Meni se druga brzina ventilatora nikad nije palila ranije,samo prva ponekad,verovatno zato sto auto nije dolazio u ovako visoke temperature kao sada,na otvorenom je sve ok i zakucan je na 90C ali u gradu i u guzviFlavio napisao:Neznam sta bi jos mogao biti prob... u vezi temperature.Tacno je da tng ima malo visu temperaturu sagorevanja od benzina,ali,koliko znam,to obicno nije problem da sistem odrzi temp motora u granicama normale.
@Bane,da li se i kod tebe vent. pali na razlicitim temperaturama kao kod @982026 ili se samo digla temperatura ukljucenja,nezavisno od goriva?
Ipak mislim da kod obojice nije prob nezagrejan/pogresno vezan isparivac.

MOguce da je pod brojem 1. namerno smo osiromasili smesu u odnosu na onu koju je comp automatski dodelio jer je dijagnostika pokazivala da je bogata smesa na benzinu,pa je majstor uz moju saglasnost zeleo da je malo smanji,mozda je to? ali to je vrlo mala korekcijadekideki napisao:ne sme bre to. meni se ni na kecu ni na Alfama nijednom nije desila detonacija, a radio sam svasta sa motorom, cak i LCS pali hladan na gas direktno.
*inace, odgovor na jedno od predjasnjih pitanja u vezi temperature:
- na povisenu temperaturu utice vise faktora a najveci su:
1. siromasna smesha na gasu (previse vazduha, smesha mora biti sto pribliznija idealnoj). smesha - strogo zadat odnos gasa i vazduha. skoro normalna pojava kod prostih venturi uredjaja. bez uvrede, skoro svi zavrcu slavine na minimum zbog potrosnje, a retko ko reducira usis vazduha spram toga. tako se poremeti smesha.
2. veoma mali je uticaj povisenih izduvnih gasova (kada motor radi na gas), koji koliko toliko ipak uticu na temperaturu motora.