Napisacu dosta dugu pircu mozda i neke nepotrebne informacije ali mozda od toga se uspe skuvati neka diagnostika/ideja bio bi zahvalan

Radi se kako se o 1.5 I.E + plin problem je u tome da ga moram paliti na plin svaki put kad se motor oladi.*a to zahteva dosta verglanja posto je isparivac od usisa dosta daleko.. znaci zaverglam na plinu auto upali radi recimo 3 minuta mozda ni toliko nije potrebno i moze da se pali na benzin..
kad je auto kupio burazer palio je normalno i na benzin kako treba pa je crkla pumpa za gorivo i nije vozen za benzin nekih god ili 2.
pre god dana kad sam ga kupio stavio sam mu pumpu i odneo dizne na ultrazvucno ciscenje,sto je i odradeno.auto radi na benzin normalno dizne su okk.
koliko sam ja gledao u nekom manualo ,senzor za temp ono sa leve strane dole, imao rezervno pa sam ga za probu promenio ali nista nisam dobio.
ima 1 termopekidac bimetalni isto sa te strane samo prema hladnjuaku koji apsolutno i nije vezan bio nikad,probao sam sa njim isto da se poigam pa sam ga vadio ,probao radi,i vratio povezao ali sto se sauka ,paljenja tice nema razlike"sto je i logicno
jos jedna interesantna stvar ler drzi ovako odprilike oko 40 je 1400 od 50 do 65 je 1000 obrtaja a od 75/80 je opet vislje oko 1500 ko da sauk opet radi
maistor koji mi je cistio dizne je toliko reko da je probavao malo, toliko je saznao da dizne na hladno nedobijaju impuls pa nebacaju gorivo.
a da i landa sonda mi nije vezana

Ako neko ima neko iskustvo ili ideju unapred THX

pozz