Alfa 159 - par sitnica koje me nerviraju :)
- darchy
- Garaža: Alfa Romeo 159 JTDm 16v
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Alfa 159 - par sitnica koje me nerviraju :)
Pozdrav ljudi ... pre 2 meseca sam kupio alfu 159, pa bih zeleo da podelim svoje iskustvo.
- Auto kupljen na placu, iznenadjujuce lepo ocuvan (u odnosu na ostale placerske automobile) ... uz malo cenjkanja, placen 6.800 evrica.
- Odma' sam odradio veliki servis i menjano jos po nesto ... sve me izaslo oko 500 evrica, a menjano je sledece:
+ Set zupcastog kaisa (kais, spaner i roler),
+ Pumpa za vodu,
+ Ulje,
+ Svi filteri (ulje, vazduh, gorivo, klima),
+ Roler PK kaisa,
+ Remenica na radilici,
+ Zadnje disk plocice.
- Ostalo je jos da se odradi:
+ Prednji silen blokovi,
+ Lezajevi na alternatoru,
+ Nesto vezano za turbinu, kada auto radi u leru kazaljka turbine treba da stoji na nuli, a meni je malo pomerena.
+ Curi motorno ulje na zadnjem semeringu, to moze da ponese sa sobom i korpu i lamelu, posto se skida menjac da bi se sanirao problem. Pa ako u servisu ocene da su korpa i lamela za menjanje, najbolje bi bilo da se odma' i menjaju.
- E sad' ono sto me nervira:
Od nedavno je poceo pri jutarnjem paljenju da mi se auto odma' ugasi i ispise mi nesto u fazonu da mu tecnost za hladjenje (radiator fluid) ne dozvoljava da startuje motor ... iz drugog puta upali bez problema ... i posle celog dana palim bez problema. Cini mi se da se to desava samo kad' je napolju uzasno vruce. Kada je kisovito, auto radi perfektno.
Hoce isto pri jutarnjem paljenju da se cuje kao neki tup udarac i auto se zatrese vise nego obicno, i imam osecaj kao da hoce da se ugasi, ali se ne ugasi, vec nastavi sa radom. To se desava ponekad' ... kasnije, tokom dana, pali bez problema. Ne znam da li je to mozda pocetni stadijum otkazivanja zamajca?
I poslednje, desava mi se da se kompresor klime ponekad' sam aktivira. Ja ga iskljucim, a on se ponovo ukljuci, zatim ga ja ponovo iskljucim i onda ostane iskljucen. Klima radi odlicno, ali se ponekad' sama aktivira ... ne znam sad', da li je to normalno, ili je mozda do nekih senzora ... ali sa tim moze da se zivi, ne iritira mnogo.
Ima li mozda neko slicna iskustva? I da li neko zna sta to sve moze da bude, 'oce li mi izbiti 500 evrica iz dzepa pred letovanje?
- Auto kupljen na placu, iznenadjujuce lepo ocuvan (u odnosu na ostale placerske automobile) ... uz malo cenjkanja, placen 6.800 evrica.
- Odma' sam odradio veliki servis i menjano jos po nesto ... sve me izaslo oko 500 evrica, a menjano je sledece:
+ Set zupcastog kaisa (kais, spaner i roler),
+ Pumpa za vodu,
+ Ulje,
+ Svi filteri (ulje, vazduh, gorivo, klima),
+ Roler PK kaisa,
+ Remenica na radilici,
+ Zadnje disk plocice.
- Ostalo je jos da se odradi:
+ Prednji silen blokovi,
+ Lezajevi na alternatoru,
+ Nesto vezano za turbinu, kada auto radi u leru kazaljka turbine treba da stoji na nuli, a meni je malo pomerena.
+ Curi motorno ulje na zadnjem semeringu, to moze da ponese sa sobom i korpu i lamelu, posto se skida menjac da bi se sanirao problem. Pa ako u servisu ocene da su korpa i lamela za menjanje, najbolje bi bilo da se odma' i menjaju.
- E sad' ono sto me nervira:
Od nedavno je poceo pri jutarnjem paljenju da mi se auto odma' ugasi i ispise mi nesto u fazonu da mu tecnost za hladjenje (radiator fluid) ne dozvoljava da startuje motor ... iz drugog puta upali bez problema ... i posle celog dana palim bez problema. Cini mi se da se to desava samo kad' je napolju uzasno vruce. Kada je kisovito, auto radi perfektno.
Hoce isto pri jutarnjem paljenju da se cuje kao neki tup udarac i auto se zatrese vise nego obicno, i imam osecaj kao da hoce da se ugasi, ali se ne ugasi, vec nastavi sa radom. To se desava ponekad' ... kasnije, tokom dana, pali bez problema. Ne znam da li je to mozda pocetni stadijum otkazivanja zamajca?
I poslednje, desava mi se da se kompresor klime ponekad' sam aktivira. Ja ga iskljucim, a on se ponovo ukljuci, zatim ga ja ponovo iskljucim i onda ostane iskljucen. Klima radi odlicno, ali se ponekad' sama aktivira ... ne znam sad', da li je to normalno, ili je mozda do nekih senzora ... ali sa tim moze da se zivi, ne iritira mnogo.
Ima li mozda neko slicna iskustva? I da li neko zna sta to sve moze da bude, 'oce li mi izbiti 500 evrica iz dzepa pred letovanje?
- Veloce
- Saradnik Uprave
- Contact:
- Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts
ex Alfa Romeo GT 2.0jts
ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm
ex Alfa Romeo Mito 1.4tb
ex Alfa Romeo Giulietta QV
-Megane 3 RS CUP - Lokacija: Lazarevac
Post
Re: Alfa 159 - par sitnica koje me nerviraju :)
Za klimu mislim da znam sta je "Jez" klime je verovatno los.. Identican problem je imao drugar na e46 i resio ga je menjanjem istog..
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Alfa 159 - par sitnica koje me nerviraju :)
Ako menjaš set kvačila sa plivajućim,u ovlašćenom servisu kod Bogunovića je oko 190 000 din sa popustom za ruke.U "neovlašćenom servisu" set sa plivajućim izlazi dosta preko 1000eur.
Sve to što si pobrojao,ne bi trebalo da te izađe više od 2000eur sa rukama,ali ima dosta simptoma za koje se još uopšte ne zna šta je u pitanju.
Sve to što si pobrojao,ne bi trebalo da te izađe više od 2000eur sa rukama,ali ima dosta simptoma za koje se još uopšte ne zna šta je u pitanju.
A Man's Got to Know His Limitations...
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Alfa 159 - par sitnica koje me nerviraju :)
Ne plaši čoveka. Oko 60-65k dingera su delovi zamenski, original za 150ks verziju, tj set kvačila, potisni cilindar, plivajući zamajac, semering, Valeo, u Kit komercu. Ruke su do 9k dinara, znači sve zajedno cirka 600 i nešto evrića.
Rešivo je sve, samo će biti ulaganja. Zato je automobil i koštao manje sa razlogom. :-)
Rešivo je sve, samo će biti ulaganja. Zato je automobil i koštao manje sa razlogom. :-)
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Alfa 159 - par sitnica koje me nerviraju :)
Nije problem naći zamenski set kvačila po toj ceni,već je problem naći servisera koji će ugraditi taj valeo od 65 000 din i dati garanciju na deo i ruke za narednih 60 000km.
Ako neko to radi onda je to super,jer bi to značilo da je poboljšan kvalitet zamenskog Valea koji dosta ozloglašen kao rezervni deo,jer je do sada bio krš kvalitet (ima tema baš o Valeu).
U svakom slučaju ako postoji garancija na taj zamenski Valeo,onda je to dobra vest.
Ako neko to radi onda je to super,jer bi to značilo da je poboljšan kvalitet zamenskog Valea koji dosta ozloglašen kao rezervni deo,jer je do sada bio krš kvalitet (ima tema baš o Valeu).
U svakom slučaju ako postoji garancija na taj zamenski Valeo,onda je to dobra vest.
A Man's Got to Know His Limitations...
-
Ka
- Drug Član
Post
Re: Alfa 159 - par sitnica koje me nerviraju :)
Sve je to super samo bih voleo da mi malo podrobnije objasniš deo:Nešto vezano za turbinu Da li znaš o čemu se radi ili šta?
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Alfa 159 - par sitnica koje me nerviraju :)
Kupiš Sachs, unutra te čeka Valeo, kupiš Ricambi, a u kutiji Valeo, kupiš Valeo, već pogađate, unutra je šta? Isti taj Valeo. Skineš sa kola prvu ugradnju, a tamo isto Valeo. :-)
Hteo, ne hteo, od tog ozloglašenog Valea ne moš pobeći. :-D
Hteo, ne hteo, od tog ozloglašenog Valea ne moš pobeći. :-D
- darchy
- Garaža: Alfa Romeo 159 JTDm 16v
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa 159 - par sitnica koje me nerviraju :)
Ih bre G0XY, odvalio ga ti 2k evrica
Svesno sam kupio auto misleci da cu da ulozim jos oko 1.500e, i da je to to.
Gledao sam ja neke cene na netu, izadje kako nidza kaze, oko 700e. Samo ne znam jos uvek da li je u pitanju set kvacila sa plivajucim zamajcem, moracu da proverim u servisu. Odlicno ako traje 50 - 60 hiljada kilometara ... To je 5 - 6 godina moje voznje.
@ nelle
E da, ono za turbinu, ne znam tacno sta je ... to je neki sitan deo, ali ne znam da li je u pitanju senzor ili nesto drugo (ne znam strucni naziv) ... nalazi se ispod haube, toliko znam ... kosta oko 8.000 din. Majstor kaze da kad' je auto u leru, kazaljka turbine treba da stoji na nuli, a meni je skoro na prvoj crti iznad. E sad', ne znam da li to samo tera instrument da pokazuje vise nego sto treba, ili je i turbina vise opterecena. Sve u svemu, nije skupo, jedino me paljenje malo nervira, pa sam se zabrinuo da nije zamajac, ovo sve drugo mogu polako da menjam.
Svesno sam kupio auto misleci da cu da ulozim jos oko 1.500e, i da je to to.
Gledao sam ja neke cene na netu, izadje kako nidza kaze, oko 700e. Samo ne znam jos uvek da li je u pitanju set kvacila sa plivajucim zamajcem, moracu da proverim u servisu. Odlicno ako traje 50 - 60 hiljada kilometara ... To je 5 - 6 godina moje voznje.
@ nelle
E da, ono za turbinu, ne znam tacno sta je ... to je neki sitan deo, ali ne znam da li je u pitanju senzor ili nesto drugo (ne znam strucni naziv) ... nalazi se ispod haube, toliko znam ... kosta oko 8.000 din. Majstor kaze da kad' je auto u leru, kazaljka turbine treba da stoji na nuli, a meni je skoro na prvoj crti iznad. E sad', ne znam da li to samo tera instrument da pokazuje vise nego sto treba, ili je i turbina vise opterecena. Sve u svemu, nije skupo, jedino me paljenje malo nervira, pa sam se zabrinuo da nije zamajac, ovo sve drugo mogu polako da menjam.
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Alfa 159 - par sitnica koje me nerviraju :)
Darchy brate,ja bih u tu tvoju zverku odmah stukao jedno 3000eur,opstina bi me posle saranjivala
Sada bez sale vezano za set kvacila,obavezno mora da postoji garancija na ugradjeni set sa plivajucim zamajsekom.Znam za ljude, koji su po dva puta isli da reklamiraju ugradjene Valeo setove,tako da je najbolje kada servis da svoju garanciju na ugradjeni deo,da se ne placaju po par puta ruke majstora.
Glupo je dati 60 000din za set,pa posle otici kod majstor Pere da ga zameni...sta ako rikne posle 5000,a u temi o Valeo setovima na forumu,ima ljudi kojima je i manje trajao http://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic. ... ilit=valeo
Sada bez sale vezano za set kvacila,obavezno mora da postoji garancija na ugradjeni set sa plivajucim zamajsekom.Znam za ljude, koji su po dva puta isli da reklamiraju ugradjene Valeo setove,tako da je najbolje kada servis da svoju garanciju na ugradjeni deo,da se ne placaju po par puta ruke majstora.
Glupo je dati 60 000din za set,pa posle otici kod majstor Pere da ga zameni...sta ako rikne posle 5000,a u temi o Valeo setovima na forumu,ima ljudi kojima je i manje trajao http://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic. ... ilit=valeo
A Man's Got to Know His Limitations...
- alfaholic
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 146 ti '97. ex
Alfa Romeo 156 1.8 TS '05. - Lokacija: Pancevo
Post
Re: Alfa 159 - par sitnica koje me nerviraju :)
Da ukradem temu na kratko, je li 159 dolazila sa jednim trimom vešanja ili je bilo da se bira kao za 156 Sport Pack 1, 2 i 3?
Koliko vidim sve su iste visine, a 156 se tačno prepozna je li SP ili regularna...
Koliko vidim sve su iste visine, a 156 se tačno prepozna je li SP ili regularna...
- IvanT
- Contact:
- Garaža: AR 159SW 1.9 JTDm 16v
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa 159 - par sitnica koje me nerviraju :)
Samo je Ti verzija niza od ostalih ( za 25mm).
jos nesto... generalno kod tih motora postoji dosta problema koji su vezani za DPF i EGR, tako da je skidanje i "ukidanje" istih najbolje resenje.
Proveri EGR. Desava se da EGR ventil na zaptiva lepo zbog naslaga koksa, tako da turbina ima pritisak od 0.2-0.3 bara na leru. EGR se lako skida i cisti, tako da interveciju mozes sam da odradis. Ako nekome treba imam negde PDF kako se cisti pa mogu da okacim...+ Nesto vezano za turbinu, kada auto radi u leru kazaljka turbine treba da stoji na nuli, a meni je malo pomerena.
jos nesto... generalno kod tih motora postoji dosta problema koji su vezani za DPF i EGR, tako da je skidanje i "ukidanje" istih najbolje resenje.
- krleee
- Garaža: Alfa Romeo 159 JTDm 1.9 150KS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
ps. bez ljutnje, ja sam samo realan...tako sam stila kupio, pa sam pukao mnogo vise, ali tad nisam imao dovoljno kesa, pa mi je to bilo OK, placanje na rate na neki nacin... sad kad sam uzeo 159, one jeftine nisam hteo ni da gledam...
Re: Alfa 159 - par sitnica koje me nerviraju :)
Svesno sam kupio auto misleci da cu da ulozim jos oko 1.500e, i da je to to
tako to biva, kad manje para das u startu... citiram sta si rekao da si planirao na cenu + 1500evrica...ako si do sad ulozio 500evrica, onda ti je prestalo da ulozis jos tih planiranih somica evrica... i to ce mozda da bude to...Odma' sam odradio veliki servis i menjano jos po nesto ... sve me izaslo oko 500 evrica,
ps. bez ljutnje, ja sam samo realan...tako sam stila kupio, pa sam pukao mnogo vise, ali tad nisam imao dovoljno kesa, pa mi je to bilo OK, placanje na rate na neki nacin... sad kad sam uzeo 159, one jeftine nisam hteo ni da gledam...
-
Ka
- Drug Član
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Alfa 159 - par sitnica koje me nerviraju :)
Srećom, 159tka je zahvalan auto, baš kao i Stilo, tako da kakav god da kupiš, samo bez fantomskih problema, može da se lepo sredi. Izbaci samo odmah DPF i EGR, proveri usisnu granu, to im je (skupa) boljka. Do 2006 za 16v i 20v je samo boljka,.dok kod 2007+ može da se pretvori u opasnu boleštinu jer zna da polupa turbinu.
Da ne ispadne Fiat bangav, retko na kom motoru traje varijabilni usis, ali kada radi kako treba, te mašine su do svih jajona. ;-)
Da ne ispadne Fiat bangav, retko na kom motoru traje varijabilni usis, ali kada radi kako treba, te mašine su do svih jajona. ;-)
- darchy
- Garaža: Alfa Romeo 159 JTDm 16v
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa 159 - par sitnica koje me nerviraju :)
Evo mene opet ... upravo se vratio iz servisa.
Prilikom jutarnjeg paljenja hoce ponekad' da mi se ugasi auto i da ispise sledecu poruku: "Exceed radiator fluid temperature turn off engine". U slobodnom prevodu, pregrejan motor, ali prilikom drugog pokusaja i kasnije tokom dana, pali normalno. Naravno, dijagnostika ne pokazuje nista, pa se ne zna uzrocnik problema.
Majstor mi pokazao kako da palim auto:
- Prvo se ubaci kljuc (kartica) i saceka se da se lampice na tabli pogase.
- Posle se kljuc izvadi i ponovo ubaci, i opet se saceka da se lampice pogase, nakon cega se i pali. Ne znam zasto to tako treba, ali i on njegovu 159-ku tako pali.
Sredicu sutra ono vezano za turbinu, a sada znam i sta je ... neki davac turbine (po majstorskom zargonu), sve u svemu, kosta oko 9.000 din. A moracu da radim i lezajeve alternatora, znaci, izaci ce me sve ukupno oko 16.000 din. Ne znam da li je to mnogo ili je cena realna, al' znam da ce biti sredjeno.
Saznao sam i pravu kilometrazu auta ... ja sam ga kupio sa 150.000km na satu, a stvarno je presao 174.000km, od tad' sam ja napravio jos 2.000km.
E da, a mozda je i akumulator malo slab ... ali to mogu i sam da zamenim ako treba.
I na kraju, imam i pitanjce:
Gde da kupim neke kvalitetnije patosnice za 159-ku? Trenutno imam neke koje se iskrive nakon sto 3 puta pritisnem kvacilo.
Prilikom jutarnjeg paljenja hoce ponekad' da mi se ugasi auto i da ispise sledecu poruku: "Exceed radiator fluid temperature turn off engine". U slobodnom prevodu, pregrejan motor, ali prilikom drugog pokusaja i kasnije tokom dana, pali normalno. Naravno, dijagnostika ne pokazuje nista, pa se ne zna uzrocnik problema.
Majstor mi pokazao kako da palim auto:
- Prvo se ubaci kljuc (kartica) i saceka se da se lampice na tabli pogase.
- Posle se kljuc izvadi i ponovo ubaci, i opet se saceka da se lampice pogase, nakon cega se i pali. Ne znam zasto to tako treba, ali i on njegovu 159-ku tako pali.
Sredicu sutra ono vezano za turbinu, a sada znam i sta je ... neki davac turbine (po majstorskom zargonu), sve u svemu, kosta oko 9.000 din. A moracu da radim i lezajeve alternatora, znaci, izaci ce me sve ukupno oko 16.000 din. Ne znam da li je to mnogo ili je cena realna, al' znam da ce biti sredjeno.
Saznao sam i pravu kilometrazu auta ... ja sam ga kupio sa 150.000km na satu, a stvarno je presao 174.000km, od tad' sam ja napravio jos 2.000km.
E da, a mozda je i akumulator malo slab ... ali to mogu i sam da zamenim ako treba.
I na kraju, imam i pitanjce:
Gde da kupim neke kvalitetnije patosnice za 159-ku? Trenutno imam neke koje se iskrive nakon sto 3 puta pritisnem kvacilo.
- EnricoAdams
- Garaža: Alfa Romeo 156 restyle 1.9 JTD 16V
- Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Beograd <-> Lazarevac
Post
Re: Alfa 159 - par sitnica koje me nerviraju :)
Ne deluje mi normalno da treba 159 dizel tako da se pali. Ja 156 palim cim se ugasi lampica onog grejaca (a tako pise i u uputstvu). Jesi li proverio sta kod tebe uputstvo kaze?
I osim toga kako si proverio koja je realna kilometraza? Nasao si ga u podacima ovlascenog servisa?
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
I osim toga kako si proverio koja je realna kilometraza? Nasao si ga u podacima ovlascenog servisa?
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Alfa 159 - par sitnica koje me nerviraju :)
To sa ključem se zove klasičan "štap i kanap",koje će sledeći put biti tri ubadanja ključa,pa četiri itd...
Nešto mi je to mnogo mala kilometraža za 159-ku za ležajeve alternatora,curenje semeringa menjača,probleme sa turbinom i simptome plivajućeg.
Mada pitanje je i kako su se prethodni vlasnici odnosili prema tom autu,pa je u tom slučaju sve moguće.
Pronađi uzrok signala greške,jer je svaki nerešeni problem potencijalna opasnost da ostaneš na putu i angažuješ šlep.
Nešto mi je to mnogo mala kilometraža za 159-ku za ležajeve alternatora,curenje semeringa menjača,probleme sa turbinom i simptome plivajućeg.
Mada pitanje je i kako su se prethodni vlasnici odnosili prema tom autu,pa je u tom slučaju sve moguće.
Pronađi uzrok signala greške,jer je svaki nerešeni problem potencijalna opasnost da ostaneš na putu i angažuješ šlep.
A Man's Got to Know His Limitations...
- darchy
- Garaža: Alfa Romeo 159 JTDm 16v
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa 159 - par sitnica koje me nerviraju :)
Kilometraza je ocitana na racunaru ... nije nemoguce da su prvi put spustili na 170 hiljada, ali valjano ... a drugi put na 150 hiljada, ali manje valjano.
Nemam ja pojma, ne razumem se bas u te stvari, ja znam da sednem i da vozim. Ali tacno je to da je mala kilometraza za takve mane. Mada, ne cini mi se ni da je mnogo vodjeno racuna o autu, ko zna po cemu je vozen, ima dosta tragova od kamencica napred.
Sad' kako sam opisao, ispada da je to neki krs ... nije, auto je lep i odlicno ide, ali te sitnice treba srediti ... u principu, ja sam zadovoljan, nemam mnogo zamerki.
Ni meni nije logicno da mora 2 puta da se ubaci kljuc, pa tek onda da se startuje motor ... ni majstor ne kaze da to tako mora, vec da on tako radi i nema problema ... a opisao mi je simptome, iste kao sto ja imam, koji se desavaju na njegovom autu ako ne ubacuje kljuc 2 puta. Ni u uputstvu ne pise da tako treba, a moramo priznati da bi jako cudno bilo da pise ... "sutni tocak 2 puta, pomeri retrovizor gore-dole, pa tek onda startuj motor" Nema logike da auto tako mora da radi.
Moguce da mi termostat pravi probleme ... primetio sam da u gradu drzi temperaturu na 90 stepeni, ali na otvorenom spusti na 80, pa i na 70 (to se desava izmedju 2 naseljena mesta), dok prodjem kroz neko naseljeno mesto, temperatura se poveca ... na autoputu drzi 90 bez problema (isao sam do Palica, pa sam pratio). Moguce da prilikom startovanja motora neki senzor javi da se pregrejao, ali da u stvari nije ... ako tako nesto i postoji ... ja to samo nagadjam.
Sto se slepa tice, clan sam AMSS-a ... neka me slepaju, za to sam i platio clanarinu.
Vodicu evidenciju koliko je auto placen i koliko ce me svaka intervencija izneti dok ga ne dovedem u red, pa cu da vidim da li sam pogresio prilikom odabira.
Nemam ja pojma, ne razumem se bas u te stvari, ja znam da sednem i da vozim. Ali tacno je to da je mala kilometraza za takve mane. Mada, ne cini mi se ni da je mnogo vodjeno racuna o autu, ko zna po cemu je vozen, ima dosta tragova od kamencica napred.
Sad' kako sam opisao, ispada da je to neki krs ... nije, auto je lep i odlicno ide, ali te sitnice treba srediti ... u principu, ja sam zadovoljan, nemam mnogo zamerki.
Ni meni nije logicno da mora 2 puta da se ubaci kljuc, pa tek onda da se startuje motor ... ni majstor ne kaze da to tako mora, vec da on tako radi i nema problema ... a opisao mi je simptome, iste kao sto ja imam, koji se desavaju na njegovom autu ako ne ubacuje kljuc 2 puta. Ni u uputstvu ne pise da tako treba, a moramo priznati da bi jako cudno bilo da pise ... "sutni tocak 2 puta, pomeri retrovizor gore-dole, pa tek onda startuj motor" Nema logike da auto tako mora da radi.
Moguce da mi termostat pravi probleme ... primetio sam da u gradu drzi temperaturu na 90 stepeni, ali na otvorenom spusti na 80, pa i na 70 (to se desava izmedju 2 naseljena mesta), dok prodjem kroz neko naseljeno mesto, temperatura se poveca ... na autoputu drzi 90 bez problema (isao sam do Palica, pa sam pratio). Moguce da prilikom startovanja motora neki senzor javi da se pregrejao, ali da u stvari nije ... ako tako nesto i postoji ... ja to samo nagadjam.
Sto se slepa tice, clan sam AMSS-a ... neka me slepaju, za to sam i platio clanarinu.
Vodicu evidenciju koliko je auto placen i koliko ce me svaka intervencija izneti dok ga ne dovedem u red, pa cu da vidim da li sam pogresio prilikom odabira.
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Alfa 159 - par sitnica koje me nerviraju :)
Ne moraš da vadiš ključ, sačekaj samo malo, dok vežeš pojas i slično. Imao sam slične simptome kada sam kupio auto, kao da malo duže treba da napuni commonrail kod prvog paljenja. Sada ga više nema (nova usisna grana, izbačen EGR+DPF i promenjena mapa).
Takođe sam imao utisak kao da je slab akumulator - možda i jeste, samo je otoplilo, pa uspe da nadruka dovoljno goriva. Kod mene je još uvek prva ugradnja Marelli. Na Stilu je crkao isto na oko 6g starosti.
Nisi pogrešio siguran sam. Auto je kvalitetan i tih 170k je ništa za njega. Taman ćeš da staviš sve potrošno novo i da ga lepo pretreseš.
Termostat zameni. Kod mene je zakucano na 90 štagod mu radio otkad je zamenjen. Nije skup.
Takođe sam imao utisak kao da je slab akumulator - možda i jeste, samo je otoplilo, pa uspe da nadruka dovoljno goriva. Kod mene je još uvek prva ugradnja Marelli. Na Stilu je crkao isto na oko 6g starosti.
Nisi pogrešio siguran sam. Auto je kvalitetan i tih 170k je ništa za njega. Taman ćeš da staviš sve potrošno novo i da ga lepo pretreseš.
Termostat zameni. Kod mene je zakucano na 90 štagod mu radio otkad je zamenjen. Nije skup.
- EnricoAdams
- Garaža: Alfa Romeo 156 restyle 1.9 JTD 16V
- Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Beograd <-> Lazarevac
Post
Re: Alfa 159 - par sitnica koje me nerviraju :)
Ne bih da mracim situaciji alo ti citanje sa kompjutera ne znaci nista. Ja sam licno gledao 156 koja je presla 374.000 (bila rent-a-car auto) a na kompjuteru se regularno ocitavalo 130.000
Post
Re: Alfa 159 - par sitnica koje me nerviraju :)
Pozdrav,
i ja imam problem da mi pokazivač tlaka turbine nije na nuli u leru, ali i kad se samo da kontakt ne bude na nuli. Bude na nuli samo pri čišćenju DPF-a ako je stisnuto kvačilo.
Ako nije problem javi kako si to rješio i koja je šifra dijela ako budeš orginal kupovao.
Sretno sa Alfom!
Zahvaljujem i pozdrav
i ja imam problem da mi pokazivač tlaka turbine nije na nuli u leru, ali i kad se samo da kontakt ne bude na nuli. Bude na nuli samo pri čišćenju DPF-a ako je stisnuto kvačilo.
Ako nije problem javi kako si to rješio i koja je šifra dijela ako budeš orginal kupovao.
Sretno sa Alfom!
Zahvaljujem i pozdrav
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Tako da ako je mala razlika ili je auto prešao enormno mnogo, pa je vraćeno sve na nulu pa je opet prešao 170k, što je stvarno jako malo verovatno.
U svakom slučaju svejedno. Auto može za 20k da se napravi da bude sranje, da izvinete, a može i posle 300k da bude ko zmaj.
Takođe, auto može da bude kao nov, mehanički savršen, ali sa fantomskim problemima da se ubiješ. Ako je tako, uvek bih pre uzeo neki malo jeftiniji, sa upitnim mehaničkim stanjem, ali očuvan. Bar znaš šta te čeka. Još ćeš ovaj prvi da platiš debelo, ne znajući koliko ćeš da se unesrećiš. :-)
Re: Re: Alfa 159 - par sitnica koje me nerviraju :)
Postoje određene cifre koje se moraju ukucati u ECU, ne može bilo šta. Najčešće stave 0, jer je sledeća opcija 20 i nešto, a zatim 400 i nešto hiljada. Ne mogu tačno da se setim...EnricoAdams napisao:Ne bih da mracim situaciji alo ti citanje sa kompjutera ne znaci nista. Ja sam licno gledao 156 koja je presla 374.000 (bila rent-a-car auto) a na kompjuteru se regularno ocitavalo 130.000
Tako da ako je mala razlika ili je auto prešao enormno mnogo, pa je vraćeno sve na nulu pa je opet prešao 170k, što je stvarno jako malo verovatno.
U svakom slučaju svejedno. Auto može za 20k da se napravi da bude sranje, da izvinete, a može i posle 300k da bude ko zmaj.
Takođe, auto može da bude kao nov, mehanički savršen, ali sa fantomskim problemima da se ubiješ. Ako je tako, uvek bih pre uzeo neki malo jeftiniji, sa upitnim mehaničkim stanjem, ali očuvan. Bar znaš šta te čeka. Još ćeš ovaj prvi da platiš debelo, ne znajući koliko ćeš da se unesrećiš. :-)
- EnricoAdams
- Garaža: Alfa Romeo 156 restyle 1.9 JTD 16V
- Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Beograd <-> Lazarevac
Post
Re: Alfa 159 - par sitnica koje me nerviraju :)
Hm onda mi nije jasno kako sam ja uspeo da vidim na Alfi 156 2003 godiste koja je bila rent-a-car auto 130.000 (ne bas okruglo) preko FiatEcuScan. Verovatno je onda vracana na 0, pa je onda presla jos 130.000 posle toga.
Inace slazem se da je kilometraza nebitna stvar, tj bitna je samo za obaranje cene
Inace slazem se da je kilometraza nebitna stvar, tj bitna je samo za obaranje cene
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: Alfa 159 - par sitnica koje me nerviraju :)
Pričam za 159. Za 156 ne znam.
Mada, provale sve pre ili kasnije. Doduše, da stvarno žele, mogli da naprave da ne može da se menja kilometraža, ali softveraši namerno ostavljaju rupe jer su brljivi, a te rupe se pre ili kasnije saznaju.
Mada, provale sve pre ili kasnije. Doduše, da stvarno žele, mogli da naprave da ne može da se menja kilometraža, ali softveraši namerno ostavljaju rupe jer su brljivi, a te rupe se pre ili kasnije saznaju.
- Bug
- Contact:
- Garaža: AR 156 q4 1.9mJTD
- Lokacija: SUbotica
- Lokacija: SUbotica
Post
izvini al izjava da ostavljaju namerno rupe je .... (moram tako da se izrazim) glupa...
Svaka zastita ima i soluciju onemogucavanja... bio to SW ili brava na sefu...
Re: Alfa 159 - par sitnica koje me nerviraju :)
Povuci izreceno!!!nidza napisao:Doduše, da stvarno žele, mogli da naprave da ne može da se menja kilometraža, ali softveraši namerno ostavljaju rupe jer su brljivi, a te rupe se pre ili kasnije saznaju.
izvini al izjava da ostavljaju namerno rupe je .... (moram tako da se izrazim) glupa...
Svaka zastita ima i soluciju onemogucavanja... bio to SW ili brava na sefu...
Povratak na “Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider”