Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Forum namenjen svim problemima i specifičnostima vezanim za Alfe koje pod haubom imaju dizel Cuore Sportivo
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Čet Dec 31, 2015 2:24 pm

Ovo je ok dijagram ;)
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Korisnikov avatar
FantomX
Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp

ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned

AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04
Lokacija: Beograd
Postovi: 872
Pridružio se: Pon Sep 03, 2012 7:11 pm

Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Čet Dec 31, 2015 3:49 pm

Neko beše reče da su uvek dve dizne u plusu, dve u minusu, pa zato ecunradi korekciju?

Kako je onda na 5 cilindara? :)

Po Boschu beše max do 2.0 u plus i minus dozvoljeno?
Korisnikov avatar
bums85
Contact:
Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS
Lokacija: Las Vegas
Lokacija: Kacarevo
Postovi: 4594
Pridružio se: Uto Jan 12, 2010 11:11 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pon Jan 04, 2016 10:38 pm

Do 1.0 koliko ja znam
Slika
Korisnikov avatar
icemilos
Garaža: alfa 166 TS
Lokacija: Banja Luka
Lokacija: Banja Luka
Postovi: 338
Pridružio se: Čet Jan 06, 2011 10:45 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pet Feb 12, 2016 9:52 am

Da li se može koristiti ovaj proizvod za dijagnostiku na alfi 166. Nisam se zanimao ovim stvarima pa možda pitam bezveze! :scratch:
http://www.tinydeal.com/elm327-v15-obd2 ... 95684.html
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pet Feb 12, 2016 10:59 am

moze
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Korisnikov avatar
Bracod
Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 20v
Lokacija: Sokolac
Postovi: 74
Pridružio se: Čet Dec 03, 2015 1:34 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Feb 21, 2016 2:01 pm

Sa kojim programom kao sto je multiecuscan za italijane se mjere njemci(vw i sl.) dal neko zna i moze li sa istim ovim bt adapterom?
Korisnikov avatar
Zvrle
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god.
Lokacija: Breznica
Lokacija: Homolje
Postovi: 1166
Pridružio se: Pet Sep 06, 2013 9:50 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pet Mar 11, 2016 11:20 pm

Pre nekoliko dana prilikom ubrzavanja u 4. brzini mi se upalila greska motora, usao je u safe mod, u pitanju je 156 JTD 16v. Stao sam, ugasio auto i posle ponovnog paljenja greske vise nije bilo i auto je normalno radio. Kuci sam prikacio na MES i izbacio mi je ovu gresku:
Slika
Obrisao sam gresku i zamenio selnu na crevu interkulera do klapne, posto je preskakala i nije crevo moglo lepo da se zategne.
Posle toga sam isprobavao razne rezime voznje i greske vise nije bilo. Danas sam uradio grafikon ubrzanja u 4. brzini od oko 1600 obrtaja pa do oko 4100 sa pedalom gasa u patos, nisam imao mesta da jos ubrzavam. Nije se pojavila greska, ali vidim da se trazeni pritisak turbine i pritisak turbine bas ne poklapaju, pa me zanima da li je to normalno i ako nije, sta bi mogao da bude problem.

Slika
Da napomenem da je mapa fabricka, turbina ne pisti, normalan zvuk ima, nema potrosnje ulja, katalizatori nisu odstranjeni a ni EGR ventil nije blokiran. U planu je skidanje katalizatora i zatvaranje EGR ventila u neko skorije vreme. Ne znam da li ima efekta isprskati turbinu EGR i turbo cleanerom, da li bi taj sprej bar donekle ocistio krilca ukoliko su zaprljana, a predpostavljam da jesu zbog katalizatora koji siguno nisu u najboljem stanju? Svaki savet je dobrodosao, unapred hvala. :)
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
Korisnikov avatar
Zex
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp
Lokacija: BEOGRAD
Lokacija: UMKA
Postovi: 4076
Pridružio se: Sre Dec 03, 2014 7:50 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Pet Mar 11, 2016 11:46 pm

To je greska map senzora na usisnoj grani..znaci katove napolje,egr blokiraj i obavezno ciscenje usisne grane i map senzora...mora grana da se skine,otvori i ocisti
Falcon:

Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Korisnikov avatar
Zvrle
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god.
Lokacija: Breznica
Lokacija: Homolje
Postovi: 1166
Pridružio se: Pet Sep 06, 2013 9:50 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Sub Mar 12, 2016 12:16 am

Da, znam, sve to je u planu. Map je bio relativno cist posto imam obicaj da ga na svakih nekoliko meseci skinem i ocistim. Najvise me zanima ovaj grafikon, da li je to dobro ili ne?
Evo slike Map senzora posle pojavljivanja greske
Slika
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
Korisnikov avatar
Zex
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp
Lokacija: BEOGRAD
Lokacija: UMKA
Postovi: 4076
Pridružio se: Sre Dec 03, 2014 7:50 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Sub Mar 12, 2016 12:52 am

Pokusaj da onu tabelu sacuvas u excelu
Falcon:

Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Sub Mar 12, 2016 7:53 am

Zvrle napisao: Slika
Na 2k rpm imas skok turbine do skoro pa 2.5 para. P0238 je za previsoki pritisak turbine, a tvoj map senzor moze da meri do najvise 2.52 bara. Ono sto se ne vidi na ovom dijagramu su krilca turbine u %. Okaci obican excel fajl pa da pogledamo sta je u pitanju. Ne verujem da je do prljavog map senzora jer koliko vidim on meri lepo. Mozda imas problem sa vakumom pastete aktuatora, pirburga...
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Korisnikov avatar
Zvrle
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god.
Lokacija: Breznica
Lokacija: Homolje
Postovi: 1166
Pridružio se: Pet Sep 06, 2013 9:50 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Sub Mar 12, 2016 10:17 am

Evo fajla:
Slika


Slika
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Sub Mar 12, 2016 11:37 am

Kao i sto sam pretpostavio da su krilca udarila u 20% sto je maksimum otvorenosti a i dalje ne uspevaju da snize pritisak i izravnjaju ga sa zeljenim pritiskom. Proveri sve ono sto sam naveo.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Korisnikov avatar
Zvrle
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god.
Lokacija: Breznica
Lokacija: Homolje
Postovi: 1166
Pridružio se: Pet Sep 06, 2013 9:50 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Sub Mar 12, 2016 12:19 pm

Hvala puno, provericu pa javljam da li sam otkrio problem.
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E.
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7781
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Sub Mar 12, 2016 2:55 pm

Reče ja da je pašteta :D

Sent from G620s using Tt
Korisnikov avatar
Pittatore
Drug Član
Drug Član
Contact:
Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga
Lokacija: BG
Lokacija: Beograd
Postovi: 2299
Pridružio se: Pon Dec 29, 2008 10:08 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Sub Mar 12, 2016 4:09 pm

Bracod napisao:Sa kojim programom kao sto je multiecuscan za italijane se mjere njemci(vw i sl.) dal neko zna i moze li sa istim ovim bt adapterom?
VCDS
UTD-Performance
Raven Club Serbia 063/666-156
Slika
Korisnikov avatar
Zvrle
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god.
Lokacija: Breznica
Lokacija: Homolje
Postovi: 1166
Pridružio se: Pet Sep 06, 2013 9:50 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Sub Mar 12, 2016 4:37 pm

Reče ja da je pašteta :D
Karneks, jetrena. hahaha
Nije bas pasteta ali je blizu nje, crevo je napuklo :angry:

Slika
moram da skinem sus plek pa da lepo pregledam crevo i na ulazu u pastetu posto se odozgore ne vidi. Videcu da li je dovoljno dugacko da ga skratim i ponovo vratim na mesto i onda ponovo dijagnostika. Zanima me gde ima da se kupe takva creva?
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Sub Mar 12, 2016 7:26 pm

Reko ja da je vakum. :P Stavi neko vece parce sreva preko njega, tj navuci ga, ili izoluj tu pukotinu dok ne nadjes odgovarajucu zamenu. Kupi bilo koje crevo koje je istok precnika kao sto je to sa tvrdim zidom creva da se ne spljosti kad nastane vakum.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Korisnikov avatar
Zvrle
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god.
Lokacija: Breznica
Lokacija: Homolje
Postovi: 1166
Pridružio se: Pet Sep 06, 2013 9:50 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Sub Mar 12, 2016 7:29 pm

Sredio sam crevo, skratio i natakao ga ponovo, sutra cu da vidim kako se ponasa i sta kaze dijagnostika. Hvala puno!" :) :D
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
Korisnikov avatar
Flavio
Uprava ARCS
Uprava ARCS
Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E.
Lokacija: Srbistan
Lokacija: Požarevac
Postovi: 7781
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:03 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Sub Mar 12, 2016 7:42 pm

:arflag
Korisnikov avatar
Bracod
Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 20v
Lokacija: Sokolac
Postovi: 74
Pridružio se: Čet Dec 03, 2015 1:34 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Mar 13, 2016 10:47 am

@mladenke zar ovo nije kod kolege prljava geometrija...kontam da je vakum ne bi stizao do 75% a opet kad treba da opadne on ode na 20 a pritisak ne pada? Ili?
Korisnikov avatar
Zvrle
Saradnik Uprave
Saradnik Uprave
Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god.
Lokacija: Breznica
Lokacija: Homolje
Postovi: 1166
Pridružio se: Pet Sep 06, 2013 9:50 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Mar 13, 2016 11:24 am

Malopre testirao ponovo i izgleda nije do creva vakuma problem, sada je izbacio greske PO238 i P1236 :banghead:


Slika
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
Korisnikov avatar
mladenke
Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
Lokacija: Nis
Postovi: 763
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 10:09 am

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Mar 13, 2016 11:38 am

Proveri radi li pastetica i aktuator kako treba. Jel se uvuce aktuator u pastetu kad se upali auto i jel se izvlaci aktuator iz pastete kad se dodaje gas. Ovo je piiiip veliki pritisak za malecnu turbinu, nemoj da ga stiskas kad vidis da ide preko 2.4 bara.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
Korisnikov avatar
Djo83
Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 2288
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 4:38 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Mar 13, 2016 11:50 am

Pokusavam da proverim korekciju dizni, OBD II konektor i MES registrovan nije demo, ali nece da pokaze nikakve vrednosti... Da li je zbog konektora ili ima neki drugi razlog?
Korisnikov avatar
BobanR
Garaža: Brera 2.4
Lokacija: Kragujevac
Postovi: 3703
Pridružio se: Čet Jul 31, 2014 8:34 pm

Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?

Ned Mar 13, 2016 11:54 am

Jesi li povezao MES na ECU? Ukoliko jesi, nema razloga da ti ne pokaže korekciju dizni
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...

Povratak na “Diesel Potenza”