ECU reset
- Sloba
- Garaža: Alfa Romeo 147 Distinctive Selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: ECU reset
A, da li vam, i posle koliko vremena od skidanja klemni, (Audio, Navi., Tel. i Trip) traži kod?
Pitam za 147 SS sa centralnim kolor displejom koji objedinjuje: Audio, Navi., Tel. i Trip...!?
Pitam za 147 SS sa centralnim kolor displejom koji objedinjuje: Audio, Navi., Tel. i Trip...!?
BMW is like a tampon, every pussy needs one...
- Milan 166
- Garaža: Alfa Romeo 166 2.0ts 2002god
- Lokacija: Beograd
- playerPA
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4JTDm 209KS
- Lokacija: Pancevo
Post
Re: ECU reset
Kod mene nije trazio kod, skidan akumulator u vise navrata. U pitanju je isto 147ca sa ConnectNav+ sistemomSloba napisao:A, da li vam, i posle koliko vremena od skidanja klemni, (Audio, Navi., Tel. i Trip) traži kod?
Pitam za 147 SS sa centralnim kolor displejom koji objedinjuje: Audio, Navi., Tel. i Trip...!?
- alfasud-82
- Garaža: alfasud 1977
alfa 147 1.6 2001.88kw120ks - Lokacija: novi sad
- Ducero
- Contact:
- Garaža: 145 Bomber,ostatak garaze zauzimaju bicikle
- Lokacija: gargantua
- Lokacija: Kraljevo
Post
mene zanima da li bih ja to mogao da uradim sa svojom alfom?
u pitanju je AR 145 1.4 t-spark 98 god
malo je lenja na 2000 do 3000 rpmh,s obzirom da ju je vozila zena, pretpostavljam da je nije pritiskala gas do patosa
hvala
Re: ECU reset
veoma zanimljivodejan555 napisao:Čitam na stranom forumu da postoji procedura za resetovanje računara
koja neke sitne nepravilnosti može da ispravi i da posle toga Alfa
lepše radi - misli se na proceduru resetovanja od strane korisnika
1. Disconnect battery for 45 mins
2. Reconnect battery, and turn ignition to MAR for 90 secs
3. Turn off and leave 90 secs
4. Start engine WITHOUT pressing throttle and let the car idle for 15 mins (I repeat, do not touch the throttle whilst the car is idling)
5. Turn engine off and leave for 10 minutes
6. Start the car and go for a drive, using a number of styles (eg town, motorway, thrash etc)
Tamo su mišljenja baš izrazito oprečna !!!
Niti mislim da imam neki problem kojim bi ovim rešio niti mislim
da je to realno neko rešenje ali me interesuje da li postoji neko
lokalno iskustvo sa ovim ... postoji i resetovanje pedale gasa ...
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147 ... -cure.html" onclick="window.open(this.href);return false;

mene zanima da li bih ja to mogao da uradim sa svojom alfom?
u pitanju je AR 145 1.4 t-spark 98 god
malo je lenja na 2000 do 3000 rpmh,s obzirom da ju je vozila zena, pretpostavljam da je nije pritiskala gas do patosa

hvala



I like big, fat men like you. When they fall, they make more noise. And sometimes they never get up.
https://www.facebook.com/pages/Ducero-C ... 409?ref=hl
https://www.facebook.com/pages/Ducero-C ... 409?ref=hl
- Milan 166
- Garaža: Alfa Romeo 166 2.0ts 2002god
- Lokacija: Beograd
- Duke Nukem
- Garaža: 159 2.4jtdm 2006 elegance
- Lokacija: BG
- Lokacija: Zemun
Post
Re: ECU reset
Procedura je za sve iz generacije 147/156/166, moguce da radi i na 146 ali niko to ne garantuje.
Ja sam bas juce ovo odradio, i malo je zivnuo auto
Ja sam bas juce ovo odradio, i malo je zivnuo auto

- Ducero
- Contact:
- Garaža: 145 Bomber,ostatak garaze zauzimaju bicikle
- Lokacija: gargantua
- Lokacija: Kraljevo
Post
pozdrav
Re: ECU reset
a da probam ja to ipak? sta moze lose da se desi?Duke Nukem napisao:Procedura je za sve iz generacije 147/156/166, moguce da radi i na 146 ali niko to ne garantuje.
Ja sam bas juce ovo odradio, i malo je zivnuo auto

pozdrav

I like big, fat men like you. When they fall, they make more noise. And sometimes they never get up.
https://www.facebook.com/pages/Ducero-C ... 409?ref=hl
https://www.facebook.com/pages/Ducero-C ... 409?ref=hl
- Sloba
- Garaža: Alfa Romeo 147 Distinctive Selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: ECU reset
Samo da potvrdim da prilikom zamene akumulatora, 147 sa ConnectNav+ sistemom ne traži kod.
Akumulator zamenjen, nije tražio kod.

Akumulator zamenjen, nije tražio kod.

BMW is like a tampon, every pussy needs one...
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Ne znam dal to vazi za 145/146,al nije lose probati.
Re: ECU reset
Jedino lose moze da se desi da ti se zakljucaju vrata kad spojis klemu.Da nisam imao rezervni kljuc u par navrata,morao bih da obijam sopstveni auto.dusan 145 kv napisao:a da probam ja to ipak? sta moze lose da se desi?Duke Nukem napisao:Procedura je za sve iz generacije 147/156/166, moguce da radi i na 146 ali niko to ne garantuje.
Ja sam bas juce ovo odradio, i malo je zivnuo auto![]()
pozdrav
Ne znam dal to vazi za 145/146,al nije lose probati.

GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Post
Re: ECU reset
To sa zaključavanjem može biti do naknadno ugrađenog alarma koji je
naravno povezan sa centralnom bravom.
Nislim da na 147-156 to nije problem ...
bar ne u originalnoj izvedbi.
naravno povezan sa centralnom bravom.
Nislim da na 147-156 to nije problem ...
bar ne u originalnoj izvedbi.
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: ECU reset
Istina Deki.Imam alarm,al upravljac(otkljucavanje i zakljucavanje)ne radi.Tako sam kupio auto.Ona ploca je potpuno spaljena letkonom.Inace,nasao sam prekidac alarma,al dzabe kad upravljac daljinski ne radi.Jel to moze nekako da se napravi?? 

GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- sz13shumi
- Garaža: Alfa Romeo 155 1.8 TWIN SPARK 16v SUPER CARCAT BLACK
Alfa Romeo 156 2.0 JTS 16v SW Selespeed - Lokacija: Jagodina
- Lokacija: Jagodina, Srbija
Post
Re: ECU reset
Dali ovo vazi i za 155-cu 1.8 T.S 16v 96.g. kad joj i code key pobrljavi cini mi se da joj proradi ali neznam kojim sam redosledom to radio nisam znao da se tako ustvari ecu vraca na fabricka podesavanja.

- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: ECU reset
kako sam ocistio klapnu i zamenio crevo gde je vuko fals, vidim nista se nije promenilo nekada se zalece ler nekada ne????
E sad cu vala da probam....jedva cekam.
E sad cu vala da probam....jedva cekam.

- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: ECU reset
Sve odradjeno i moracu ponovo jer sam se za.ebao kod prvih 90 sek
posle 75 sam ugasio kontakt...magarac!
Prvih 10 minuta rada je bilo fantasticno oko 750 obrtaja
U 11 minutu je tako pocela da se trese i da radi na malim obrtajima oko 450
Od 12 minuta pa do petnestog je radila sa jko malim zaletanjima plafon 50 obtaja od naprimer 750 do 800!
E sada cu opet da probam jer sam zajebao stvar sa 70 sec a ne 90...idiot

Prvih 10 minuta rada je bilo fantasticno oko 750 obrtaja
U 11 minutu je tako pocela da se trese i da radi na malim obrtajima oko 450
Od 12 minuta pa do petnestog je radila sa jko malim zaletanjima plafon 50 obtaja od naprimer 750 do 800!
E sada cu opet da probam jer sam zajebao stvar sa 70 sec a ne 90...idiot

- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor
Alfa Romeo Giulietta Qvline 2015 - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: ECU reset
Da nebi ponovo prolazio kroz proceduru odem ja lepo kod mog Boze u Zemun i na dijagnostici sve lepo odradimo pa i komp od klime, tako da sada sve radi besprekorno a i pali klimu pri odmagljivanju soferke! 

- 951MAX
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ECU reset
Hard reset: skineš kleme sa akumulatora i spojis + i - ,otprilike par min je dovoljno (sve sto je je bilo prijavljeno kao greška nestaće, sve se briše, samo će kvar prijaviti ponovo ukoliko je nešto stvarno neispravno) Ovo se radi kada iz nekih razloga niste u mogućnosti da posetite svervis radi reseta i dijagnostike preko OBD__a.
ono kontakt, rad na leru i sl... nepotrebno
( spajanje + i - na par min prazni ceo el.sistem i briše ECU mem, isto kao i preporučenih 45min do 1h sa samo skinutim klemama... )
ono kontakt, rad na leru i sl... nepotrebno
( spajanje + i - na par min prazni ceo el.sistem i briše ECU mem, isto kao i preporučenih 45min do 1h sa samo skinutim klemama... )
- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Post
Re: ECU reset
Opisano potpuno pražnjenje na par minuta može da
isprazni akumulator a ne "električni sistem".
Tamo gde postoji memorija koja se zadržava bez napajanja ostaje
zapis bez obzira koliko je dugo bez napajanja.
Gde li se ta struja zadržava pre nego što spojiš kleme
isprazni akumulator a ne "električni sistem".
Tamo gde postoji memorija koja se zadržava bez napajanja ostaje
zapis bez obzira koliko je dugo bez napajanja.
Gde li se ta struja zadržava pre nego što spojiš kleme

- 951MAX
- Lokacija: Beograd
Post
ne razumem o čemu pričaš, kako da isprazni akumulator?!!! a nastavak tek ne razumem...
kleme se skinu sa akumulatora jer bi u suprotnom spojivši + i - najverovatnije / sasvim sigurno spalio instalaciju, spajanje polova na skinutom akumulatoru nema baš neku poentu...zar ne? Kada spojiš kleme (bez akumulatora naravno) dolazi do trenutrog (nasilnog) pražnjenja napona (ubrzanih onih 45min čekanja i malo jači učinak) i jedini zapis koji ostaje u ECU tj EWS_u (i to ne na svim automobilima), je o nasilnom gubitku napona dok se sve ostalo briše.
Re: ECU reset
dejan555 napisao:Opisano potpuno pražnjenje na par minuta može da
isprazni akumulator a ne "električni sistem".
Tamo gde postoji memorija koja se zadržava bez napajanja ostaje
zapis bez obzira koliko je dugo bez napajanja.
Gde li se ta struja zadržava pre nego što spojiš kleme
ne razumem o čemu pričaš, kako da isprazni akumulator?!!! a nastavak tek ne razumem...
kleme se skinu sa akumulatora jer bi u suprotnom spojivši + i - najverovatnije / sasvim sigurno spalio instalaciju, spajanje polova na skinutom akumulatoru nema baš neku poentu...zar ne? Kada spojiš kleme (bez akumulatora naravno) dolazi do trenutrog (nasilnog) pražnjenja napona (ubrzanih onih 45min čekanja i malo jači učinak) i jedini zapis koji ostaje u ECU tj EWS_u (i to ne na svim automobilima), je o nasilnom gubitku napona dok se sve ostalo briše.
- fan
- Garaža: Alfa Romeo 147 JTD 2002
ex Alfa Romeo 156 JTD 2002
ex Alfa Romeo 147 1,6 TS 2001 - Lokacija: Valjevo
Post
Re: ECU reset
Vlasnik JTD je pitao
Nešto nisam video da je nako odgovorio važi li ovo i za jtd motore.
_________________
:: Beauty is not enough ::
Siguran sam da je za prvu generaciju jtd skoro identicno
Resetting The ECU
THIS WILL NOT RESET THE AIR BAG WARNING LIGHT
This is the basic reset which will restore the various positions back to factory setting.
Disconnect the battery for a minimum of 45 minutes. Simply remove the earth side (-) and pull to one side.
When you reconnect the battery and start the car for the first time do NOT rev then engine for 5 minutes. This allows all the postioning motors to go back to default. Once the 5 minutes is up you may stop and restart the car then drive normally.
All the "reset" does is put the positioners such as the IACV back to factory setting. The car will then relearn the positions required for the conditions you put your car under. However if you drive your car hard from the off after doing this, it will expect to be driven like that al the time and therefore may feel a little sluggish unless really pushed. Also, whilst this relearning is taking place you may experience higher running costs.
You will not have to reprogramme any keys afterwards and your radio should not loose its code either. You will have to alter the time unless its a H2 where if you put it to an FM station it will pick up the time automarically.
Nešto nisam video da je nako odgovorio važi li ovo i za jtd motore.
_________________
:: Beauty is not enough ::
Siguran sam da je za prvu generaciju jtd skoro identicno
Resetting The ECU
THIS WILL NOT RESET THE AIR BAG WARNING LIGHT
This is the basic reset which will restore the various positions back to factory setting.
Disconnect the battery for a minimum of 45 minutes. Simply remove the earth side (-) and pull to one side.
When you reconnect the battery and start the car for the first time do NOT rev then engine for 5 minutes. This allows all the postioning motors to go back to default. Once the 5 minutes is up you may stop and restart the car then drive normally.
All the "reset" does is put the positioners such as the IACV back to factory setting. The car will then relearn the positions required for the conditions you put your car under. However if you drive your car hard from the off after doing this, it will expect to be driven like that al the time and therefore may feel a little sluggish unless really pushed. Also, whilst this relearning is taking place you may experience higher running costs.
You will not have to reprogramme any keys afterwards and your radio should not loose its code either. You will have to alter the time unless its a H2 where if you put it to an FM station it will pick up the time automarically.
- ale944
- Contact:
- Garaža: Porsche 944 turbo, Alfa 147 selespeed,Alfa Crosswagon, Panda 0.9
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ECU reset
negde na pocetku ove teme je neko napisao kako ecu "nauci" prvih par stotina kilometara i posle radi tako kako je naucio..
to nije tacno, jer se adaptacija vrsi stalno, fuel trimovi se stalno "update-uju" , i ecu uvek radi sa "svezim" parametrima. tako da nema razloga da brinete da je neka baba umrtvila vas auto kad ga je isterala iz salona.
ovim nacinom resetovanja samo pobrisete aktuelne fuel trimove i nista vise.
kod diezla nema fuel trimova pa nema sta ni da se obrise. (postoje neke druge adaptacije na novijim ecu-ima, ali to je druga prica)
to nije tacno, jer se adaptacija vrsi stalno, fuel trimovi se stalno "update-uju" , i ecu uvek radi sa "svezim" parametrima. tako da nema razloga da brinete da je neka baba umrtvila vas auto kad ga je isterala iz salona.
ovim nacinom resetovanja samo pobrisete aktuelne fuel trimove i nista vise.
kod diezla nema fuel trimova pa nema sta ni da se obrise. (postoje neke druge adaptacije na novijim ecu-ima, ali to je druga prica)
http://www.novaspeed.rs ChipTuning
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
pozdrav
Re: ECU reset
ovo znaci da ja neme potrebe ovo da radim...ale944 napisao: kod diezla nema fuel trimova pa nema sta ni da se obrise. (postoje neke druge adaptacije na novijim ecu-ima, ali to je druga prica)
pozdrav

- dejan555
- Garaža: 147 2.0 TS selespeed
Piaggio X8 200ccm - Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
Post
Čim skineš napajanje resetovao si bilo koju elektroniku koja se
može resetovati tim putem - spajanje klemi je BESMISLENO !!!
Re: ECU reset
To je suština problema ...951MAX napisao: ne razumem o čemu pričaš, kako da isprazni akumulator?!!! a nastavak tek ne razumem...
Čim skineš napajanje resetovao si bilo koju elektroniku koja se
može resetovati tim putem - spajanje klemi je BESMISLENO !!!