Sva vremena su u UTC + 1 sat




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 72 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3
  Štampa

Re: Servisiranje injektora na JTDm...
Autoru Poruka
PostPoslato: Ned Dec 09, 2012 9:46 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3803
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Moglo bi da se reši ovako: neka pouzdana laboratorija uzima (na prepad) uzorke goriva sa pumpi i javno publikuje rezultate testiranja, a ako kvalitet nije zadovoljavajući, neka proizvođač traži šta/gde je uzrok (proizvodnja, distribucija, transport, prodaja)...


Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Re: Servisiranje injektora na JTDm...
PostPoslato: Ned Dec 09, 2012 11:05 pm 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Apr 18, 2009 2:54 pm
Postovi: 6164
Garaža: 147 Veloce
Lancia Delta III 1.4 T-Jet
Zastava 101
ex.147 TS
ex. 75 IE
ex. 145 QV
Lokacija: Stuttgart-Kraljevo
dejca je napisao:
Gorivo koje se prodaje na stranim pumpama (eko ,mol....)itd se TOCI u pancevu u rafineriji ja sam u komsiluku pa vidjam cisterne eko ,molove ,klaska itd na kapiji i te iste se istacu na pumpama kod nas .eko cisterne istacu gorivo iz kamiona kroz dodatne filtere pa su zato kristalno cisti(to mi rece momak pumpadija na pumpi) ;)


ne uzima se samo ED u NISu, dosta se i uvozi ;)

A za taj EKO Avio dizel , pročiaj ovo:

TheWickerMan je napisao:
Elem,taj "avio" dizel nema veze sa vezom jer prikazuju Faudi filtere za kerozin ,sa kojima navodno pročišćavaju ED i bude čistiji. Nema veze sa vezom jer uopšte nije isti princip pročišćavanja kerozina i evrodizela iako su po sastavu i gustini veoma slični. U svakoj normalnoj rafineriji gde se proizvode ED i kerozin i ostali derivati postoje svetski standardi za finoću i ostala svojstva filtera za prečišćavanje koja moraju da se ispoštuju ;) ne možeš filtere koristiti kako ti je volja i na drugim produktima ... ovo je čista marketinška laž Helenika i za to se u normalnim državama ide iza brave :)


Vrh
 Profil  
 

Re: Servisiranje injektora na JTDm...
PostPoslato: Ned Dec 09, 2012 11:08 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Mar 05, 2012 4:11 pm
Postovi: 2201
Garaža: ex 159
Lokacija: NBG
Dušane, a da li si pokušao par rezervoara da sipaš Wynss sa Molovim gorivom, pre nego što si se odlučio na ovaj veliki trošak?

Tapatalk HD


Vrh
 Profil  
 

Re: Servisiranje injektora na JTDm...
PostPoslato: Ned Dec 09, 2012 11:25 pm 
OffLine
BANOVAN
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Dec 28, 2010 10:20 pm
Postovi: 1030
Lokacija: Novi Beograd
Garaža: Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS 2002
Lokacija: Novi Beograd
Meni taj wynss nista nije doneo, sipao ga nekoliko puta, samo su mi braon (rdja) svecice od njega bile. Kad pricamo o gorivu, sto sam zapazio u zadnje vreme tj od kad sam skinuo katalizatore, nemam vise ono lupanje ventila pri opterecenju motora npr uzbrdo ili veci gas itd. To mi je bas zanimljivo, jer izgleda da su katalizatori bas mnogo gusili motor i da nije bilo toliko krivo gorivo kao sto sam mislio. Takodje sam smanjio potrosnju za skoro pa 1~2L.


Vrh
 Profil  
 

Re: Servisiranje injektora na JTDm...
PostPoslato: Pon Dec 10, 2012 12:23 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon Mar 05, 2012 4:11 pm
Postovi: 2201
Garaža: ex 159
Lokacija: NBG
Wynss je naročito koristan za dizel motore. Benzin rastvara nečistoće, a dizel baš i ne, zato mu je potrebna mala pomoć aditiva. ;-)

Tapatalk HD


Vrh
 Profil  
 

Re: Servisiranje injektora na JTDm...
PostPoslato: Pon Dec 10, 2012 8:16 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3803
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Sipam sličan aditiv (Würth, a probao sam sve koji su dostupni kod nas) toliko često, da sam morao da menjam grejače, jer su im vrhovi stradali. Naravno, ne radim to zbog common raila ili injektora, već zbog pumpe za gorivo u rezervoaru (radi na malom pritisku) i zbog povećanja cetanskog broja...
Neko sipa u rezervoar i malo ulja za dvotaktne motore, da bi dobio mirniji rad, jer je eurodizel "suv" i "nema svojstva podmazivanja" - svašta se radi i priča...


Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Re: Servisiranje injektora na JTDm...
PostPoslato: Pon Dec 10, 2012 8:35 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet Jul 13, 2012 5:31 pm
Postovi: 173
Lokacija: Kragujevac - Subotica
Garaža: Alfa 147 1.9 JTD 2004.
Lokacija: KG-SU
Čekaj Dule, pa je l' roliko opasno ako se često sipa aditiv? Ja sam dosad jedanut sipao i planiram da spiam an predjenih 1000KM po jednu bočicu baš tog wurtha. Je l' to preterovanje?

Inače aditiv mi je malo umirio motor i ibacio onaj "traktorski" zvuk prilikom gasa na niskim obrtajima...


Vrh
 Profil  
 

Re: Servisiranje injektora na JTDm...
PostPoslato: Pon Dec 10, 2012 9:10 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3803
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Nije preterivanje ako je na svakih 1000km...


Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Re: Servisiranje injektora na JTDm...
PostPoslato: Pon Dec 10, 2012 12:34 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Nov 10, 2011 7:32 pm
Postovi: 712
Lokacija: Beograd <-> Lazarevac
Garaža: Alfa Romeo 156 restyle 1.9 JTD 16V
Lokacija: Novi Beograd
@dusanGT

Da li u servisu gde si ti radio injektore postoji mogucnost da se uradi samo pregled i onda da se na osnove toga odlucim u kakvom su mi stanju injektori i da li bih zeleo da radim nesto ili ne? Hteo bih da sve to dovedem u fabricko stanje jer kapiram da ce mi se dobar deo tog ulaganja isplatiti kroz gorivo, ali me buni cinjenica sto su meni ove korekcije stvarno veoma opale posle ovog "ciscenje" (3 cilindra su 0, a 4ti je 0.2), pa ne bih nista radio ako nema potrebe. Uz to sada nisam siguran ni da li te vrednosti koje sam ja video preko examinera (ove korekcije koje pominjem) imaju veze sa realnim stanjem...


Vrh
 Profil  
 

Re: Servisiranje injektora na JTDm...
PostPoslato: Pon Dec 10, 2012 12:50 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3803
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Naravno, to je standardna procedura - oni ljude uvek pitaju, jer se radi o ne baš jeftinoj intervenciji... Ako su karakteristike bitno promenjene, "Bosch" mašina ne može da dodeli kod injektoru. Meni je jedan injektor ostao bez koda, a ostali su pokazivali "granične" vrednosti, pa sam se odlučio na reparaciju.

Examiner je No.1 softver za dijagnostiku na Fiat, Alfa i Lancia, pa bih i ja njemu verovao, iako korekcija nije jedini parametar kvaliteta injektora. A pitanje je i da li si bio prisutan ili su ti rezultate testa javili...

Znači:
a) ako je korekcija mala,
b) ako je potrošnja normalna i
c) ako su performanse OK...
nema potrebe da se radi ova intervencija... kao što, na primer, ne bih da menjam elemente vešanja, jer "škripi" kad se prelazi preko prepreka prvih pet-deset minuta vožnje, a to je na ovom forumu značajna tema...


Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Re: Servisiranje injektora na JTDm...
PostPoslato: Sub Sep 21, 2013 6:15 pm 
OffLine
Revizor ARCS
Revizor ARCS
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Jan 19, 2012 1:16 am
Postovi: 4666
Lokacija: Beograd
Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo
Lokacija: Beograd
Danas sam se malo zanimao sa merenjem korekcije ubrizgavanja - ECU Scan 3.3

Merio sam dve vožnje od nekih 20ak minuta sa zagrejanim motorom. Merenja koja sam dobio uopšte nisu zadovoljavajuća.

Cilindar 1
Min: -1.03 Max: 0.48

Cilindar 2
Min: -1.44 Max: 0.07

Cilindar 3
Min: 0.44 Max: 3.60

Cilindar 4
Min: -1.63 Max: -0.04

Treći cilindar je u većem problemu koliko vidim, potrošnja mi je sasvim normalna i kreće se oko 8 l/100km gradske vožnje, performanse sasvim zadovoljavajuće. Ranije sam imao problem, mislim baš na tom cilindru, da je probila podloška pa se oko njega stvorili crna smola. Da li je moguće da se injektor oštetio zato što je podloška probila ?


Vrh
 Profil  
 

Re: Servisiranje injektora na JTDm...
PostPoslato: Sub Sep 21, 2013 9:17 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3803
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Mislim da su te podloške bakarne da bi kao mekši materijal dobro zaptivale ležišta injektora. Moguće je da pri postavljanju ne legnu pravilno, pa ne zaptivaju dobro, posle fiksiranja injektora...

Stvar se reši jednostavnim vađenjem injektora i pažljivim stavljanjem u ležište - majstori (Popesku?) to znaju...

Ne verujem da injektor može da se ošteti zbog lošeg zaptivanja, ali... ako se ležište ne očisti dobro, ostaje problem sa zaptivanjem, to utiče na kompresiju u cilindru, a korekcija to "uzima u obzir"... Trebalo bi proveriti i kako stoje grejači - bilo je slučajeva da su nedovoljno zavrnuti, što kvari kompresiju, pa injektor to kompenzuje...

Inače, najbolje je da se test korekcije injektora radi u leru, kad motor dostigne radnu temperaturu, a test u vožnji kao dodatna provera.


Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Re: Servisiranje injektora na JTDm...
PostPoslato: Sub Apr 05, 2014 1:32 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Maj 07, 2013 10:42 am
Postovi: 993
Lokacija: Bec Austrija
Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003
Lokacija: Bec Austrija
Danas sam svratio na dijagnostiku kod druga koji ima ELM i MES i kada sam u parametrima odabrao korekciju nije mi se prikazalo nista. Pocrvene parametri i pokaze se desno jedinica mjere (mislim da je bilo mg/i) i nista... Ni kad podjem na grafik ne prikazuje nista, kao da ne moze da iscita parametre. Sta moze da bude problem?


Assumption is the mother of all fuckups
Vrh
 Profil  
 

Re: Servisiranje injektora na JTDm...
PostPoslato: Sub Apr 05, 2014 7:32 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3803
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Razlog bi mogao da bude starija verzija ECU softvera 1.9 JTD 8v, ali i u tom slučaju ti parametri mogu da se čitaju na "Bosch" dijagnostici...


Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Re: Servisiranje injektora na JTDm...
PostPoslato: Sre Nov 19, 2014 10:19 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Nov 26, 2013 2:12 pm
Postovi: 1567
Lokacija: Beograd
Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS
Lokacija: Beograd
Evo grafikona na kome se moze videti funkcionisanje injektora na mojoj Alfi.

Slika

Ako moze neko da mi protumaci grafikon tj. da li bi ih trebao servisirati.

Na pocetku grafikona su vrednosti u leru i u okviru su fabrickih propozicija, malo me buni sto kod ubrzanja vrednosti idu preko +-2.
Da li je normalno da kad ga maksimalno stisnem, vrednosti odu preko 2?

Test je radjen u 4. brzini od 1300 obrtaja pa do kraja na uzbrdici.

Inace auto normalno trosi, lepo vuce, ima glatka ubrzanja, nema vibracija u leru itd... sve je perfektno.


Vrh
 Profil  
 

Re: Servisiranje injektora na JTDm...
PostPoslato: Sre Nov 19, 2014 1:34 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned Dec 25, 2011 5:24 pm
Postovi: 150
Garaža: Alfa GT JTDm (ex 156 1.9 JTDm 16V; Alfa 146 TD)
Lokacija: 26222
Koliko je meni poznato, test je merodavan samo na leru i kada je auto zagrejan na radnu temperaturu.


Vrh
 Profil  
 

Re: Servisiranje injektora na JTDm...
PostPoslato: Sre Nov 19, 2014 2:07 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Nov 26, 2013 2:12 pm
Postovi: 1567
Lokacija: Beograd
Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS
Lokacija: Beograd
To je dobra vest. Na leru(pocetak grafikona) vrednosti su dobre(treci injektor ide do 0,25), ostali imaju bolje vrednosti.
Vidim da kod Dusana ni u jednom rezimu nije prelazilo 1,2 ili 1,3 ako se dobro secam. Kod mene je islo i do 3 u toku przenja pa me je to bunilo.


Vrh
 Profil  
 

Re: Servisiranje injektora na JTDm...
PostPoslato: Sre Nov 19, 2014 10:11 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3803
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Ne mora da znači... 2.0 JTDm injektori su drugačiji nego oni koji idu u 1.9 i 2.4, pa je moguće i da su tolerancije druge...


Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Re: Servisiranje injektora na JTDm...
PostPoslato: Sre Nov 19, 2014 10:41 pm 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Nov 26, 2013 2:12 pm
Postovi: 1567
Lokacija: Beograd
Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS
Lokacija: Beograd
Dusane, ako je fabrika rekla +/-2, da li se ta vrednost odnosi na test radjen u leru ili voznji??

Ovde se govori o fabrickim vrednostima za 2.0jtdm.Prema Alfa tech manual-u, to je +/-2
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159 ... alues.html


Vrh
 Profil  
 

Re: Servisiranje injektora na JTDm...
PostPoslato: Čet Nov 20, 2014 8:51 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 10:18 pm
Postovi: 3803
Lokacija: Novi Sad
Garaža: GT JTDm Q2
Lokacija: Novi Sad
Meri se u leru, kad je motor dostigao radnu temperaturu...


Alfa je stil... ostalo je status...
Vrh
 Profil  
 

Re: Servisiranje injektora na JTDm...
PostPoslato: Čet Nov 20, 2014 10:09 am 
OffLine
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto Nov 26, 2013 2:12 pm
Postovi: 1567
Lokacija: Beograd
Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS
Lokacija: Beograd
Thanks :gr8:


Vrh
 Profil  
 

Re: Servisiranje injektora na JTDm...
PostPoslato: Pon Jul 27, 2020 2:37 pm 
OffLine
Drug Član
Drug Član
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet Dec 11, 2008 10:21 am
Postovi: 511
Lokacija: Beograd
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS
Lokacija: Beograd
Jel ovo taj Vilić koji se preporučuje?
https://www.vilicservis.rs/


ПОТПИС?! Ма не потписујем ништа!
Vrh
 Profil  
 

Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 72 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3

Sva vremena su u UTC + 1 sat


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  

Style by Alfa Romeo Club Serbia
Updated by Alex V6 & erdeljan © ARCS 2015
Design & layout by gile & kilson based on original 4Poisom theme
Prevod: CyberCom feat. sErGiO