Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 54 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3  Sledeća
  Štampa

Start-stop system Giulietta
Autoru Poruka
PostPoslato: Sub Jun 23, 2018 1:41 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Apr 12, 2011 11:58 pm
Postovi: 37
Garaža: toyota auris 2009 d-4d
Ex 147 1.9jtd 2003.
Lokacija: beograd
Vidim da se na forumu uglavmom start-stop system pomene u negativnom tonu ili kad se traze saveti za totalno iskljucenje, ali ja vozim uglavnom po gradu i cesto "spavam" na semaforima od po 90 sekundi i skoro uvek sam gasim motor ( ne zbog potrosnje mada nisam gadljiv ni na to, nego zbog ekoloskih razloga ). Kada sam video da giulietta ima taj sistem serijski bilo mi je super narocito sto planiram u skorije vreme da postanem vasnik jedne...
E sad, probao sam tri giuliette do sada, jednu 1.4 i dve 2.0 dizelke i s&s nije radio ni na jednoj. Prodavac jedne (ovlasceni servis) mi je pricao kako treba prvo da se zagreje da bi radio, pa kad se zagrejao onda je poceo da prica kako tu treba jos neki parametri da se poklope, da on radi ali eto sad nismo uspeli da ga aktiviramo. Vlasnik 1.4 nije ni imao pojma jer je prodavao cerkin auto a treceg nisam ni pitao.
Kakva su vasa iskustva? Radi? Ne radi? Smanjuje potrosnju? Koristi? Smeta?....


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Sub Jun 23, 2018 2:05 pm 
OffLine
Revizor ARCS
Revizor ARCS
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Avg 25, 2016 6:45 pm
Postovi: 1693
Garaža: Rossalinda
Lokacija: MG
Radi kad je akumulator dobar i kad ima otvorene ili konstantne voznje da ga dopuni.
Ostalo je individualna stvar..


"Henry won the war you see
But not with pen or sword
He did it with the little thing I think it's called a Ford"
Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Sub Jun 23, 2018 2:28 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Apr 12, 2011 11:58 pm
Postovi: 37
Garaža: toyota auris 2009 d-4d
Ex 147 1.9jtd 2003.
Lokacija: beograd
I to za akumulator sam negde procitao. Mislim na nekom stranom sajtu. Mada malo nelogicno zvuci, s&s je najaktivniji u gradu i tu bi trebalo da smanji izduvne gasove i potrosnju a sa druge strane, ako se ne izlazi na otvoreno nece raditi.


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Sub Jun 23, 2018 2:42 pm 
OffLine
Revizor ARCS
Revizor ARCS
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Avg 25, 2016 6:45 pm
Postovi: 1693
Garaža: Rossalinda
Lokacija: MG
Ako nema struje ne moze da drzi aktivne potrosace npr 90sec i upali auto. A npr ako imas takvih 15 situacija u danu za 16u bez konstantne voznje nece biti struje.. Nzm meni je to logicno.


"Henry won the war you see
But not with pen or sword
He did it with the little thing I think it's called a Ford"
Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Sub Jun 23, 2018 2:48 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Apr 12, 2011 11:58 pm
Postovi: 37
Garaža: toyota auris 2009 d-4d
Ex 147 1.9jtd 2003.
Lokacija: beograd
Ima i tu neke logike, mozda bi pomogao veci akumulator? Kada god sam menjao na bivsim kolima ja sam stavljao najveci koj moze da stane u kuciste... Trebalo ne trebalo.


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Sub Jun 23, 2018 2:56 pm 
OffLine

Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 8:52 pm
Postovi: 456
Lokacija: Beograd
Garaža: AR Giulietta 1,4 TB
Lokacija: Beograd
Vozim novu Giuliettu. Sve radi perfektno i nema veze je li ugrejan motor i tome slicno. Akumulator je nov pa oko toga ne znam sta i kako. Vrlo zahvalna stavka na semaforu ali ubija u pojam kad si u guzvama gde svakih 10 sekundi stanes pa opet kreces. Ja ga nekad koristim a u kolonama gasim.


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Sub Jun 23, 2018 3:11 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Apr 12, 2011 11:58 pm
Postovi: 37
Garaža: toyota auris 2009 d-4d
Ex 147 1.9jtd 2003.
Lokacija: beograd
Pa zato i ima on/off dugme. Meni nije tesko da iskljucim kad treba, ali vidim po forumu da ljude nervira i da bi ga skroz iskljucivali. Doduse jos nisam probao neki koj radi! :grin:


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Sub Jun 23, 2018 3:35 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Apr 12, 2011 11:58 pm
Postovi: 37
Garaža: toyota auris 2009 d-4d
Ex 147 1.9jtd 2003.
Lokacija: beograd
Masinac, kakva ti je potrosnja po gradu? Ako se ne varam ti si u Mirijevu? Predpostavljam da bi zapadali u slicne guzve posto sam ija na Zvezdari... a razmisljam se sta uzeti, tb ili jtdm.


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Sub Jun 23, 2018 8:00 pm 
OffLine

Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 8:52 pm
Postovi: 456
Lokacija: Beograd
Garaža: AR Giulietta 1,4 TB
Lokacija: Beograd
Jeste, u Mirjevu sam. Potrosnja po Bg mi je 8 litara ali ne zalazim u centar grada u spicu.
Navodno je MA jaci i manja potrosnja pa mozda i to da pogledas kao opciju.


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Sub Jun 23, 2018 11:49 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jun 21, 2018 10:56 pm
Postovi: 22
Garaža: Alfa Romeo MiTo
Lokacija: Beograd
Možda nije za poređenje ali meni u mitu 1.4 benzinac sa 170 konja troši ludilo. Nema šanse da ga spustim ispod 10 po gradu. Mislim da mi je trenutno oko 13 l/100 km.

Takođe i na otvorenom putu nije sjajna potrošnja. Motor se vrti na 3.000 obrtaja na jedva 120 km/h u šestoj. Prilično sam razočaran sa potrošnjom. Ono što je fabrika navela pa plus 50% u mom slučaju.


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Ned Jun 24, 2018 12:26 am 
OffLine
rookie

Pridružio se: Pet Mar 30, 2018 3:58 pm
Postovi: 2
Garaža: Alfa Romeo Giulietta
Lokacija: Lesak
Kod mene 1.4 MA na 170h km,start stop radi bez problema iako ga jako retko koristim,ali dok motor ne postigne odredjenu temperaturu normalno je da nece gasiti auto.Uzgred na sluzbenoj Octaviji radi uzasno ,gasi i dok niste potpuno stali ,tipa na lezecim i slicno,uzas zivi.


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Ned Jun 24, 2018 8:10 am 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Mar 14, 2009 2:51 pm
Postovi: 287
Lokacija: Novi Beograd
Garaža: .
Giulietta 1.4 MultiAir
ex146Ti '96
exArnaTi '87
Lokacija: Blok63
Zanemarljiva je razlika u potrošnji kod MA, lako se to potroši malo jačim gasom između semafora. Sad gledam u tabelu sa potrošnjom, gde god sam imao više od pola rezervoara gradske vožnje, nije ispod 8. S&S mi je isključen od prvog dana. Probao sam ga sad par puta, u principu je OK, ali ne mogu da se naviknem nikako.

Stani-kreni gužve nikako ne ubacivati u kalkulaciju potrošnje, na slici je stanje od 14.02, ko se seća pred praznik kakav je kolaps bio, prelazak od Dejtonke preko železničkog mosta sa NBG oko 18h...

Slika


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Ned Jun 24, 2018 5:32 pm 
OffLine

Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 8:52 pm
Postovi: 456
Lokacija: Beograd
Garaža: AR Giulietta 1,4 TB
Lokacija: Beograd
Bacili ste mi crva i danas sam probao, dok ne postigne radnu temperaturu stvarno nece da ugasi motor. :blink:


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Ned Jun 24, 2018 10:41 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jan 19, 2012 2:16 am
Postovi: 4394
Lokacija: Beograd
Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo
Lokacija: Beograd
Skype: Falcon037
boki76 je napisao:
Ima i tu neke logike, mozda bi pomogao veci akumulator? Kada god sam menjao na bivsim kolima ja sam stavljao najveci koj moze da stane u kuciste... Trebalo ne trebalo.


Za s&s ide AGM akumulator da bi sistem radio kako treba. Može i na običnom ali posle par paljenja i gašenja padne napon i onda sam izbaci da sistem nije dostupan. Zimi nema šanse da radi zbog hladnoće sa običnim aku.

Ušteda u potrošnji se ne primećuje, a mene baš nervira kada sam po gužvi ili tipa stanem da otvorim kapiju od dvorišta i posle kad se vratim u auto neće da ga upali nego moram na ključ.

Sve to lepo radi dok su kola nova ali kad prebaci 5+ godina uglavnom počinje da zeza. Verovatno bi sa novim AGM akumulatorom radilo ok.


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pon Jun 25, 2018 1:40 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 1:09 am
Postovi: 1384
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
SS uzima u obzir stanje akumulatora tj. napunjenost, broj i vrstu potošača struje koji su upaljeni i atmosverske prilike i na osnovu toga ocenjuje dali će da gasi motor ili neće. Znači klima, brisači, svetla, infotainment sistem, temperatura motora, sve utiče na odluku hoće li motor biti ugašen ili neće. Imaš negde u uputststvu za rukovanje autom čitav traktat o tome. Da budeš siguran pri kupovini da li je ispravan najpametnije je da koristiš dijagnostiku.

Mene lično nervira SS jer smara u velikim gužvama, kolonama, a najgluplji je pri manevrisanju pri parkiranju, čega ja imam puno. Jedino pametno je što uz njega ipak dobiješ neke pojačane komponente kao što je akumulator ili anlaser. Moj auto za par meseci puni 8 godina i još uvek je na fabričkom akumulatoru i SS radi bez greške iako auto provodi i po 2-3 nedelje u garaži a zimi i duže. Baš zbog toga što retko vozim Giuliettu ja gasim SS i da bi se akumulator punio dok vozim a ne praznio...


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Čet Jun 28, 2018 9:17 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Apr 12, 2011 11:58 pm
Postovi: 37
Garaža: toyota auris 2009 d-4d
Ex 147 1.9jtd 2003.
Lokacija: beograd
Sad vidim da su iskustva stvarno razlicita, i zato i jesam pokrenuo ovu temu. Meni licno je zvucalo kao super opcija. Svestan sam da svaki gadget moze, koliko da donese toliko i da smara. Sigurno je da bi po kreni-stani guzvama morao da se gasi a ovo kod lezecih i parkiranja je super info na sta da se obrati paznja prilikom probe. Verovatno je kod jtdm i sporiji ili kad je hladnije, mozda ne radi uopste.... Malo mi je bilo cudno da probam tri automobila i ni na jednom da ne radi ali stvarno moze biti da su samo promenjeni akumulatori i nisu stavljeni adekvatni.
A sto se potrosnje tice, da znam da ce mi benzinjara trositi 8l po gradu ne bih ni razmisljao o jtdm ali sam pre misljenja da bih bio kao i "ljubanve". Moja prosecna brzina iznosi oko 24-25km/h i potrosnja na 1.4 dizelu 90ks (auris) mi je neto ispod 7. na 147jtd mi je bila oko 8,5l....


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jun 29, 2018 1:04 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jun 21, 2018 10:56 pm
Postovi: 22
Garaža: Alfa Romeo MiTo
Lokacija: Beograd
boki76 je napisao:
...a ovo kod lezecih i parkiranja je super info na sta da se obrati paznja...


Ovaj deo nisam razumeo. Auto sa manuelnim menjačem će se ugasiti tek kad izbaciš menjač iz brzine i pustiš kvačilo. Ne znam kako bi se ugasio prilikom parkiranja.

U suštini se ne bih brinuo mnogo oko toga, mislim da je lepo imati to kao deo opreme pa koristiti po želji i nahođenju. Ti si na primer rekao da ti je stalo do ekologije tako da ti je to super stvar za čekanje na semaforu. Ja mog Mita imam tek nekih mesec dana, a pre toga sam vozio auto koji nije imao S&S i nikakvih problema nisam imao da se naviknem. Motor se ugasi, kad vidiš žuto stisneš kvačilo i kreneš normalno.

Što se tiče te Đulijete što si probao vrlo je moguće da je akumulator bio prazan pa zato nije radio S&S. Kod mene mislim da radi i kad motor nije postigao radnu temperaturu. U smislu krenem i na prvom semaforu se ugasi. Baš ću da obratim pažnju...

A ako već razmišljaš o S&S, evo još jedne teme. Ja sam naleteo na video na YT gde jedan Australijanac ozbiljno pljuje S&S sistem kao totalno besmislen i kontraproduktivan. Tvrdi da su to proizvođači napravili samo da bi na testovima smanjili emisiju štetnih gasova i da dosta šteti motoru, a da ne štedi gorivo.

Evo linka ako te zanima:
https://www.youtube.com/watch?v=k159M8QhCIE&t


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jun 29, 2018 8:36 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 4:40 pm
Postovi: 4615
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Kolega je mislio na situaciju gde imaš cimanje napred-nazad pa se kod svakog zaustavljanja radi promene pravca zahvaljujući S/S logici motor gasi "misleći" da je na semaforu ili saobraćajnoj gužvi. Inače benzinci te generacije (MiTo, Giulietta) veoma brzo dostižu radnu temperaturu.

Dobro je što su kod FL Giuliette rešili tako da sistem ostaje (de)aktiviran po želji sve dok vozač ne odluči drugačije bez obzira koliko puta se automobil gasi. Lično uopšte nisam zagovornik S/S sistema i dozvolio sam da mi se Alfa ugasi samo tokom prve vožnje na prvom semaforu nakon što sam je izvezao iz salona, da bih sistem odmah deaktivirao i tako će ostati u budućnosti.


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jun 29, 2018 11:59 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jun 21, 2018 10:56 pm
Postovi: 22
Garaža: Alfa Romeo MiTo
Lokacija: Beograd
@Alfanatic ti imaš automatski menjač? Sa manuelnim menjačem nema šanse da se to desi.

Evo od jutros slika. Posle nekih pet minuta vožnje...

Slika


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jun 29, 2018 2:14 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 4:40 pm
Postovi: 4615
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Ja imam TCT, ali kolega Dejan koji se više puta žalio na tu pojavu ima manuelni...


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Pet Jun 29, 2018 6:01 pm 
OffLine

Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 8:52 pm
Postovi: 456
Lokacija: Beograd
Garaža: AR Giulietta 1,4 TB
Lokacija: Beograd
Da ne gresim dusu mislim da se kod mene brze greje rashladna tecnost....puno brze.
A sto se tice S/S kad je stisnuta pedala kvacilo nikad se ne gasi.
Meni je smetalo sto recimo na nizbrdici znam da pustim kocnicu pa potom kvacilo i ubacim u brzinu.....posledica je da se motor ne upali. Onda mozete zamisliti scenu gde pritiscem kocnicu a svi krenuli pa onda kvacilo da bi se motor upalio. :)


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Sub Jun 30, 2018 2:36 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 1:09 am
Postovi: 1384
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Na parkingu ćeš znači provesti tri minuta držeći stisnuto kvačilo da ti se auto ne bi ugasio jer čekaš da se neko isparkira ili da se nešto već desi oko tebe?

Ja nikad ne držim kvačilo stisnuto niti auto u brzini ako baš ne moram. Pogotovo ne bih tako džedžao na parkingu, u gužvi, u javnoj garaži, na semaforu, na naplatnoj rampi, u koloni... a još manje od toga bih da mi se auto gasi i pali svaki čas.

Pretpostavljam i da niko od vas nije iskusio ni da mu se auto na semaforu ugasi a onda sam od sebe posle 20 sekundi upali jer shvati da mora da počne da puni akumulator jer je na ivici, meni je i to bezveze osećaj totalno. Kao da pored tebe još neko kontroliše tvoj auto na daljinski.

Potrošnja 1.4 MA u ozbiljnoj beogradskoj gužvi je meni 8-9 L/100 km i to bez SS i tu dizel meni nema nikakvu prednost, niti SS ima nekog značaja. Dizel šije ovaj motor na otvorenom putu jer 1.4 MA i na otvorenom ne troši ništa mnogo manje, možda za litar ako voziš kao penzos, a dizel ipak može da se spusti niže ispod toga.

U svakom slučaju i ja da kupujem auto insistirao bih da je SS ispravan i u fumkciji, mada ga ne bih aktivno koristio. Više bi mi služio kao pokazatelj opšteg stanja auta.


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Sub Jun 30, 2018 11:46 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 11, 2009 4:40 pm
Postovi: 4615
Garaža: Giulietta Sport 1.4
170 TCT '17 Misano Blue
......................................
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
......................................
Lokacija: Indjija
Po meni je S/S izvikana stvar bez nekog značajnog uticaja na ekologiju i ekonomiju kućnog budžeta. Manja je korist i ušteda u odnosu na cimanje i maltretiranje motora i energetskih potrošača. To je zgodna stvar kada proizvođači u kontrolisanim uslovima prave statistiku za javnost po pitanju potrošnje i tu se dođe do neke male uštede i poena, ali praktično ništa oko čega bi se trebalo cimati prilikom odabira vozila. To je neko moje mišljenje i iskustvo, a S/S je baš kako sam u startu najavio deaktiviran za stalno.

Sa druge strane potrošnja motora opremljenog MA jedinicom (pride i S/S sistemom i TCT menjačem) je blago razočarenje i malo neprijatno iznenađenje poredeći sa vozilom sa identičnim motorom bez gore navedenih dodataka, za čega sada imam i opipljive dokaze, ali to je već neka druga tema.


proudly manufactured in Italy | orgogliosamente fabbricato in Italia
Vrh
 Profil  
 

Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Sub Jun 30, 2018 12:52 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Mar 05, 2012 5:11 pm
Postovi: 1963
Garaža: ex 159
Lokacija: NBG
Što je maltretiranje motora? Baš mislim suprotno, da je vrućem i podmazanom motoru bolje da ne radi 20 minuta dnevno na semaforima u leru, nego da radi u prazno i troši se.

20 min je 10h mesečno, za 5 godina je to 600h nepotrebnog rada u mestu, što je 25 dana neprekidno rada 24/7.

Napor akumulatoru i anlaseru da upale motor na 90-100C je minimalan, gotovo nepostojeći.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


Vrh
 Profil  
 

Re: Start-stop system Giulietta
PostPoslato: Sub Jun 30, 2018 2:22 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Apr 23, 2010 1:09 am
Postovi: 1384
Garaža: Giulietta MultiAir | 2010
Lokacija: Beograd
Svi koji voze turbo motore znaju da je osnovni bonton s tim motorom da kad si vozio auto pod nekim opterećenjem i pržio ga nije dobro da tako vreo motor tj. vreli turbo ostaviš momentalno bez hlađenja time što ćeš ugasiti motor, zato ljudi često pred kraj vožnje voze lagano i daju priliku turbou da se ohladi. Nije retko ni da kad stigneš tamo gde si pošao pustiš auto u leru da radi minut da se sve malo ohladi na neki prihvatljiv nivo pre gašenja.

E sad, kako SS pomaže tom procesu kad posle dva-tri sata prženja na autoputu onako usijanog turba staneš na naplatnu rampu i SS ti momentalno ugasi motor, to bih voleo da mi neko od stručnih lica objasni? Jel rashlađivanje turboa i dalje radi s ugašenim motorom? Ja se ne sećam da sam čuo da mi je ventilator hladnjaka radio kad SS ugasi motor, a još manje bih se zakleo da ulje u tom momentu cirkuliše kroz motor i turbinu i hladi se...

Možda je moj primer sa autoputem ekstreman, ali je u suštini ista situacija i za one što se prže od semafora do semafora u gradu, ako ne i gora... doduše oni će verovatno da prebace auto u D mode, u kome, gle čuda, kompjuter sam isključuje SS.


Vrh
 Profil  
 

Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 54 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3  Sledeća

   Slične teme   Autoru   Odgovora   Pogledano   Poslednji post 
Nema novih nepročitanih postova u ovoj temi. 159 Prvi start

[ Idi na stranicu: 1, 2 ]

u Area Servizio

Alex147

49

7789

Čet Nov 16, 2017 1:47 pm

mladenke Pogledaj poslednji post


Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  

Style by Alfa Romeo Club Serbia
Updated by Alex V6 & erdeljan © ARCS 2015
Design & layout by gile & kilson based on original 4Poisom theme
Prevod: CyberCom feat. sErGiO