Stranica 22 od 29

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pon Apr 04, 2016 10:05 pm
od Rik
Izgleda da je problem do mog ECU-a, definitivno.
Odradio sam sve moguce testove koje sam mogao, one sto nasao po netu i sa linkova koje mi je Boban ostavio. Sve kaze da je u redu i na kraju mrka kapa. Ovih dana mi se i burazer zainteresovao za dijagnostiku tako da smo probali i na njegovoj 147 TS gde je posle sitnih podesavanja to proradilo i sada funkcionise sasvim normalno. Ovih dana cu kontaktirati drugara koji ima 147 JTD eur3 pa cu probati i kod njega, cisto da proverim da li generalno ne zeli da saradjuje sa kompovima na JTD eur 3 ili je nevezano za to, posto vidim da je i Edin imao isti problem kao i ja.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Apr 10, 2016 8:30 pm
od Zvrle
Evo mene opet :D . Radio sam ponovo dijagnostiku u voznji sa drugim MAP senzorom i opet ima prepunjavanja turbine, izgleda da geometrija nesto zeza ako ne gresim.
Prvi test u 3. brzini:

Slika
Drugi u 4. brzini:


Slika
Treci u 3. brzini:



Slika
Resio sam da skinem turbinu, da vidim u kakvom je stanju i ocistim geometriju. Tu je priskocio u pomoc kolega Novmaxer i i to smo odradili, u stvari malo vise on nego ja :D .
Turbina je bas u ok stanju, nema lufta, ne pusta ulje, bila su krilca malo zagaravljena ali ne puno, polugica je isla lako. Evo slika:


Slika


Slika



Slika

Slika
Videcemo kako ce da se ponasa na testiranju, ali to ce morati da saceka koji dan posto se prilikom skidanja grane zalomio jedan sraf u bloku pa sad tu dosta "prdi" i izbegavam voznju dok to ne sredim.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Apr 10, 2016 8:50 pm
od mladenke
Dobro doso u klub drugara koji lome brezone izduvne grane. :D

Jel ste rasklapali vnt mehanizam?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Apr 10, 2016 9:00 pm
od Zvrle
Nismo uspeli da odvijem one male torx srafove, jedan se odvio, a druga dva krenula pa stala i plasili smo se da i oni ne puknu pa smo odustali, ocistili lepo gornju stranu i unutra sve isprskali cleanerom, krilca se bas lako pomeraju

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Apr 10, 2016 9:05 pm
od novmaher
kad smo je skinuli turbinu i podmazali raznim sprejevima greota da je ne otvaramo bar da vidimo kako je to unutra.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Apr 10, 2016 9:11 pm
od Zvrle
Tako je Deki :D

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Apr 10, 2016 9:25 pm
od mladenke
Zvrle napisao:Nismo uspeli da odvijem one male torx srafove, jedan se odvio, a druga dva krenula pa stala i plasili smo se da i oni ne puknu pa smo odustali, ocistili lepo gornju stranu i unutra sve isprskali cleanerom, krilca se bas lako pomeraju
Pitam zato sto je najpljavije mesto bas to unutra sto se ne vidi. Al moze i ovako da prodje ciscenje. ;)

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Apr 10, 2016 9:29 pm
od Zvrle
@mladenke, sta kazes na ove logove, da li tu geometrija nje radila kako treba iz nekog razloga?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Apr 10, 2016 9:54 pm
od mladenke
zadnji log je dobar, ima malo preskakanja turbine ali nista alarmantno za tu turbinu. ;) Ovi prethodni ne valjaju, vnt zakuca na 20% prepunjava turbo konstantno i mnogo. Kapnite koju kap ulja u pasteticu za svaki slucaj. :)

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Apr 10, 2016 10:00 pm
od novmaher
Podmazana je pasteta i pre nego sto je mereneno pre. tj kad smo probali moj map.
proverena vakumom i ne pusta,lako se uvlazi i bez problema izlazi.
-0.7 bar u vakumu ima kad auto radi u leru. i ceo sistem ne pusta vakum,tj zadrzava ga vec neko vreme i posel gasenja auta.

nismo se setili da provamo sa malim pritiskom da vidimo da li mozda tad pusta,da nema neka pukotina pa da je pod vakumem ne pusta a kad se smanji vakum ili promena vakuma da tad popusta i da tad zeza. ovo je ono sto ja znam da smo radili i koliko se secam.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Apr 10, 2016 10:49 pm
od Zvrle
Da, tako je, podmazana je pasteta i pomera se osovina kako treba. Ne znam dal je mozda moguce da onaj elektro ventil mozda zeza po nekad pa dodje do prepunjavanja. Isprobacu sledece nedelje sa jos jednim ventilom i videcu kako se onda sve ponasa

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pet Maj 27, 2016 12:49 pm
od icemilos
Kupio sam ELM327 prije 2 mjeseca, konekcija sa laptopom i telefonom prolazi ali komunikacija sa motorom ne ide. Mislim da je problem u samom ELM-u , probao sam i sa drugim koji je kupio komšija i ne ide, isti problem.
Sad bih da kupim drugi ali ne znam u čemu je razlika. Vidim da postoje opcije da čita podatke sa motornog kompjutera i da čita i poništava greške sa vazdušnih jastuka. Evo par linkova pa ako neko ima volje i vremena da mi kaže koja je razlika i šta mogu sa ovim uređajima!
1.
http://www.ebay.com/itm/NEW-VAG-KKL-409 ... 86&vxp=mtr
2.
http://www.ebay.com/itm/3-Pin-OBD-2-VAG ... Swv0tVE9IH
3.
http://www.ebay.com/itm/3-Pin-OBD2-KKL- ... SwPcVVxxep
4.
http://www.ebay.com/itm/New-ALFA-FIAT-D ... XQVERS288-


Hvala

Poslato: Pet Maj 27, 2016 1:17 pm
od Kosovic
Na telefonu sam sa lošim netom pa ne vidim linkove. Uglavnom, verovatno imaš ELM327 sa CH340/341 čipom. To proraditi neće. Kinezi se glupiraju s tim čipovima. Guraju svakakva sranja, a Yanni (autor MES-a) je prešao na neku drugu HW platformu. Ostaje ti da nađeš nekoga sa FDTI ili PL čipom, pa da se menjate. Fazon je što pravi problem samo sa FES/MES, dok sa drugim programima i automobilima sarađuje normalno.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pet Jul 15, 2016 8:02 pm
od Hijacker NS
Imam pitanje za Dušana GT ili nekog ko je kompetentan da, ako može, na osnovu dijagrama pritiska turbine kaže da li su parametri ok.
Meni željeni i izmereni pritisak deluju ok sa malim, rekao bih normalnim odstupanjima po potapanju gasa i puštanju istog.
Mereno je u 4. brzini, pun gas od 2000 do 4000 obrtaja.
Hvala.

Slika

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Avg 20, 2016 10:01 pm
od NeCi
pozz kolege, jel moze sa 4 parametra da se proveri sta pravi gresku p0235 ili mora 5-6 tj placena verzija MES-a

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Ned Avg 21, 2016 6:22 pm
od Pittatore
Ima na netu da se nadje i krekovana verzija sad vec verzija 3.1.
Savet, iskljuci net pre nego sto pokrenes mes.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Okt 05, 2016 5:20 pm
od skile86
Pozdrav svima.
Da li bi neko mogao da prokomentarise moje rezultate sa dijagnostike?
U pitanju je 2.0 mjet, ako je to uopste bitno.
Hvala.
http://dodaj.rs/image/5575.html

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Okt 11, 2016 2:32 pm
od skile86
Neko?

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Okt 15, 2016 9:48 pm
od edin
Aj nesto, ali ne mogu reci da sam bas vican,
Kriva zadatog, i ostvarenog pritiska goriva se skoro apsolutno poklapaju, dok se krivo zadatog i ostvarenog pritiska vazduha ne poklapaju bas...
Moze biti da ti geometrija malo zeza.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Uto Okt 18, 2016 10:40 am
od skile86
I imam utisak u voznji da turbina ili sta vec malo kasni.
Kad potopim gas treba mu neko vreme da odreaguje.
Moguce da ga i DPF malo gusi, mada radi regeneracije redovno.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Pet Nov 11, 2016 8:48 pm
od NeCi
evo i mojih logova, drug Boban je bio glavni ja sam samo stiskao pedalu :D sad mi treba samo strucno lice da pogleda i da misljenje...

1. log
2. log
3. log

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Nov 12, 2016 12:50 pm
od mladenke
Nesto vezano za turbo ne valja, previse oscilira. Mozda gubis negde vakum, ili su ti zaprljana krilca.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Nov 12, 2016 1:02 pm
od NeCi
ok, verovatno cu prvo odraditi turbo ciscenje pa ako bude opet menjam ventil, gledao sam crevca vakuma ne deluju lose...

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sub Nov 12, 2016 10:38 pm
od Gremlin
Mislim da ti je jeftinije da pozajmis ventil i probas, pa ako i dalje ne valja onda ciscenje turbine.

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Poslato: Sre Feb 01, 2017 9:35 pm
od munRu
Pozdrav,

imam jedan problem auto je Fiat stilo 1,9 jtd 85kw. Povremeno dobijem gresku P0235, u voznji se to manifestuje tako sto na oko 2800 do 3000 obrtaja prijavi engine fault i samo se malo popusti gas i on gresku sklanja kao da je i nije bilo. Takodje imam utisak da ne ide bas kako bi trebalo. Tj da mnogo bolje ide posle 3000 obrtaja, jace povlaci.


Snimio sam neke parametre pa ako je neko raspolozen da prokomentarise.


Meni se cini da je preveliki pritisak da ode preko 2,5 i da zato prijavljuje gresku, samo ne znam zasto se to desava.


Slika