Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Ovo je ok dijagram
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- FantomX
- Garaža: ex Julija 156 SW JTDm / 159.88whp
ex VW Passat 4motion B5.5 131hp tuned
AR 156 JTD 8v 158.9hp - numero duo :) '04 - Lokacija: Beograd
Post
Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Neko beše reče da su uvek dve dizne u plusu, dve u minusu, pa zato ecunradi korekciju?
Kako je onda na 5 cilindara?
Po Boschu beše max do 2.0 u plus i minus dozvoljeno?
Kako je onda na 5 cilindara?
Po Boschu beše max do 2.0 u plus i minus dozvoljeno?
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
- icemilos
- Garaža: alfa 166 TS
- Lokacija: Banja Luka
- Lokacija: Banja Luka
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Da li se može koristiti ovaj proizvod za dijagnostiku na alfi 166. Nisam se zanimao ovim stvarima pa možda pitam bezveze!
http://www.tinydeal.com/elm327-v15-obd2 ... 95684.html
http://www.tinydeal.com/elm327-v15-obd2 ... 95684.html
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
moze
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- Bracod
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 20v
- Lokacija: Sokolac
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Sa kojim programom kao sto je multiecuscan za italijane se mjere njemci(vw i sl.) dal neko zna i moze li sa istim ovim bt adapterom?
- Zvrle
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god. - Lokacija: Breznica
- Lokacija: Homolje
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Pre nekoliko dana prilikom ubrzavanja u 4. brzini mi se upalila greska motora, usao je u safe mod, u pitanju je 156 JTD 16v. Stao sam, ugasio auto i posle ponovnog paljenja greske vise nije bilo i auto je normalno radio. Kuci sam prikacio na MES i izbacio mi je ovu gresku:
Obrisao sam gresku i zamenio selnu na crevu interkulera do klapne, posto je preskakala i nije crevo moglo lepo da se zategne.
Posle toga sam isprobavao razne rezime voznje i greske vise nije bilo. Danas sam uradio grafikon ubrzanja u 4. brzini od oko 1600 obrtaja pa do oko 4100 sa pedalom gasa u patos, nisam imao mesta da jos ubrzavam. Nije se pojavila greska, ali vidim da se trazeni pritisak turbine i pritisak turbine bas ne poklapaju, pa me zanima da li je to normalno i ako nije, sta bi mogao da bude problem.
Da napomenem da je mapa fabricka, turbina ne pisti, normalan zvuk ima, nema potrosnje ulja, katalizatori nisu odstranjeni a ni EGR ventil nije blokiran. U planu je skidanje katalizatora i zatvaranje EGR ventila u neko skorije vreme. Ne znam da li ima efekta isprskati turbinu EGR i turbo cleanerom, da li bi taj sprej bar donekle ocistio krilca ukoliko su zaprljana, a predpostavljam da jesu zbog katalizatora koji siguno nisu u najboljem stanju? Svaki savet je dobrodosao, unapred hvala.
Obrisao sam gresku i zamenio selnu na crevu interkulera do klapne, posto je preskakala i nije crevo moglo lepo da se zategne.
Posle toga sam isprobavao razne rezime voznje i greske vise nije bilo. Danas sam uradio grafikon ubrzanja u 4. brzini od oko 1600 obrtaja pa do oko 4100 sa pedalom gasa u patos, nisam imao mesta da jos ubrzavam. Nije se pojavila greska, ali vidim da se trazeni pritisak turbine i pritisak turbine bas ne poklapaju, pa me zanima da li je to normalno i ako nije, sta bi mogao da bude problem.
Da napomenem da je mapa fabricka, turbina ne pisti, normalan zvuk ima, nema potrosnje ulja, katalizatori nisu odstranjeni a ni EGR ventil nije blokiran. U planu je skidanje katalizatora i zatvaranje EGR ventila u neko skorije vreme. Ne znam da li ima efekta isprskati turbinu EGR i turbo cleanerom, da li bi taj sprej bar donekle ocistio krilca ukoliko su zaprljana, a predpostavljam da jesu zbog katalizatora koji siguno nisu u najboljem stanju? Svaki savet je dobrodosao, unapred hvala.
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
To je greska map senzora na usisnoj grani..znaci katove napolje,egr blokiraj i obavezno ciscenje usisne grane i map senzora...mora grana da se skine,otvori i ocisti
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- Zvrle
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god. - Lokacija: Breznica
- Lokacija: Homolje
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Da, znam, sve to je u planu. Map je bio relativno cist posto imam obicaj da ga na svakih nekoliko meseci skinem i ocistim. Najvise me zanima ovaj grafikon, da li je to dobro ili ne?
Evo slike Map senzora posle pojavljivanja greske
Evo slike Map senzora posle pojavljivanja greske
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Pokusaj da onu tabelu sacuvas u excelu
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Na 2k rpm imas skok turbine do skoro pa 2.5 para. P0238 je za previsoki pritisak turbine, a tvoj map senzor moze da meri do najvise 2.52 bara. Ono sto se ne vidi na ovom dijagramu su krilca turbine u %. Okaci obican excel fajl pa da pogledamo sta je u pitanju. Ne verujem da je do prljavog map senzora jer koliko vidim on meri lepo. Mozda imas problem sa vakumom pastete aktuatora, pirburga...
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- Zvrle
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god. - Lokacija: Breznica
- Lokacija: Homolje
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Kao i sto sam pretpostavio da su krilca udarila u 20% sto je maksimum otvorenosti a i dalje ne uspevaju da snize pritisak i izravnjaju ga sa zeljenim pritiskom. Proveri sve ono sto sam naveo.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- Zvrle
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god. - Lokacija: Breznica
- Lokacija: Homolje
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Hvala puno, provericu pa javljam da li sam otkrio problem.
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
VCDSBracod napisao:Sa kojim programom kao sto je multiecuscan za italijane se mjere njemci(vw i sl.) dal neko zna i moze li sa istim ovim bt adapterom?
- Zvrle
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god. - Lokacija: Breznica
- Lokacija: Homolje
Post
Nije bas pasteta ali je blizu nje, crevo je napuklo
moram da skinem sus plek pa da lepo pregledam crevo i na ulazu u pastetu posto se odozgore ne vidi. Videcu da li je dovoljno dugacko da ga skratim i ponovo vratim na mesto i onda ponovo dijagnostika. Zanima me gde ima da se kupe takva creva?
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Karneks, jetrena.Reče ja da je pašteta
Nije bas pasteta ali je blizu nje, crevo je napuklo
moram da skinem sus plek pa da lepo pregledam crevo i na ulazu u pastetu posto se odozgore ne vidi. Videcu da li je dovoljno dugacko da ga skratim i ponovo vratim na mesto i onda ponovo dijagnostika. Zanima me gde ima da se kupe takva creva?
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Reko ja da je vakum. Stavi neko vece parce sreva preko njega, tj navuci ga, ili izoluj tu pukotinu dok ne nadjes odgovarajucu zamenu. Kupi bilo koje crevo koje je istok precnika kao sto je to sa tvrdim zidom creva da se ne spljosti kad nastane vakum.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- Zvrle
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god. - Lokacija: Breznica
- Lokacija: Homolje
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Sredio sam crevo, skratio i natakao ga ponovo, sutra cu da vidim kako se ponasa i sta kaze dijagnostika. Hvala puno!"
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
- Bracod
- Garaža: Alfa Romeo 156 2.4 20v
- Lokacija: Sokolac
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
@mladenke zar ovo nije kod kolege prljava geometrija...kontam da je vakum ne bi stizao do 75% a opet kad treba da opadne on ode na 20 a pritisak ne pada? Ili?
- Zvrle
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo 159 SW 1.9 8V 2010 god.
ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v 2003 god. - Lokacija: Breznica
- Lokacija: Homolje
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Malopre testirao ponovo i izgleda nije do creva vakuma problem, sada je izbacio greske PO238 i P1236
''Alfa Romeo one day.. Alfa Romeo forever''
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Proveri radi li pastetica i aktuator kako treba. Jel se uvuce aktuator u pastetu kad se upali auto i jel se izvlaci aktuator iz pastete kad se dodaje gas. Ovo je piiiip veliki pritisak za malecnu turbinu, nemoj da ga stiskas kad vidis da ide preko 2.4 bara.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- Djo83
- Garaža: Alfa 156 Crosswagon Q4
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Pokusavam da proverim korekciju dizni, OBD II konektor i MES registrovan nije demo, ali nece da pokaze nikakve vrednosti... Da li je zbog konektora ili ima neki drugi razlog?
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Jesi li povezao MES na ECU? Ukoliko jesi, nema razloga da ti ne pokaže korekciju dizni
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...