iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Crevo Intelkulera
Ta creva od 35e pa navise,crna spolja,unutra plavi teflon 10mm debljina,proizvodi se u zrenjaninu...u svom zivotu nisam video jaca creva,meni su drzala 2,4bara pritiska ko od sale...svaka preporuka
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Crevo Intelkulera
Vrhunska creva,prosto mi je žao što su moja fabrička mnogo dobra
A Man's Got to Know His Limitations...
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
Post
iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD
Njihove štampane kataloge imam kod kuće i planirao sam od njih da poručim potrebne krivine za moje trenutne potrebe oko instalacije 8-)
Ali vidim da se spominje još jedan domaći proizvođač pa reko da proverim i njegov kvalitet.
Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
Ali vidim da se spominje još jedan domaći proizvođač pa reko da proverim i njegov kvalitet.
Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
busso trsi Sline
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD
aj kad montiras, podeli sa nama dimenzije krivana za creva, pa da porucujemo
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Fica
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v
Alfa Romeo 159 SW 2.0 jtdm 136HP - Lokacija: Nis
- Lokacija: Niš
Post
Meni se javila pukotina po dužini od nekih 2-3 cm iznad akumulatora, odmah posle krivine. Čulo se šuštanje preko 2000 o/min, alfica je počela da dimi i slabije vuče. Rešio sam da probam Dekijev recept i evo već mesec dana je sve ok.
Namotana je otmičarka ukoso, dva kotura od po 10m, prvi s leva na desno a drugi kontra pri čemu sam na mestu pukotine naročito obratio pažnju i tu pre umotavanja creva napravio zakrpu takođe pomoću otmičarke. Dodatni sloj otmičarke sam stavio i na mestu gde se crevo navlači na IC i usisnu granu. Nakon toga je namotan dupli sloj crne pancirne izolir trake, kako se otmičarka ne bi odlepljivala, a i zbog estetike.
Auto je sada opet onaj stari, možda čak i bolje prima gas, crevo se vidljivo manje duje pri turiranju i nema dima na auspuhu.
Re: iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD
Da se nadovežem na Dekijev post i napisem svoje iskustvo.Deki napisao:Mali update:
Gornje crevo puklo uzduzno iznad akumulatora oko 10cm pre vise od 4 godine.
Postupak "krpljenja" i ojacavanja sam opisao na prethodnoj strani posta.
Dakle dva sloja alu trake koso motane (kontra kosina za svaki sloj da se "ukrsta" - prvi sloj sleva udesno a drugi sdesna ulevo da ide kosina), dva sloja otmicarke i posle dve god sam dodao i dva sloja tekstilne trake. Sve to ojacano i plasticnim vezicama na 5cm razmaka za gornje a metalnim selnama na 5cm razmaka za donje (metalne selne na donjem zbog temperature).
Sada, posle vise od 4 godine i predjenih oko 85000km od tada -sve i dalje u funkciji tip-top!
Auto je remapovan i sa ovom improvizacijom sve radi i dalje kako treba.
Meni se javila pukotina po dužini od nekih 2-3 cm iznad akumulatora, odmah posle krivine. Čulo se šuštanje preko 2000 o/min, alfica je počela da dimi i slabije vuče. Rešio sam da probam Dekijev recept i evo već mesec dana je sve ok.
Namotana je otmičarka ukoso, dva kotura od po 10m, prvi s leva na desno a drugi kontra pri čemu sam na mestu pukotine naročito obratio pažnju i tu pre umotavanja creva napravio zakrpu takođe pomoću otmičarke. Dodatni sloj otmičarke sam stavio i na mestu gde se crevo navlači na IC i usisnu granu. Nakon toga je namotan dupli sloj crne pancirne izolir trake, kako se otmičarka ne bi odlepljivala, a i zbog estetike.
Auto je sada opet onaj stari, možda čak i bolje prima gas, crevo se vidljivo manje duje pri turiranju i nema dima na auspuhu.
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD
Zanimljivo je da se na osnovu "tretmana" sa "vodoinstalaterskom" trakom postižu, osim krpljenja, još dva dodatna povoljna efekta:
a) smanjuje se deformabilnost i povećava buduća otpornost creva na povećane pritiske i
b) smanjenje deformabilnosti creva (neznatno, doduše) smanjuje "turbo lag", jer je zapremina ojačanog creva skoro nepromenljiva za pritiske koje stvara standardni turbokompresor.
a) smanjuje se deformabilnost i povećava buduća otpornost creva na povećane pritiske i
b) smanjenje deformabilnosti creva (neznatno, doduše) smanjuje "turbo lag", jer je zapremina ojačanog creva skoro nepromenljiva za pritiske koje stvara standardni turbokompresor.
Alfa je stil... ostalo je status...
- coneAlfa
- Garaža: Giulietta 2.0 TCT
- Lokacija: Beograde
Post
Re: iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD
Mnogo matora tema, ali bi mi dobro dosli crtezi tih usisnih cevi za SMIC 147 Jtdm 8V, i gornje i donje ako neko moze da iskopa
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD
Ne znam sta tacno planiras da pravis, ali lici mi na neki metal, moj ti je savet da uzmes ova creva iz topspidera, jer budimo realno obican IC ne dzri više od 2 bara, samim tim ti ne treba nista više od spidera, metal tek kada nabavis nesto FMIC i nesto jaci turbo
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”