Poz svima
Uzeh Alfu 156, 2004 1.8TS, i dobio sam veoma veoma odrzavan primerak, majstor koji mi je pregledao auto se iznenadio koliko je sve radjeno sa originalnim delovima, prethodni vlasnik je pritom bio picajzla, u smislu da je covek po potrebi menjao i tapacirunge, nebo, delove hud-a koji se polome, i slicno, sto retko koji vlasnik u Srbiji radi, za aute starije od 10 godina Enterijer mi je u bukvalno fabrickom stanju, trap i mehanika maksimalno odrzavani
E, prvi kvar mi se pojavio - propadne mi kvacilo.
Majstor mi nije tu (korona karantin), pa sam pogledao na netu nabrzaka, kako ide - gornji (primary) cilindar, donji (secondary) ispod akumulatora, uglavnom budu uzrocnik problema
E sad, na stranu Alfa, kolko se ja razumem u mehanike, da mi je okesao cilindar, simptomi bi bili konstantni (bar je tako na VW vozilima), ovako mi propadne iskljucivo ako ga vozim preko pola sata, i pritom uspem da ubacim u brzinu na druk (par puta nadrukam)
Jel mogu da pretpostavim da je vazduh, ili postoji sansa da je nesto drugo, komplikovanije u pitanju ?
Hvala svima u napred na odgovorima
Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje
- Igoritza
- Garaža: Alfa Romeo 156
- Lokacija: Beograd
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje
Cilindar kvacila, nema sta drugo, cim uspevas da nadrukas, plasim se samo na nije onaj u menjacu, zato sto je na menjacu kod JTD-a, kod TS-a je u menjacu
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Igoritza
- Garaža: Alfa Romeo 156
- Lokacija: Beograd
Post
Spareto mi kaze da mi je ovo slave cilindar LINK, wtf, ne lici na normalne cilindre, jel znas gde se ovaj tacno nalazi na 1.8 ? istao kao i na drugim motorima, ispod akumulatora ?
Re: Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje
E hvala.edin napisao:Cilindar kvacila, nema sta drugo, cim uspevas da nadrukas, plasim se samo na nije onaj u menjacu, zato sto je na menjacu kod JTD-a, kod TS-a je u menjacu
Spareto mi kaze da mi je ovo slave cilindar LINK, wtf, ne lici na normalne cilindre, jel znas gde se ovaj tacno nalazi na 1.8 ? istao kao i na drugim motorima, ispod akumulatora ?
- ForestGump
- Garaža: MB W169 A170
- Lokacija: Okolina Grada
Post
Re: Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje
Isto kao kod drugih menjača - u zvonu menjača.
Za početak treba dobro odzračiti taj deo hidraulične instalacije a nije loše da se promeni hidraulično ulje. Iz razloga što hidro-ulje vremenom kupi vlagu u sebe i kada se pogonska grupa dobro zagreje, vlaga počne da isparava i da se ponaša kao vazduh u instalaciji.
Za početak treba dobro odzračiti taj deo hidraulične instalacije a nije loše da se promeni hidraulično ulje. Iz razloga što hidro-ulje vremenom kupi vlagu u sebe i kada se pogonska grupa dobro zagreje, vlaga počne da isparava i da se ponaša kao vazduh u instalaciji.
- Igoritza
- Garaža: Alfa Romeo 156
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje
Evo setih se jedne stvari - jako retko, kada idem uzbrdo i pustim kvacilo, upali se na mili-sekund lampa kocnice (lampa koja se pali uz rucnu)
Sistem je pun DOT4 ulja
Ima li to veze ?
Sutra cu da se spustim ispod auta, da vidim da li ima vidljivog curenja ulja
Sistem je pun DOT4 ulja
Ima li to veze ?
Sutra cu da se spustim ispod auta, da vidim da li ima vidljivog curenja ulja
- Slash
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v MJet
Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155hp
Lancia Ypsilon 1.4 16v Momo Design
Yamaha FZ8-SA - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje
ulje od kočnica se koristi i za cilindre kvačila. Moguće da negde curi ulje pa zato propada pedala. Proveri prvo nivo ulja u posudi, ako ga fali nemoj odmah da dolivaš dok ne pogledaš stanje kočionih pločica. Kako se troše pločice tako se nivo u posudi smanjuje, ako su pločice pri kraju vrlo je moguće da kako se mućka ulje u posudi na uzbrdici upali na trenutak lampicu za manjak kočionog ulja.
- Igoritza
- Garaža: Alfa Romeo 156
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje
Nivo ulja konstantan, ne menja se. Nisam ni dolio jer je do vrha posude.
Plocice prethodni vlasnik stavio, skoro nove, 90% stanje, debele skroz.
Nema vidljivog curenja oko zvona kvacila, nema ni curenja u kabini ispod papucice.
E sad, nemam pojma ako zvono dobro dihtuje, dal kociona tecnost uopste i moze da "curi" tuda.
Ono sto mi je cudno je da je auto isao bez problema, i kad je pocelo da propada, ulje (nivo) je ostalo isto
Na svu tu muku, pojavio mi se novi sindrom - sve preko 3000 obrtaja krene da trokira. Do te mere da ako namerno poguram gas do kraja, trokira maksimalno, kao da nema sagorevanja uopste.
Sto se trokiranja tice, videh da su cesti problemi protokomer + katalizator, sto cu pokusati sam da resim, dok kvacilo koje propada i dalje ostaje problem.
Imam Lakija, i Branu iz Vranica u blizini (U ostruznici sam, pa mi je Laki u zarkovu, a Vranic odma posle mostanice) pa bih terao da mi pregleda neko od njih
E sad, iz iskustva znam da su poprilicno skupi i jedna i druga garaza, pa ako znate nekog cukarica i okolina, da je okej da mi pregleda kvacilo, preporucite
Plocice prethodni vlasnik stavio, skoro nove, 90% stanje, debele skroz.
Nema vidljivog curenja oko zvona kvacila, nema ni curenja u kabini ispod papucice.
E sad, nemam pojma ako zvono dobro dihtuje, dal kociona tecnost uopste i moze da "curi" tuda.
Ono sto mi je cudno je da je auto isao bez problema, i kad je pocelo da propada, ulje (nivo) je ostalo isto
Na svu tu muku, pojavio mi se novi sindrom - sve preko 3000 obrtaja krene da trokira. Do te mere da ako namerno poguram gas do kraja, trokira maksimalno, kao da nema sagorevanja uopste.
Sto se trokiranja tice, videh da su cesti problemi protokomer + katalizator, sto cu pokusati sam da resim, dok kvacilo koje propada i dalje ostaje problem.
Imam Lakija, i Branu iz Vranica u blizini (U ostruznici sam, pa mi je Laki u zarkovu, a Vranic odma posle mostanice) pa bih terao da mi pregleda neko od njih
E sad, iz iskustva znam da su poprilicno skupi i jedna i druga garaza, pa ako znate nekog cukarica i okolina, da je okej da mi pregleda kvacilo, preporucite
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje
Oko kvacila nema velike mudrosti, ili cilindar u kabini ili onaj u menjacu. Ja mislim da je onaj u kabini u problemu.
Sto se tice trokiranja ako imas neku evidenciju pogledaj kad su menjane svecice, kad su ciscene dizne, protokomer i sl. TS voli da je sve tip top.
Sto se tice trokiranja ako imas neku evidenciju pogledaj kad su menjane svecice, kad su ciscene dizne, protokomer i sl. TS voli da je sve tip top.
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje
Мени је страдао цилиндар на квачилу, и то баш на Златибору кад се враћах из Црне Горе. Мука жива :-)
Морао сам да купим шрпиц у апотеци угурам уље у цилиндар кроз ону сисицу да би имао колико толико неки притисак да убацим у прву брзину и кренем. Једва се довукао до куће. Мењаш цилиндар.
Је л' код тебе ван звона мењача или унутар?
Морао сам да купим шрпиц у апотеци угурам уље у цилиндар кроз ону сисицу да би имао колико толико неки притисак да убацим у прву брзину и кренем. Једва се довукао до куће. Мењаш цилиндар.
Је л' код тебе ван звона мењача или унутар?
- Igoritza
- Garaža: Alfa Romeo 156
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje
Apdejt:
Sam sam otvorio celo kvacilo i zamenio cilindar
Imam jako puno znanja iz mehanike, ali najvise po pitanju trapa, vec godinama sam menjam glavcine, lezajeve, viljuske, krajeve letvi, stabilizatore, silen blokove, itd, i samim time znao sam sve ostalo oko auta jer je jednostavno (Alternator, servo pumpe, kocnice, itd) osim samog kvacila koje nikad nisam dirao
Koristio dva klipa (twinspark Mito i jos jedan slican klip) da skapiram kako gde sta, i najvise me piiiip to sto kvacilo nije otvarano od proizvodnje, te sam imao pakao sa par srafova, koji su se skoro difuzirali, prirodno svarili sa materijalom. Jedan sraf na kucistu kvacila sam morao da izbijam burgijom, sva sreca pa je manji od 4 cm
Jedini koji mi je bio dostupan je Valeo (Euro07 i TIM), pa procitah ovde da i nije neki kvalitet, al nisam mogao da cekam, pa sam njega uzeo
Po savetu kolege ForestGump sam zamenio komplet ulje, takodje sa instrukcijama sa ovog foruma, sipao novi DOT4, kvacilo komplet novo - ne samo da radi, vec ima daleko laksi stisak nego pre. Pre sam bio ubedjen da zensko ne bi moglo da vozi ovu Alfu jer ja sa kretenski jakom zadnjom lozom ocu dumrem posle 20 minuta voznje, dok sad kvacilo pravi otpor, ali tako da je prelako stisnuti.
Sto se obrtaja tice, drugar mi rece da probam, i mislio sam da je idiotski savet, al ajde - sipao sam benzina Ne znam po kom principu radi pumpa goriva, i da li pritisak iste zavisi od kolicine, dal sam mozda zavatio mulj, ali posle sipanja 15 litri, auto vise nema problem sa obrtajima.
Eto, ako neko naidje google index-om na temu, da zna da je reseno. Hvala svima na savetima!
Sam sam otvorio celo kvacilo i zamenio cilindar
Imam jako puno znanja iz mehanike, ali najvise po pitanju trapa, vec godinama sam menjam glavcine, lezajeve, viljuske, krajeve letvi, stabilizatore, silen blokove, itd, i samim time znao sam sve ostalo oko auta jer je jednostavno (Alternator, servo pumpe, kocnice, itd) osim samog kvacila koje nikad nisam dirao
Koristio dva klipa (twinspark Mito i jos jedan slican klip) da skapiram kako gde sta, i najvise me piiiip to sto kvacilo nije otvarano od proizvodnje, te sam imao pakao sa par srafova, koji su se skoro difuzirali, prirodno svarili sa materijalom. Jedan sraf na kucistu kvacila sam morao da izbijam burgijom, sva sreca pa je manji od 4 cm
Jedini koji mi je bio dostupan je Valeo (Euro07 i TIM), pa procitah ovde da i nije neki kvalitet, al nisam mogao da cekam, pa sam njega uzeo
Po savetu kolege ForestGump sam zamenio komplet ulje, takodje sa instrukcijama sa ovog foruma, sipao novi DOT4, kvacilo komplet novo - ne samo da radi, vec ima daleko laksi stisak nego pre. Pre sam bio ubedjen da zensko ne bi moglo da vozi ovu Alfu jer ja sa kretenski jakom zadnjom lozom ocu dumrem posle 20 minuta voznje, dok sad kvacilo pravi otpor, ali tako da je prelako stisnuti.
Sto se obrtaja tice, drugar mi rece da probam, i mislio sam da je idiotski savet, al ajde - sipao sam benzina Ne znam po kom principu radi pumpa goriva, i da li pritisak iste zavisi od kolicine, dal sam mozda zavatio mulj, ali posle sipanja 15 litri, auto vise nema problem sa obrtajima.
Eto, ako neko naidje google index-om na temu, da zna da je reseno. Hvala svima na savetima!
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje
E, pa svaka cast, neka si resio problem
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje
Koji si cilindar menjao? U kabini, menjacu ili oba?
- Igoritza
- Garaža: Alfa Romeo 156
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje
Radojica - napisao sam, unutrasnji, u menjacu. On je bio prso. Hteo sam i da snimam al kapiram da bi mi trebalo 3x toliko vremena da uradim onda. Imas gore par postova sam okacio Link sa Spareto sajta, koji tacno je cilindar u pitanju.
- mali radojica
- Garaža: alfa romeo 147 jtdm
- Lokacija: novi beograd
- Lokacija: NBG
Post
Cilindar kvacila 156 - propadne samo posle duze voznje
Aha, prevideo sam.
Svaka cast, skidanje menjaca je velik posao.
Svaka cast, skidanje menjaca je velik posao.