Yugo 1.1 EFI
- Brana
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 155 3.0 24v project car
Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Alfa Romeo 164 2.0 T.S. 8V - Lokacija: Beograd
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Ako vec oces da stavljas neka ojacanja stavi rol bar.Ovo sto oces da stavljas od A do B stuba ne sluzi nicemu a smeta ti isto koliko i sipka od rol bara.
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Pa mozda bude jednom ako se sve kockice posloze rol bar od hrom molibden cevi, ali...
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
slazem se sa branom.
sto hrom molibden? pa ne pravis ti trkacki auto pa da je bitna kilaza i jacina, obican rol je sasvim dovoljan ako ti uopste i to treba, po meni za gradski auto totalno bzvz cak i odmaze vise nego sto pomaze
sto hrom molibden? pa ne pravis ti trkacki auto pa da je bitna kilaza i jacina, obican rol je sasvim dovoljan ako ti uopste i to treba, po meni za gradski auto totalno bzvz cak i odmaze vise nego sto pomaze
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Pa pre svega kada budem ugradjivao podizace, onda cu dobro da prostudiram konstrukciju Yuga kod A i B stuba, posto nisam nikad bas obracao paznju na to, ako je slab tamo, onda necu praviti to ojacanje. Ali ako ocenim da je dovoljno jako, onda hocu. A hocu to ojacanje zato sto me smara to ugibanje karoserije i to mi je najlakse namontirati da ojacam karoseriju a plus neka moja zamisao je bila takva da se to moze lako skinuti i montirati. Tako da ako znam da cu se vozati sam i da cu biti raspolozen za jurcanje, onda stavim, kad znam da cu da vozim neke matorce koji ne mogu to da preskoce, onda skinem A upravo zato sto se i ja lomim izmedju toga da li da stavim ili ne rol bar za gradski auto, mislim da mi je ovo ojacanje bolje resenje... A ako moji planovi budu isli tako kako bih ja zeleo, onda bih uzeo jedan Cabrio za svakodnevnu voznju a ovaj preuredio u neki ozbiljniji track day auto i zato bi napravio neki dobar i lagan rol bar. Ali za sada su to pusti snovi i veliko ali...
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Sa tim sipkicama neces dobiti ni O od Ojacanja, to ti je cista glupost.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
koje crno ojacanje, sta da ojacas time??? zna se koja ojacanja mogu da pomognu iimaju smisla , prednja i zadnja koska i rol bar sve ostalo je gubljenje vremena i bacanje para, da to ima nekog smisla ljudi bi to odavno radili a ja ovu ideju prvi put sada vidim u zivotu
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Pa ja sam covek bez smisla i sa novim idejama
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- alfa&omega
- Garaža: Fiat Punto 1.9 JTD
Fiat Coupe 20 VT
Alfa 155 TS 2.0 16V Sport
Alfa 166 2.4 JTD Distinctive
Alfa 147 1.9 JTD Distinctive
Alfa 156 2.5 V6 24V Distinctive - Lokacija: Prijepolje
- Lokacija: Prijepolje
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
TS ne pase sraf na sraf i ko ce da nastanca tolike svecice
Ali ipak sipak:
Ne dam ja moj 1.1EFI
Uradjeno je dosta sitnica otkad se nisam javljao, od toga sto je bitnije pomena su:
Prosirivanje usisine sa 47 na 52mm i za leptir od 51mm (fabricki 45):
I trazim sad neke vece brizgaljke da to ispratim.
Kupovina brezona za tockove:
I jedan zgodan detalj za felne i volan:
Ali ipak sipak:
Ne dam ja moj 1.1EFI
Uradjeno je dosta sitnica otkad se nisam javljao, od toga sto je bitnije pomena su:
Prosirivanje usisine sa 47 na 52mm i za leptir od 51mm (fabricki 45):
I trazim sad neke vece brizgaljke da to ispratim.
Kupovina brezona za tockove:
I jedan zgodan detalj za felne i volan:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Crni Jugiša,šta će ti to sve na 1116ccm?
Stavi bre onaj 1.6 16v i uživaj,ne isplati se bacati bisere pred svinje...
Stavi bre onaj 1.6 16v i uživaj,ne isplati se bacati bisere pred svinje...
A Man's Got to Know His Limitations...
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Stavljanje jaceg motora je kao da sam zakucao ekser sebi u kovceg, gotovo sigurno cu da ga obavijem oko neke bandere...
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- G0XY
- Garaža: Mito QV
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd-Bele Vode
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Jak motor je opasnost za nekog napaljenog klinca.
Ti si odlično upoznat sa mehanikom kola,a i odlično voziš što smo videli više puta na skupovima
Ti si odlično upoznat sa mehanikom kola,a i odlično voziš što smo videli više puta na skupovima
A Man's Got to Know His Limitations...
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Mozda ja ne izgledam tako ali jesam i dalje napaljeni i neizivljen klinac Imam vrlo tesku nogu plus da cak i da kazemo da zelim to da uradim, ne mogu sebi da priustim iz finansijskih razloga (a i pitanje je da li bi mi birokratija to dozvolila), niti ja jurim neke brojke na papiru, meni je zanimljivo da ja cackam i eksperimentisem i onaj osecaj zadovoljstva kada napravis nesto svojim rukama i da je ispalo bolje nego sto si ocekivao. Normalno ako izuzmemo neke testove precizne voznje, sto mi je zanimljivo voziti na vreme ali tamo nije toliko do snage nego do izabalansiranosti auta Mozda nije brz, ali meni izmami osmeh svaki put kad sednem za volan
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Jedna bzvz slicica:
Oil catch can ili po naski separator uljnih isparenja:
I napokon skupljeni svi delovi za zadnje kocnice:
Oil catch can ili po naski separator uljnih isparenja:
I napokon skupljeni svi delovi za zadnje kocnice:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Ovako je to bilo pre 7 godina na danasnji dan, stao prvi put pred kapiju
Nadam se jos barem tri puta toliko...
Sto se tice trenutnih radova:
Prethodno ugradjen OCC, testiran, sve super funkcionise a uz to ne zahteva odrzavanje niti busenje prihvata na karteru
Nadam se jos barem tri puta toliko...
Sto se tice trenutnih radova:
Prethodno ugradjen OCC, testiran, sve super funkcionise a uz to ne zahteva odrzavanje niti busenje prihvata na karteru
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Nemam nameru da ikad prodam Yuga, cak sta vise, voleo bih jos jednog, samo cabrio
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Moze
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Da nastavimo gde smo stali:
Buseni diskovi, zadnje disk kocnice, pancirna creva, novi glavni kocioni, NT servo kocnice, nova kociona cevi, nove luftirnice, nove gumice klesta, nov akumulator, brzoskidajuce klmene akumulatora, skracen hod kvacila, short shifter (aluminijum/prohrom), nove ukrasne kugle (alu/crna), nove glavcine, trajno fiksirani brezoni, novi lezajevi tockova, novi nosaci motora, sredjen polovan radijator kabine jer je procurio onaj na autu, zamenjen dihtung kartera, sredjen karter, ugradjeno ojacanje ispod motora, stelujuca remenica bregaste, ekscentricni srafovi za podesavanje nagiba sa ekscentricno busenim rupama na amortizerima za veci nagib, testirana Zastava Sport usisina sa 60mm leptirom, reparirane vece dizne za 51mm kombinaciju leptira, prepravljena zadnja b. stangla u stelujucu po tvrdoci, 30% veca tvrdoca...
Idemo dalje.
Buseni diskovi, zadnje disk kocnice, pancirna creva, novi glavni kocioni, NT servo kocnice, nova kociona cevi, nove luftirnice, nove gumice klesta, nov akumulator, brzoskidajuce klmene akumulatora, skracen hod kvacila, short shifter (aluminijum/prohrom), nove ukrasne kugle (alu/crna), nove glavcine, trajno fiksirani brezoni, novi lezajevi tockova, novi nosaci motora, sredjen polovan radijator kabine jer je procurio onaj na autu, zamenjen dihtung kartera, sredjen karter, ugradjeno ojacanje ispod motora, stelujuca remenica bregaste, ekscentricni srafovi za podesavanje nagiba sa ekscentricno busenim rupama na amortizerima za veci nagib, testirana Zastava Sport usisina sa 60mm leptirom, reparirane vece dizne za 51mm kombinaciju leptira, prepravljena zadnja b. stangla u stelujucu po tvrdoci, 30% veca tvrdoca...
Idemo dalje.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- darko qv
- Garaža: Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde.....Grande Punto 1.3 MJTD 75hp
Alfa Romeo 147 8v traktor - Lokacija: Sutomore
- Lokacija: Sutomore
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Oooo koje cudo od Jugica napravi. Sad samo licno steta sto nije 1.4 il 1.6. Bio bi papricica ljuta. Mada i ovako je sasvim kako treba. Jel ti ovo vozas svaki dan? Nizak je opasno.
GOD LOVES ALFA,JESUS DROVE A 145 CLOVERLEAF
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Na zalost, ne vozi se skoro nista, od katanca na temu nisam presao 50km zbog nekih tehnicko-finansijskih problema... Ali dok sam ga vozio, nije bilo nekih velikih problema, nije to tako nisko, najniza tacka je oko 85mm od tla, mnogo vise nego sto se obicno voze spusteni Yugici Istina, stanje prednjeg branika ne potkrepljuje moju pricu, ali on je stradao u nekim ekstremnim uslovima gde bi i standardan auto imao problem plus i mojom nezainteresovanoscu za ocuvanje istog, posto ce ili biti neki fabricki postavljen uz sitne modifikacije ili cu napraviti od nule neki redovan (trenutno razmatram mogucnost da ga napravim od plastike a ne od poliestera)
Sto se tice motora, da sam menjao bi bio jedino 1.6 16v iz Fiat Brava ili 1.4T iz Fiat Punta 1, ali vise tako nesto zakonski nije moguce, mada nisam ja te ideje nikad ni nesto preterano razmatrao. U najboljem slucaju bude neka frikombinacija glava i turbo sa tog 1.4 sa nekom boljom bregastom i nekim VEMS-om ili nesto slicno, ali to su puste zelje. Bice dobro da ja naguram taj veci leptir i dizne i neki nitro sistem, ako uspem neku bregastu i neku kvalitetnu mapu, da pucam od srece
PS: Bio je par dana nizi za oko 15mm dok sam testirao neke gewinde
Sto se tice motora, da sam menjao bi bio jedino 1.6 16v iz Fiat Brava ili 1.4T iz Fiat Punta 1, ali vise tako nesto zakonski nije moguce, mada nisam ja te ideje nikad ni nesto preterano razmatrao. U najboljem slucaju bude neka frikombinacija glava i turbo sa tog 1.4 sa nekom boljom bregastom i nekim VEMS-om ili nesto slicno, ali to su puste zelje. Bice dobro da ja naguram taj veci leptir i dizne i neki nitro sistem, ako uspem neku bregastu i neku kvalitetnu mapu, da pucam od srece
PS: Bio je par dana nizi za oko 15mm dok sam testirao neke gewinde
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Opaa, seki is on the road again
[youtube]ahKN1IXFKaE[/youtube]
[youtube]ahKN1IXFKaE[/youtube]
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”