Stranica 1 od 26

Yugo 1.1 EFI

Poslato: Čet Jul 14, 2011 11:03 am
od YUgisa
Eto ipak odlucih da predstavim svog Yugica i na ovom forumu... Da ne kazete da samo pametujem nesto po tuningu... :grin:

U pitanju je Yugic 2002 godista sa predjenih nekih oko 63.000km, po fabrickim podacima 63ks/5600, moment 85Nm/3800, 1116ccm motor i menjac 5 brzina sa odnosom 17/64, ubrzanje do 100 za 15s i max brzina 151km/h.

Kupljen polovan pre tri godine od vaseg sponzora. Od neke kao dodatne opreme je imao pojaseve pozadi, metalik boju, maglenke.

Na Yugu je izmenjeno...

Kod bivseg vlasnika montirani napred ventilirajuci diskovi 257mm (fabricki puni 240mm) sa pripadajucim klestima i veci glavni kocioni cilindar, napred stavljeni Zastava Sport amortizeri, pozadi spusten sa caurama i gibanj sa 4 platne i skinut katalizator... Stavljeni distanceri od 20mm napred i 25mm nazad, felne od alfe 15", 6j ET39 sa gumama 175/55. Sto se tice izgleda, odradjen set branika i pragova, stavljeni beli migavci napred od Z101, zamenjen volan i palica menjaca... Alarm i CB, gpepk na dugme i digitalna tabla iz Opela GSI. Imao je i N2O ali nazalost nisam imao para da ga kupim.

Kod
mene je odradjeno:

Zamenjene sve 4 gume za nove Miselinke u istoj dimenziji...

Stvaljena pecurka sa pregradom koju sam pravio namenski... Usustini, motor dobija uvek cist i hladan vazduh direkno iz maske u dovoljnim kolicinama jer ga redovno odrzavam (filter)...

Stavljena duza 2-1 grana tj od Z101 sa fleksibilnim cevi.

Zamenjeno kvacilo sa plitkom korpom od pezoa 106 i sinter lamelom sa tri kraka i stavljen zamajac olaksan na 6120 grama. U planu ugradnja seta kvacila od 215mm sa sinter lamelom od 6 krakaova.

Skracen hod palice menjaca za 5cm.

Spusten auto napred jos dodatno 2cm (napsram fabrickog oko 10cm) i pozadi za 7cm (toliko je i naspram fabirckog), tako da sada od ruba do centra tocka iznosi 28.5cm. Napred stavljene ficine opruge duzine 22cm i skracena osovina amortizer da opruga ne ispadala, stavljena floridina ramena (8mm duza od fabrickih), stavljeni teflonski nosaci b. stagle i ubaceni tefloni umesto gumica u ramenu. Pozadi ispeglan gibanj sa 4 platne na 11cm, novi amortizeri tvrdji od fabrickih i kraci 3cm. Stavljene viljuske od Poly-a. Napred rasiren trag tockova i sad iznosi 136.5cm (fabricki
130.8cm). Pozadi trag tockova takodje rasiren i sad iznosi 136cm (fabricki 131.2cm). Rastojanje od prednje do zadnje osovine iznosi fabricku meru od 215cm. Minus napred i pozadi 2.5 stepena.

Ugradjena b. stagnla pozadi.

Zamenjen dihtung glave i stavljen od 1.4T motora i glava obrijana za 1.1mm

Stavljeni H pojasevi u 4 tacke kacenja za vozaca i suvozaca i izbaceni fabricki pojasevi napred.

Postavljeni "banana" brisaci napred i pozadi brisac od Punta 1

Prefarban volan u crno tako da nema vise hromiranih delova.

Stavljena LED za osvetljenje unutrasnjosti kao i LED osvetljenje GSI table.

Postavljen vizir BOYRACER Motorsport

Izbacen plin odmah po kupovini.

Ugradjen 13/53 diferencijal sa 5 brzina.

Karoserija ojacana sankama, prednjom koskom i donjom koskom pozadi, u planu spajanje sanki, gornja koska pozadi, ojacanje pragova, ojacanje cele karoserije dodatnim varovima i ugradnja roll bara.

Trenutno, sledece na spisku su nove plocice i diskovi napred i ugradnja 227mm diskova pozadi kao i farbanje kompleno kocnica, plus ugradnja teflonskih creva umesto gumenih na sva 4 tocka...


A od daljih planova, pored vec pomeutog ojacanja, stavljanja kvacila od 215mm, je ugradnja usisne grane sa 4 leptira od 38mm, menjanje bregaste osovine za neku sportskiju, farbanje kompletnog auta posto je vuzelno u jako losem stanju, stavljanje felni sirine od 7j sa ETom manjim od 15mm i sredjivanje unutrasnjosti. I na kraju defintivno ce ici N2O od nekih 30ks.


Da napomenem da auto pravim samo u skladu sa svojim zeljama i potrebama tj nemam neki stil koji bi pratio ;)

Buduci plan kako bi trebao da izgleda
Slika

Evo par slika trenutnog stanja kao i od ranije:

Slika Slika Slika
Slika Slika Slika
Slika Slika Slika
Slika Slika Slika
Slika Slika Slika
SlikaSlika Slika
SlikaSlika
SlikaSlika
SlikaSlika
SlikaSlika
SlikaSlika Slika
SlikaSlika
SlikaSlika
SlikaSlika
SlikaSlika
SlikaSlika
SlikaSlika
SlikaSlika

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Čet Jul 14, 2011 11:51 am
od alfamen
Lepo, bas si se potrudio. :D
Svaka cast svakome ko se odluci za tako nesto, jer tu treba i vremene i para koliko hoces ali zadovoljstvo je nemerljivo! :love:

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Čet Jul 14, 2011 1:28 pm
od G0XY
Lepo izgleda,ali plače za nekim jačim motorom :wave:

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Čet Jul 14, 2011 2:04 pm
od Ducero
Svaka cast,ovako se sredjuje yugic :medal: .Bas po mojoj meri,samo napred :D :drink

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Čet Jul 14, 2011 3:30 pm
od YUgisa
alfamen: Pa dosta je para otislo ali i truda, ali na kraju je pravo zadovoljstvo videti da nesto sto si svojim rukama napravio funkcionise ;)

G0XY: Pa ovaj motorcic je prilicno dobar za ovako opusteniju voznju i ne predaje se ni pred nekim jacim modelima po gradu ;) Mada u planu je jos malo da se poboljsa, videcemo koliko uspesno ;) :drink

dusan 145 kv: Pa drago mi je da ima onih i kojima se svidja Yugic :drink :grin:

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Čet Jul 14, 2011 9:35 pm
od darko qv
Drago mi je sto si predstavio Yugisu.
Nisam znao da ima Yugisa sa katalizatorom.??
Svidja mi se ovaj fl jugic,sjedista djeluju bas udobno.Tabla se bas extra uklopila. :hello:

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Pet Jul 15, 2011 12:32 am
od Ducero
Mozda je glupo sto pitam,ali sve mi se cini da je ovo onaj yugic sto je bio stalno po tyning styling skupovima? Radili su ga momci iz Pikec tyninga,imao je bese nitro? Ovaj zadnji branik me tera da mislim da je to taj? :blink:

Inace vec sam rekao sta mislim o yugisi :D :drink

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Pet Jul 15, 2011 7:15 am
od YUgisa
darko qv: Jeste, bilo ih je, sem nekih prvih serija, sve serije sa ubrizgavanjem bi trebale da imaju katalizator, takodje i neke sa karburatorom su isto imale, ali su bili za izvoz... ;) I te modele je Zastava deklarisala sa 3ks manje u odnosnu na vezije sa karburatorom bez katalizatora, pa mozda onda ima i moj Yugo malo vise nego fabricki :grin:

Sedista jesu vrlo udobna, jedina vrsta sedista iz Zastave koja valjaju, postoji bocna potpora za ledja i za guzicu hahaha A sto se tice table, trenutno je prepravljam pa kada zavrsim, nadam se da cu uspeti tako da je uklopim da ce da se vide samo dva inbusa na sredini....

dusan 145 kv: Jeste, bio je taj i imao je nitro ;) I bice ponovo, samo je pitanje kada :grin: A ici ce na drugacije skupove kada se zavrsi :D :drink

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Pet Jul 15, 2011 3:58 pm
od darko qv
Stvarno dobar YUgisa nema price!

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Pet Jul 15, 2011 6:58 pm
od YUgisa
Pa hvala na pohvali, ali mora da se jos viuzelno prilicno mnogo sredi a i na druge nacine mu jos predstoji sredjivanje ;)

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Uto Jul 26, 2011 5:26 pm
od YUgisa
Stigle nove felnice ;)

Slika

Slika

Evo kako bi to odprilike izgledalo na autu :D

Slika

Inace felne su teske 8kg, odnosno sa gumom 12.5kg, a fabricka celicna felna sa 145/80 gumom sto sam ja bio pre merio bila je 11.5kg... Sto je razlika 1kg, sto ja mislim da je zanemarljivo u odnosu na dobitke... A inace trenutni set guma ima preko 13.5kg guma sa felnom, plus 20mm distanceri, svaki oko 1.25kg plus zbog seta od 16 srafova po tocku, 8 ce biti visak sto mu dodje teze oko 2.5kg po tocku... ;) Inace se na drugoj slici vidi i koliko ce biti izbacenije u odnosu na sadasnje cak i pored toga sto cu da skinem distancere od 20mm...

Tacni podaci za felnu su:
Precnik: 15"
Sirina: 7j
Raspon rupa: 4x100
ET: 13mm
Tezina: 8kg
Centralna rupa: 36mm

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Uto Jul 26, 2011 5:44 pm
od darko qv
Extra su.Prave za Yugisu.Koje gume idu na ove felne?

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Uto Jul 26, 2011 7:49 pm
od YUgisa
Hvala, dugo sam ih trazio ;) Pa trenutno te felne ne mogu da se nabace na auto, posto ne mogu da stanu zbog rubova a rubove cu da sredjujem kada budem sredjivao ceo auto, a do tada cu videti koliko cu uspesno doraditi motor... Ako mu povecam nesto merljivo snagu, onda mozda predjem na 195/45 gume, a ako ne odem puno dalje od fabricke snage, onda cu ostati na 175/55 :grin: :drink

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Uto Jul 26, 2011 10:36 pm
od Ducero
Odlicne su :medal: :thumbsup:

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Sre Jul 27, 2011 1:54 pm
od YUgisa
Hvala, poslacu ti ih da mi ih ofarbas :D Treba mi rub felne u boju Yugica i srce u grafitno sivu boju :grin:

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Sub Avg 06, 2011 3:56 pm
od YUgisa
Malo smo isprobali felne ;)

Slika

Slika

Slika

Naravno, nece biti bas ovako izbaceno, tu stoji jos distancer od 20mm koji bi trebao da se zameni sa distancerom od 5mm ;)

I jedna slika motora ;)

Slika

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Sub Avg 06, 2011 6:38 pm
od Ducero
:thumbsup: :medal: :arflag

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Ned Avg 07, 2011 3:22 pm
od darko qv
:love: :love: :drink

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Ned Avg 07, 2011 6:30 pm
od YUgisa
dusan 145 kv napisao: :thumbsup: :medal: :arflag
Ovo da prevedem kao: Svaka cast, Zastava ti je za medalju? :grin:

Evo par snimaka od ranije ;)

... re=related
... re=related

Ovo je trka na 402m, 1.3EFI vs 1.1EFI
... re=related


... re=related
... re=related

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Ned Avg 07, 2011 7:16 pm
od Ducero
Pa DA! :medal: :D felnice su odlicne,ali boja strogo da bude perla! i naravno keramicki lak :D :beerchug:

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Ned Avg 07, 2011 7:26 pm
od YUgisa
Pa dobro, videcemo jos oko toga kada bude vreme da se sreduje kompletan Yugic pa ce i onda felne da se sredjuju ;)

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Uto Avg 09, 2011 6:02 pm
od G0XY
Lepo ce mu stajati te felne :thumbsup:

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Uto Avg 09, 2011 7:55 pm
od sibin
lep jugic jos samo nitro unutra, pa da padne iznenadjenje i za mnogo jace :wave:

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Sre Avg 10, 2011 8:03 am
od YUgisa
Bice, samo da se skupe pare ;)

Re: Yugo 1.1 EFI

Poslato: Ned Sep 11, 2011 8:15 pm
od YUgisa
Isprobane felne jos jednom, ali sada spusten auto da se vidi kako stoji tocak pod opterecenjem...

Slika
Slika

I oko 80% e verovatnoca da cu da stavim distancere od 15 do 20mm i sa novim felnama pa je takva situacija na slikama, felna viri 5cm van ruba i oko 6cm naspram tocka vise od trenutnog stanja :grin:

Evo nekih trenutnih performansi Yugica:

0-100: <12.5s (izvedeno iz brdo trka na 402m sa raznim vozilima koja imaju slicna ubrzanja, ne verujem da bas svi toliko lose voze da gube po vise seknudi a da meni Yugo ide kao fabricki plus toliko bi trebao da postigne i po vremenu postignutom na 400m i izlaznoj brzini :D )
Max: 153>km/h (vozeno toliko po GPS, posto je po cajgeru tada to prikazivano kao 143km/h a jednom prilikom sam postigao po cajgeru 150km/h, onda bi trebalo da ide oko 160, mada je od tada promenjen dif pa nije provereno koliko ide :D )
KS/gpm: 69/5750 (izvedeno po prethodnim performansama, a slaze se odprilike i po kolicini modifikacija na motoru ;) )
Max gpm: 6250 (vec odavno poznata fabricka cinjenica :D )

I posle nekih 66.000km proverena kompresija (posle brdo km predjenih na N2O kod bivseg vlasnika i nekih 20.000km neprestalnog gazenja kod mene):

1. cilindar: 11 bara
2. cilindar: 11.1 bar
3. cilindar: 10.9 bara
4. cilindar: 10.9 bara

Toliko od mene, vidimo se na okupljanju :drink :arflag