Rosso Panda
Poslato: Pet Nov 11, 2022 5:40 pm
Došlo vreme da se zameni Ibiza za nešto mladje za gradske i zimske uslove. Dugo se odlagala zamena i presečeno baš u trenutku kad su cene potpuno podivljale, ali nije se više moglo odlagati.
Uzeto njeno veličanstvo Panda:
Auto je 2018. i prešao 37.000km. Mala kilometraža ali ga neko nije štedeo. Vide se tragovi na vratima od gradskih kvrckanja, malo prednji i zadnji branik i na par mesta u enterijeru tragovi da ga je neko koristio kao poluteretno vozilo. Pravi trenutak da ga spasim.
Uz Markesovu proveru jer je auto bio u Brusu, a njemu na putu ka poslu, ni Carvertical izveštaj nije pokazao neka neslaganja osim da je poskupeo za nešto više od godinu dana vožnje :
https://www.carvertical.com/rs/izvestaj ... 0003A32511
Motor je čuveni 1.2 69ks. Blago je astmatičan, ali je auto uživanje voziti. Zaboravio sam kako izgleda vožnja manjih automobila i koliki je užitak u njima. Realno su mi sa ovim veće šanse da me negde radar pokupi nego sa GQV jer ume da me povuče da po gradu vozim malo dinamičnije.
U planu sam imao razne izmene i upgrejdove, ali će na proleće samo dobiti jedan ozbiljniji ditejlig enterijera i alarm sa daljinskim zaključavanjem i otvaranjem gepeka jer je jedina opcija otvaranja gepeka na ključ. Enterijer je održavan samo neki sjajnim kokpit sprejem koji se baš teško skida. Moraću sa paročistačem na proleće da ga upristojim.
Planirao poliranje, multi volan, fabričku bluetooth muziku, masažu limarije, zamenu branika zbog tih oštećenja, zatamljivanje, Sparco felne.... Uložio bih novca i truda da bih sebi napravio još jedan auto oko kog ću da se stresiram. Ovako je idealan sa svim svojim nedostacima da mogu bezbrižno da ga parkiram i po tržnim centrima.
Uzeto njeno veličanstvo Panda:
Auto je 2018. i prešao 37.000km. Mala kilometraža ali ga neko nije štedeo. Vide se tragovi na vratima od gradskih kvrckanja, malo prednji i zadnji branik i na par mesta u enterijeru tragovi da ga je neko koristio kao poluteretno vozilo. Pravi trenutak da ga spasim.
Uz Markesovu proveru jer je auto bio u Brusu, a njemu na putu ka poslu, ni Carvertical izveštaj nije pokazao neka neslaganja osim da je poskupeo za nešto više od godinu dana vožnje :
https://www.carvertical.com/rs/izvestaj ... 0003A32511
Motor je čuveni 1.2 69ks. Blago je astmatičan, ali je auto uživanje voziti. Zaboravio sam kako izgleda vožnja manjih automobila i koliki je užitak u njima. Realno su mi sa ovim veće šanse da me negde radar pokupi nego sa GQV jer ume da me povuče da po gradu vozim malo dinamičnije.
U planu sam imao razne izmene i upgrejdove, ali će na proleće samo dobiti jedan ozbiljniji ditejlig enterijera i alarm sa daljinskim zaključavanjem i otvaranjem gepeka jer je jedina opcija otvaranja gepeka na ključ. Enterijer je održavan samo neki sjajnim kokpit sprejem koji se baš teško skida. Moraću sa paročistačem na proleće da ga upristojim.
Planirao poliranje, multi volan, fabričku bluetooth muziku, masažu limarije, zamenu branika zbog tih oštećenja, zatamljivanje, Sparco felne.... Uložio bih novca i truda da bih sebi napravio još jedan auto oko kog ću da se stresiram. Ovako je idealan sa svim svojim nedostacima da mogu bezbrižno da ga parkiram i po tržnim centrima.