
Yugo 1.1 EFI
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Na vlasnika
Slike iz Kule:



Onda sam odlucio da vozim drugi karting sa zadnjom vucom. Po pitanju osecaja na volanu, nikakve razlike izmedju kartinga i mog Yuga

https://www.youtube.com/watch?v=B_qdiNWghAI

Slike iz Kule:












Onda sam odlucio da vozim drugi karting sa zadnjom vucom. Po pitanju osecaja na volanu, nikakve razlike izmedju kartinga i mog Yuga


https://www.youtube.com/watch?v=B_qdiNWghAI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Umotan izduv u termoizolacionu traku:

Posto sam imao probleme pre sa gorenjem fabrickih gumenih nosaca, osigurao sam ih sad sa selnama:

Naravno nije sve proslo glatko, stari izduv skinut nakon 10 godina bez problema, skinut i montiran brdo puta tokom izrade i onda poslednji put kad odlucim da ga skinem radi motanja trake, uspem da iskinem 3 navoja iz 4-2 kolektora. Pa sam iskoristio priliku i prosirio kolektor koji sam imao u rezervi, ulaz sa 26.5 na 29mm i izlaz sa 32 na 36mm. Ujedno povadjeni svi brezoni i stavljeni prohromski:

Kad se vec skida usisina i izduvna grana, zapusio sam kanale za rashladnu tecnost koji vode u usisinu granu kod karburatorskih motora. Slabo se vidi na slici, ali usisini kanali su cist aluminijum, bez ikakvih naslaga:

Prosirena usisina grana, ulaz prosiren sa 51.5mm (fabricki 47mm) na 53mm, kanali sa 26.3 prosireni na 28.5mm:

I za kraj sve vraceno na mesto uz malo ciscenja motornog prostora i farbanja par nosaca:





Posto sam imao probleme pre sa gorenjem fabrickih gumenih nosaca, osigurao sam ih sad sa selnama:


Naravno nije sve proslo glatko, stari izduv skinut nakon 10 godina bez problema, skinut i montiran brdo puta tokom izrade i onda poslednji put kad odlucim da ga skinem radi motanja trake, uspem da iskinem 3 navoja iz 4-2 kolektora. Pa sam iskoristio priliku i prosirio kolektor koji sam imao u rezervi, ulaz sa 26.5 na 29mm i izlaz sa 32 na 36mm. Ujedno povadjeni svi brezoni i stavljeni prohromski:




Kad se vec skida usisina i izduvna grana, zapusio sam kanale za rashladnu tecnost koji vode u usisinu granu kod karburatorskih motora. Slabo se vidi na slici, ali usisini kanali su cist aluminijum, bez ikakvih naslaga:


Prosirena usisina grana, ulaz prosiren sa 51.5mm (fabricki 47mm) na 53mm, kanali sa 26.3 prosireni na 28.5mm:



I za kraj sve vraceno na mesto uz malo ciscenja motornog prostora i farbanja par nosaca:

Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Fratello svaka cast.Steta sto ne sredjujes neku alfu.Ovoliko paznje oko yugica msm svaka cast.Imas vopi,ako sletis nedje do primorja. 

GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
To su rekli i za Hondu na Hondinom forumu
Samo sokic, ne pijem alkohol
Pa samo da se vec napokon resi limarija, to je u planu vec duze od decenije i stalno nesto iskrsne, bilo je ove godine u planu pa je korona poremetila i te planove, ali pripremio sam skoro sav materijal za to pa da se to uradi na prolece i onda mogu da razmisljam o vozanju auta i o prepravkama na motoru
Jos kad bih mogao vuci kamp kucicu 




Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Za kraj godine skromni radovi
Izgubio sam originalnu posudicu za nastavke koji idu uz kompresor pa sam napravio svoju i malo poboljsao da se ne izgubi opet od nasih dobirh puteva:

Nastavio sam sa menjanjem srafova sa prohromskim:

Posto sam par puta zakacio donji deo branika i vec par puta ga slomio jer nisam nikad zavrsio kako sam zamislio, hteo sam da ga uradim vec ali onda se razmisljam da je mozda bolje resenje da napravim od aluminijuma:

Ujedno sam vratio napokon i ravan pod uz prepravku difuzora da ima jedan otvor za laksi pristup zadnjem trapu radi stelovanja:

Pre montaze difozora, iskoristio sam priliku da detaljno proverim amortizer jel sve radi kako treba:

Malo vise o sistemu sada kada je testiran:
Amortizer:
Twintube dizajn amortizera sa monotube nacinom funkcionisanja
Monotube dizajn ventila
Eksterno postavljeni ventili
Mogucnost menjana tvrdoce bez rasklapanja amortizera
Progresivno delovanje ventila
Varijabilna tvrdoca amortizera u zavisnosti od pozicije tokom hoda amortizera
Sile 184/131 i 246/115 u zavisnosti u kojoj je poziciji hoda
Hidraulicni bump stop na sabijanje i izvlacenje
Gasni amortizer visokog pritiska
Eksterni rezervoar za gas
Eksterni rezervoar izradjen od aluminijuma radi boljeg hladjenja ulja
Stelujuca platforma za stelovanje visine auta
Moguca ugradnja u vertikalnom i horizontalnom polozaju i bilo kom drugom polozaju
Opruga:
120kg/cm
Progresivna tvrdoca
Solja:
Aircup sistem za podizanje auta pod pritiskom
Funkcija:
Umanjuje naginjanje auta u napred pri kocenju
Umanjuje naginjanje auta u nazad pri ubrzanju
Umanjuje sleganje zadnjeg dela vozila pri tovarenju
Omogucava podizanje zadnjeg dela pod opterecenjem radi neutralisanja sleganja
Povecava stabilnost auta po neravninama
I par dokaza da se auto vozi




Nastavio sam sa menjanjem srafova sa prohromskim:



Posto sam par puta zakacio donji deo branika i vec par puta ga slomio jer nisam nikad zavrsio kako sam zamislio, hteo sam da ga uradim vec ali onda se razmisljam da je mozda bolje resenje da napravim od aluminijuma:



Ujedno sam vratio napokon i ravan pod uz prepravku difuzora da ima jedan otvor za laksi pristup zadnjem trapu radi stelovanja:




Pre montaze difozora, iskoristio sam priliku da detaljno proverim amortizer jel sve radi kako treba:


Malo vise o sistemu sada kada je testiran:
Amortizer:
Twintube dizajn amortizera sa monotube nacinom funkcionisanja
Monotube dizajn ventila
Eksterno postavljeni ventili
Mogucnost menjana tvrdoce bez rasklapanja amortizera
Progresivno delovanje ventila
Varijabilna tvrdoca amortizera u zavisnosti od pozicije tokom hoda amortizera
Sile 184/131 i 246/115 u zavisnosti u kojoj je poziciji hoda
Hidraulicni bump stop na sabijanje i izvlacenje
Gasni amortizer visokog pritiska
Eksterni rezervoar za gas
Eksterni rezervoar izradjen od aluminijuma radi boljeg hladjenja ulja
Stelujuca platforma za stelovanje visine auta
Moguca ugradnja u vertikalnom i horizontalnom polozaju i bilo kom drugom polozaju
Opruga:
120kg/cm
Progresivna tvrdoca
Solja:
Aircup sistem za podizanje auta pod pritiskom
Funkcija:
Umanjuje naginjanje auta u napred pri kocenju
Umanjuje naginjanje auta u nazad pri ubrzanju
Umanjuje sleganje zadnjeg dela vozila pri tovarenju
Omogucava podizanje zadnjeg dela pod opterecenjem radi neutralisanja sleganja
Povecava stabilnost auta po neravninama
I par dokaza da se auto vozi





Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- ForestGump
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6ts 77kw LPG
- Lokacija: Okolina Grada
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Kolega, zbog svih funkcija koje si nabrojao ja sam svojevremeno vozio Citroene
Inače, oduševljen sam kako si pokrio patos , ekstra odrađeno. Ovi difuzori, ako dobro gledam fotografije, treba da odvlače zagrejan vazduh iz motorskog i sa prednje polovine izduva? Ako da- to je to. I funkcija, i zaštita i iznad svega aerodinamika.

Inače, oduševljen sam kako si pokrio patos , ekstra odrađeno. Ovi difuzori, ako dobro gledam fotografije, treba da odvlače zagrejan vazduh iz motorskog i sa prednje polovine izduva? Ako da- to je to. I funkcija, i zaštita i iznad svega aerodinamika.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Hahahaha pa dobro ja to radim zbog performansi, a oni zbog udobnosti
Nije jos patos gotov, ostalo je da se poveze sa pragovima ali to ceka da napravim neka ojacanja na karoseriji kako bih napravio sinu duz cele duzine praga kako bi imao oslonac za dizalicu i da se poveze sve za korubama oko tockova
Jeste do je da odvuce zagrejan vazduh iz motornog prostora i malo od izduva, mada izduv sad ne bi trebao previse da se greje jer je umotan skoro celom duzinom sa termoizolacionom trakom. Zato sam i zeleo pre svega da vratim sad ravan pod, da izbegnem koliko toliko da kvasim izduv

Nije jos patos gotov, ostalo je da se poveze sa pragovima ali to ceka da napravim neka ojacanja na karoseriji kako bih napravio sinu duz cele duzine praga kako bi imao oslonac za dizalicu i da se poveze sve za korubama oko tockova

Jeste do je da odvuce zagrejan vazduh iz motornog prostora i malo od izduva, mada izduv sad ne bi trebao previse da se greje jer je umotan skoro celom duzinom sa termoizolacionom trakom. Zato sam i zeleo pre svega da vratim sad ravan pod, da izbegnem koliko toliko da kvasim izduv

Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- ForestGump
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.6ts 77kw LPG
- Lokacija: Okolina Grada
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Pa napred nema vec mnogo, ostala je limarija i treba motor malo da se cacne i neke male estetske promene po kabini 

Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Probao sam da postavim slike na sve moguce nacine, ali forum ne prihvata ni jedan moguci link za postavljanje slika...
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Modifikovane vodjice za klesta, godinama imam problem sa lupkanjem klesta ponekad i nadam se da ce OEM resenje sa novijih Fiata da resi taj problem:

Napakovane i Bilstein solje:

Air lift sistem na prednjim soljama redizajniran:

Montirane zavesice za zimsku sezonu:


Napakovane i Bilstein solje:

Air lift sistem na prednjim soljama redizajniran:


Montirane zavesice za zimsku sezonu:




Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."