Posto sam problem sa 2 injektora regulisao kod Brane letos, i od tada sam sipao iskljucivo na Mol-u, tj nastavio kao i do tada.
Korekcije su nakon zamene 2 dizne isle od( pominjem maksimalnu korekciju) 0.7-0.9.
Negde nakon izvozenja sada, krajem februara, te korekcije su bile slicne sa neretkim izletima do 1.2, uz primetan i neprijatan nesto bucniji rad za Rossalindu.
Posto sam vec bio besan i eto onako razocaran malo sta se desava sa tim diznama, kada sam krenuo put CG pre mesecak dana, odlucim da natankujem na NIS-u, dizel bez aditiva. U Brodarevu, znaci nakon nekih 130km voznje auto radi osetno krupnije, onako izrazeno vibrira na volanu.
Po dolasku u Podgoricu, ona se ne cuje! Bacimo je na diag, kada max vrednost na jednoj 0.6, ostale nesto sitno.
U povratku kuci proverim, isto! Jako jako mirno radi. Korekcija 0.5 maksimalna.
I tako vec jedno 1500km od tada sipam samo NIS- obican ED, a nedavno da ih oporavim od izgleda jako lose nafte na MOL-u sam proterao i Marly Zenox.. Sinoc pogledam, kad ono maksimalna korekcija 0.34-0.41. Sapuce
Nisam pristrasan, i ranije sam hvalio Mol jer sam bio zadovoljan, kao i ljudi oko mene, ali eto, ovo je neko stanje za sada, pa reko da podelim sa kolegama
. Takodje sa jos par strana sam cuo da se lose stvari desavaju u Mol-u.
Da napomenem da sam sipao 90% vremena na Mol-u u Uzicu, a 10% Mol Jerkovic ili kod Plavog mosta.