Stranica 1 od 1

Problem sa 156 jtd 8v

Poslato: Čet Apr 27, 2017 12:08 am
od milos156jtd
vec duze vreme imam 'problem' sa 156 jtd 8v
ne vuce kako treba,sa manjih obrtaja lepo povuce ,dok u vecim slabije vuce (preko 3000)
egr zatvoren
katalizatori povadjeni
probano sa vise protokomera i map sernzora
rail pumpa zamenjena ( stara procurela )
drugi regulator na toj pumpi
overboost 'ociscen'
dizne merene samo na prelivima sve 4 identicne
na dijagnostici nema gresaka
probano 3-4 razlicite mape
koliko sam primetio creva turbine su citava ne cujem da sisti negde
i opet isto sve nikakva promena
ne znam sta vise da pokusam....da li skinuti dizne pa na proveru ,turbinu na proveru? (ne trosi gram ulja,ali malo zvizdi u nizim obrtajima) jedino to jos sto mi pada na pamet, cak sam razmiljao da je prodam i da se vratim na TS :banghead: uz sve to cini mi se ja potrosnnja malo veca

Re: Problem sa 156 jtd 8v

Poslato: Čet Apr 27, 2017 12:18 am
od Pepe012
Ako je fabricka mapa vec na 3200-3500 gubi dah,posle remapa bi trebalo da gura do 4500, takodje probaj otkaci protokomer i provozaj auto.

Re: Problem sa 156 jtd 8v

Poslato: Čet Apr 27, 2017 12:25 am
od milos156jtd
mislim da sam jednom probao bez protokomera i misklim da ide jos gore.... probacu opet

Re: Problem sa 156 jtd 8v

Poslato: Čet Apr 27, 2017 12:27 am
od Pepe012
Onda idi remapiraj auto i dobices ono sto zelis, koliko sam razumeo kod tebe je fabricka mapa.

Re: Problem sa 156 jtd 8v

Poslato: Čet Apr 27, 2017 12:28 am
od milos156jtd
probao sam i sa 2-3 razlicita remapa....ide malo bolje ali nije to to....jer sam vozio par drugi remapiranih i ne mogu da se porede sa mojom

Re: Problem sa 156 jtd 8v

Poslato: Čet Apr 27, 2017 12:31 am
od Pepe012
Zavisi gde je radjen remap mozda je neciji auto vise podignut, imas na turbini jedan magicni sraf koji kad malo odvrnes(par mm) auto bolje puni ali ti ne bih preporucio da to diras sam :D

Poslato: Čet Apr 27, 2017 6:49 am
od IvanNS
Mozda je problem u varijabili, ne zakrece krilca, mozda je prljava, a mozda ima I neki kvar na njoj.

Probaj prvo napraviti logove u voznji sa dijagnostikom vidi koji je trazeni I dobijeni pritisak turbine, mogucd da je potreban remont.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk