Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
http://www.js-tuning.nl/catch-tank-pi-1 ... j9fcltekj2
Alfa je stil... ostalo je status...
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
Znam, pun video klipova sa praznjenjem tih catch can-a a niko da pokaze usisno crevo u kakvom je stanju i jel jos ima naslaga. Nekako sam skeptican da uljna kondenzacija i dalje prolazi, u manjem procentu ali ipak prolazi.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
Usisno crevo u motor mora da ima naslaga ulja, jer ne postoji turbina (ni potpuno nova) koja ne baca ulje/uljne pare...
Alfa je stil... ostalo je status...
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
Ma to znam, ali uglavnom talog na crevu bude kao odsecen tu gde se nalazi ulaz za iberlauf a od njega prema maf-u cisto. Da je samo od turbine crevo ne bi bilo prljavo samo do iberlaufa.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
Nisam razumeo da li je iberlauf skinut sa usisa ili ne...
Alfa je stil... ostalo je status...
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
Ma kazem za ovaj oil catch can. On se stavlja izmedju iberlaufa i usisa, kantica se napuni, ali uljna isparenja i dalje prodju u usis u manjem procentu nego bez tog oil catch can-a. Bolja mi je varijanta da se iberlauf totalno izbaci iz usisa. Skeptican sam da taj oil catch can sa linka ne moze u potpunosti da eleminise uljna isparenja pa ona i dalje prodju u manjem procentu u usis.
Bolja mi je varijanta da se ne kopca na usis, nego da crevo koje se spaja na usis ostane slobodno. Video sam da dosta stavljaju kao filter mrezice za pranje sudova, celicnu mrezicu kako je neki zovi. Dosta dobro odvaja uljna isparenja, pa cu danas da se igram sa improvizovanim catch can-om, da pokusam sa tom mrezicom, filterom iz aspiratora, i ugljenim sudnjerom. Da probam i vidim da li ce i posle toga na izlazu iz catch can-a "dim" iz iberlaufa da bude vidno prisutan.
Bolja mi je varijanta da se ne kopca na usis, nego da crevo koje se spaja na usis ostane slobodno. Video sam da dosta stavljaju kao filter mrezice za pranje sudova, celicnu mrezicu kako je neki zovi. Dosta dobro odvaja uljna isparenja, pa cu danas da se igram sa improvizovanim catch can-om, da pokusam sa tom mrezicom, filterom iz aspiratora, i ugljenim sudnjerom. Da probam i vidim da li ce i posle toga na izlazu iz catch can-a "dim" iz iberlaufa da bude vidno prisutan.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
Bocica od 400ml, 2 holendera za slavinu, dve mrezice za pranje sudova, na ulazu u catch can, zatim ugljeni sundjer u sredini i filter iz aspiratora na izlazu iz catch can-a. Oil catch can spakovan iza interkulera, da "duva" prema tocku. Sada u mestu dok auto radi nema "dima" iz iberlaufa nigde.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
Ta bolja varijanta je jedina varijanta. Sad vidim da si pogrešno razumeo logiku "oil catch can" - ne čita se tema od početka...mladenke napisao:... Bolja mi je varijanta da se ne kopca na usis...
Alfa je stil... ostalo je status...
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
Kako jedina varijanta kad ima razlicitih varijanti catch can-a? 1. Sa izlazom za usis, 2. Sa izlazom za atmosferu, 3. Sa izlazom za usis i izlazom za atmosferu, stim sto se onda stavlja vakum ventil. Ja sam odradio drugu varijantu, dok se stranci uglavnom odlucuju sa izlazom za usis, zbog ekologije.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
To nisu varijante vredne razmatranja, jer na JTD (slika gore) i JTDm (slika dole) već postoji nekakav "oil catch can". Jedino ima smisla kako si uradio - u atmosferu...
Alfa je stil... ostalo je status...
- mladenke
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v 2003
- Lokacija: Nis
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
Da, vec ima uljni separator, samo sto radi posao dok je motor nov, i nije pohaban. Videcu sta ce ovaj moj da pokupi u narednom periodu. U svakom slucaju, sad cu jos malo da zagadjujem okolinu, pogotovo kad zapalim cigaretu i otvorim prozor.
Alfa Romeo - turning drivers into mechanics since 1910
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
kod benzinaca je bilo dovoljno spustiti crevo iz iberlaufa negde ispod auta i teraj dalje na jugu sam imao i posebnu čantru u kojoj je bilo iber crevo ali ovde kod dizela ne kontam gde, sta, kako pa ako moze neko slikovito objasnjenje konkretno kod jtd 8v gde sta treba povezati, skinuti, prikaciti?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
Produži se crevo iberlaufa (koje ulazi u rebrasto crevo usisa u turbinu) i doda (može, ali ne mora) rezervoar za kondenzovane uljne pare...
Alfa je stil... ostalo je status...
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
Uljni separator na JTD postoji fabrički i zove se "oil segregator" samo nemam pojma koliko je efikasan posle više od 10 godina.
Dušene jesi li možda rastura ovaj separator ? Meni je ona čantra masna i na ulazima i izlazima iz nje. Skidao sam creva sa gornje strane i menjao šelne da vidim hoće li biti manje ulja jer sam video da mi malo kaplje ulje ispod čantre.
Dušene jesi li možda rastura ovaj separator ? Meni je ona čantra masna i na ulazima i izlazima iz nje. Skidao sam creva sa gornje strane i menjao šelne da vidim hoće li biti manje ulja jer sam video da mi malo kaplje ulje ispod čantre.
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
A gde se nalazi taj "oil segregator"?
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- Falcon037
- predsednik kluba
- Garaža: -
ex: Alfa 147 JTD 16V
ex: Alfa GT JTDM
Alfa 156 V6 SP2 Azzurra
Alfa Mito MultiAir Turbo - Lokacija: Beograd
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
Sa zadnje strane motora zavučeno u pm. negde na sredini otprilike. Ovo je kod 16V na 147ci i GTu.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
ja bre nemam pojma ni gde je taj sagregator ni gde je iber lauf crevo taman naucim neke stvari kod dizela a onda saznam nesto novo pa opet iz pocetka
kako se produzi to crevo iber alufa? jel moze neka slika to creva i tog sagregatora da znam gde da gledam a najboje celokupnog resenja ako ima slike
kako se produzi to crevo iber alufa? jel moze neka slika to creva i tog sagregatora da znam gde da gledam a najboje celokupnog resenja ako ima slike
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
Iber lauf crevo ti je sa prednje strane motora i ide sa dekle motora dole ka rebrastom crevu od turbine.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- Roolieman
- Garaža: Alfa 159 2.0 JTDm
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
jel to ovo izmedju br. 8 i 3?MiloshBg napisao:Iber lauf crevo ti je sa prednje strane motora i ide sa dekle motora dole ka rebrastom crevu od turbine.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
@Falcon037 - koliko se sećam, otvarano na JTD 8v (slika gore), ali davno, pa sam zaboravio detalje.
@OMP - iberlauf crevo ćeš prepoznati po tome što ulazi u rebrasto crevo usisa u turbokompresor - tako je na 147/GT, a na 156 JTD 8v, ne znam...
@OMP - iberlauf crevo ćeš prepoznati po tome što ulazi u rebrasto crevo usisa u turbokompresor - tako je na 147/GT, a na 156 JTD 8v, ne znam...
Alfa je stil... ostalo je status...
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
dobro potrazicu ga a sta treba da uradim sa tim crevom?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Mac
- Garaža: 159 Selective 2.0jtdm, Insignia, BMW G30 Xd
-------------------------
Ex BMW F10
Ex Giulietta Exclusive 2.0jtdm,
Ex 159 SW 2.0jtdm
Ex 156 2.0 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
Evo uputstva i par slika
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159 ... ors-4.html
Za 2.0 se nije pisalo, nemam nikakav info
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159 ... ors-4.html
Za 2.0 se nije pisalo, nemam nikakav info
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Mali mod cevi usisa u turbinu - JTD
@OMP - uzmeš duže crevo - iberlauf duva u atmosferu, ali tako da uljne pare ne ulaze u kabinu...
Alfa je stil... ostalo je status...