166 i nebih je dao nizasta,ne mogu da se nakajem :cray: sto sam je prodao( i crvenu-djuture) pre tri godine kada sam kupio 166 jer je stvarno bila posebna prica!
- neno-164st
- Garaža: alfa romeo 145 1.6 boxer
- Lokacija: beograd
- Lokacija: beograd zvezdara
Post
Re: Hello from HCS
hvala na odgovoru,inace sam cuo da je taj auto prilicno kvalitetan i pouzdan a uz to i ekonomican.Nisam nikad imao priliku da vozim prelude pa neznam da li je startna,vozio sam jednom davno od drugara civik 1.6 v tek,otprilike to godiste kao tvoja.Ona je malo u zadnjem deli veca od crx-a a napred su iste i enterijer je isti dakle mali auto.Izasao sam na auto put i krenuo da je peglam po gasu.Mogu ti reci da sam vozio svasta;nove i jake bmw-je,mercedesa 500sl kabria, audije,nebitno ali kako je ona potezala pri brzini od preko 100km na preticanju usro sam se,poceo sam na auto putu da preticem bez problema i sa leve i desne strane,kocila je perfektno,odusevila me koliko je upravljiva i lagana za voznju i koliku sigurnost pruza vozacu.Znas nasta mislim, kad krenes u neko preticanje,provlacenje,jednostavno znas da te auto nece izneveriti,i u stanju je svaku tvoju akciju i zamisao na putu da isprati.