.
Turbo Lag!?
Normalno ne bi trebao biti primetan ako mi je na alfi sve uredu.
Međutim, jasno uočavam sledeće: oko 1600-2200 motor delimično okleva sa povlačenjem, nakon toga je hitar kako treba.
###
Meni je menjač 6-to stepeni. Uobičajeno KRETANJA u gradskoj vožnji, (dakle KRETANJA ne POKRETANJA), obavljam u brzinama 3., 4. i 5., i pri njima obrtaji su 1300 do 2200.
Ako bi, svesno/namerno promenio način svoje vožnje, pa umesto kako sam gore rekao, zapravo vozio u brzinama u brzinama 2., 3. i 4., i višim obrtajima tj. uglavnom iznad 2000 rpm, da li bi to bilo bolje?
Koji režim je ispravniji? Kako vi vozite?
.
Turbo Lag!?
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Turbo Lag!?
Ukratko, ukoliko vozis na vr' gasa prvi nacin je manje vise ok, a ukoliko si zustriji na gasu, prvi nacin nikako nije OK i vise razloga, koji su stetni i po motor, i po menjac, i po korpu/lamelu/plivajuci...
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Turbo Lag!?
Hajde probaj jednu stvar, izadji na otvoreno vozi 4tom na 1500rpm i daj i drzi pun gas dok ne krene turbina.
Istovremeno gledaj u retrovizoru u rezimu 1500-2200rpm ima li dima ili ne pa javi.
Istovremeno gledaj u retrovizoru u rezimu 1500-2200rpm ima li dima ili ne pa javi.