ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
-
ki
- Drug Član
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Palo prashenje komaraca
E da, oglas uz nju: Potreban cep za Ameriku, makar na povremenu rentu...
E da, oglas uz nju: Potreban cep za Ameriku, makar na povremenu rentu...
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Sto ne uzmes od bilo koje druge ceo cep sa plastikom na koju ide crevo... zamenis sve komplet i nemas frku...? skida se za 10 min a trebalo bi da mogu da se nadju na otpadima lagano... cak i bravicu mozes da zamenis da ti ostane isti kljuc ako imas staru...
-
ki
- Drug Član
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Jesi li siguran da se gadjaju dovodne cevi America < > TS?
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Evo proveravam ti sutra ujutru imam tsove cevi sacuvao sam sa rezervoarom zajedno za turba...
mislim da sam video da se gadjaju, ali misliti i cvece brati.... provericu ujutru...
mislim da sam video da se gadjaju, ali misliti i cvece brati.... provericu ujutru...
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
kuciste cepa je dugacko oko 10cm i na njega ide cev sa krivinom i prikljuckom za odusku koja ide na dole,sto znaci da bi mozda i moglo
ima velika matica i zategnuta je preko gumene sajbne i stoji cvrsto,krupan navoj sa zljebom kad se zategne da zabravi preko zljeba
ima velika matica i zategnuta je preko gumene sajbne i stoji cvrsto,krupan navoj sa zljebom kad se zategne da zabravi preko zljeba
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
@ kilson
E to je prava stvar!
Samo jos poskakivanje zadnjeg dela da resis, i
Plastiku koja nosi cep znas gde imas, pa ako se gadja, resen problem.
E to je prava stvar!
Samo jos poskakivanje zadnjeg dela da resis, i
Plastiku koja nosi cep znas gde imas, pa ako se gadja, resen problem.
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
E ovako...
moze ali treba malo prepravke creva... nije "sraf na sraf" obozavam da to cujem...
idemo redom:
TS chep
amerika cep
dakle postoji mala razlika u nagibu... ali nije mnogo i ts cep je kraci od amerike... tako da treba ili drugacije crevo ili da se skroji od 2 creva i spoji na sredini... sto nije neka frka jer su precnici isti...
amerika original montaza
ts cep fizicki staje na auto ali samo pod jednim uglom, tj. kada je onaj mali za odvodjenje vode okrenut tacno na dole... amerikin cep ima useke pa ga je nemoguce okrenuti drugacije, ts nema pa mora da se pazi ili nece lepo da legne...
ts ima gumu flexibilnu pa moze ona da se koristi ili da se uzmu 2 creva od amerike da se iseku ili neka slicna kombinacija... u svakom slucaju nije komplikovano... evo razlike montirano... promer creva je isti tako da to nije frka...
dakle najlaksa varijanta je uzeti 2 creva sa uglovima kao amerikina (mozda moze od jednog ali nisam siguran) iseci ih i ubaciti 1 ravno parce cevi izmedju da se premosti razlika u nagibu... moze da se odsece i od originalnog amerikinog cepa ima ga dovoljno da se premosti samo...
ostaje samo frka sa prelivnim kanalom , ako je to ono deblje crevo na vrhu uopste, koji kod ts-a ne postoji (ne znam ni sta ce na americi ali ajde)... ali realno ko puni amerikin rezervoar do vrha
moze ali treba malo prepravke creva... nije "sraf na sraf" obozavam da to cujem...
idemo redom:
TS chep
amerika cep
dakle postoji mala razlika u nagibu... ali nije mnogo i ts cep je kraci od amerike... tako da treba ili drugacije crevo ili da se skroji od 2 creva i spoji na sredini... sto nije neka frka jer su precnici isti...
amerika original montaza
ts cep fizicki staje na auto ali samo pod jednim uglom, tj. kada je onaj mali za odvodjenje vode okrenut tacno na dole... amerikin cep ima useke pa ga je nemoguce okrenuti drugacije, ts nema pa mora da se pazi ili nece lepo da legne...
ts ima gumu flexibilnu pa moze ona da se koristi ili da se uzmu 2 creva od amerike da se iseku ili neka slicna kombinacija... u svakom slucaju nije komplikovano... evo razlike montirano... promer creva je isti tako da to nije frka...
dakle najlaksa varijanta je uzeti 2 creva sa uglovima kao amerikina (mozda moze od jednog ali nisam siguran) iseci ih i ubaciti 1 ravno parce cevi izmedju da se premosti razlika u nagibu... moze da se odsece i od originalnog amerikinog cepa ima ga dovoljno da se premosti samo...
ostaje samo frka sa prelivnim kanalom , ako je to ono deblje crevo na vrhu uopste, koji kod ts-a ne postoji (ne znam ni sta ce na americi ali ajde)... ali realno ko puni amerikin rezervoar do vrha
- JaMaL
- Garaža: 75 TS
75 TB - Lokacija: Severno od Albukerkija
- Lokacija: Bgd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
http://www.polovniautomobili.com/oglas1 ... _romeo_75/
TS Limited Edition... pise d aje karb unutra mada kapiram da je to fora zbog registracije, verovatno je ts unutra... i ne izgleda toliko lose na ovim losim slikama... gepek nesto ne valja definitivno tj. taj zadnji kraj mi izgleda sumnjivo... mada pristojan spolja i ok je cena skroz ako je ts unutra i ako nije prolupao
TS Limited Edition... pise d aje karb unutra mada kapiram da je to fora zbog registracije, verovatno je ts unutra... i ne izgleda toliko lose na ovim losim slikama... gepek nesto ne valja definitivno tj. taj zadnji kraj mi izgleda sumnjivo... mada pristojan spolja i ok je cena skroz ako je ts unutra i ako nije prolupao
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Ili je prebacio na karb zbog plina
Moguce da je to ona sto je pre par godina stajala u Zemunu u Glavnoj, bila je Taxi...
Moguce da je to ona sto je pre par godina stajala u Zemunu u Glavnoj, bila je Taxi...
-
ki
- Drug Član
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
- sale_75
- Garaža: Honda CB750 K
Honda CB750 C - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
-
ki
- Drug Član
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Malo radova uz kaficu... Sredjena rdja u faru i uradjen neki GTA look koji samo ja vidim. Branik (cepam saletu srce) izbusen radi sledecih bitaka koje cemo zajedno voditi na stazi. Treba jos da izbusim i donji deo (i dokrajcim saleta) koji je inace super sredjen na TD verzijama. E da, poceo sam da snjimam poziciju za uljni hladnjak (sale je u sok sobi pa ga necu vise pominjati) a ujedno sam pribavio i jedan tanji ventilatorac da upadne napred i potpomogne hladjenje dodatno.
Sve se nesto mislim, mozda me i termostat malo zeza... Da li je moguce da se ne otvara koliko bi trebalo..?
JaMaL: Obrati paznju na poslednju sliku - tu je bila kutija za one amorte branika, iseceno i otvoreno za TS konverziju. Samo taj deo je prepreka, sve ostalo manje vise pasuje direkt. Nosac branika se mora malo doraditi...
Sve se nesto mislim, mozda me i termostat malo zeza... Da li je moguce da se ne otvara koliko bi trebalo..?
JaMaL: Obrati paznju na poslednju sliku - tu je bila kutija za one amorte branika, iseceno i otvoreno za TS konverziju. Samo taj deo je prepreka, sve ostalo manje vise pasuje direkt. Nosac branika se mora malo doraditi...
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Uljni hladnjak mi je bio pored vodenog hladnjaka ali sam ga morao premestiti zbog IC-a pa sam ga stavio ispred točka a iza maglenke...
kakav ventilatorčić, treba mi jedan pošto ja sad imam IC pa klima pa tek onda vodeni hladnjak, malkic se više greje
kakav ventilatorčić, treba mi jedan pošto ja sad imam IC pa klima pa tek onda vodeni hladnjak, malkic se više greje
-
ki
- Drug Član
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
Nije problem jel tanak ili deb'o nego da se vrti u dobrom smeru pošto mi treba odnapred ispred svega...kilson napisao:Neki ultra tanak pise na njemu Spal
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: ALFA ROMEO 75 - Legende ne umiru!
kad sam imao problem sa hladnjakom,iso sam na varijantu da bude siri od fabrickog,ali je malo nizi za nekih 6-7cm,ali se to resilo distancerima sa donje strane,isekao sam lim skroz i ostao je onaj deo sto ima rupu za cevi od klime ili karburatorskih za crevo u filter
davac vode nije skroz dole kao sto je bilo kod 75-ice nego je skoro na pola hladnjaka,dvobrzinac ventilator i prva pali na 85*C a druga na 95*C,sto znaci da mnogo ranije upali i bukvalno se desava da na auto putu kad se bas lozia idem iza nekog da upali,imam kontrolnu lampicu pa mogu da pratim u gradu se ne gasi i drzi ispod 90*
drugu brzinu mi je zadnji put upalio u KG kad sam ubijao lezajeve radilice,evo sad i na ovom motoru se isto ponasa,samo mi davac za kazaljku nesto brljavi pa ne pokazuje realno,lepo krene i onda pocne da se blesavi,kupim drugi,1750din i stavi ga,kad ono krene i ne prela 50*C,onda stari rasturim i u njega urezem navoj i od stavim od opela malecki i on pokazuje realno,upali mi ventilator cim predje na satu 80*C
tako ako nekom treba davac za v6 imam nov vozen tri sata na autu
hladnjak je verovatno od nekog vagena i da ga ne urekenem zadovoljan sam,nov nije bio skup i najbitnije je da ventilator duva u motorni prostor a ako se desava da dize temperaturu motora sto brze ides sve vise raste,to je probme zapusenosti hladnjaka,imao sam taj problem i resen je zamenom
evo kako se ja vozam ovih dana,namestio sam eperimentalno na plin i ide solidno,danas sam izasao na auto put i malo mu treba da navuce ali ide lepo,svidja mi se sto je tih motor ali mi je prilicno kratak menjac,vrti se preko 7000rpm,petom na 140km/h ide na 6000rpm
nisam primetio da ima blokadu na benzinu ali na plinu nema sigurno,step motor je izbacen i stavio sam slavinu od plina
davac vode nije skroz dole kao sto je bilo kod 75-ice nego je skoro na pola hladnjaka,dvobrzinac ventilator i prva pali na 85*C a druga na 95*C,sto znaci da mnogo ranije upali i bukvalno se desava da na auto putu kad se bas lozia idem iza nekog da upali,imam kontrolnu lampicu pa mogu da pratim u gradu se ne gasi i drzi ispod 90*
drugu brzinu mi je zadnji put upalio u KG kad sam ubijao lezajeve radilice,evo sad i na ovom motoru se isto ponasa,samo mi davac za kazaljku nesto brljavi pa ne pokazuje realno,lepo krene i onda pocne da se blesavi,kupim drugi,1750din i stavi ga,kad ono krene i ne prela 50*C,onda stari rasturim i u njega urezem navoj i od stavim od opela malecki i on pokazuje realno,upali mi ventilator cim predje na satu 80*C
tako ako nekom treba davac za v6 imam nov vozen tri sata na autu
hladnjak je verovatno od nekog vagena i da ga ne urekenem zadovoljan sam,nov nije bio skup i najbitnije je da ventilator duva u motorni prostor a ako se desava da dize temperaturu motora sto brze ides sve vise raste,to je probme zapusenosti hladnjaka,imao sam taj problem i resen je zamenom
evo kako se ja vozam ovih dana,namestio sam eperimentalno na plin i ide solidno,danas sam izasao na auto put i malo mu treba da navuce ali ide lepo,svidja mi se sto je tih motor ali mi je prilicno kratak menjac,vrti se preko 7000rpm,petom na 140km/h ide na 6000rpm
nisam primetio da ima blokadu na benzinu ali na plinu nema sigurno,step motor je izbacen i stavio sam slavinu od plina
ko na nas krene iz mesta je naje&o