4x98 na 4x100 i obrnuto?
- AlfistaBRE
- Garaža: 2006. Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 110KW
- Lokacija: Ivanjica
- Lokacija: Ivanjica
Post
4x98 na 4x100 i obrnuto?
Zdravo. Danas sam bio u situaciji da pomognem liku na putu kome je pukla guma na golfu 2. Zaustavio sam se i ponudio se da mu pomognem tako sto cu mu pozajmiti rezervni tocak od moje alfe kojoj je raspon rupa 4x98, a njemu koliko znam je 4x100. Cuo sam ranije price da ne moze da se zasrafi tocak ako nije isti raspon, pa smo odlucili da ipak probamo i ispostavilo se da moze, i to bez srafova sa plivajucim podloskama. Sve je lepo leglo i stigao je do vulkanizera. E sad, glavno pitanje je:
Da li bih ja mogao da stavim alu felne 4x100 na moju alfu bez tih srafova sa plivajucim podloskama, a da sve to bude bezbedno za voznju?
Da li bih ja mogao da stavim alu felne 4x100 na moju alfu bez tih srafova sa plivajucim podloskama, a da sve to bude bezbedno za voznju?
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
- Mar_Kes85
- Drug Član
- Garaža: live GTV 2.0 16v
in progress 155 3.2 GTA - Lokacija: Beograd
Post
Re: 4x98 na 4x100 i obrnuto?
Svaka cast na gestu da stanes i pomognes nekome u nevolji, nema puno takvih ljudi danas...
- Pepe012
- Garaža: Alfa Romeo 156 3.0 V6
BMW E63 645Ci
Fiat Punto II 1.9 8v Multijet
Hyundai Santa Fe 4WD 2.4 GLS
ex: Alfa Romeo GT 2.0 JTS
ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6
ex: Alfa Romeo 156 1.9 16v Facelift - Lokacija: Veliko Gradiste
Post
Re: 4x98 na 4x100 i obrnuto?
Imam ja plivajuce srafove nove za 5x98 na 5x100 isto je i sa 4x98 samo 1 sraf manje,ako si zainteresovan pisi mi pm
- AlfistaBRE
- Garaža: 2006. Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 110KW
- Lokacija: Ivanjica
- Lokacija: Ivanjica
Post
Re: 4x98 na 4x100 i obrnuto?
@FantomX Znaci ipak moraju plivajuci...
@Mar_Kes85 Hvala.
@Petacka Koliko kostaju srafovi 4x98? Pisem ovde jer mozda jos nekome trebaju, pa ce mozda jos neko da kupi.
@Mar_Kes85 Hvala.
@Petacka Koliko kostaju srafovi 4x98? Pisem ovde jer mozda jos nekome trebaju, pa ce mozda jos neko da kupi.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: 4x98 na 4x100 i obrnuto?
ja sam svojevremeno na par jugica vozio 4x100 bez plivajucih srafova i nije bilo nikakvih problema ali za neki ozbiljniji auto i sa vecom felnom ipak bih stavio plivajuce
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
Post
Re: 4x98 na 4x100 i obrnuto?
Vazna je centralna rupa jer ne valja da se felna drzi na srafovima
- Pepe012
- Garaža: Alfa Romeo 156 3.0 V6
BMW E63 645Ci
Fiat Punto II 1.9 8v Multijet
Hyundai Santa Fe 4WD 2.4 GLS
ex: Alfa Romeo GT 2.0 JTS
ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6
ex: Alfa Romeo 156 1.9 16v Facelift - Lokacija: Veliko Gradiste
Post
Re: 4x98 na 4x100 i obrnuto?
3000 din 20 komada novih srafova M12x 1.25, OK 19, u 10.9 kvalitetu, Made by Vračar.
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
4x98 na 4x100 i obrnuto?
Zavisi od felne a i glavcine. Doduse ja sam na Bravu menjao 4 ili 5 felni pa su obe prednje glacine ostale bez navoja, jedna na 3 rupe, druga na dve...
Ne bih stavio vise nesto bez plivajucih, nema sanse. Za 3.000 nema puno da se misli...
Sent from my iPad
Ne bih stavio vise nesto bez plivajucih, nema sanse. Za 3.000 nema puno da se misli...
Sent from my iPad
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Upravo ovo što je Fantom napisao. Može 100 na 98 i obrnuto ali, ne valja.
Vremenom se čupa navoj iz glavčine, deformiše fupa u felni i krive šrafovi. Zato trebaju plivajući šrafovi.
Centralna rupa mora da he knap jer ona nosi točak, ne šrafovi. Pride, ako je veća, točak lako uđe u disbalans, jer praktično počne da rotira oko rukavca. To je malo ali zna da bude problem.
p.s.
Pepe, batali reklamu. Kome trebaju šrafovi samo ga uputi na Piazzu
Sent from G620s using Tt
Vremenom se čupa navoj iz glavčine, deformiše fupa u felni i krive šrafovi. Zato trebaju plivajući šrafovi.
Centralna rupa mora da he knap jer ona nosi točak, ne šrafovi. Pride, ako je veća, točak lako uđe u disbalans, jer praktično počne da rotira oko rukavca. To je malo ali zna da bude problem.
p.s.
Pepe, batali reklamu. Kome trebaju šrafovi samo ga uputi na Piazzu
Sent from G620s using Tt
- Pepe012
- Garaža: Alfa Romeo 156 3.0 V6
BMW E63 645Ci
Fiat Punto II 1.9 8v Multijet
Hyundai Santa Fe 4WD 2.4 GLS
ex: Alfa Romeo GT 2.0 JTS
ex: Alfa Romeo 156 2.5 V6
ex: Alfa Romeo 156 1.9 16v Facelift - Lokacija: Veliko Gradiste
Post
Re: 4x98 na 4x100 i obrnuto?
Evo i na piazzi oglas pa ko je zainteresovan tu sam
viewtopic.php?f=9&t=61551
viewtopic.php?f=9&t=61551
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: 4x98 na 4x100 i obrnuto?
najbolja varijanta je brezon ali to isto ili i vise kosta nego plivajuca matica tako da i nije vredno prepravki
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: 4x98 na 4x100 i obrnuto?
Pa ono ... ko menja felne ko čarape a ima takvih, njemu se isplati.
- AlfistaBRE
- Garaža: 2006. Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 110KW
- Lokacija: Ivanjica
- Lokacija: Ivanjica
Post
Re: 4x98 na 4x100 i obrnuto?
Znate kako, na netu ima puno vise lepih felni za pristojnu cenu sa rasponom 4x100 nego 4x98 pa me zato interesuje. Znaci obavezno moram da imam srafove sa plivajucim podloskama... Ukoliko je isti precnik srednje rupe na nekoj felni kao meni (58.1mm), i raspon do 4x100, onda mogu da se montiraju felne i da se vozi bez ikakvih problema i da ne osteti glavcina?
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Re: 4x98 na 4x100 i obrnuto?
I izbegavati adapter prstenove u plastici, ima likova koji i to prave i stavljaju
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: 4x98 na 4x100 i obrnuto?
moze plastika samo neka malo bolja tj tvrdja
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: 4x98 na 4x100 i obrnuto?
Ja vozio na navaku sa prstenom plasticnim,istopio se
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
- spike
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Leskovac
- Lokacija: Leskovac
Post
Re: 4x98 na 4x100 i obrnuto?
Moje licno iskustvo:
1. Vozio sam bez srafova sa pomicnim konusom, ode glavcina jer uvijas bar jedan sraf ukrivo. Ako ne skidas tocak cesto (dva puta godisnje jeste cesto-zimske/letnje felne), tako da izbegavaj. Da je bezbedno jeste, jer taj nakrivo uvijeni sraf se teze odsrafljuje, na trenutak se oseti, dok se ne pojede loza.
2. Srafovi sa plivajucim podloskama su odlicni, nisu za pistolj. Pistolj nikako ni u gornjoj varijanti, onda mozes da se oprostis od srafova i glavcine. I nikako neko drugi da ti uvija srafove, samo ti licno. Sraf ulazi lepo i pravo, podloska kompenzuje taj mm koji bezi, srafovi se uvijaju u glavcinu kao standardni nikakav problem, opet moras rukom da uvijes pa onda kljucem lagano, princip kao standard sraf. Obavezno je da centralna rupa bude odgovarajuca!!!
3. Treca, mozda najbolja varijanta su brezoni. Uvijes odgovarajuce brezone, tocak je lakse centrirati u mraku, navijes matice i miran si. Cak je super to sto mozes da nabacis sigurosnu maticu, protiv kradje tockova, jer bi u drugoj varijanti morao da radis taj sraf posebno, takodje sa plivajucim konusom.
4. Neki drugari su sirili po 1mm rupu za sraf na felni ka unutra i onda srafili standard srafove. Usrafi se sraf normalno, konus nalegne, ali spoljasnja strana konusa srafa trpi manji pritisak na konus nego unutrasnja strana konusa. Tako da ja licno mislim da to nije neko resenje, ujedno ti i rupa za sraf na felni bude jajastog oblika.
I to sto pricaju, srafovi ne trpe teret...trpe itekako, posebno kada kocis i ubrzavas
1. Vozio sam bez srafova sa pomicnim konusom, ode glavcina jer uvijas bar jedan sraf ukrivo. Ako ne skidas tocak cesto (dva puta godisnje jeste cesto-zimske/letnje felne), tako da izbegavaj. Da je bezbedno jeste, jer taj nakrivo uvijeni sraf se teze odsrafljuje, na trenutak se oseti, dok se ne pojede loza.
2. Srafovi sa plivajucim podloskama su odlicni, nisu za pistolj. Pistolj nikako ni u gornjoj varijanti, onda mozes da se oprostis od srafova i glavcine. I nikako neko drugi da ti uvija srafove, samo ti licno. Sraf ulazi lepo i pravo, podloska kompenzuje taj mm koji bezi, srafovi se uvijaju u glavcinu kao standardni nikakav problem, opet moras rukom da uvijes pa onda kljucem lagano, princip kao standard sraf. Obavezno je da centralna rupa bude odgovarajuca!!!
3. Treca, mozda najbolja varijanta su brezoni. Uvijes odgovarajuce brezone, tocak je lakse centrirati u mraku, navijes matice i miran si. Cak je super to sto mozes da nabacis sigurosnu maticu, protiv kradje tockova, jer bi u drugoj varijanti morao da radis taj sraf posebno, takodje sa plivajucim konusom.
4. Neki drugari su sirili po 1mm rupu za sraf na felni ka unutra i onda srafili standard srafove. Usrafi se sraf normalno, konus nalegne, ali spoljasnja strana konusa srafa trpi manji pritisak na konus nego unutrasnja strana konusa. Tako da ja licno mislim da to nije neko resenje, ujedno ti i rupa za sraf na felni bude jajastog oblika.
I to sto pricaju, srafovi ne trpe teret...trpe itekako, posebno kada kocis i ubrzavas
Serbian Car Fans