Registracija po novom zakonu
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Registracija po novom zakonu
Pritisak u gumama proveravaju ne da bi nekog zbog toga vraćali već da bi dobili ispravan rezultat na proveri kočnica.
Acqua-Olio-Benzina
- nikolam91
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTD SportWagon Facelift2 2005y
- Lokacija: Platicevo
- Lokacija: Platicevo
Post
Re: Registracija po novom zakonu
Pozdrav svim alfistima i taman prilika da se malo osvezi tema jer sam upravo juce radio tehnicki pregled u Sapcu.
Na tehnickom sam pao u pravi mah ali nakon 15min je resena sporna stvar jednim udarcem u staklo Evo i slike zasto sam pao
A ono sto su gledali na tehnickom je sledece:
- Broj motora, broj sasije
- Spoljasnja provera limarije i svetlosnih grupa
- Provera viskoznosti i ispravnosti kocione tecnosti
- Provera funkcionalnosti svih svetlosnoh grupa (migavci, pozicija, kratka i duga svetla, maglenke)
- Merenje broja blinkova migavaca za odredjeno vreme stopericom
- Merenje snopa prednjih maglenki, kratkog i dugog svetla
- Provera rucne i nozne kocnice
- Provera ispravnosti amortizera (nekim uredjajem koji podize auto odozdo zatim brzo spusta)
- Provera dubine sare na svim tockovima
- Provera stanja trapa (prednjeg i zadnjeg)
- Provera pritiska u gumama
- Provera svih srafova na tockovima kilo kljucem to jest moment kljucem
- Provera prednjih i zadnjih prskalica
- Provera prednjih i zadnjeg brisaca
- Provera funkcionalnosti otvaranja i zatvara vrata i brava (otvaranje iznutra i spolja po 3x na svim vratima pojedinacno)
- Provera ispravnosti brava (zakljucavanje i otkljucavanja na svim vratima pojedinacno)
- Provera ispravnosti pojaseva (vreme vracanja)
- Merenje izduvnih gasova sa sondom u auspuhu sa prikacenim OBD-om na racunar automobila (gasiranje 10x do 4k obrtaja odprilike)
- Provera funkcionalnosti podizaca stakala na svim vratima pojedinacno (sa vozaceve strane cent.konzola i na svakim vratima pojedinacno)
- Provera obavezne opreme u gepeku, stanje tocka, prsluk, merenje duzine sajle za vucu, postavljanje trokuta na pod, rok upotrebe prve pomoci.
- Provera dimenzija guma po nekom katalogu (prosao sa 225/45R17 iako je maksimum 215/45R17 za 1.9JTD motor ali su na fabrickim GTA felnama)
- Provera ispravnosti amortizera haube (kola koja ih imaju)
- Provera ispravnosti amortizera gepeka (kola koja ih imaju)
- Slikanje kontrolne table digitalnim foto aparatom da nema gresaka na istoj
Jedino niko nije proveravao ispravnost sirene koliko sam uspeo videti
To je jedno iskustvo od juce, jedino ako nesto nisam zaboravio a mislim da nisam pa zelim srecu svim ostalim alfistima pri registraciji
Na tehnickom sam pao u pravi mah ali nakon 15min je resena sporna stvar jednim udarcem u staklo Evo i slike zasto sam pao
A ono sto su gledali na tehnickom je sledece:
- Broj motora, broj sasije
- Spoljasnja provera limarije i svetlosnih grupa
- Provera viskoznosti i ispravnosti kocione tecnosti
- Provera funkcionalnosti svih svetlosnoh grupa (migavci, pozicija, kratka i duga svetla, maglenke)
- Merenje broja blinkova migavaca za odredjeno vreme stopericom
- Merenje snopa prednjih maglenki, kratkog i dugog svetla
- Provera rucne i nozne kocnice
- Provera ispravnosti amortizera (nekim uredjajem koji podize auto odozdo zatim brzo spusta)
- Provera dubine sare na svim tockovima
- Provera stanja trapa (prednjeg i zadnjeg)
- Provera pritiska u gumama
- Provera svih srafova na tockovima kilo kljucem to jest moment kljucem
- Provera prednjih i zadnjih prskalica
- Provera prednjih i zadnjeg brisaca
- Provera funkcionalnosti otvaranja i zatvara vrata i brava (otvaranje iznutra i spolja po 3x na svim vratima pojedinacno)
- Provera ispravnosti brava (zakljucavanje i otkljucavanja na svim vratima pojedinacno)
- Provera ispravnosti pojaseva (vreme vracanja)
- Merenje izduvnih gasova sa sondom u auspuhu sa prikacenim OBD-om na racunar automobila (gasiranje 10x do 4k obrtaja odprilike)
- Provera funkcionalnosti podizaca stakala na svim vratima pojedinacno (sa vozaceve strane cent.konzola i na svakim vratima pojedinacno)
- Provera obavezne opreme u gepeku, stanje tocka, prsluk, merenje duzine sajle za vucu, postavljanje trokuta na pod, rok upotrebe prve pomoci.
- Provera dimenzija guma po nekom katalogu (prosao sa 225/45R17 iako je maksimum 215/45R17 za 1.9JTD motor ali su na fabrickim GTA felnama)
- Provera ispravnosti amortizera haube (kola koja ih imaju)
- Provera ispravnosti amortizera gepeka (kola koja ih imaju)
- Slikanje kontrolne table digitalnim foto aparatom da nema gresaka na istoj
Jedino niko nije proveravao ispravnost sirene koliko sam uspeo videti
To je jedno iskustvo od juce, jedino ako nesto nisam zaboravio a mislim da nisam pa zelim srecu svim ostalim alfistima pri registraciji
"Ljubav nije problematična baš kao ni auto, problematični su vozači, putnici i ulica."
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Registracija po novom zakonu
Voleo bih da vidim face kada im neko otera citroen DS4 na tehnicki kome se zadnji prozori fabricki ne otvaraju, pa da mozgaju sta da rade. To mi je glupost kao i za zadnji brisac, ako ga nemas uopste onda je ok, ako ga imas na istom tipu auta a ne radi onda si tehnicki neispravan jbg. Da je prednji podizac neispravan to bih i mogao da razumem. U prilog ide i to sto se kod vecine automobila sa troje vrata takodje ne otvaraju zadnji prozori
- nikolam91
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTD SportWagon Facelift2 2005y
- Lokacija: Platicevo
- Lokacija: Platicevo
Post
Ja sam jedva namestio zadnji brisac na SW-u da radi jer je osovina toliko zardjala da nista nije bilo moguce uraditi, cak ni izvaditi ni ocistiti.
Sreca nasao sam jos jedan pa sam prepakovao, ali se razmisljam sta raditi ako nema da se kupi? Novi nema trazio sam po radnjama, polovnih jos manje, sve sto je bilo na KP-u je prodato...kako posle naci tako neki redak zamenski deo...sranje...
Re: Registracija po novom zakonu
Ja sam prvi pristalica toga da na kolima treba sve da radi i da treba sve da bude ispravno...kod mene to i jeste slucaj ali bi bar stvari poput podizaca zadnjeg stakla ili....sta znam...takvih sitnica trebale biti napomenute da ne radi ali da auto prolazi tehnicki....bums85 napisao: ↑Čet Avg 19, 2021 3:53 pmVoleo bih da vidim face kada im neko otera citroen DS4 na tehnicki kome se zadnji prozori fabricki ne otvaraju, pa da mozgaju sta da rade. To mi je glupost kao i za zadnji brisac, ako ga nemas uopste onda je ok, ako ga imas na istom tipu auta a ne radi onda si tehnicki neispravan jbg. Da je prednji podizac neispravan to bih i mogao da razumem. U prilog ide i to sto se kod vecine automobila sa troje vrata takodje ne otvaraju zadnji prozori
Ja sam jedva namestio zadnji brisac na SW-u da radi jer je osovina toliko zardjala da nista nije bilo moguce uraditi, cak ni izvaditi ni ocistiti.
Sreca nasao sam jos jedan pa sam prepakovao, ali se razmisljam sta raditi ako nema da se kupi? Novi nema trazio sam po radnjama, polovnih jos manje, sve sto je bilo na KP-u je prodato...kako posle naci tako neki redak zamenski deo...sranje...
"Ljubav nije problematična baš kao ni auto, problematični su vozači, putnici i ulica."
- Vladimir Q2
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 147 JTDm Q2
- Lokacija: Cacak
Post
Re: Registracija po novom zakonu
Pozdrav alfaši ja sam juče odradio tehnički pregled i registraciju po novim pravilima i hoću da vam prenesem moja iskustva.
Tehnički pregled je trajao pola sata i gledali su sledeće:
-Broj šasije i broj motora
-Pregled karoserije spolja
-Izduvne gasove. Da na pomenem da je (izvađen DPF, katalizator i mali katalizator na početku izdvne grane) vrednost je iznosila 1,29 (granica je 2.44 za moj auto 2007 god).
-pregled guma da li su sve istih dimenzija, dubina šare
-kočnice prednje, zadnje i ručna kočnica (ovalnost diskova se nije gledala)
-pregled trapa da li ima lufta pomeranjem volana
-onda su podizali auto ispod prvo prednji deo i gledali luft na prednjim točkovima, pa onda isto tako zadnji deo i gledali luft na zadnjim točkovima
-pritisak u gumama i rezervnom točku
-svetlosne grupe, svako svetlo ponaosob. Pozicije, kratko svetlo, dugo svetlo, migavci, stop svetlo, rikverc svetlo, maglenke prednje i zadnje, osvetljenje tablice
-snopove svetlosti kratko svetlo, dugo svetlo, maglenke
-prednji brisači i prskalice, zadnji brisač i prskalicu
-sirena
-podizače stakala sva četiri
-pomeranje retrovizora
-otvaranje vrata, svaka posebno, gepek i poklopac rezervoara
-zaključavanje auta, pa proveravaju da li su sve brave zaklučane
-pregled sedišta i pojaseva
-pregled prateće opreme (trougao, prva pomoć, sajla, prsluk, sijalice), meni je istekla prva pomoć i nisu pravili problem.
Da se pohvalim da je na auto sve do najmanje sitnice ispravno i prošao sam bez ikakvih problema
Registracija mi je izašla sve ukupno 29900 din, dok je 5 godina unazad bila 29000 din.
Tehnički pregled je trajao pola sata i gledali su sledeće:
-Broj šasije i broj motora
-Pregled karoserije spolja
-Izduvne gasove. Da na pomenem da je (izvađen DPF, katalizator i mali katalizator na početku izdvne grane) vrednost je iznosila 1,29 (granica je 2.44 za moj auto 2007 god).
-pregled guma da li su sve istih dimenzija, dubina šare
-kočnice prednje, zadnje i ručna kočnica (ovalnost diskova se nije gledala)
-pregled trapa da li ima lufta pomeranjem volana
-onda su podizali auto ispod prvo prednji deo i gledali luft na prednjim točkovima, pa onda isto tako zadnji deo i gledali luft na zadnjim točkovima
-pritisak u gumama i rezervnom točku
-svetlosne grupe, svako svetlo ponaosob. Pozicije, kratko svetlo, dugo svetlo, migavci, stop svetlo, rikverc svetlo, maglenke prednje i zadnje, osvetljenje tablice
-snopove svetlosti kratko svetlo, dugo svetlo, maglenke
-prednji brisači i prskalice, zadnji brisač i prskalicu
-sirena
-podizače stakala sva četiri
-pomeranje retrovizora
-otvaranje vrata, svaka posebno, gepek i poklopac rezervoara
-zaključavanje auta, pa proveravaju da li su sve brave zaklučane
-pregled sedišta i pojaseva
-pregled prateće opreme (trougao, prva pomoć, sajla, prsluk, sijalice), meni je istekla prva pomoć i nisu pravili problem.
Da se pohvalim da je na auto sve do najmanje sitnice ispravno i prošao sam bez ikakvih problema
Registracija mi je izašla sve ukupno 29900 din, dok je 5 godina unazad bila 29000 din.
- nikolam91
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTD SportWagon Facelift2 2005y
- Lokacija: Platicevo
- Lokacija: Platicevo
Post
Re: Registracija po novom zakonu
Sijalice ne moras da imas, uopste nisu obavezne i ne verujem da su to pregledaliVladimir Q2 napisao: ↑Ned Avg 29, 2021 7:50 amPozdrav alfaši ja sam juče odradio tehnički pregled i registraciju po novim pravilima i hoću da vam prenesem moja iskustva.
Tehnički pregled je trajao pola sata i gledali su sledeće:
-Broj šasije i broj motora
-Pregled karoserije spolja
-Izduvne gasove. Da na pomenem da je (izvađen DPF, katalizator i mali katalizator na početku izdvne grane) vrednost je iznosila 1,29 (granica je 2.44 za moj auto 2007 god).
-pregled guma da li su sve istih dimenzija, dubina šare
-kočnice prednje, zadnje i ručna kočnica (ovalnost diskova se nije gledala)
-pregled trapa da li ima lufta pomeranjem volana
-onda su podizali auto ispod prvo prednji deo i gledali luft na prednjim točkovima, pa onda isto tako zadnji deo i gledali luft na zadnjim točkovima
-pritisak u gumama i rezervnom točku
-svetlosne grupe, svako svetlo ponaosob. Pozicije, kratko svetlo, dugo svetlo, migavci, stop svetlo, rikverc svetlo, maglenke prednje i zadnje, osvetljenje tablice
-snopove svetlosti kratko svetlo, dugo svetlo, maglenke
-prednji brisači i prskalice, zadnji brisač i prskalicu
-sirena
-podizače stakala sva četiri
-pomeranje retrovizora
-otvaranje vrata, svaka posebno, gepek i poklopac rezervoara
-zaključavanje auta, pa proveravaju da li su sve brave zaklučane
-pregled sedišta i pojaseva
-pregled prateće opreme (trougao, prva pomoć, sajla, prsluk, sijalice), meni je istekla prva pomoć i nisu pravili problem.
Da se pohvalim da je na auto sve do najmanje sitnice ispravno i prošao sam bez ikakvih problema
Registracija mi je izašla sve ukupno 29900 din, dok je 5 godina unazad bila 29000 din.
"Ljubav nije problematična baš kao ni auto, problematični su vozači, putnici i ulica."
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
- jovanbg
- Garaža: Alfa Romeo Mito '09 1.4 Turbo Benzina
Ex Alfa Romeo 159 1.9JTDm 8v 2010 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Registracija po novom zakonu
Pitanje, jel DPF uklonjen kompletno sa loncem ili je ostao prazan lonac na autu?
Cujem razne price, da nece da puste ako je cevka umesto lonca itd.
Cujem razne price, da nece da puste ako je cevka umesto lonca itd.
Vladimir Q2 napisao: ↑Ned Avg 29, 2021 7:50 amPozdrav alfaši ja sam juče odradio tehnički pregled i registraciju po novim pravilima i hoću da vam prenesem moja iskustva.
Tehnički pregled je trajao pola sata i gledali su sledeće:
-Broj šasije i broj motora
-Pregled karoserije spolja
-Izduvne gasove. Da na pomenem da je (izvađen DPF, katalizator i mali katalizator na početku izdvne grane) vrednost je iznosila 1,29 (granica je 2.44 za moj auto 2007 god).
-pregled guma da li su sve istih dimenzija, dubina šare
-kočnice prednje, zadnje i ručna kočnica (ovalnost diskova se nije gledala)
-pregled trapa da li ima lufta pomeranjem volana
-onda su podizali auto ispod prvo prednji deo i gledali luft na prednjim točkovima, pa onda isto tako zadnji deo i gledali luft na zadnjim točkovima
-pritisak u gumama i rezervnom točku
-svetlosne grupe, svako svetlo ponaosob. Pozicije, kratko svetlo, dugo svetlo, migavci, stop svetlo, rikverc svetlo, maglenke prednje i zadnje, osvetljenje tablice
-snopove svetlosti kratko svetlo, dugo svetlo, maglenke
-prednji brisači i prskalice, zadnji brisač i prskalicu
-sirena
-podizače stakala sva četiri
-pomeranje retrovizora
-otvaranje vrata, svaka posebno, gepek i poklopac rezervoara
-zaključavanje auta, pa proveravaju da li su sve brave zaklučane
-pregled sedišta i pojaseva
-pregled prateće opreme (trougao, prva pomoć, sajla, prsluk, sijalice), meni je istekla prva pomoć i nisu pravili problem.
Da se pohvalim da je na auto sve do najmanje sitnice ispravno i prošao sam bez ikakvih problema
Registracija mi je izašla sve ukupno 29900 din, dok je 5 godina unazad bila 29000 din.
- Vladimir Q2
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 147 JTDm Q2
- Lokacija: Cacak
Post
Re: Registracija po novom zakonu
Dpf je softverski ugašen, zatim komplet skinut iz lonca sa katalizatorom. Lonac je ostao ceo samo je unutra napravljene pregrade da ima normalan zvuk. Mislim da će praviti problem ako skineš ceo lonac i staviš samo cev.
- vlada_aleksa
- Garaža: Alfa Romeo 147 JTD 85kw
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Registracija po novom zakonu
Da li će proći tehnički ako se zatvori egr? Planiram da ga zatvorim da ga ne bi čisto svakih par meseci.
- Puzo81
- Garaža: Alfa romeo 159 1.9Jtdm 180ks Lusso edition
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Registracija po novom zakonu
Da li je neko prošao tehnički bez zadnjih lonaca?
Dpf fizički stoji samo je ispražnjen i ugašen zajedno sa EGR i pd njega do kraja ide samo jedna cevka pa se grana na Y razdelnik i dve rore 80mm valjda ( Pirke uradio ex vlasniku).
Dpf fizički stoji samo je ispražnjen i ugašen zajedno sa EGR i pd njega do kraja ide samo jedna cevka pa se grana na Y razdelnik i dve rore 80mm valjda ( Pirke uradio ex vlasniku).
- Vladimir Q2
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 147 JTDm Q2
- Lokacija: Cacak
Post
Re: Registracija po novom zakonu
Ja sam prošao. Imam srednji lonac u kome više nema dpf. I kat. a pozadi mi je Y račva sa dva prohromska topa by Pirke. Zadnji lonac je sklonjen. 6 registracija za redom ne prave mi problem.
- Puzo81
- Garaža: Alfa romeo 159 1.9Jtdm 180ks Lusso edition
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Registracija po novom zakonu
Hvala za info.
I prethodni vlasnik je registrovao tako ali ipak ću otići ranije da ih pitam da me ne bi vratili i đoka onda da za 3 dana nađem od 2.4 i odradim.
I prethodni vlasnik je registrovao tako ali ipak ću otići ranije da ih pitam da me ne bi vratili i đoka onda da za 3 dana nađem od 2.4 i odradim.
- bunga bunga
- Garaža: 166
- Lokacija: IN
Post
Re: Registracija po novom zakonu
ВОЗАЧИ, ЧЕКА ВАС ВЕЛИКА ПРОМЕНА: Од првог јануара регистрација неће бити иста - ево како ће се опорезивати аутомобили
https://www.novosti.rs/c/vesti/ekonomij ... mene-porez
https://www.novosti.rs/c/vesti/ekonomij ... mene-porez
- gpendula
- Revizor ARCS
- Garaža: Giulietta QV
145 QV (wannabe) - Budžet rejs - Lokacija: BG
- Slash
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v MJet
Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155hp
Lancia Ypsilon 1.4 16v Momo Design
Yamaha FZ8-SA - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- gpendula
- Revizor ARCS
- Garaža: Giulietta QV
145 QV (wannabe) - Budžet rejs - Lokacija: BG
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Registracija po novom zakonu
Samo imbecil moze da poveruje,da ce se otimaci odreci dela profita iz poreza.
Moze samo svima ostalima da drasticno skoci trosak registracije i eto odakle ce biti 20.000 za penzionere .
Moze samo svima ostalima da drasticno skoci trosak registracije i eto odakle ce biti 20.000 za penzionere .
A Man's Got to Know His Limitations...
- gpendula
- Revizor ARCS
- Garaža: Giulietta QV
145 QV (wannabe) - Budžet rejs - Lokacija: BG
Post
Re: Registracija po novom zakonu
Pa neće se odreći svakako, samo malo pravilnije da se rasporedi. Malo više da daju ovi sa skupljim autima. To je jedino čemu možeš da se nadaš. Da se izbegne paradoks da je skuplja registracija nego taj isti auto na tržištu.
- mmario73
- Uprava ARCS
- Garaža: 159 SW 2.0
Mito 1.4 TB - Lokacija: Čoka - Senta
Post
Re: Registracija po novom zakonu
Mislim da se deo formulacija odnosi na elektro aute, tu do sada nismo imali kubikažu, pa ne znam kako je to bilo obuhvaćeno.. Generalno u evro zemljama postoje olakšice na vozila koja ne zagađuju okolinu, videćemo kako će to kod nas rezultovati.
- sljuka10
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm2 150ks 2014
ex Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm2 95ks 2010 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Registracija po novom zakonu
Postoje i kod nas olakšice. Hibridima je registracija prilično jeftinija. Posebno su automobili sa motorima preko 2000 kubika beneficirani jer im je ukinut porez na luksuz. Uz to kad smo kod novih automobila, država subvencioniše kupovinu sa 2500, 3500 i 5000e zavisno da li je 'običan' hibrid, plug in hibrid ili full EV.
Došli smo u situaciju da je registracija za Porše sa 4.0 motorom i skoro 700ks, nepunih 250e, a za 18 godina staru Alfu 166 sa 2.4 motorom i 150ks je duplo više.
Ne kažem da treba potpuno ukinuti te subvencije, ali treba cene registracije pravednije rasporediti.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Došli smo u situaciju da je registracija za Porše sa 4.0 motorom i skoro 700ks, nepunih 250e, a za 18 godina staru Alfu 166 sa 2.4 motorom i 150ks je duplo više.
Ne kažem da treba potpuno ukinuti te subvencije, ali treba cene registracije pravednije rasporediti.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
- gpendula
- Revizor ARCS
- Garaža: Giulietta QV
145 QV (wannabe) - Budžet rejs - Lokacija: BG
Post
Re: Registracija po novom zakonu
Baš sada uporedio:
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0
Panamera 2018; 115.000€ Cena registracije ovog vozila: od 24.753 RSD do 27.626 RSD
Alfa 166 2005; 1.450€ Cena registracije ovog vozila: od 61.703 RSD do 65.556 RSD
Kao Super Hik da je određivao cenu.
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 0_pl1_plv0
Panamera 2018; 115.000€ Cena registracije ovog vozila: od 24.753 RSD do 27.626 RSD
Alfa 166 2005; 1.450€ Cena registracije ovog vozila: od 61.703 RSD do 65.556 RSD
Kao Super Hik da je određivao cenu.
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Registracija po novom zakonu
Najveca glupost je registracija za mild hibride, koji i nisu hibridi, i oni oslobodjeni poreza
- bunga bunga
- Garaža: 166
- Lokacija: IN
Post
Re: Registracija po novom zakonu
Ovo je jedino zanimljivo vozacima R5 JTD i Busso-a.
Tj. pravim ljubiteljima!
Tj. pravim ljubiteljima!
- bunga bunga
- Garaža: 166
- Lokacija: IN
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”