
Deki


Majstore da li si sam zamenio taj davac pritiska ulja i da li je veliki posao za laika, jesi li menjao onaj dole kod filtera za ulje ili onaj gore pored izduva?siki napisao:Žao mi što nisam znao raditi sa ovim dopisivanjem kad sam imao i ja 155,1.8 TS 8v
bordo metalik,ali bila je super sport po e-peru,94 god.Nisam sačuvao slike.
Kupljena u Pančevu sa carine,bila ko pepeljuga,zapuštena unutrašnjost(prljava)
Nakon pranja i to detaljnog(žena 3 puta oprala siceve,a ja odmastio stakla iznutra od duvanskog dima ili čega li)počela se pojavljivati prava lepotica.
Instrument tabla u dve nijanse,sicevi sa pomeranjem u svim pravcima i položajima,piksla izbačena,mali kontrolni panel sa lampicama,a sve rade-lepota,klima funkcioniše,e i ono najvažnije na instrument tabli-pritisak ulja(instrument)varira-skinem(iz iskustva sa 164),davač pritiska-kupim od lade(sve isto i marka i radni opseg osin navoja koji preradim kod dobrog strugara-vratim na mesto i šta dobijem uravnotežen pritisak ulja od 4 bara,a kad se ugreje i stanem na semaforu malo pada,pa opet u vožnji stane lepo na 4 bara.
Inače motor sa lancem za razvod ventila-kablove jako jeftino platio kod Ninića i sve lepo radi,ali Kruševac nebi bio to što jeste(izizetno primitivan grad),manijaci je izgrebali od prednjeg fara do štopaljke celom dužinom,pa im to nije bilo dovoljno da je jš više unkaze-izgrebi i haubu do lima.![]()
Kad je nešto lepo kreteni moraju uništiti-
Inače 155 opako auto u pozitivnom smislu i po mom mišljenju jeftin za održavanje![]()
Pa naravno nisam ni ocekivao da ce bilo ko drugi da mi odgovorialfaskorpion napisao:Ni jedan od tih , davac za pritisak se nalazi ispod usisne grane . Mozes opusteno da ga zamenis sam .
Pa na 155 imam motor sa 8 ventila. AR67105 je broj motora. A mene je to zanimalo jer skala na insrtument tabli stalno stoji na nuli, pa reko' da nije zbog togaTihomirce napisao:Ona dva davača sto si spomenuo kod filtera za ulje ,
jedan je pritisak ulja (lampica na instrument tabli) sa jednim izvodom ,
a drugi je indikator dal ima ulja u motoru sa dva izvoda
ovo se odnosi na motore sa 8 ventila
Cim proverim javljam.Tihomirce napisao:Pa jednostavno je za probu , staviš na kontakt ,
skineš buksnu sa davača i naslonič na masu ,
ako skala krene znači neispravan davač ako ne mrda problem je u kablu do nje
ili je neispravna sama skala![]()
Ne znam kako je kod 16 ventilskih motora ,
zato sam napomenuo da je ovako kod 8 ventilski , bez obzira na kubikažu