Najgore je sto se to desi momentalno pa se covek trzne,treba odreagovati pametno i dobro u momentu.Naravno,saltanje u manju,i lagano rucna..Al,lako je reci sad kad sjedim ispred compa i citam ovo.

Svaka cast svima..
"na muci se poznaju junaci"....

Rucna ti je cista mehanika - sajla kojom zatezes zadnje pakne i ona uvek radi (ukoliko je dobro nastelovana. Nju ne koristis za kocenje jer je cest slucaj da ne deluje ravnomernom silom. Kako kocis, procitaj dole...Duke Nukem napisao:Kad se ovako nesto desi, jel rucna kocnica radi?
Zaustaviti kocenjem ali laganim. Kada pukne jedan od vodova, nisi ostao skroz bez kocnica jer imas minimum dva zasebna hidraulicna sistema napred/nazad. Dakle jedan je nezavistan od drugog, jedino ako si bas tezak baksuz pa da ti prsnu oba creva ali pod uslovom jedno napred, jedno nazad.Duke Nukem napisao:I kako uopste zaustaviti vozilo na uzbrdici ili nizbrdici kad kocnice ne rade?