Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 87 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sledeća
  Štampa

Re: Start-stop system Giulietta
Autoru Poruka
PostPoslato: Pet Jul 13, 2018 4:06 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Jun 28, 2010 2:05 am
Postovi: 234
Lokacija: Bg
Garaža: 147 1.9 jtd 85 kW 2003.
Lokacija: Beograd
:wave: http://www.alfasport.net/webPage/View.asp?id=332 :arflag


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jul 13, 2018 10:26 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Apr 12, 2011 11:58 pm
Postovi: 43
Garaža: toyota auris 2009 d-4d
Ex 147 1.9jtd 2003.
Lokacija: beograd
:arflag :arflag :arflag Pa ovi su bolji od nasih danasnjih!!! :arflag :arflag :arflag


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jul 13, 2018 11:33 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jun 21, 2018 10:56 pm
Postovi: 44
Garaža: Alfa Romeo MiTo
Lokacija: Beograd
A kako tek leži u krivinama...


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pon Jul 16, 2018 9:28 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Apr 12, 2011 11:58 pm
Postovi: 43
Garaža: toyota auris 2009 d-4d
Ex 147 1.9jtd 2003.
Lokacija: beograd
Ja bih to svuda proterao...


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Čet Jul 26, 2018 2:28 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Dec 10, 2017 5:33 pm
Postovi: 103
Garaža: 2010 Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm
Lokacija: Beograd
Ja imam S&S i meni je on tesko s****, i to s**** koje ne mozes trajno da iskljucis nego moras svaki put rucno. Negde sam citao da usteda koju on ostvari je u proseku 3%, sto je smesno s obzirom da ti dr** motor skracuje mu vek plus tebe je** na svakom semaforu kad treba da skrenes u levo i stanes na sred raskrsnice i ugasi ti se auto.

Dna sistem bi bio super kad bi mogao da pamti izbor koji namestis. Onda bi stvarno bio odlican. A ovako je...


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Čet Jul 26, 2018 3:16 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Dec 11, 2008 11:21 am
Postovi: 435
Lokacija: Beograd
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS
Lokacija: Beograd
Ako sam dobro pratio, kolega Alfanatic je pomenuo da na novim verzijama Giuliette, S/S može
da se isključi po defaultu.
A za DNA je valjda normalno da se krene od NORMAL
u D prebaciš kad zatreba :)


ПОТПИС?! Ма не потписујем ништа!
Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Čet Jul 26, 2018 5:30 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jun 21, 2018 10:56 pm
Postovi: 44
Garaža: Alfa Romeo MiTo
Lokacija: Beograd
Na mitu pamti položaj dna ako je normal ili all weather. Ne može da ostane u dynamic modu. S&S se uvek uključi. Valjda je to promenjeno kod ristajlinga...


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Čet Jul 26, 2018 7:00 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 9:34 pm
Postovi: 3498
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Da, posle restyle-a uvek kreće iz moda u kom je ugašen.


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Čet Jul 26, 2018 7:57 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Apr 20, 2017 8:57 pm
Postovi: 148
Garaža: Alfa Romeo Giu
Lokacija: Lochen am see-salzburg
Moja 2013-to , ostaje S&S uvek iskljucen , a za DNA ne mogu da se setim ... mada sam ga uvek gasio u normal modu ...


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Čet Jul 26, 2018 8:38 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 4:40 pm
Postovi: 4788
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Kolege već rekoše, ali kako sam imao iskustva sa obe varijante da ponovim - prve verzije Julke (i MiTo) DNA uvek u N režimu nakon paljenja vozila. Takođe S/S sistem uvek aktivan nakon paljenja. Kod FL verzije, na moje veliko zadovoljstvo napravljene korekcije u oba slučaja. Kako se ostavi na vozilu pre gašenja, tako vozača dočeka nakon sledećeg paljenja. Očigledno su poslušali glas javnosti u ovom slučaju i napravili onako kako većini više odgovara.

@ freedom
Bogami se MiTo prilično vozio u D modu, često i odmah nakon paljenja ;)


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Čet Jul 26, 2018 9:27 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jun 21, 2018 10:56 pm
Postovi: 44
Garaža: Alfa Romeo MiTo
Lokacija: Beograd
@Alfanatic
Nisi ti koristio izgleda all weather na mitu :)
All weather kod mene ostaje izabran, a dynamic i s&s se vraćaju na default.


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Čet Jul 26, 2018 9:51 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 9:34 pm
Postovi: 3498
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
D = Default
Šteta što ne postoji mogućnost setovanja ogibljenja bez prebacivanja u drugi mod


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jul 27, 2018 8:32 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 4:40 pm
Postovi: 4788
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
ljubanve je napisao:
@Alfanatic
Nisi ti koristio izgleda all weather na mitu :)

E to si u pravu. Krajnje neinteresantna i nekorišćena opcija u mom slučaju :)


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jul 27, 2018 9:01 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 1:09 am
Postovi: 1416
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Neverovatno je kako smo postali nerazumni i razmaženi tokom vremena...

Nekad je auto imao volan, tri pedale i ručicu menjača i to ti je to - oćeš - nećeš - ako ti se ne sviđa idi busom...

Danas te Alfa časti DNA sistemom i jednom autu podari tri različita karaktera koje možeš da biraš pritiskom na dugme u zavisnosti od date situacije u kojoj si, ali nama je neviđeno smaranje da pomerimo dugme, to je jednostavno isuviše očekivati od nas, kakvav neprijatni i kompleksni splet intelektualnog i fizičkog napora... :)


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jul 27, 2018 9:18 am 
OffLine

Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 8:52 pm
Postovi: 474
Lokacija: Beograd
Garaža: AR Giulietta 1,4 TB
Lokacija: Beograd
:podrzava


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jul 27, 2018 9:47 am 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Okt 30, 2010 8:39 am
Postovi: 4271
Lokacija: Srbija
Garaža: Giulietta 2.0 TCT
MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW
Lokacija: Novi Beograd
DejanGT je napisao:
Neverovatno je kako smo postali nerazumni i razmaženi tokom vremena...

Nekad je auto imao volan, tri pedale i ručicu menjača i to ti je to - oćeš - nećeš - ako ti se ne sviđa idi busom...

Danas te Alfa časti DNA sistemom i jednom autu podari tri različita karaktera koje možeš da biraš pritiskom na dugme u zavisnosti od date situacije u kojoj si, ali nama je neviđeno smaranje da pomerimo dugme, to je jednostavno isuviše očekivati od nas, kakvav neprijatni i kompleksni splet intelektualnog i fizičkog napora... :)


slažem se, isto i za ss. Meni je bilo smor prvih metar dana posle sam navikao čim startujem motor da ga isključim.


#wearealfa
Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jul 27, 2018 10:43 am 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 9:34 pm
Postovi: 3498
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Ono kad pogledaš, čovek se na sve navikne...
Zamisli da ti se mobilni telefon vraća na fabrička podešavanja svakog jutra? Podešavanje istog takođe ne zahteva nikakav fizički, niti mentalni napor. I takav telefon, bio bi ogroman napredak u odnosu na fiksni od pre 30 godina, ili mobilni telefon od pre 10.
Isti princip može da se primeni na sedišta, retrovizore, klimu, muziku... Glupo je pokušati opravdati nešto što je jednostavno glupo napravljeno, a što je i sama fabrika prepoznala i ispravila u sledećim verzijama. User experience je prilično bina stvar, a "user" se olenjio, i to baš.


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jul 27, 2018 10:57 am 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Okt 30, 2010 8:39 am
Postovi: 4271
Lokacija: Srbija
Garaža: Giulietta 2.0 TCT
MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW
Lokacija: Novi Beograd
Pa dobro jeste samo ima lošijih i manje lošiš ux-a. Jedan pokret prsta i task od sekund se svakako ne može porediti sa resetom telefona koji traje. Na kraju krajeva to isključivanje/uključivanje i ne bi bilo toliki problem da sistem radi perfektno a ne radi. Ne opravdavam samo konstatujem da kad je već tako uopšte nije toliko strašno...


#wearealfa
Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jul 27, 2018 11:10 am 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 9:34 pm
Postovi: 3498
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Ali gde postaviti granicu? Koliko uloženog vremena ili koliko klikova? Ja sam lično ugasio SS i po automatizmu pomerim DNA dugme napred kad upalim auto, ali bih voleo da nije tako. Danas je sve personalizovano, od telefona, preko računara do automobila i stanova. Za očekivati je da kada podesiš nešto, što je u tvom vlasništvu, to tako i ostane podešeno. Najiskrenije, planirao sam da vdim da li je moguće kod pre-FL modela update-vati software, odnosno, samo taj deo koji se odnosi na DNA


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jul 27, 2018 11:18 am 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Okt 30, 2010 8:39 am
Postovi: 4271
Lokacija: Srbija
Garaža: Giulietta 2.0 TCT
MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW
Lokacija: Novi Beograd
Pa to je uvek pitanje jer je teško pomiri obe strane npr. basic korisnika sa onim koji ima više iskustva i potreba. Meni DNA npr. nikako ne odgovara da ostane u D zbog grada gde ga najčešće vozim tj. previše je živahan u D. Više mi smeta limit kada mogu da prebacim sa N u D i voleo bih da može na bar 140. Ovako je smor na auto putu što moraš usporiti pa prebaciti mod.


#wearealfa
Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jul 27, 2018 11:22 am 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 9:34 pm
Postovi: 3498
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Meni po gradu baš zbog te živahnosti odgovara D, dok na autoputu prebacim u N zbog mekšeg ogibljenja. :)


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jul 27, 2018 11:28 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 1:09 am
Postovi: 1416
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Mislim da analogija sa mobinim telefonom uopšte nije primerena.

Po meni je potpuno normalno da ti se auto uvek budi u Normal modu jer je to uobičajeni režim rada automobila, a D i A su specifični režimi koje koristiš u određenim uslovima. Isti je slučaj sa automatskim menjačem. On je uvek u neutral poziciji kad pališ auto, ne dočeka te u trećoj brzini ili u rikvercu.

Meni bi bilo gluplje da mi se auto pali u Dynamic modu jer su situacije u kojima ćeš da ga ožežeš čim ga upališ vrlo retke, ja zapravo ne mogu da zamislim ni jedan takav slučaj...

Bilo kako bilo, od toga praviti neku primedbu je po meni smešno, ali ja prvi prihvatam da nas ima raznih.

Kad smo već kod poređenja tehnologija... već 50 godina je u audio i video industriji bonton da kad nešto radiš u nekom studiju, dok radiš možeš da ispopreturaš sve uređaje i na svakom uređaju promeniš sve parametre i podešavanja kako želiš, ali kada završiš to što radiš i treba da izađeš iz studija, pravilo je da sve resetuješ i vratiš na nulu tj. na default, ili što bi Boban rekao na fabrička podešavanja. Mislim da je isti bonton i u medicini i u avio saobraćaju. Alfa negde prati tu filozofiju i meni je to ok. Uvek znaš kakav je auto u momentu kad ga upališ, pa ti onda podesi parametre koji ti tad trebaju.

Moja nesuglasica s vama oko DNA sistema je i u tome što vi doživljavate DNA kao nešto što podesiš i to tako treba da stoji, a ja menjam režim vožnje i po nekoliko puta u toku samo jedne vožnje. Kad sam na auto putu ili na nekom regionalnom putu koji omogućava dinamičnu vožnju i preticanja ja auto prebacim u D, ali kad naiđem na naseljeno mesto kroz koje ću da milim sledećih 10-15 min ja vratim auto u N. U gradu i gužvi sam najčešće u N, ali kad baš žurim pređem u D. Zimi isto tako skačem iz N u A i nazad u zavisnosti da li sam u očišćenim ili zaleđenim ulicama pod snegom... mislim, što ne koristiti mogućnosti koje ti to pruža kad su već tu... Ja sam verovatno debil, ali ja menjam parametre i na telefonu više puta dnevno u zavisnosti od situacije... ima trenutaka kada je kretenski da zvono na mom telefonu uznemrava okolinu ili da mene telefon uznemirava glupim emailima i sl.


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jul 27, 2018 11:46 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jun 21, 2018 10:56 pm
Postovi: 44
Garaža: Alfa Romeo MiTo
Lokacija: Beograd
Eh, automobili i digitalno...
Sve ono što smo prošli sa mobilnim telefonima nas čeka i sa kolima. Ne znam da li se sećate prvih smartphone-ova i koliko je tu bilo promašaja, nedostataka...
Auto industrija možda i namerno neće da uči na tuđim greškama. To se najbolje vidi na infotainment sistemima koji treba da se menjaju češće nego mobilni, a ne mogu. Tako da ja sada vozim auto iz 2012. i imam Samsung galaxy s3. :)


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jul 27, 2018 11:53 am 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 9:34 pm
Postovi: 3498
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
@DejanGT:
Uh...analogija sa mobilnim telefonima nije na mestu, a sa muzičkim studiom jeste?
Ja govorim o nečemu što je vlasništvo, dok ti govoriš o privremenom korišćenju ili u najboljem slučaju deljenom vlasništvu. U obe situacije i treba da bude kako si opisao, bilo bi ne samo nepristojno, već i nelogično da je drugačije.

Vidim da svi vozimo različito i to tako treba da bude, a fabrika treba da isprati tu različitost, omogućavanjem da svako podesi auto onako kako želi. Nije ni malo teško ostaviti mogućnost izbora da li će se auto resetovati svaki put prilikom gašenja, ili će upamtiti podešavanja, kao i mogućnost izbora koja podešavanja da upamti, a koja da resetuje. Nema opravdanja da bude drugačije.


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jul 27, 2018 12:17 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 1:09 am
Postovi: 1416
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Bobane, ja se u svemu slažem s tobom, osim u jednoj stvari - a to je da ti doživljavaš DNA kao neki parametar koji podesiš i zaboraviš, a ja kao jednu od aktivnih komandi koju u vožnji stalno koristim.

Nije pitanje vlasništva dali pališ brisače, već je pitanje dali pada kiša ili ne i u zavisnosti od toga reaguješ. Kad god stigneš tamo gde si pošao ti parkiraš auto i ugasiš brisače i zatvoriš prozore.

Meni je skroz u redu da se i DNA isto ponaša, jer on upravo i jeste kao brisači ili prozori. Verovatno je nekom ok da mu prozori ostanu otvoreni kad parkira auto i da ga sutradan dočekaju otvoreni kad upali auto, ali meni je skroz ok da auto sam zatvori prozore i ugasi brisače (pređe u default N režim). Ja ću sutradan ponovo otvoriti prozor ili upaliti brisače i ne bi mi u životu palo na pamet da vam se na forumu žalim zbog toga :) O tome ja pričam sve vreme...

Nije DNA deo nikakve personalizacie auta, on nije čak ni parametar auta, već parametar vožnje odnosno uslova na putu, pa samim tim meni i nije nikakvo dostignuće da me ujutru dočeka ono što sam uveče podesio, jer ću ja svakako kad upalim auto ispočetka razmisliti koji režim želim i podesiti ga. Kao što ću i da ponovo upalim brisače ako i dalje pada kiša :)


Vrh
 Profil  
 

Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 87 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sledeća

   Slične teme   Autoru   Odgovora   Pogledano   Poslednji post 
Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. 159 Prvi start

[ Idi na stranicu: 1, 2 ]

u Area Servizio

Alex147

49

10496

Čet Nov 16, 2017 1:47 pm

mladenke Pogledaj poslednji post

Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. LPG GIULIETTA

u Alfa Romeo Nuova Razza

vanja2302

15

752

Uto Okt 23, 2018 9:36 pm

Masinac Pogledaj poslednji post


Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  

Style by Alfa Romeo Club Serbia
Updated by Alex V6 & erdeljan © ARCS 2015
Design & layout by gile & kilson based on original 4Poisom theme
Prevod: CyberCom feat. sErGiO