Koja je varijanta sa njenim trapovima, trebalo bi da su izdrzljiviji ili mozda gresim?
Inace jel neko imao iskustva sa njima sto se tice odrzavanja 4x4...
156 Crosswagon
-
Go
- Drug Član
Post
Neko mi jednom rece:.Ako je mogao taj 4x4 da izdrzi onoliku snagu na Delti, moze valjda i u toj tvojoj Alfi!. tako nekako, a pitah za 155 Q4, s tim da mi je opet neko napomenuo da je samo bitno da ne svira diferencijal, a to je verujem iskljuceno jer je to mlad auto!
Po meni je to malo promasaj, uzimas Alfu a opet ona je to manje cak i od 164 i 166, znaci neki hibrid...
A sto se tice trapova mislim da problem i dalje postoji jer je to sminkerski automobil, nije to zaista Paris-Dakar vozilo...
I opet po hiljaditi put, to sa trapovima nikako nije problem ni nedostatak, vec jednostavno napredak i poboljsanje u (skoro) svakom smislu, ali mi i nasa zemlja, putevi i ostalo da ne ulazim u off...
Po meni je to malo promasaj, uzimas Alfu a opet ona je to manje cak i od 164 i 166, znaci neki hibrid...
A sto se tice trapova mislim da problem i dalje postoji jer je to sminkerski automobil, nije to zaista Paris-Dakar vozilo...
I opet po hiljaditi put, to sa trapovima nikako nije problem ni nedostatak, vec jednostavno napredak i poboljsanje u (skoro) svakom smislu, ali mi i nasa zemlja, putevi i ostalo da ne ulazim u off...
Post
Kapiram ja da su ti trapovi perverzija kad zivis u Nemackama pa vozis po auto banovima i slicnim pistama ali mi izgleda da zivimo u Bangladesu tako da moram de evoluiramo na rupe i rupcage, samo je problem sto ta kola nemju te mogucnosti....
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
manja celicna felna i ratkapne, visok profil gume i pazljiva voznja. to je sve.
ali onda - zaboravi na opsti izgled Alfe, sportsku voznju, brzinu u krivinama i osecaj na volanu...
ja sam promenio tockove alu 15. 205/50-15 86V sa celicnim 14. 185/60-14 82T i dobio bar triput udobniji auto. manje lupanja po trapovima, manje buke, ali nema ni divljanja - bar do proleca...
dakle izbor postoji.
ali onda - zaboravi na opsti izgled Alfe, sportsku voznju, brzinu u krivinama i osecaj na volanu...
ja sam promenio tockove alu 15. 205/50-15 86V sa celicnim 14. 185/60-14 82T i dobio bar triput udobniji auto. manje lupanja po trapovima, manje buke, ali nema ni divljanja - bar do proleca...
dakle izbor postoji.
-
Go
- Drug Član
Post
Ceo zivot je kompromis, jeste fraza ali istinita! Ne radi se o tome da li je to sa trapovima promasaj, ili ne sa tvoje tacke gledista, vec sta sa tim dobijas, a sta gubis, pa kao i za svaku drugu stvar na svetu!
Ukoliko dobijas ono sto je tebi bitno, a gubis nesto manje vazno definitivno nije promasaj i to je stvar za tebe!
Konkretno moj pojam dobrog automobila je ono kako me tera da se osecam dok vozim i na osnovu toga biram, dok je za neke druge dobar onaj koji najmanje kosta! To su dve nepomirljive strane i nikada se nece razumeti i iz tog razloga ne treba ni da pokuisavaju da o tome razgovaraju! Jedni gledaju da daju sto manje bez obzira na to koliko ce dobiti, a drugi gledaju da dobiju sto vise bez obzira na to koliko ce dati za uzvrat!
Opet ponavljam, to sto sam izabrao nesto drugo u odnosu na cenu, ne znaci da ce moj automobil da se kvari svakih petnaest minuta i da ce me zivog odrati i isterati sve iz novcanika, vec da cu za jedan procenat vise placati u svom uzivanju od onih koji su izabrali onu drugu stranu, a iznenadio bi se koliko je taj procenat mali! Ali moramo se sloziti da se svaki luksuz placa, a nikada nece biti isto voziti Alfu i ***, da ne pravim raspravu pominjanjem drugih brendova!
Kod nas postoji mali paradoks, ljudi su zaglavljeni u vreme-prostor kontinuumu, porede automobile iz osamdesetih i devedesetih sa ovim danas i tu nastaju problemi, jer sve to u vezi sa trapovima je posledica povecanja tezine vozila i ustede koriscenjem aluminijumskih delova, naravno ustede na tezini, u novcu je obrnuto!
Kazes neces voziti Alfu jer postoji taj problem sa nasim putevima... Pa, on ce postojati jos sigurno par desetina godina, a ti (kao ni ja) neces toliko ziveti da docekas bolju situaciju da bi mogao da se opustis, jednostavno gledaj na stvari drugacije!
Novac je prolazna stvar i uvek ce doci, manje ili vise, ne treba zaliti sto ga trosis, za mene nema nikakav znacaj, to mi je sredstvo da dobijem ono sto mi je mnogo vaznije, a to je zivot, to jest kako zivis svoj zivot! E to se ne vraca, to vreme koje prodje i ovaj jedan boravak na ovoj planeti i u ovoj dimenziji se ne vraca, bar ne sa ovom svescu, pa ga treba iskoristiti maksimalno i najbolje moguce! Ako stavim novac sa jedne strane i moje licno zadovoljstvo sa druge, uvek cu odabrati ovo drugo!
Opustis se i uzivas u zivotu, kratko traje i gledas da brojis i zapamtis svaki momenat, a dok vozis Alfa Romeo pocinjes da razmisljas samo o stvarima koje cine zivot vrednim, a onda se i sam promenis, postanes hedonista ako vec nisi bio i ceo zivot ti se promeni na bolje!
Grazie Alfa Romeo!
Ukoliko dobijas ono sto je tebi bitno, a gubis nesto manje vazno definitivno nije promasaj i to je stvar za tebe!
Konkretno moj pojam dobrog automobila je ono kako me tera da se osecam dok vozim i na osnovu toga biram, dok je za neke druge dobar onaj koji najmanje kosta! To su dve nepomirljive strane i nikada se nece razumeti i iz tog razloga ne treba ni da pokuisavaju da o tome razgovaraju! Jedni gledaju da daju sto manje bez obzira na to koliko ce dobiti, a drugi gledaju da dobiju sto vise bez obzira na to koliko ce dati za uzvrat!
Opet ponavljam, to sto sam izabrao nesto drugo u odnosu na cenu, ne znaci da ce moj automobil da se kvari svakih petnaest minuta i da ce me zivog odrati i isterati sve iz novcanika, vec da cu za jedan procenat vise placati u svom uzivanju od onih koji su izabrali onu drugu stranu, a iznenadio bi se koliko je taj procenat mali! Ali moramo se sloziti da se svaki luksuz placa, a nikada nece biti isto voziti Alfu i ***, da ne pravim raspravu pominjanjem drugih brendova!
Kod nas postoji mali paradoks, ljudi su zaglavljeni u vreme-prostor kontinuumu, porede automobile iz osamdesetih i devedesetih sa ovim danas i tu nastaju problemi, jer sve to u vezi sa trapovima je posledica povecanja tezine vozila i ustede koriscenjem aluminijumskih delova, naravno ustede na tezini, u novcu je obrnuto!
Kazes neces voziti Alfu jer postoji taj problem sa nasim putevima... Pa, on ce postojati jos sigurno par desetina godina, a ti (kao ni ja) neces toliko ziveti da docekas bolju situaciju da bi mogao da se opustis, jednostavno gledaj na stvari drugacije!
Novac je prolazna stvar i uvek ce doci, manje ili vise, ne treba zaliti sto ga trosis, za mene nema nikakav znacaj, to mi je sredstvo da dobijem ono sto mi je mnogo vaznije, a to je zivot, to jest kako zivis svoj zivot! E to se ne vraca, to vreme koje prodje i ovaj jedan boravak na ovoj planeti i u ovoj dimenziji se ne vraca, bar ne sa ovom svescu, pa ga treba iskoristiti maksimalno i najbolje moguce! Ako stavim novac sa jedne strane i moje licno zadovoljstvo sa druge, uvek cu odabrati ovo drugo!
Opustis se i uzivas u zivotu, kratko traje i gledas da brojis i zapamtis svaki momenat, a dok vozis Alfa Romeo pocinjes da razmisljas samo o stvarima koje cine zivot vrednim, a onda se i sam promenis, postanes hedonista ako vec nisi bio i ceo zivot ti se promeni na bolje!
Grazie Alfa Romeo!
Post
Meni je jedna od vecih gresaka sto sam prodao 146-icu, i kupio volvo 460, ali kupio sam auto i posle doslovno dva sata pokvario mi se varijator, poludeo sam, tako sam saznao za forum bio u ugrinovackoj (da ne reklamiramo) popravio varijator i onda kao ovca prodao auto....
piiiip uplasio sam se, posle nje sam promenio jos troje kola i totalno se razocaro kako se ta kola lose voze, i kako covek moze da uziva dok vozi alfu... a paradoks je da je to bila 1.4 TS nedaj boze da je bila neka zver
Ali te stvari mogu lako da se poprave, taman kad sam omegu sredio i trebao da dam oglas uspeo sam da je skrkam tako da cim se sredi i proda, idemo prema alfi...
Ako da bog i uzmem neke pare u narednih godinu dana mislim da ni crosswagon ili 159-ka nece biti neizvodljivi
piiiip uplasio sam se, posle nje sam promenio jos troje kola i totalno se razocaro kako se ta kola lose voze, i kako covek moze da uziva dok vozi alfu... a paradoks je da je to bila 1.4 TS nedaj boze da je bila neka zver
Ali te stvari mogu lako da se poprave, taman kad sam omegu sredio i trebao da dam oglas uspeo sam da je skrkam tako da cim se sredi i proda, idemo prema alfi...
Ako da bog i uzmem neke pare u narednih godinu dana mislim da ni crosswagon ili 159-ka nece biti neizvodljivi
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”