dizne na 147 jtdm
Poslato: Pon Jan 16, 2017 3:33 pm
Pozdrav svima. Prica krece ovako. Vracam se ja sa planine posle Nove godine i uz Zlatibor mi izbaci gresku Motor control system failure. Auto je krenuo da se trese i nije hteo da izbaci prosecnu potrosnju pa sam skontao da je nesto oko goriva, u putu sam pozvao i majstora rekao je verovatno dizne ali dodji na dijagnostiku..
Kad smo je stavili treci cilindar je bio na nuli tj. ta dizna nista nije bacala, ostale su pokusale to da isprave pa je 4. bila +5, prva -2 itd..
Setili smo se da proverimo konektore, izvadili ih, ocistili, vratili i auto kao nov! Dizne su bile -+1... ne mogu da se setim, uglavnom majstor je rekao da je to sve u redu.
Sada posle 10 dana opet mi izbaci istu gresku. Opet ja(ovaj put sam) povadim te konektore, naspricam wd, vratim, proradi.. Sta me to zeza? Znaci kada restartujem struju tj. otkacim te kablove pa ih vratim ono proradi ali posle nekog vremena opet zeza, vec 2-3 dana tako. Strah me da podjem bilo gde dalje od 10km. Nisam bio na dijagnostici opet da proverim kako bacaju dizne.
Zanima me jel moze ona ukoliko su dizne rastelovane da prijavi tu gresku ili je to do kontakta nekog? I gde da zamenim te konektore..
Kad smo je stavili treci cilindar je bio na nuli tj. ta dizna nista nije bacala, ostale su pokusale to da isprave pa je 4. bila +5, prva -2 itd..
Setili smo se da proverimo konektore, izvadili ih, ocistili, vratili i auto kao nov! Dizne su bile -+1... ne mogu da se setim, uglavnom majstor je rekao da je to sve u redu.
Sada posle 10 dana opet mi izbaci istu gresku. Opet ja(ovaj put sam) povadim te konektore, naspricam wd, vratim, proradi.. Sta me to zeza? Znaci kada restartujem struju tj. otkacim te kablove pa ih vratim ono proradi ali posle nekog vremena opet zeza, vec 2-3 dana tako. Strah me da podjem bilo gde dalje od 10km. Nisam bio na dijagnostici opet da proverim kako bacaju dizne.
Zanima me jel moze ona ukoliko su dizne rastelovane da prijavi tu gresku ili je to do kontakta nekog? I gde da zamenim te konektore..