Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Zapo─Źni novu temu Odgovori na temu  [ 2 Posta ] 
  ┼átampa

159 1.8 mpi nizak pritisak ulja na paljenju
Autoru Poruka
PostPoslato: Uto Avg 07, 2018 12:23 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: Pet Maj 15, 2009 12:49 am
Postovi: 97
Gara┼ża: 147 1.6 ts
159 1.8 mpi
Lokacija: Uzice
Kolege,
opet sam ovde sa novom temom vezanom za ovaj GM problematicni motor.
Prethodni post u kome sam se zalio na pregravanje ulja u motoru smo zatvorili, resio sam problem zamenom zapusenog hladnjka ulja.

Sad resavamo sledeci. Varijabilne remenice bregaste, tj. varijatore koji se cuju 10 ak sekundi po paljenju kako cak─çu, ponekad i zakr─Źe, i ono sto ih prati je paljenje znaka kantice ulja na bordu, sa obavestenjem nizak pritisak ulja. Ta greska stoji dok varijatori cak─çu, i cim oni prestanu, gasi se i greska.
Check engine se ne pali, i greska za pritisak ulja se ne pali kasnije u voznji nikada i auto ide lepo. Dakle ona se samo pali uz varijatore kad je motor hladan ili vozen pa stajao par sati..

Auto je bio u servisu kod OK majstora u ─îa─Źku, da ga sad ne reklamiramo, ne znam jeli dozvoljeno. Zamenili smo.nove varijatore koje sam ja uzeo i proverili solenoide koji im otvaraju ulje, sve OK.

Sada na paljenju nema više zveckanja medjutim greska se i dalje javlja. On sumnja da je problem u nekom nepovratnom ventilu koji mora da postoji i da se nalazi ili u kućištu uloska filtera ulja ili u nekom separatoru u karteru/uljnoj pumpi i predlaze da to rasturamo i trazimo. Ujedno on sumnja, da bas zbog njega neispravnog, auto izgubi ulje iz glave kada stoji, jer se ono slije u karter i da se zbog toga javlja ova greska, a zbog toga su i stradale ove prve fabricke remenice jer neko vreme po paljenju rade na suvo...

Ima li ko savet sta raditi, da li taj ventil, separator postoji i gde ga gledati...


Vrh
 Profil  
 

Re: 159 1.8 mpi nizak pritisak ulja na paljenju
PostPoslato: Uto Avg 07, 2018 8:50 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridru┼żio se: Pon Mar 21, 2016 12:30 pm
Postovi: 192
Gara┼ża: Alfa Romeo 166
Lokacija: Zagreb
Mo┼że se skinuti glava motora i na dovodni kanal ulja u glavi motora ugradit nepovratni ventil. On slu┼żi kad ugasi┼í motor ulje ostaje u glavi i varijatoru pa kod ponovnog paljenja ne radi na suho nego sa uljem i to produ┼żuje vijek.


Vrh
 Profil  
 

Prika┼żi postove u poslednjih:  Pore─Ĺaj po  
Zapo─Źni novu temu Odgovori na temu  [ 2 Posta ] 

   Sli─Źne teme   Autoru   Odgovora   Pogledano   Poslednji post 
Nema novih nepro─Źitanih postova u ovoj temi. Problem pri paljenju

u Area Servizio

NikolaPP

3

705

Pet Maj 18, 2018 9:21 pm

elas Pogledaj poslednji post

Nema novih nepro─Źitanih postova u ovoj temi. Problem pri prvom paljenju

u Area Servizio

Nemanja Tomic

16

1004

Sre Okt 10, 2018 6:27 pm

Nemanja Tomic Pogledaj poslednji post

Nema novih nepro─Źitanih postova u ovoj temi. Cudan zvuk pri paljenju na minusu

u Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider

radju

9

1208

Uto Nov 20, 2018 9:02 pm

nidza Pogledaj poslednji post

Nema novih nepro─Źitanih postova u ovoj temi. Pritisak goriva

u Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT

vladimir156

6

1880

Sub Apr 08, 2017 8:46 pm

vladimir156 Pogledaj poslednji post

Nema novih nepro─Źitanih postova u ovoj temi. hladnjak ulja 147 jtd 16v

u Diesel Potenza

kvoboss lfs

2

978

Sre Jul 05, 2017 8:06 pm

kvoboss lfs Pogledaj poslednji post


Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju


Ne mo┼żete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne mo┼żete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne mo┼żete monjati va┼íe postove u ovom forumu
Ne mo┼żete brisati va┼íe postove u ovom forumu
Ne mo┼żete slati prika─Źene fajlove u ovom forumu

Idi na:  

Style by Alfa Romeo Club Serbia
Updated by Alex V6 & erdeljan © ARCS 2015
Design & layout by gile & kilson based on original 4Poisom theme
Prevod: CyberCom feat. sErGiO