Loš start po hladnom vremenu, 147 1.6 TS
Poslato: Pet Sep 27, 2019 2:27 pm
Pozdrav svima!
Kako je krenulo hladnije vreme odmah sam počeo da imam probleme pri paljenju kada se auto ne vozi nekoliko sati. Neće da upali na prva dva-tri verglanja, i kad upali nekako ne zvuči zdravo, malo se zatrese, broj obrtaja na leru stoji na oko 1200 dok se ne zagreje motor. Vozim na plin i na benzin, i primetio sam da se ovo češće dogadja kada je ugasim na plin. Terao sam kod plinadžije i on kaže da nije pronašao nikakav problem na plinskom uređaju.
Ranije sam imao problema sa pumpom za gorivo koju sam zamenio (bili su slični simptomi) i tada je problem bio rešen.
Pošto plinadžija nije mogao da pronadje nikakav problem na plinskom uređaju preporučio mi je da zamenim svećice što sam i uradio, ceo set Denso svećica. Akumulator je takođe nov. Veliki i mali servis su isto skoro rađeni.
Međutim jutros sam opet primetio da malo duže vergla i broj obrtaja na leru na hladnom startu je opet povišen, tako da pretpostavljam da će problem da se vrati čim vreme malo opet zahladni.
Sada sumnjam na zaprljane benzinske dizne.
Ima li neko još neku ideju šta bi mogao da bude uzrok ovakvom problemu?
Kako je krenulo hladnije vreme odmah sam počeo da imam probleme pri paljenju kada se auto ne vozi nekoliko sati. Neće da upali na prva dva-tri verglanja, i kad upali nekako ne zvuči zdravo, malo se zatrese, broj obrtaja na leru stoji na oko 1200 dok se ne zagreje motor. Vozim na plin i na benzin, i primetio sam da se ovo češće dogadja kada je ugasim na plin. Terao sam kod plinadžije i on kaže da nije pronašao nikakav problem na plinskom uređaju.
Ranije sam imao problema sa pumpom za gorivo koju sam zamenio (bili su slični simptomi) i tada je problem bio rešen.
Pošto plinadžija nije mogao da pronadje nikakav problem na plinskom uređaju preporučio mi je da zamenim svećice što sam i uradio, ceo set Denso svećica. Akumulator je takođe nov. Veliki i mali servis su isto skoro rađeni.
Međutim jutros sam opet primetio da malo duže vergla i broj obrtaja na leru na hladnom startu je opet povišen, tako da pretpostavljam da će problem da se vrati čim vreme malo opet zahladni.
Sada sumnjam na zaprljane benzinske dizne.
Ima li neko još neku ideju šta bi mogao da bude uzrok ovakvom problemu?