iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD
- mmladen
- Garaža: Alfa 156 1,9 jtd SW
- Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
Re: iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD
Gornje crevo usisa?
Jel to ono siroko,najsire crevo sto ide od motora kraj akumulatora pa do onog malog hladnjaka valjda se zove interkuler e to crevo o kome pisem mi je malo zamasceno celom duzinom nije to toliko vidljivo nego onako malo masno izmesano sa prasinom i kad manem prstom vidim da je od ulja te pitam odake dopire ulje tako da zamasti crevo i da li znaci da je mozda negde busno a da nevidim?
Jel to ono siroko,najsire crevo sto ide od motora kraj akumulatora pa do onog malog hladnjaka valjda se zove interkuler e to crevo o kome pisem mi je malo zamasceno celom duzinom nije to toliko vidljivo nego onako malo masno izmesano sa prasinom i kad manem prstom vidim da je od ulja te pitam odake dopire ulje tako da zamasti crevo i da li znaci da je mozda negde busno a da nevidim?
- Djo83
- Garaža: Alfa 159 SW 1.9 jtdm
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD
to je crevo koje ide od interkulera do motora, da je busno imao bi kapanje ulja ili par prskanje po okolnim delovima na mestu gde je rupa, a to sto ima malo prasine spolja je normalno, za masnocu ne znam ali kapiram da se i nje malo nakupi od raznih isparenja vremenom na shelnama...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD
donje crevo od turbine do IC-a je skoro uvek takvo tj masnjikavo a gornje kod mene npr. nije ali vidjao sam na drugim dizelima da i ona budu masnjikava, svakako nije to ni nesto sto treba da zabrinjava, bitno da nije busno i da ne prska ulje iz njega
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Deki
- Garaža: Alfa 156 1.9JTD SW 2005
- Lokacija: Zemun
- Lokacija: Zemun
Post
Re: iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD
Mali update:
Gornje crevo puklo uzduzno iznad akumulatora oko 10cm pre vise od 4 godine.
Postupak "krpljenja" i ojacavanja sam opisao na prethodnoj strani posta.
Dakle dva sloja alu trake koso motane (kontra kosina za svaki sloj da se "ukrsta" - prvi sloj sleva udesno a drugi sdesna ulevo da ide kosina), dva sloja otmicarke i posle dve god sam dodao i dva sloja tekstilne trake. Sve to ojacano i plasticnim vezicama na 5cm razmaka za gornje a metalnim selnama na 5cm razmaka za donje (metalne selne na donjem zbog temperature).
Sada, posle vise od 4 godine i predjenih oko 85000km od tada -sve i dalje u funkciji tip-top!
Auto je remapovan i sa ovom improvizacijom sve radi i dalje kako treba.
Gornje crevo puklo uzduzno iznad akumulatora oko 10cm pre vise od 4 godine.
Postupak "krpljenja" i ojacavanja sam opisao na prethodnoj strani posta.
Dakle dva sloja alu trake koso motane (kontra kosina za svaki sloj da se "ukrsta" - prvi sloj sleva udesno a drugi sdesna ulevo da ide kosina), dva sloja otmicarke i posle dve god sam dodao i dva sloja tekstilne trake. Sve to ojacano i plasticnim vezicama na 5cm razmaka za gornje a metalnim selnama na 5cm razmaka za donje (metalne selne na donjem zbog temperature).
Sada, posle vise od 4 godine i predjenih oko 85000km od tada -sve i dalje u funkciji tip-top!
Auto je remapovan i sa ovom improvizacijom sve radi i dalje kako treba.
- genca
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW
- Lokacija: Kladovo
- Lokacija: Kladovo
Post
Одг: iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD
A crevo novo ojacano je citavih 4100din.
cuore sportivo
- ssassa
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 16v
- Lokacija: Cacak
Post
Re: iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD
Evo i moje iskustvo. Alfa 156 1.9 JTD 103kW.
Simptomi:
- crni dim pri dodavanju gasa
- „štucanje“ motora pri prolasku 1700-2000 obrtaja
- zviždanje vazduha iz predela motora pri jacem dodavanju gasa.
U pitanju je bilo gornje crevo interkulera. Dva uzdužna reza 5 i 10 cm sa gornje i donje strane.
Zamenjeno crevo – stavljeno ojačano.
Usput je očišćen i pločicom fizički zatvoren EGR ventil. Nije softverski uklanjan. Ne prijavljuje grešku.
Crni dim nestao. Nema trzanja. Primetno bolje ubrzava.
Simptomi:
- crni dim pri dodavanju gasa
- „štucanje“ motora pri prolasku 1700-2000 obrtaja
- zviždanje vazduha iz predela motora pri jacem dodavanju gasa.
U pitanju je bilo gornje crevo interkulera. Dva uzdužna reza 5 i 10 cm sa gornje i donje strane.
Zamenjeno crevo – stavljeno ojačano.
Usput je očišćen i pločicom fizički zatvoren EGR ventil. Nije softverski uklanjan. Ne prijavljuje grešku.
Crni dim nestao. Nema trzanja. Primetno bolje ubrzava.
- Super_genije
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.0 jtdm
-----------------------------
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V 2003 - Lokacija: Bec Austrija
- Lokacija: Bec Austrija
Post
Re: iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD
Crijevo najcesce crkava na ulazu samom u usis (zbog cestih promjena temperature) i na s krivini prije samog usisa.. ostali djelovi nisu kriticni tako da (po mom skromnom misljenju) je dovoljno ojacati ovaj dio...
Donje crijevo je malo zeznutije pa ga treba odraditi cijelog...
Dodao bih da je jako bitno (ljudi koji su opisivali postupak krpljenja su to naveli) "ispeglati" aluminijsku foliju.. moze da se koristi drska srafcigera ili nesto slicno.. sto se bolje ispegla to ce bolje da drzi...
Donje crijevo je malo zeznutije pa ga treba odraditi cijelog...
Dodao bih da je jako bitno (ljudi koji su opisivali postupak krpljenja su to naveli) "ispeglati" aluminijsku foliju.. moze da se koristi drska srafcigera ili nesto slicno.. sto se bolje ispegla to ce bolje da drzi...
Assumption is the mother of all fuckups
- Zillgian
- Garaža: '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD - Lokacija: Bijeljina
- Lokacija: Bijeljina
Post
Re: iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD
Pošto se i kod mene pojavio pomenuti problem, iako je crijevo još prije jedno 5 godina ojačano "otmičarkom" (kao i kod dobrog dijela ostale ekipe), ovaj put sam kontao da uzmem zamjensko u Inđiji kod "Top Spidera", pa da ga ojačam nečim ovakvim.
http://www.amazon.com/Black-Gorilla-Tap ... B000CSS8UE
Ne znam da li je bolje rješenje od klasične otmičarke, ali hajde, crne je boje, pa neće da štrči poput klasične ojačane trake ili pak poput plavog zamjenskog crijeva gorepomenutog proizvođača.
http://www.amazon.com/Black-Gorilla-Tap ... B000CSS8UE
Ne znam da li je bolje rješenje od klasične otmičarke, ali hajde, crne je boje, pa neće da štrči poput klasične ojačane trake ili pak poput plavog zamjenskog crijeva gorepomenutog proizvođača.
- Djo83
- Garaža: Alfa 159 SW 1.9 jtdm
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD
otmicarka u delu blize samom usisu nije od prevelike pomoci jer od toplote se lijepak rastopi posle nekog vremena i traka omeksa, samo dobijes vizuelno brljotinu na crevu u zadnjih 30ak cm pre usisa...
- BobanR
- Garaža: Brera 2.4
- Lokacija: Kragujevac
Post
Re: iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD
Ako uzmeš crevo od Toplice, nema razloga da ga ojačavaš, provereno. Za krpljenje silikonskih creva, nešto ovakvo:
http://www.autosiliconehoses.com/silico ... -tape.html
http://www.autosiliconehoses.com/silico ... -tape.html
Sébastien Loeb napisao:...Ore taj snijeg kao kombajn sjeno...
- Vlada R
- Garaža: ex Alfa 159 JTDm restyle
- Lokacija: Beograd
Post
Re: iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD
Ima po ovim većim prodavnicama (Metro recimo) armirana lepljiva traka poljskog proizvođača K2 koja je namenjena za ojačavanja creva i slično a nije nešto skupa. U principu mi deluje kao i svaka otmičarka jedino što mi izgleda da su ona vlakna nešto gušće raspoređena. Ko se plaši da će da se odlepi od toplote može preko da stavi nekoliko onih plastičnih vezica u boji po želji
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: iskustvo sa gornjim crevom usisa JTD
Mala napomena... suština povećanja otpornosti creva je u sprečavanju njegove radijalne deformacije. Ako bi se oko creva namotala traka, koja je čak i bez lepka, efekat sprečavanja deformacija bio bi postignut.
Sličan efekat može da se ostvari i dovoljno gusto raspoređenim plastičnim šelnama, ali je to nepraktično, pa je bolje ako se koristi gusto spiralno namotana žica. Otmičarka se koristi zato što se sa dva sloja postiže odličan rezultat, lako se nabavlja i lako postavlja, a lepak ima značajnu funkciju uglavnom u slučajevima kad prslina ili pukotina već postoji.
Ima još jedna korist od ojačanja - njime se crevo po krutosti približava metalnoj cevi, pa nema turbo lega (doduše malog) zbog kašnjenja u postizanju traženog pritiska kod creva koje dilatira (naduvavanje).
Sličan efekat može da se ostvari i dovoljno gusto raspoređenim plastičnim šelnama, ali je to nepraktično, pa je bolje ako se koristi gusto spiralno namotana žica. Otmičarka se koristi zato što se sa dva sloja postiže odličan rezultat, lako se nabavlja i lako postavlja, a lepak ima značajnu funkciju uglavnom u slučajevima kad prslina ili pukotina već postoji.
Ima još jedna korist od ojačanja - njime se crevo po krutosti približava metalnoj cevi, pa nema turbo lega (doduše malog) zbog kašnjenja u postizanju traženog pritiska kod creva koje dilatira (naduvavanje).
Alfa je stil... ostalo je status...
- Buta147
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Kosovic
- Garaža: /
- Lokacija: Vrbas
- Lokacija: Vrbas
Post
Re: Crevo kod motora
Gornje crevo interkulera. Ne radi mi pretraga preko telefona, a ima na forumu broj čoveka koji pravi ta creva. Ne sećam se da li je gornje crevo 3000din ili 4000din.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
- Vlada R
- Garaža: ex Alfa 159 JTDm restyle
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Crevo kod motora
Buto, bez ljutnje, ali ovo nije tema za Virus već za Area Servizio/Diesel Potenza. Kapiram da si nedavno uzeo automobil i da imaš želju da saznaš sve što te zanima brzo i efikasno i da uštediš svoje vreme ali isto tako moraš poštovati neka pravila foruma.
- Borko89
- Garaža: Nemam
- Lokacija: Beograd
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: Crevo Intelkulera
Gremlin, broj je...?
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- Gremlin
- Garaža: Alfa 147 JTD 16V
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Crevo Intelkulera
To je neki lik iz Rakovice ako se dobro secam...
Narucivao jos u martu crevo.
Narucivao jos u martu crevo.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Crevo Intelkulera
lik se zove Dejan pisano je negde na forumu
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- smarko
- Garaža: Alfa Romeo 147
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Crevo Intelkulera
Uzeo sam njegovo gornje crevo, 2400din je bese bilo, vec skoro dva meseca, nikakav problem nemam, meni lici da su i izdrzljivija od fabrickih, al to cemo tek da vidimo.
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Crevo Intelkulera
Ja sam kupio oba creva u NS dupla guma sa armiranim platnom,donje je bilo 35 e a gornje 40 koliko se secam...toliko je jako da ne moze da se siri,bolje nego original koji je mekan i nije otporan na naftne derivate...pojede ga ulje i uslinavi se kao moja stara.
- pejo
- Contact:
- Garaža: ALFA 156
- Lokacija: novi sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Crevo Intelkulera
ja sam ti ga nabavio, DOŽIVOTNA GARANCIJA :-) pozz sale
MISLIO SAM...je majka svih zajeba
moj mob 069/1468-109 viber
moj mob 069/1468-109 viber
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd