Stranica 2 od 3

Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!

Poslato: Sre Sep 14, 2016 8:07 pm
od G0XY
Mladenke i FantomX,mogli bi u domenu posla svojih kuca, da daju malo extra snage kolegama kojima su povadjene klapne,a eventualno nisu zadovoljni potezanjem ispod 2000rpm...
Odradi se custom mapa,gde bi se zadenulo malo vise goriva u nizem rezimu obrtaja...da ja ne tupim,oni bolje znaju da objasne :D .
Bude malkice dima ali pare ostanu u dzepu :D

Poslato: Sre Sep 14, 2016 10:33 pm
od nidza
Uradite šta god hoćete nego da odemo da probamo pre nego što prodam auto. Već mi se penju na glavu, a ne mogu bez kola.

Tapatalk

Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!

Poslato: Sre Sep 14, 2016 11:12 pm
od interceptor
Evo da se i ja umešam malo u diskusiju i podelu iskustva. Nije u pitanju 159-ka ali je Crosswagon sa sličnim-istim motorom. Ja sam recimo zamenio granu sa krilcima sa identičnom bez krilaca jer je to bilo mnogo jednostavnije i praktičnije od vadjenja krilaca i krpljenja rupa na grani.
E a stižemo i do utisaka i razlika u vožnji pre i posle intervencije,da napomenem moja grana sa krilcima je bila potpuno funkcionalna i zamenjena je na 111000 km. ili pre 2000 km. a EGR ugašen pre 15000km. i grana nije još bila puno zaprljana pogotovo ne kao ona polovna što sam uzeo bez krilaca.
Da se vratimo utisku o razlici u vožnji...pa nema razlike,ako je ima onda je toliko mala da ja ne osetim koliko god se trudio a priče da je auto mrtav do 2000 o/min. su neosnovane i mogu biti samo predpostavke nekog ko nije vozio takav auto.Inače i crosswagon je težak kao i 159-ka a povlači isto kao i pre.Naravno uradjen je i remap kad je gašen EGR tako da je poredjenje pre i posle zamene grane na mestu.
Ne pitajte zašto sam menjao funkcionalnu granu jer baš nekog razloga i nema ali ako se uzme da sam na prošloj alfi menjao motor umesto velikog servisa :D ovo je još i banalni zahvat.

Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!

Poslato: Sre Sep 14, 2016 11:56 pm
od mladenke
taj ko gasi krilca malo podigne podigne pritisak i spegla krivu i ne oseti se nista.

Poslato: Čet Sep 15, 2016 5:25 am
od interceptor
Krilca nisu ugašena,već samo zamenjena grana i posle toga nije bilo softverskih intervencija.

Poslato: Čet Sep 15, 2016 5:57 am
od nidza
Test test test.

Tapatalk

Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!

Poslato: Čet Sep 15, 2016 6:09 am
od bums85
Mislim da remapovan auto nije merodovan za poredjenje sa i bez flapsova

Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!

Poslato: Čet Sep 15, 2016 6:16 am
od machella
Nov usis, skidanje eko stvari i remap :kanal :drink

Poslato: Čet Sep 15, 2016 7:32 am
od interceptor
Ne verujem da su inženjeri bez veze postavili flapsove ali efekat istih je gotovo zanemariv. Neka svako sam odluči šta će sa istima,ja samo prenosim svoja iskustva i da je sa izbacivanjem ili zamenom druge drane bez flapsova gubitak neprimetan.

Sent from maj el dži ge-2 manji

Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!

Poslato: Čet Sep 15, 2016 7:50 am
od nidza
bums85 napisao:Mislim da remapovan auto nije merodovan za poredjenje sa i bez flapsova
Nema veze, probamo onda dva remapirana auta, taman da se vidi da li remap može da iskompenzuje njihovo uklanjanje.

Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!

Poslato: Čet Sep 15, 2016 9:47 am
od Flavio
Gorandrums napisao: Samo ako je situacija takva kako je opisuju majstori za vadjenje flaps-ova, scenario se menja.
Majstora sam ti obezbedio :D pa, ti sad odluci sta ces dalje :)

Poslato: Čet Sep 15, 2016 10:11 am
od Sava
Ja sam se na pocetku teme ponudio da mozemo da uporedjujemo. Jedino sto je laksi gt...

Sent from my LG G4

Poslato: Čet Sep 15, 2016 10:15 am
od milosabs
Za159 se mozad manje oseti, ja cu ti reci da na e39 525 d itekako vidi gubitak na malim obrtajima, skinuto isto iz predostroznosti.Ako si u mogucnosti nov usis stavi i miran si 100000 km

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!

Poslato: Čet Sep 15, 2016 11:36 am
od Gorandrums
Ok, situacija je manje-vise jasna :) . Generalno sa novom usisnom granom i zatvorenim egr-om ne mogu pogresiti.

Hajde da ponovim samo pitanje - da li ima problema oko stavljanja sa stare grane ispravnog motorcica (aktuatora) na novu Pierburg?

Hvala...

Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!

Poslato: Čet Sep 15, 2016 4:00 pm
od Relja
Ne bi trebalo bude problema

Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!

Poslato: Čet Sep 15, 2016 4:22 pm
od G0XY
Ja sam uz novu granu,dobio i glanc novu klapnu usisa.
E sada,znam da je Kica pricao,kako je caka da se prepakuje neki deo sa stare grane ali da je to nesto sto je uobicajeno za takav poduhvat i nije nista problematicno.

Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!

Poslato: Čet Sep 15, 2016 4:26 pm
od Relja
Meni Desa prepakovao sa stare na novu bez problema

Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!

Poslato: Čet Sep 15, 2016 5:39 pm
od interceptor
Bez problema,par šrafova i to je to.

Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!

Poslato: Pet Sep 16, 2016 1:31 am
od nikola016
Ja sam pre 159 imao 147 16v 140ks, od nizih obrtaja je vukla kao luda, prodao je, testirao onu 159 sa oglasa sa alpine ozvucenjem i ekranima u sedistima, 1.9 150ks, do 2000 obrtaja, auto apsolutno nema snage/obrtnog momenta, preko 2000 sto kazu kao iz puske ispaljen, ova moja 2.0 vuce bas jako do 2000...mada meni je nova usisna, zatvoren egr, i skoro je reparirana turbina, moja bas lepi do 2000, mada je ne gazim ispod 1800 obrtaja, zbog zamajca...Moj butt dyno je osetio veliku razliku sa ispravnim vs neispravnog usisa, bukvalno po gradu moze da se vozi da se ne prelazi 2000 obrtaja, toliko ima obrtnog momenta u nizim obrtajima...a ona 1.9 sa losim usisom ni da joj prismrdi...

Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!

Poslato: Pet Sep 16, 2016 6:52 am
od sinisa
Samo da dodam da nova usisna za 2.0JTDm dolazi sa aktuatorom, tj. nema potrebe za prepakivanjem.

Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!

Poslato: Pet Sep 16, 2016 7:09 am
od nole1985
Moje poređenje stvari je otprilike ovako:

- Vozio sam bratovu 159ku sa flapsovima, 2.0 170ks , ide solidno dobro iz nižih obrtaja, i dolično u višim obrtajima.U jednom trenutku je demontirao flapsove preventivno, i nakon toga ide isto kao i pre. Ne oseti se razlika. Auto je sa malom kilometražom, sve fabrika na njemu.

- Vozim svoju 147icu 1.9jtdm 150ks, došla sa amputiranim flapsovima, iz niskih obrtaja ide odlično, dok preko 2000obr ubija.Kako ide sa krilcima, i da li ide bolje nisam proverio jer nisam vozio sa čitavim usisom.

Epilog: 147ica bez krilaca pegla 159ku sa ili bez krilaca, bilo 150ks ili 170ks! :yes: Govorim o stock varijantama, dakle nema remapa.147ica je mnoooogo agilnija od 159ke, ide kako pomisliš.

Zaključak: Da je moja 159ka, i da je primerak vredan pažnje, ipak bih uzeo novu usisnu granu.Njoj ipak možda treba još malo agilnosti, jer je auto težak.

Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!

Poslato: Pet Sep 16, 2016 7:42 am
od G0XY
147 vs 159 :)

Nole,ne mogu se mešati babe i žabe,odnosno klase,odnosno mala i lagana 147 i 1500kg teška limuzina 159,koja je koncipirana za stabilnost i udobnost na malim, srednjim i velikim krstarećim brzinama i kojoj je potreban svaki dodatni moment pri kretanju.
Verujem i da jugić 1300ccm dere 147-cu na kretanju kako god poželiš ali svi znamo kako bi se završilo odmeravanje na 500 ili još gore 1000km dugoj deonici u cugu ;)

Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!

Poslato: Pet Sep 16, 2016 8:59 am
od nole1985
Eh sad, baš jugić...da reče swift 1.3 pa ajd'.... :D

P.S. Ne, nisam ni mislio na peglanje na 402m, pričam o agilnosti u svim režimima vožnje... koliko se razlikuje kod ta dva auta.

Nakon ove 147ice ne bih mogao da vozim stock 1.9 ili 2.0 159ku...bio bi ili remap ili 2.4jtdm. Nisam nikada vozio 2.4, da jesam možda bih pričao kako je 147ica troma. :)

Re: 159 JTDm 16v : Usisna grana - Molim update!

Poslato: Pet Sep 16, 2016 9:47 am
od sinisa
On the subject: http://www.autolusso.co.uk/swirl-flap.html

Otišla je tema daleko, mi koji smo zamenili usisnu granu deluje kao da pravdamo investiciju :lol: Goxy-ev komentar s prve strane je pravo u metu, u većini slučajeva ljudi rade zatvaranje EGR-a i skidanje klapni, i ukupan efekat je - sve ide isto ili bolje, a razlog je ustvari zatvoren EGR.

Kod mene je bio zatvoren EGR i usisna u kvaru sa otvorenim klapnama. Posle nove usisne razlika prosto postoji. Kategorija je teško merljiva, jedino ako npr. Mladenke može preko ECU da zatvori krilca, pa da se snime logovi pre i posle. Ako je potreban dobrovoljac, tu sam.

Poslato: Pet Sep 16, 2016 1:40 pm
od Sava
Kad su se vec skupili ljudi koji znaju nesto o klapnama da pitam i ja nesto,

Sta je sa klapnama u 2.0 mjtd i 1.9 twin turbo?
Kako je resena grana, da li takodje postoji sansa da ulete i naprave haos ili je to reseno na ovim motorima?

Sent from my LG G4