Stranica 7 od 9

Re: 159 dobre i loše strane

Poslato: Sre Jan 17, 2018 8:58 pm
od maskerox
Ok, jasno, al opet ne kapiram kada mi nije uključen taj auto mode, zašto mi se posle nekog vremena pojačaju duvaljke....

Re: 159 dobre i loše strane

Poslato: Sre Jan 17, 2018 9:34 pm
od Super_genije
neko je, valjda, pretpostavio da ce stakla vjerovatno da se zamagle dok se rashladna tecnost zagrije do 50 stepeni pa da ih odmagli, a sa druge strane do 50 primat ima zagrijavanje motora

Re: 159 dobre i loše strane

Poslato: Sre Jan 17, 2018 9:57 pm
od bums85
Klima na autu ne bi trebalo da moze da greje, kompresor se ukljucuje jer tako osusi vazduh i brze odmagli stakla

159 dobre i loše strane

Poslato: Sre Jan 17, 2018 10:06 pm
od nidza
Ne kapiram šta vas buni. Nisam pipao klimu na 159, bila je stalno na automatici. Prvoklasan sistem ima taj auto.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Re: 159 dobre i loše strane

Poslato: Sre Jan 17, 2018 11:51 pm
od maskerox
Pa zato što kad mi je na automatici kompresor mi je i zimi uvek uključen i duvaljke rokaju, a kada nije na automatici, onda mi se duvaljke odjednom pojačaju da skoro ne čujem muziku u autu. Ali, kao što rekoh, ja pretpostavljam da nešto kod mene nije u redu, samo sam hteo da proverim...

Re: 159 dobre i loše strane

Poslato: Čet Jan 18, 2018 12:06 am
od bums85
Stavi neku komfornu temperaturu 21-22 stepena pa vidi kako rade duvaljke, ako drzis na maksimumu kao vecina normalno je da se pojacava

Re: 159 dobre i loše strane

Poslato: Čet Jan 18, 2018 2:20 pm
od ognjen877
pojacava se zato sto kompjuter ne daje da se odvrne jacina duvanja maksimalno barem dok se malo ne zagreje auto,kad digne temp bar malo on automatski pojaca i jacinu duvanja

159 dobre i loše strane

Poslato: Čet Jan 18, 2018 3:10 pm
od Sava
Kad komp shvati da je u mogućnosti da uradi nešto u kabini(zimi da zagreje čim krene temperatura da raste, leti da ohladi čim se upali kompresor klime), svaki put pojaca ventilator koliko je u mogućnosti da bi što pre dostigao željenu temperaturu. I nakon toga maksimalno stoji na drugoj brzini, jedino u ekstremnim slučajevima drži na trećoj koja je skoro pa nečujna.

Moj savet je da ga pustiš da odradi svoje i ubrzo će se smiriti.

Re: 159 dobre i loše strane

Poslato: Čet Jan 18, 2018 3:28 pm
od milosg
nidza napisao:Ne kapiram šta vas buni. Nisam pipao klimu na 159, bila je stalno na automatici. Prvoklasan sistem ima taj auto.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Meni se sviđa kako to radi i na 166. Isto nikad ne pipam.
Držim 22 stepena (21 ponekad kad sam toplije obučen) i to je to. Sad kad je hladnije vreme najpre lagano duva na šoferku, posle se pojača da zagreje kabinu i u nekom trenutku prebaci da duva samo dole i ne čuje se kad radi.

Baš me oduševila klima, a ubo sam i neke toplije dane kad sam kupio auto i lepo je radilo i hlađenje.

Re: 159 dobre i loše strane

Poslato: Čet Jan 18, 2018 3:35 pm
od starac vujadin
Sveti gral znanja o Alfi 159 :) ...kako god lik ima lagano preko 100000 pregleda svaki put...da li se smejati ili plakati :blush:

https://www.youtube.com/user/MuhamedVlogg/videos

Re: 159 dobre i loše strane

Poslato: Čet Jan 18, 2018 3:59 pm
od nidza
maskerox napisao:Pa zato što kad mi je na automatici kompresor mi je i zimi uvek uključen i duvaljke rokaju, a kada nije na automatici, onda mi se duvaljke odjednom pojačaju da skoro ne čujem muziku u autu. Ali, kao što rekoh, ja pretpostavljam da nešto kod mene nije u redu, samo sam hteo da proverim...
Ako imaš senzor za zamagljenu šoferku, to ti se pali. Pojača se naglo povremeno da isuši vazduh i onda se automatski izgasi.

Pogledaj da li sa desne strane drške unutrašnjeg retrovizora imaš jednu kockicu sa senzorom usmerenim ka vrh šoferke.
starac vujadin napisao:Sveti gral znanja o Alfi 159 :) ...kako god lik ima lagano preko 100000 pregleda svaki put...da li se smejati ili plakati :blush:

https://www.youtube.com/user/MuhamedVlogg/videos
Tek sad videh. Skinuti kapu, nema šta. Neverovatno.

Re: 159 dobre i loše strane

Poslato: Čet Jan 18, 2018 4:10 pm
od maskerox
nidza napisao:
maskerox napisao:Pa zato što kad mi je na automatici kompresor mi je i zimi uvek uključen i duvaljke rokaju, a kada nije na automatici, onda mi se duvaljke odjednom pojačaju da skoro ne čujem muziku u autu. Ali, kao što rekoh, ja pretpostavljam da nešto kod mene nije u redu, samo sam hteo da proverim...
Ako imaš senzor za zamagljenu šoferku, to ti se pali. Pojača se naglo povremeno da isuši vazduh i onda se automatski izgasi.

Pogledaj da li sa desne strane drške unutrašnjeg retrovizora imaš jednu kockicu sa senzorom usmerenim ka vrh šoferke.
Imam, ali nisam primetio da mi je tad zamagljena šoferka kad se upali, a i ne izgasi se tako brzo ni tada ni kada mi je u automatakom modu ventilacija. I zato me tako iritira i jedno i drugo. Da to kratko traje ne bi bio problem....

Da li taj senzor za zamagljenu šoferku može da se izgasi?

Sent from my MI 5 using Tapatalk

159 dobre i loše strane

Poslato: Čet Jan 18, 2018 4:54 pm
od Sava
Moze preko dijagnostike da se deaktivira. Zove se fog senzor kolko se secam.

Re: 159 dobre i loše strane

Poslato: Čet Jan 18, 2018 5:00 pm
od Djo83
meni se na CW takodje pali kompresor cim ima vlage u kabini, senzor je vrlo osetljiv jer cim upalim auto posle 5sec upali se automatski kompresor, ako ga iskljucim, odma se ponovo upali... ocigledno je sistem podesen da dokle god ima vlage pali kompresor... nisam vozio dovoljno dugo nijednom da vidim da li ce se sam ugasiti, ali kad ga ugasim nakon tipa 5min onda se vise ne pali jer ocigledno je da je isusio vazduh dovoljno za to vreme...

meni se ta opcija veoma svidja :)

Re: 159 dobre i loše strane

Poslato: Čet Jan 18, 2018 5:07 pm
od PapaSle
Kad ste kod toga, kad pustiš odmagljivanje, ona automatski pali klimu, usmerava ka prozorima i puca najjače.

E sad, ja kad uključim odmagljivanje, meni ne puca najjače... Pomislim nešto nije u redu, kao što i dalje mislim, kad odem kod Brane, on mi na par kola pokaže istu situaciju...

Da l sam načisto poludeo ili šta? thinkof:

Re: 159 dobre i loše strane

Poslato: Čet Jan 18, 2018 9:18 pm
od maskerox
PapaSle napisao:Kad ste kod toga, kad pustiš odmagljivanje, ona automatski pali klimu, usmerava ka prozorima i puca najjače.

E sad, ja kad uključim odmagljivanje, meni ne puca najjače... Pomislim nešto nije u redu, kao što i dalje mislim, kad odem kod Brane, on mi na par kola pokaže istu situaciju...

Da l sam načisto poludeo ili šta? thinkof:
Da ja kad sam pitao za ponašanje auto režima mislio sam baš na "auto" dugme na konzoli za klimu kod restyling verzije. A što se dugmeta za odmagljivanje tiče (drugo s desna kod restyling verzije), to je isto dobro pitanje da li treba kada se stisne nakon paljenja auta (kada je odmagljivanje u stvari najpotrebnije) da radi sam max jačinim duvaljki...? Kod mene isto ne radi na maksimumu po paljenju auta, a sećam se ni na 147 nije radila na max....

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Re: 159 dobre i loše strane

Poslato: Čet Jan 18, 2018 9:21 pm
od maskerox
Sava napisao:Moze preko dijagnostike da se deaktivira. Zove se fog senzor kolko se secam.
Mislim da ću upravo to i uraditi sad kad u ponedeljak odnesem auto na servis.... Ok kada je na auto modu (mada meni se ni to ne sviđa u mom slučaju kako radi), ali ovo definitivno nema smisla što radi (pričam na ličnom iskustvu)....

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Re: 159 dobre i loše strane

Poslato: Pet Jan 19, 2018 11:08 am
od popovicvl
Jel postoji mogućnost da se kalibriše senzor spoljne temperature? Slomio sam retrovizor na stubic na parkingu na Alfi, kupio zamenski (neki engleski), namontirao, ali konstantno pokazuje 3-4 stepena više.

Nisam znao da je temp senzor u retrovizoru (na Mondeo je bio u baraniku), kupio bih polovan, bar je original.

Re: 159 dobre i loše strane

Poslato: Pet Jan 19, 2018 12:00 pm
od Djo83
Mozda da jednostavno prebacis stari senzor iz polomljenog retrovizora?

Re: 159 dobre i loše strane

Poslato: Pet Jan 19, 2018 12:28 pm
od popovicvl
Retrovizor zavrsio u smeću, nisam znao da je sa senzorom, još manje da će me drkati. :banghead:

Re: 159 dobre i loše strane

Poslato: Pet Jan 19, 2018 2:26 pm
od bokac
Sta vam smeta sto pali kompresor :scratch:
Imas lepo automatsku digitalnu klimu koja sama sve radi, pa sad to ne valja. Bolja je ona sto ima samo jedno dugme?

Re: 159 dobre i loše strane

Poslato: Pet Jan 19, 2018 2:34 pm
od bunga bunga
Pa trosi gorivo... :D

Leti mi je bolja automatika, zimi i prelazni period manuelno podesavanje. :coolguy:

159 dobre i loše strane

Poslato: Pet Jan 19, 2018 3:05 pm
od Sava
Nije meni problem sto bi se povremeno sam upalio kompresor da mi odmagli soferku. Kul ideja.

Problem mi je sto kad se jednom upali ne ugasi ga dokle god traje voznja, tu automatika gubi smisao, a isplivava glupost.

Valjda je logicno da taj isti senzor ugasi kompresor cim odmagli soferku. Ali i tu onda logika gubi smisao zato sto ce uvek nakon gasenja kompresora krenuti da se pravi kondenz i opet ce magliti soferka :D

Re: 159 dobre i loše strane

Poslato: Pet Jan 19, 2018 3:30 pm
od maskerox
Sava napisao:Nije meni problem sto bi se povremeno sam upalio kompresor da mi odmagli soferku. Kul ideja.

Problem mi je sto kad se jednom upali ne ugasi ga dokle god traje voznja, tu automatika gubi smisao, a isplivava glupost.

Valjda je logicno da taj isti senzor ugasi kompresor cim odmagli soferku. Ali i tu onda logika gubi smisao zato sto ce uvek nakon gasenja kompresora krenuti da se pravi kondenz i opet ce magliti soferka :D
Savo, ubo si poentu. Danas sam testirao auto režim na relaciji NS-Inđija i kompresor se nije ugasio, dakle jeste posle nekog vremena (koje nije baš kratko) duvaljke spustio na 2 (što je ok), ali kompresor je ostao. A ja kada ga ručno isključim, isključujem i auto mode (probao, isto piše i u User Manual-u). Međutim, kada ponovo upalim motor, ponovo radi automatika što je ok. E sad pitanje je ako se kompresor ne isključi svaki put ručno, kada motor dostigne radnu temperaturu, koliko to povećava potrošnju (znači non stop rad kompresora i leti i zimi)?

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Re: 159 dobre i loše strane

Poslato: Pet Jan 19, 2018 3:49 pm
od Djo83
pa ne verujem da je neka razlika u potrosnji preterano, koliko ce pre kompresor da strada od neprekidnog rada... leti ga automatika pali iz razloga sto je temperatura koja je zadata niza od spoljasnje i nema sanse da duva hladno ako ne radi kompresor, zato i jeste automatika :)

meni je takodje automatika bolja zimi zbog senzora vlage to mi veoma znaci da automatski odmagljuje, ali po toplijem vremenu mi je bolje manuelno - da palim klimu kad ja ocu... pogotov sad kad imam siber na CW-u koji je extra stvar :)