Stranica 1 od 1

Dupla celjust

Poslato: Uto Feb 16, 2016 9:30 am
od Ogi
Kakve modifikacije su potrebne za ovaj poduhvat? Naleteo sam na netu, na juniorki je covek spakovao duple celjusti na prednjim, jedna naspram druge.

Re: Dupla celjust

Poslato: Uto Feb 16, 2016 10:29 am
od mali radojica
e jbg. daj slike da vidimo kako to izgleda.

što bi petljao sa tim uopšte? prvo, ti treba da imaš 284mm diskove i to bi trebalo da koči zadovoljavajuće. drugo, imaš gotove varijante sa razniih fiat ili alfa modela. npr od fiat kupea turbo su diskovi 305mm, nađeš neka klešta od 166 i spakuješ uz malo truda.

Re: Dupla celjust

Poslato: Uto Feb 16, 2016 8:02 pm
od OMP
cisto bacanje para i gubljenje vremena, ni mnoge ozbiljne trkalice nemaju dupla klesta pa sto bi ti na seriji???

Re: Dupla celjust

Poslato: Uto Feb 16, 2016 8:29 pm
od OMP
na ovo misli....

Slika

nekad su experimetisali sa tim ali se u vecini slucajeva nije pokazalo kao dobro resenje pa se preslo na dvoklipna, cetvoroklipna i sestoklipna klesta.
kad se islo na dupla klesta islo se na opciju dva manja od standardnih ili jedna veca i jedna manja klesta ali neki od problema pored povecane neogibljene mase su npr. da za dupla kesta treba daleko ozbiljniji i kvalitetniji disk koji ce da istrpi vece temperature sto od kocenja sto zbog hladjenja jer moras da racunas na slabije hladenje diskova posto dupla klesta zauzimaju vecu povrsinu diska nego kad su jedna samo.
u danasnje vreme se dupla klesta obicno srecu kod drift automobila na zadnjoj osovini ili kod nekih serijskih automobila takodje na zadnjoj osovini ali ta druga, obicno mala ili manja klesta sluze kao rucna kocnica zbog bolje efikasnosti, a ova druga regularno odradjuju posao nozne kocnice.

Slika

Re: Dupla celjust

Poslato: Uto Feb 16, 2016 9:47 pm
od Ducero
Dr.Mr. Omp hahaha :hello:

Poslato: Uto Feb 16, 2016 10:15 pm
od Rik
Koliko sam negde video, Giulia ce nazad imati duple celjusti, otprilike kao ova OMPova Honda.

Sent from my A0001

Re: Dupla celjust

Poslato: Uto Feb 16, 2016 10:28 pm
od OMP
tako je, nije to nista cudno kod modernih automobilia, lakse i efikasnije funkcionise rucna kocnica, jedino sto je ovde malo iznenadjujuce su plivajuci diskovi i to na zadnjoj osovini, vrv ce to biti opcija ili std oprema za qv verziju mada realno ne vidim potrebu za tim na serijskom autu, cak ni za stazu mnogi trkacki automobili to nemaju ili imaju samo napred :rolleyes:

Slika

Re: Dupla celjust

Poslato: Sre Feb 17, 2016 7:46 am
od Ogi
OMP je enciklopedija, upravo sam na sve to mislio. Znaci, u principu, dupla se postavlja samo zbog rucne kocnice, kako bi ona funkcionisala mnogo bolje. Imam 284mm, koci dobro, ali sto nebi moglo to jos bolje :). Sad ce neko reci, " jel radi? Ako radi ne diraj nista samo teraj, i nema ali ". "no" opet :)

Re: Dupla celjust

Poslato: Sre Feb 17, 2016 10:00 am
od OMP
naravno da moze bolje ali sledeca opcija je valjda paket od 166ice a ne dupla klesta :)

Re: Dupla celjust

Poslato: Sre Feb 17, 2016 10:20 am
od edin
Pa ca pakovanje sa 166 mu treba minum 16 inca felna, mozda je mislio da ostane na 15-icama.
elem ogi moj savet, malo skupi kinu i pazari nesto ozbilnije od diskova i plocica napred, mislim da ti je za tu sasiju i motor to vise nego dovoljno :wave:

Re: Dupla celjust

Poslato: Sre Feb 17, 2016 10:32 am
od OMP
pa jbg ako oces bolje kocnice moras biti spreman na razne izazove, pre svega finansijske :) generalno 155ica nije bas nesto po pitanju kocnica ali bolje plocice i event teflonska creva zavrsavaju posao, sto se diskova tice 284 su puna kapa za taj auto i sakodnevnu primenu, sta da kazu oni sa 257 diskovima kakvi su bili kod mene :)

Re: Dupla celjust

Poslato: Sre Feb 17, 2016 10:35 am
od edin
Pa on vec ima 284, i dobri diskovi i plocice i kao sto ti rece teflonska creva, i mislim da je puna kapa

Re: Dupla celjust

Poslato: Sre Feb 17, 2016 1:31 pm
od Ognjen_HN
Kod mene na 164rci su 251 mm i koce bas dobro. Dobre plocice, nova crijeva i cepaj . Meni u steku stoje jos uvjek 281mm kompletne kocnice ....cim bude ljepse vrijeme stavljam ih...

Re: Dupla celjust

Poslato: Sre Feb 17, 2016 2:03 pm
od OMP
zar nije na 164 257mm isto kao na 155?? 251 bi trebalo da su zadnji i oni su veci nego na 155 (240mm) ali napred bi moralo da bude isto :rolleyes:

Re: Dupla celjust

Poslato: Sre Feb 17, 2016 2:05 pm
od mali radojica
ogi ima 155 wide superku sa 8v ubaccenim motorom.

tako da, što kažeedin, obre komponente (diskovi pliočice screva) i to je ok za svakodnevnu vožnju.

257mm za 155 je malo za oštru vožnju.

Re: Dupla celjust

Poslato: Sre Feb 17, 2016 2:20 pm
od OMP
gledam ovu tabelu i ne vidim 164 sa 251 diskovima

http://www.blackdiamondperformance.com/ ... _romeo.htm

ja sam vozio moju 155 itekako ostro i na stazi i ovako po saobracaju i std kocnice su vrsile posao ok jedina mana je sto je sam servo slab pa trazi jaci pritisak pedale ali zato na 155 se mnogo bolje i lakse dozira kocnica nego na 156 koja daleko bolje koci ali sam kod 155ice imao mnogo lepsi osecaj na pedali i nozi posebno kod nekih kocenja gde treba duze dozirati, na osnovu toga cenim da vise od 284mm diskova i nekih kvalitetnih plocica, event i tefl. creva nema potrebe dalje ulagati u 155 cak ni za stazu

Re: Dupla celjust

Poslato: Sre Feb 17, 2016 2:33 pm
od G0XY
OMP je kao i uvek,dobro potkovan tehničkim znanjem i velika pomoć svim članovima :gr8:

Re: Dupla celjust

Poslato: Sre Feb 17, 2016 2:45 pm
od mali radojica
izvinjavam se drugari, prevideo sam da OMP priča za ognjenovi 164.

OMP ja na mojo 155 nemam abs i voleo bih da je servo jači. ovako mora da se stisne poprilično pa je granica između max kočenja i klizanja tanka. može da se cepa ali ume da bude malo zamorno.

Re: Dupla celjust

Poslato: Sre Feb 17, 2016 3:21 pm
od OMP
@G0XY
ono sto znam delim a sto ne znam cutim i ucim :) ja sam bio i ostao pri oldschool i racing tematici ono sto ti pricas o turbinama, prepakivanju istih i sl. stvarima su za mene spanska sela, ali trudim se i tu da povatam sta,gde i kako :)

@radojica
nisam ni ja imao abs na 155 ali mi se nije desilo nikad neko ozbiljnije blokiranje, uspevao sam da se izdoziram, bude tu kratkih blokiranja tu i tamo ali daleko od neceg ozbiljnog a servo jeste slab to sam vec pomenuo a i koliko se secam vecina 155icara se zalila na to

Re: Dupla celjust

Poslato: Sre Feb 17, 2016 4:52 pm
od Ogi
Bitne su mi 16"ice ali ne toliko, jer pre svega sredjujem mehaniku i to gledam da bude valjano. Diskovi ove velicine koce oslicno, ni u kednom trenutku se nisam osetio nesigurno ili da necu uspeti da zakocim. Samo sam hteo da vidim sta bi mogao da uradim da to poboljsam, dodatna sigurnost nije na odmet. Pozadi imam nesto manje diskove, moguce da su ti 254. Teflosnka cu dekidekiju fa marnem :D

Re: Dupla celjust

Poslato: Sre Feb 17, 2016 5:55 pm
od OMP
pozadi su ti 240mm i to je za sve 155ice isto, kupi neke dobre kocione plocice, npr. ferodo ds performans ili pagid S i bice dovoljno

Re: Dupla celjust

Poslato: Čet Feb 18, 2016 12:30 am
od Flavio
Teflon creva nemoras da marises :D
Idi u Boban Sajle, na Dusanovcu i neka ti naprave. Msm da je oko 10e po crevu :)

Re: Dupla celjust

Poslato: Čet Feb 18, 2016 11:00 am
od Ognjen_HN
OMP napisao:gledam ovu tabelu i ne vidim 164 sa 251 diskovima

http://www.blackdiamondperformance.com/ ... _romeo.htm
Gledam i ja i ne vidim , samo pise za zadnje 251mm. Po tabeli su prednji 257mm a zadnji 251mm, nesto mi nije logicno da su skoro isti diskovi i pozadi....

Re: Dupla celjust

Poslato: Čet Feb 18, 2016 12:02 pm
od OMP
bice da si ti nesto pogresio jer ocigledno nema 164ke sa 251 napred pogledao sam jos neke tabele, a to sto su slicne dimenzije pozadi i napred nema veze, napred su ventilirajuci a pozadi puni