Maksimalna (normalna) temperatura JTD-a
Poslato: Pet Jun 08, 2018 8:12 pm
Pozdrav ljudi,
Imam jedno pitanje za vas iskusnije.
Proslo leto/jesen sam imao neprijatnu situaciju na CG primorju, kada mi se, izmedjuostalog, probio hladnjak. Dole sam nasao majstora da ga zameni, kako bih se vratio kuci, narucio je nov (u silnoj frci nisam video ni pitao koje je marke). Kada sam se vratio,moj majstor mi je rekao da je ugradjen kineski hladnjak, pa da pratim temperaturu, posto se ne zna kakav je. Cele zime je sve bilo, klasicno za JTD, jedva da otvori termostat. :-D Sada kad su pocele vrucine, skala je pocela malo da skace (priblizi se skala 90. podeoku na cajgeru, nekad malo i predje, a "normalno " je tik iznad onog podeoka pored 50 stepeni, sto bi trebalo da je 80 stepeni- skala "laze" za nekih 5-6 stepeni).
Ovo "skakanje" skale do 90 mi se dogadjalo i sa starim hladnjakom (Valeo, zamenjen 2014., koliko sam video po oznakama na hladnjaku), ali nisam obracao paznju na to, tj. nisam posmatrao da li ide i preko, a nisam ni dijagnostikom pratio kolika je stvarna temperatura.
Danas (nekih 32 stepena po prognozi) sam dijagnostikom merio temp (logovao je), na malo duzem putu (cca 250km). Najveca temperatura rashladne tecnosti koju sam izmerio je 103 stepena- ovo je bilo sa ukljucenom klimom i malo zustrijom voznjom uz Iriski Venac (4-5 km dobrog uspona).
Moje pitanje je da li je ovo " podosljiva" temperatura, ili je ipak previsoka? Napominjem, u toku ostatka voznje (kad nije preveliki uspon, pa cak i za vreme stajanja u koloni, sa ukljucenom klimom) temperatura se drzi oko 90-92 stepena, sa ukljucenom klimom, u koloni skoci do 95-96 stepeni. Na 96 stepeni se vec ukljuci prva brzina ventilatora.
Kolika je, uopste, naksimalna "bezbedna"temperatura (u nekom relativno duzem periodu voznje, tipa sat vremena) preko koje ne bi valjalo ici?
Imam jedno pitanje za vas iskusnije.
Proslo leto/jesen sam imao neprijatnu situaciju na CG primorju, kada mi se, izmedjuostalog, probio hladnjak. Dole sam nasao majstora da ga zameni, kako bih se vratio kuci, narucio je nov (u silnoj frci nisam video ni pitao koje je marke). Kada sam se vratio,moj majstor mi je rekao da je ugradjen kineski hladnjak, pa da pratim temperaturu, posto se ne zna kakav je. Cele zime je sve bilo, klasicno za JTD, jedva da otvori termostat. :-D Sada kad su pocele vrucine, skala je pocela malo da skace (priblizi se skala 90. podeoku na cajgeru, nekad malo i predje, a "normalno " je tik iznad onog podeoka pored 50 stepeni, sto bi trebalo da je 80 stepeni- skala "laze" za nekih 5-6 stepeni).
Ovo "skakanje" skale do 90 mi se dogadjalo i sa starim hladnjakom (Valeo, zamenjen 2014., koliko sam video po oznakama na hladnjaku), ali nisam obracao paznju na to, tj. nisam posmatrao da li ide i preko, a nisam ni dijagnostikom pratio kolika je stvarna temperatura.
Danas (nekih 32 stepena po prognozi) sam dijagnostikom merio temp (logovao je), na malo duzem putu (cca 250km). Najveca temperatura rashladne tecnosti koju sam izmerio je 103 stepena- ovo je bilo sa ukljucenom klimom i malo zustrijom voznjom uz Iriski Venac (4-5 km dobrog uspona).
Moje pitanje je da li je ovo " podosljiva" temperatura, ili je ipak previsoka? Napominjem, u toku ostatka voznje (kad nije preveliki uspon, pa cak i za vreme stajanja u koloni, sa ukljucenom klimom) temperatura se drzi oko 90-92 stepena, sa ukljucenom klimom, u koloni skoci do 95-96 stepeni. Na 96 stepeni se vec ukljuci prva brzina ventilatora.
Kolika je, uopste, naksimalna "bezbedna"temperatura (u nekom relativno duzem periodu voznje, tipa sat vremena) preko koje ne bi valjalo ici?