paljenje problem

Forum namenjen svim problemima i specifičnostima vezanim za Alfe koje pod haubom imaju dizel Cuore Sportivo
Korisnikov avatar
Djo83
Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 2286
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 4:38 pm

paljenje problem

Pon Okt 08, 2018 3:17 pm

Desilo mi se pre neki dan jednom i danas takodje da vergla normalno a ne upali. Ponovo dam kontakt i upali iz prve. Izmedju toga 15ak paljenja bez problema, nema gresaka, nema problema u voznji, ler ne varira, akumulator nov dobar.

Jel moze regulator pritiska goriva da tako zeza ili ima neki drugi smer u kojem gledati?
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 6987
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: paljenje problem

Pon Okt 08, 2018 3:19 pm

Jel ti mozda problem bio u paljenju izmedju dve voznje, tipa voznja, kratka pauza, voznja?
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
Djo83
Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 2286
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 4:38 pm

Re: paljenje problem

Pon Okt 08, 2018 3:21 pm

ne, bilo je u sred noci pre neki dan stajao pre toga 10ak sati, danas stajao recimo 1h pre tog verglanja... dakle bilo je i na prvo paljenje i na vec zagrejan motor...
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 6987
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: paljenje problem

Pon Okt 08, 2018 3:23 pm

To na vec zagrejan motor mogu pripisati senzoru radilice, i generalno bih razmisljao u tom smeru.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
Djo83
Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 2286
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 4:38 pm

Re: paljenje problem

Pon Okt 08, 2018 3:29 pm

menjao sam ga prosle godine kad sam kupio auto jer se gasio u voznji (ono standardno kad se zagreje), od tada mi se to vise nije desavalo da se ugasi ali mi se desavalo da jednom u 10 paljenja recimo izbaci gresku senzor radilice ali normalno upali i sve normalno kasnije u voznji... pre 15 dana slucajno provalim da jedan od dva srafa koji drze prednji diff spojen na blok motora (tik ispod alnasera) stoji na pola odvrnut :blink: zavrnem ga i od tada nemam greske rpm senzora pri paljenju sto je bilo ponekad...

da li je to povezano sa ovim problemom veglanja nemam pojma, najcudnije je sto u voznji nemam apsolutno nikakvih problema... sta moze da mu ne da upali ako vergla normalno, jedino mi pada na pamet nesto oko pritiska goriva, ali kako onda u voznji sve ok posle, vuce normalno, radi mirno, ide u obrtaje...
Korisnikov avatar
bums85
Garaža: ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS
Lokacija: Las Vegas
Lokacija: Kacarevo
Postovi: 4227
Pridružio se: Uto Jan 12, 2010 11:11 am

Re: paljenje problem

Pon Okt 08, 2018 3:47 pm

Proveri dzekove i kablove tog senzora u kakvom su stanju, ako nije do njega deluje mi kao neki problem sa sistemom za gorivo
Slika
Korisnikov avatar
edin
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
Lokacija: zemun
Lokacija: Zemun;Beograd
Postovi: 6987
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 6:32 pm

Re: paljenje problem

Pon Okt 08, 2018 3:50 pm

Proveri i sensor opet, ipak je zamenski, i nikada kvalitet kao prva ugradnja.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
Korisnikov avatar
Djo83
Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 2286
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 4:38 pm

Re: paljenje problem

Pon Okt 08, 2018 3:56 pm

tu se i ja dvoumim, posto je rpm senzor zavucen ispod alnasera i tu prolazi dosta kablova, moguce dok sam odozgo pokusavao da dodjem do tog srafa od diff-a da sam neki dzek pomerio... najcudnije u svemu je sto se svi problemi i ovaj prethodni i ovaj sad sa verglanjem javljaju iskljucivo pri paljenju, nikad nije bilo simptoma u voznji... mozda je pre neki problem dzek/struja nego sistem goriva... videcu sutra da proverim dzekove...

kod CW je problem zameniti rpm senzor, ne moze da se pridje osim da se skine prednji diff a to je posao od pola dana... taj sraf je verovatno ostao odvrnut kad je majstor menjao senzor radilice nemoguce da se odvrnuo sam od sebe :glare: , tacno Facet je, nisam nasao Bosch tada a bilo mi je hitno...

Povratak na “Diesel Potenza”