Stranica 1 od 1

Jtd-mjtd tuning tractore performance

Poslato: Čet Mar 10, 2016 7:45 am
od Zex
tema o unapredjenju jtd-mjtd motra,snage..ja cu iz svojih primera napisati sta sam dobio sa kojim turbom,unapredjenjima,manama..ovo bi bilo korisno za sve nove clanove ili one koji hoce da unaprede svoj diesel motor,pa da se vec upoznaju sa nekom snagom koliko i sta dobijaju...ima nas dosta,pa dajte raspisite se :drink pisu svi,i oni koji nisu merili i oni koji jesu.. :wave:

ar gt 16v 150hp JTD --

oznaka turbine -turbinski pritisak - snaga-Nm -dizne-

turbo stock gt1749 - 1.7 bara -184hp,345Nm- stock

turbo gt2052(audi 2,5tdi)-1,9 bara-197hp,385Nm-stock

turbo hibrid gt2056 -2 bara -202hp,410Nm-stock

turbo 2256(ar 156,166 20v)- 2,2bara-217hp,420Nm-stock

turbo bv50(ar 159 20v 200hp)-2,3bara-209hp,435Nm-lose dizne

turbo gtb2260vk(audi 3,0tdi)- 2,25bara-255hp,460Nm-stavljene polovne stock dizne

od dorada bitnih za snagu: map senzor 3.5bara,cr pumpa 156 20v,predni interkuler dim 75x27x5 cm,prohromske cevi f63 od turba do grane,auspuh otvoren f60 sa 1protocnim loncem,ojacana korpa i lamela(ne utice na snagu ali preko potreban upgrade)

Napomena: Ova snaga je izmerena na valjcima u novaspeedu i ne mora da znaci da ce svakom sa istim preradama izbaciti isto,jer kod nas ima raznoraznih valjaka izgleda..sve komponente su radile u gornjim granicama,pumpa,turbo...dizne mogu odigrati veliku ulogu pri mapiranju-dobijenoj snazi..toliko od mene :drink

Re: Jtd-mjtd tuning tractore performance

Poslato: Sub Mar 12, 2016 1:13 am
od moljac
a gde je WMI ovde :D cini mi se da je wmi radio kad je izbacio 255hp?

Re: Jtd-mjtd tuning tractore performance

Poslato: Sub Mar 12, 2016 7:41 am
od Zex
Bilo 252 bez,ali dosta dima,malo smanjeno zbog izlizanog protokomera,pa da ne duzim vec

Re: Jtd-mjtd tuning tractore performance

Poslato: Ned Jan 21, 2018 1:40 am
od mtanana
Sjajna tema! Ako bi mogao da mi kazes nesto vise o varijanti sa turbom gtb2260vk(audi 3,0tdi). Da li je dobijena cifra od 250ks sa fabrickom turbinom ili je mozda hibrid u pitanju? Koje su sve promene potrebne osim turbine, dizni, pumpe, down pipe-a, izduvne grane od turbine do zadnjeg lonca, IC verovatno i vecih dizni i ostalog gore navedenog? Problematika je sledeca, posedujem GT 1.9 jtdM sa 190.000km (pravih posto je moj brat bio dugogodisnji vlasnik u CH) i u planu mi je podizanje snage motora na 250-280 ks, stavljanje kocnica sa 166 3.0 ili mozda zadnjih cetvoroklipnih BREMBO sa Porsche Cayena, Q7, Touarega i sl. 330mm diskova, ako nalete za neku prihvatljivu cifru KW gewinde, diferencijal sa Q2 itd. Smatram da auto ima dobru osnovu posto je poprilicno zdrav motor/menjac, set kvacila je stavljen nov u CH pre 2-3k km, nije kriv, usukan itd, i redovno je odrzavan sa adekvatnim delovima. Poseduje H&R opruge sa standardnim amortizerima(ne bas najsrecnije resenje) Ragazzon izduv itd. Gore napisano je neka moja zelja, e sad sve to zavisi od $$$ koliko ce brzo biti sprovedeno u delo. Bio bih zahvalan na nekom savetu :rolleyes: :whistle: