Stranica 1 od 3

Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Pon Maj 30, 2011 4:51 pm
od speedfreak968
OK, treba da pazarim zadnje amorte i u principu sam se manje-vishe vec odluchio za KYB, ali ipak, pre konachne odluke rekoh da se posavetujemo malo ovde... Skuplji su u proseku za 2-3k od odgovarajucih Monroe odnosno Bilstein amorta... Moje pitanje je da li su zaista toliko bolji od konkurencije?

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Pon Maj 30, 2011 5:34 pm
od starac vujadin
Bez modela koje uporedjujes nemoguce je ozbiljno govoriti. U smislu snage brenda i nekog opsteg kvaliteta Bilstein je tu najjaci, ali to ne mora da znaci u tvom slucaju...uz to ide i specificnost naseg trzista gde ne postoje neke razmere u cenama vec sve zavisi od uvoznika njegove snalazljivosti, kao je ispregovarao sa principalima i koliko je pohlepan na marzu.

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Pon Maj 30, 2011 5:44 pm
od necromancer
Svaki proizvodjac ima razne serije amortizera.

I Bilstein i KYB su veoma kvalitetni, dok za monroe kazu da su malo losiji , ne pricam iz iskustva.
Za Bilstein znam da su vrhunski, ali jaca serija, u obicnu im spada b6 i b4 valjda, koji nisu nista posebno, mislim obican amortizer dobar po kvalitetu, nema sportske karakteristike, dok posle ide b6 sport koji je bolji, a onda b8 koji je ektra, i b12 koji je set b8 amortizera sa sportskim oprugama, i navrhu liste b14 i b16 koji su nenormalno dobri ali isto tako kostaju, sve sport varijante su skupe i idu samo u paketu.

Tako svaki proizvodjac ima serije amortizera pa po njima odredjuju cene, KYB je u istoj klasi sa bilsteinom ako ne i bolji, u obicnim serijama. Vidim da u zadnje vreme svi kupuju KYB i svi ih hvale, koji god da uzmes neces pogresiti

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Pon Maj 30, 2011 8:51 pm
od speedfreak968
Pa rekoh u istoj klasi, znachi sva tri proizvodjacha u nekom srednjem opsegu ponude, Monroe su oko 5-6k jura, Bilstein 6-8k jura, KYB 8-10k, manje vishe radi se o istim modelima samo razlichiti prodavci... KYB su excel G serija... Bilstein mislim da rekoshe B6, shto je takodje neka srednja klasa... Jbga i tata bi sine amorte od 500-600 i vishe jura kad bi mogao da kaki parice, al' ne ide mi neshto iako bash zestoko stenjem :grin: ... :beerchug:

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Pon Maj 30, 2011 11:45 pm
od necromancer
To je ta srednja klasa, i Bilstein i Kayaba su dobar izbor, u pitanju si nijanse na tim "obicnim" serijama, ja bi Monroe izbacio iz price.

Tebi koliko vidim nije cilj poboljsanje voznih karakteristika, vec cista zamena dotrajalih amortizera, jer ni sa jednim od navedenih auto nece nesto bolje lezati nego sto je to fabricki.

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Uto Maj 31, 2011 12:16 am
od speedfreak968
Slazem se za Monroe... Da, na zalost radi se samo o zameni amortizera, znachi neshto u duhu onoga shto je i do sada bilo na automobilu, samo je prestalo da funkcionishe kako treba... Subjektivan osecaj u voznji se pokazao ispravnim jer su mi amorti na testu ispod 50%... Za sada su radukalni zahvati na veshanju u domenu vlaznih snova... Troje dece, krediti, letovanje, registracija (oko 60k dindzi) iduce nedelje itd... Jbga...

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Uto Maj 31, 2011 7:14 am
od Dragon
Isto i kod mene...mada moj jedan zadnji je bio oko 50, a drugi na 80%. Al, sad sam dao na prevod i registraciju 45.000...pa ide more, neka ulaganja u stan.... :banghead:

Ajd opisi subjektivni osecaj u voznji.

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Uto Maj 31, 2011 10:02 am
od speedfreak968
Meni su ravnomerno potrosheni amorti na osovini, i napred i pozadi. Napred su OK, 65-70%. pozadi 45-49% (do 7% razlike je OK), shto znachi prednje ne diram za sada, zadnji moraju da idu, i to je otprilike i ono shto sam osetio u voznji... U principu bezi mi zadnji kraj u krivinama, narochito na neravninama, nervozno poskakuje i na kochenju... Trap mi je dobar, sve je relativno skoro servisirano...

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Uto Maj 31, 2011 11:44 am
od darko qv
Meni je na QV-jci,zadnji desni iscurio,i auto se naginjao u lijevim krivinama,lupao je amort,da poludi covek.Zamjenio sam amorte,stavio Bogeove i stavio Eibach pro-kit.Auto je malo legao,udaban je,a opet sportski tvrd. :beerchug:

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Ned Jun 12, 2011 12:35 pm
od kilson
Kao sto je pomenuto zavisno od serije o kojoj se prica, ali da ne zalim novac ovo je redosled - zasnovan na samo ponudjenim imenima u temi:

1. Bilstein
2. KYB
.
.
.
.
.
.
.
xx. Monroe

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Ned Jun 12, 2011 10:32 pm
od delic
A Koni,imate ih u Save Maskovica i korektni su sa cenama za STRT varijantu.

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Pon Jun 13, 2011 10:02 pm
od Novialfista
I ja imam dilemu koje prednje amorizere uzeti za moju Alfu 156 2.4 mjtd. U opciji su mi Koni Sport (stelujuci twintube) koji su oko 12.000 po komadu i Bilstein B6 sport (monotube) koji je oko 14.000 po komadu...

Da li neko ima neki savet sta odabrati od ova dva?

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Pon Jun 13, 2011 10:58 pm
od kilson
Mono tube uvek na prvom mestu. :good:

Veca povrsina klipa = dugotrajniji. Brzi odziv amorta i preciznije odmerene sile. Monotube je standard za bilo koji race setup - sa menjanjem klipa se uparuje sa oprugama, a novije serije Bilstein-a imaju i podesavanje tvrdoce. Takvi amorti se vec veoma blizu trkackom ogibljenju jer je podesavanje u oba pravca (bump i rebound) - dok koni tretira samo jedan smer...

Proguglati malo ako ti zvuci zanimljivo. Tematika ogibljenja je veoma obilna.. ;)

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Uto Jun 14, 2011 7:21 pm
od darko qv
Da li neko moze od vas ljudi da se raspita koliko bi bili ovi b6 sport za 145 qv?Kod nas nemaju se gdje nabaviti,a postoji solucija da bi ih uzeo. :beerchug:
Jos nesto,da se nadovezem,uzeo sam 2 polovna fabricka Bogeova prednja amorta,zbio sam ih do kraja i oni stoje tako? :scratch:
Pod rukom su tvrdi,al me cudi sto su ostali zbijeni?Znci malo se s odigli i tako ostali?Znaci li to da su nikakvi? :hello:

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Uto Jun 14, 2011 10:31 pm
od kilson
To znaci da nemaju gasnu komoru, vec su klasicni uljni. Ukoliko nigde nisu pustili ulje i ako otpor postoji, nemas nikakav problem.

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Sre Jun 15, 2011 9:58 pm
od darko qv
Laki,hvala na odg.Ja sam mislio da su na 145/6,fabricki isli gasni amorti.?? :scratch:

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Sre Jun 15, 2011 10:43 pm
od Santino
jesu isli gasni, medjutim gasni amortizer ne znaci da nema i ulja u njemu.

prvi stage crkavanja amorta je 'ostanak' bez gasa, a drugi curenje ulja...

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Sre Jun 15, 2011 10:50 pm
od darko qv
To znam. ;)
Poenta je sto ne znam ni kakvi su mi ovi na autu,kad povezem kod majstora nek stavi najbolja 2 i gotovo. :beerchug:

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Sre Jul 27, 2011 9:59 pm
od Coha_the_King
Ljudi, a gde u BG da proverim stanje amorta? To sto kazete *na testu pokazali toliko i toliko procenata* ?

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Čet Jul 28, 2011 6:45 am
od vnov
auto centar boban
http://www.centarboban.com/cms/cs/u-nae ... jagnostika

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Čet Jul 28, 2011 8:13 am
od Sauriann
Ne mogu da pronađem na sajtu cenovnik.
Zna li neko koliko je dijagnostika za amorte (i ostalo ako ima neko info).

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Čet Jul 28, 2011 9:10 am
od Dragon
Oko 700 dinara. Dobices i odstampan dijagram. Iz mog iskustva, ne treba se mnogo pouzdati u to.

Pre otprilike godinu dana uradio sam u Centru Boban. Secam se da mi je jedan zadnji bio 80, a drugi 50 i nesto. To je bila velika razilka, pa sam razmiljao o zameni.

Uradim opet pre desetak dana, ali u LAV autu i oba zadnja su 56%... :scratch:

Kolika je mogucnost da je samo jedan popustio, a ovaj drugi ostao na istoj vrednosti?

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Čet Jul 28, 2011 9:22 am
od Diego
@Dragon
Komso, jel u pitanju Lav Auto u Zarkovu na pocetku Ibarske?

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Sub Mar 16, 2013 4:24 pm
od Sone Bg
Da dignem malo temu, jel zna neko koji su isli fabricki amorti 156 GTA? I koliko su bile nize te opruge u odnosu na standardnu verziju? Znam da je SP bio nizi nekih 25mm, pa predpostavljam da je GTA jos niza i tvrdja od SP...

Re: Kayaba vs Monroe vs Bilstein

Poslato: Čet Mar 06, 2014 10:18 am
od Falcon037
Da li je neko imao iskustva sa KONI STR.T (narandžastim) amortizerima ? Oni se vode kao osnovina ponuda iz njihovog programa. Jedino me čudi prevelika razlika u ceni između prednjih i zadnjih 50€ prema 120€ po komadu.

Interesuje me i kakvi su u odnosu na Bilstein B4.

Koni Sport i Bilstein B6 su dosta skuplje opcije tako da me to ne interesuje.