Yugo 1.1 EFI
Poslato: Čet Jul 14, 2011 11:03 am
Eto ipak odlucih da predstavim svog Yugica i na ovom forumu... Da ne kazete da samo pametujem nesto po tuningu...
U pitanju je Yugic 2002 godista sa predjenih nekih oko 63.000km, po fabrickim podacima 63ks/5600, moment 85Nm/3800, 1116ccm motor i menjac 5 brzina sa odnosom 17/64, ubrzanje do 100 za 15s i max brzina 151km/h.
Kupljen polovan pre tri godine od vaseg sponzora. Od neke kao dodatne opreme je imao pojaseve pozadi, metalik boju, maglenke.
Na Yugu je izmenjeno...
Kod bivseg vlasnika montirani napred ventilirajuci diskovi 257mm (fabricki puni 240mm) sa pripadajucim klestima i veci glavni kocioni cilindar, napred stavljeni Zastava Sport amortizeri, pozadi spusten sa caurama i gibanj sa 4 platne i skinut katalizator... Stavljeni distanceri od 20mm napred i 25mm nazad, felne od alfe 15", 6j ET39 sa gumama 175/55. Sto se tice izgleda, odradjen set branika i pragova, stavljeni beli migavci napred od Z101, zamenjen volan i palica menjaca... Alarm i CB, gpepk na dugme i digitalna tabla iz Opela GSI. Imao je i N2O ali nazalost nisam imao para da ga kupim.
Kod
mene je odradjeno:
Zamenjene sve 4 gume za nove Miselinke u istoj dimenziji...
Stvaljena pecurka sa pregradom koju sam pravio namenski... Usustini, motor dobija uvek cist i hladan vazduh direkno iz maske u dovoljnim kolicinama jer ga redovno odrzavam (filter)...
Stavljena duza 2-1 grana tj od Z101 sa fleksibilnim cevi.
Zamenjeno kvacilo sa plitkom korpom od pezoa 106 i sinter lamelom sa tri kraka i stavljen zamajac olaksan na 6120 grama. U planu ugradnja seta kvacila od 215mm sa sinter lamelom od 6 krakaova.
Skracen hod palice menjaca za 5cm.
Spusten auto napred jos dodatno 2cm (napsram fabrickog oko 10cm) i pozadi za 7cm (toliko je i naspram fabirckog), tako da sada od ruba do centra tocka iznosi 28.5cm. Napred stavljene ficine opruge duzine 22cm i skracena osovina amortizer da opruga ne ispadala, stavljena floridina ramena (8mm duza od fabrickih), stavljeni teflonski nosaci b. stagle i ubaceni tefloni umesto gumica u ramenu. Pozadi ispeglan gibanj sa 4 platne na 11cm, novi amortizeri tvrdji od fabrickih i kraci 3cm. Stavljene viljuske od Poly-a. Napred rasiren trag tockova i sad iznosi 136.5cm (fabricki
130.8cm). Pozadi trag tockova takodje rasiren i sad iznosi 136cm (fabricki 131.2cm). Rastojanje od prednje do zadnje osovine iznosi fabricku meru od 215cm. Minus napred i pozadi 2.5 stepena.
Ugradjena b. stagnla pozadi.
Zamenjen dihtung glave i stavljen od 1.4T motora i glava obrijana za 1.1mm
Stavljeni H pojasevi u 4 tacke kacenja za vozaca i suvozaca i izbaceni fabricki pojasevi napred.
Postavljeni "banana" brisaci napred i pozadi brisac od Punta 1
Prefarban volan u crno tako da nema vise hromiranih delova.
Stavljena LED za osvetljenje unutrasnjosti kao i LED osvetljenje GSI table.
Postavljen vizir BOYRACER Motorsport
Izbacen plin odmah po kupovini.
Ugradjen 13/53 diferencijal sa 5 brzina.
Karoserija ojacana sankama, prednjom koskom i donjom koskom pozadi, u planu spajanje sanki, gornja koska pozadi, ojacanje pragova, ojacanje cele karoserije dodatnim varovima i ugradnja roll bara.
Trenutno, sledece na spisku su nove plocice i diskovi napred i ugradnja 227mm diskova pozadi kao i farbanje kompleno kocnica, plus ugradnja teflonskih creva umesto gumenih na sva 4 tocka...
A od daljih planova, pored vec pomeutog ojacanja, stavljanja kvacila od 215mm, je ugradnja usisne grane sa 4 leptira od 38mm, menjanje bregaste osovine za neku sportskiju, farbanje kompletnog auta posto je vuzelno u jako losem stanju, stavljanje felni sirine od 7j sa ETom manjim od 15mm i sredjivanje unutrasnjosti. I na kraju defintivno ce ici N2O od nekih 30ks.
Da napomenem da auto pravim samo u skladu sa svojim zeljama i potrebama tj nemam neki stil koji bi pratio
Buduci plan kako bi trebao da izgleda
Evo par slika trenutnog stanja kao i od ranije:
U pitanju je Yugic 2002 godista sa predjenih nekih oko 63.000km, po fabrickim podacima 63ks/5600, moment 85Nm/3800, 1116ccm motor i menjac 5 brzina sa odnosom 17/64, ubrzanje do 100 za 15s i max brzina 151km/h.
Kupljen polovan pre tri godine od vaseg sponzora. Od neke kao dodatne opreme je imao pojaseve pozadi, metalik boju, maglenke.
Na Yugu je izmenjeno...
Kod bivseg vlasnika montirani napred ventilirajuci diskovi 257mm (fabricki puni 240mm) sa pripadajucim klestima i veci glavni kocioni cilindar, napred stavljeni Zastava Sport amortizeri, pozadi spusten sa caurama i gibanj sa 4 platne i skinut katalizator... Stavljeni distanceri od 20mm napred i 25mm nazad, felne od alfe 15", 6j ET39 sa gumama 175/55. Sto se tice izgleda, odradjen set branika i pragova, stavljeni beli migavci napred od Z101, zamenjen volan i palica menjaca... Alarm i CB, gpepk na dugme i digitalna tabla iz Opela GSI. Imao je i N2O ali nazalost nisam imao para da ga kupim.
Kod
mene je odradjeno:
Zamenjene sve 4 gume za nove Miselinke u istoj dimenziji...
Stvaljena pecurka sa pregradom koju sam pravio namenski... Usustini, motor dobija uvek cist i hladan vazduh direkno iz maske u dovoljnim kolicinama jer ga redovno odrzavam (filter)...
Stavljena duza 2-1 grana tj od Z101 sa fleksibilnim cevi.
Zamenjeno kvacilo sa plitkom korpom od pezoa 106 i sinter lamelom sa tri kraka i stavljen zamajac olaksan na 6120 grama. U planu ugradnja seta kvacila od 215mm sa sinter lamelom od 6 krakaova.
Skracen hod palice menjaca za 5cm.
Spusten auto napred jos dodatno 2cm (napsram fabrickog oko 10cm) i pozadi za 7cm (toliko je i naspram fabirckog), tako da sada od ruba do centra tocka iznosi 28.5cm. Napred stavljene ficine opruge duzine 22cm i skracena osovina amortizer da opruga ne ispadala, stavljena floridina ramena (8mm duza od fabrickih), stavljeni teflonski nosaci b. stagle i ubaceni tefloni umesto gumica u ramenu. Pozadi ispeglan gibanj sa 4 platne na 11cm, novi amortizeri tvrdji od fabrickih i kraci 3cm. Stavljene viljuske od Poly-a. Napred rasiren trag tockova i sad iznosi 136.5cm (fabricki
130.8cm). Pozadi trag tockova takodje rasiren i sad iznosi 136cm (fabricki 131.2cm). Rastojanje od prednje do zadnje osovine iznosi fabricku meru od 215cm. Minus napred i pozadi 2.5 stepena.
Ugradjena b. stagnla pozadi.
Zamenjen dihtung glave i stavljen od 1.4T motora i glava obrijana za 1.1mm
Stavljeni H pojasevi u 4 tacke kacenja za vozaca i suvozaca i izbaceni fabricki pojasevi napred.
Postavljeni "banana" brisaci napred i pozadi brisac od Punta 1
Prefarban volan u crno tako da nema vise hromiranih delova.
Stavljena LED za osvetljenje unutrasnjosti kao i LED osvetljenje GSI table.
Postavljen vizir BOYRACER Motorsport
Izbacen plin odmah po kupovini.
Ugradjen 13/53 diferencijal sa 5 brzina.
Karoserija ojacana sankama, prednjom koskom i donjom koskom pozadi, u planu spajanje sanki, gornja koska pozadi, ojacanje pragova, ojacanje cele karoserije dodatnim varovima i ugradnja roll bara.
Trenutno, sledece na spisku su nove plocice i diskovi napred i ugradnja 227mm diskova pozadi kao i farbanje kompleno kocnica, plus ugradnja teflonskih creva umesto gumenih na sva 4 tocka...
A od daljih planova, pored vec pomeutog ojacanja, stavljanja kvacila od 215mm, je ugradnja usisne grane sa 4 leptira od 38mm, menjanje bregaste osovine za neku sportskiju, farbanje kompletnog auta posto je vuzelno u jako losem stanju, stavljanje felni sirine od 7j sa ETom manjim od 15mm i sredjivanje unutrasnjosti. I na kraju defintivno ce ici N2O od nekih 30ks.
Da napomenem da auto pravim samo u skladu sa svojim zeljama i potrebama tj nemam neki stil koji bi pratio
Buduci plan kako bi trebao da izgleda
Evo par slika trenutnog stanja kao i od ranije: