Akumulator!
- Puzo81
- Garaža: Alfa romeo 159 1.9Jtdm 180ks Lusso edition
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Akumulator!
Meni je Exide premium 53Ah umro na corsi B 1.0 posle 5 i po god. Samo odjednom, nema šanse da se dopuni.
Danas skinuo da dopunim Bosch S4 72Ah 680A, 3god kod mene, tada uvežena 147. Ne znam gde piše god proizvodnjw na njemu?
Kada ga prikačim piše 12,4V.S vremena na vreme pali na bordu ABS, ASR, EBD error.
Dok se puni stavio Renoov fabrički 60Ah 600A, 12,9V pokazuje . 11.2019 proizveden. Alfa sa njim pali kida
Danas skinuo da dopunim Bosch S4 72Ah 680A, 3god kod mene, tada uvežena 147. Ne znam gde piše god proizvodnjw na njemu?
Kada ga prikačim piše 12,4V.S vremena na vreme pali na bordu ABS, ASR, EBD error.
Dok se puni stavio Renoov fabrički 60Ah 600A, 12,9V pokazuje . 11.2019 proizveden. Alfa sa njim pali kida
- Vlada R
- Garaža: ex Alfa 159 JTDm restyle
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Akumulator!
Kako na forumu prenosimo iskustva red je da napišem da me je Midac Celeris 600.035.079 (100 Ah/790A) neprijatno iznenadio. Isti je ispustio dušu bukvalno 2-3 meseca po isteku garancije. Pritom je propisno održavan - 2x godišnje punjenje na kućnom punjaču uz dolivanje destilovane vode, pošto ovaj model ima čepove. Možda su ostale Midac serije bolje ali to treba praksa da pokaže... Na velikom testu SAT revije baš je Celeris odlično ocenjen te sam i odlučio da mu dam šansu.
Fiamm Titanium Plus (50Ah/520A) iz drugog automobila je ovog proleća krepao nakon punih 6 godina, što smatram dobrim rezultatom i dobrom investicijom. Zamena će biti ponovo Fiamm gotovo izvesno.
Fiamm Titanium Plus (50Ah/520A) iz drugog automobila je ovog proleća krepao nakon punih 6 godina, što smatram dobrim rezultatom i dobrom investicijom. Zamena će biti ponovo Fiamm gotovo izvesno.
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Akumulator!
Od kad imam 159 imam "problem" da mi se ponekad na startu upali ikona akumulatora. Dobro odem do električara, ne gasim auto, puni sa naponom 14.2V, kad se sve popali (svetla, maglenke, klima, ventilator...) na leru padne na 14.0 V. Kaže ne diraj. Odem kod drugog da proverim još jednom, ista priča.
Prvo izmenjao kaiš i remenicu alternatora, ništa nisam uradio po pitanju palenja lampice na startu. Čistio kablove mase, kablove grejača, na šasiji, na menjaču, na anlaseru...ništa. Proveravali kontakte na diznama, pumpi, špricali kontakt sprejom, skidali anlaser, koji je već bio remontovan, kao nov, lepo vrti, ne zapinje. Auto pali bez oklevanja.
Dok je bio u autu Energizer 77Ah, na startu se palila lampica jednom u 10 palenja, nema veze dal je zima ili leto. Rek odaj da menjam i kupio sam Topla 77Ah prošle godine, sad pali lampicu svaki put na startu. Ok, otišao posle 2 meseca i tražio da mi provere akumulator, merač izbacio "for replace". OK, loš akumulator, zamenio za Toplu 85Ah ovaj put, kad ono isto.
Tako već 4 godine Istina, auto se ne vozi često, ali se trudim da jednom nedeljno "protegnem noge" 50-100 km, a povremeno ga stavim na punjač. Auto pali bez oklevanja, iz prve, vrti jako, ali za sobom ostavlja upaljenu lampicu.
Pretražio sam italijanske forume, tamo ima priče oko "spia batteria", jedan član na forumu je opisao da dva puta dam kontakt i neće paliti lampicu nakon starta. I zaista, bez greške, dva puta kontakt, nikad ne pali lampicu Nisam razumeo dubinu problema, kao ni oni koji su se javili sa istim problemom. Nikad se nije desilo da u vožnji upali lampicu, bar bi znao da alternator slabo puni.
Ostaje mi enigma akumulator koji je još u garanciji. Pre svega, na startu, pri verglanju spusti napon na 9V, upali za sekund, ali otkine akumulator i za sobom ostavi ikonu akumulatora. Ako se dva puta da kontakt, što bi bila gora situacija, dva puta radi pumpa, dva puta rade grejači, na verglanju padne napon na 10,5V, ne ostavlja upaljenu lampicu
Jel moguće da akumulator ima neku falinku? Ili mora neki poseban akumulator za 159? Bar da nešto hoće da crkne, akumulator, alternator, bilo šta pa da znam gde je problem, ovako sve radi, lepo pali, ali ako neću da mi sija ikonica akumulatora, moram dva puta da dam kontakt pri palenju. Bilo leto ili zima.
Prvo izmenjao kaiš i remenicu alternatora, ništa nisam uradio po pitanju palenja lampice na startu. Čistio kablove mase, kablove grejača, na šasiji, na menjaču, na anlaseru...ništa. Proveravali kontakte na diznama, pumpi, špricali kontakt sprejom, skidali anlaser, koji je već bio remontovan, kao nov, lepo vrti, ne zapinje. Auto pali bez oklevanja.
Dok je bio u autu Energizer 77Ah, na startu se palila lampica jednom u 10 palenja, nema veze dal je zima ili leto. Rek odaj da menjam i kupio sam Topla 77Ah prošle godine, sad pali lampicu svaki put na startu. Ok, otišao posle 2 meseca i tražio da mi provere akumulator, merač izbacio "for replace". OK, loš akumulator, zamenio za Toplu 85Ah ovaj put, kad ono isto.
Tako već 4 godine Istina, auto se ne vozi često, ali se trudim da jednom nedeljno "protegnem noge" 50-100 km, a povremeno ga stavim na punjač. Auto pali bez oklevanja, iz prve, vrti jako, ali za sobom ostavlja upaljenu lampicu.
Pretražio sam italijanske forume, tamo ima priče oko "spia batteria", jedan član na forumu je opisao da dva puta dam kontakt i neće paliti lampicu nakon starta. I zaista, bez greške, dva puta kontakt, nikad ne pali lampicu Nisam razumeo dubinu problema, kao ni oni koji su se javili sa istim problemom. Nikad se nije desilo da u vožnji upali lampicu, bar bi znao da alternator slabo puni.
Ostaje mi enigma akumulator koji je još u garanciji. Pre svega, na startu, pri verglanju spusti napon na 9V, upali za sekund, ali otkine akumulator i za sobom ostavi ikonu akumulatora. Ako se dva puta da kontakt, što bi bila gora situacija, dva puta radi pumpa, dva puta rade grejači, na verglanju padne napon na 10,5V, ne ostavlja upaljenu lampicu
Jel moguće da akumulator ima neku falinku? Ili mora neki poseban akumulator za 159? Bar da nešto hoće da crkne, akumulator, alternator, bilo šta pa da znam gde je problem, ovako sve radi, lepo pali, ali ako neću da mi sija ikonica akumulatora, moram dva puta da dam kontakt pri palenju. Bilo leto ili zima.
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Akumulator!
Cudno skroz, nesto ga optereti pri verglanju... a opet nakon dva kontakta nema problem. Luduje elektronika neka, 100%.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- popovicvl
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q4
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Post
Re: Akumulator!
Uvek postoji mogućnost da ga piiiip affter market xenon kit, ili day light. Ali ludovalo je i pre i posle ugradnje. Naravno, raskačio sam xenone, raskačio sam day light. Ništa ne pomaže
I dok sija lampica na tabli, alternator puni 14,2 V.
Ovde pominju konektor 3 dizne, skidao, čistio, pratio kablove, nisam ništa uspeo da vidim neregularno. Skidao konektore kompljutera da ih našpricam kontakt sprejom, ništa.
http://www.159ownersclub.it/public/foru ... 73&start=1
Svetla rade normalno, praktično mislim da sam za 4 godine jednu sijalicu tablice promenio i jednu sijalicu u zadnjoj stop lampi. Bukvalno.
Auto radi normalno, tako već 4 godine. Prvo je palio lampicu 1 od 10, pa vremenom svaki 3 put, pa onda stalno od kad sam stavio nove akumulatore. Ako se dva puta da kontakt, nikad ne pali lampicu. Mora da sam lud.
I dok sija lampica na tabli, alternator puni 14,2 V.
Ovde pominju konektor 3 dizne, skidao, čistio, pratio kablove, nisam ništa uspeo da vidim neregularno. Skidao konektore kompljutera da ih našpricam kontakt sprejom, ništa.
http://www.159ownersclub.it/public/foru ... 73&start=1
Svetla rade normalno, praktično mislim da sam za 4 godine jednu sijalicu tablice promenio i jednu sijalicu u zadnjoj stop lampi. Bukvalno.
Auto radi normalno, tako već 4 godine. Prvo je palio lampicu 1 od 10, pa vremenom svaki 3 put, pa onda stalno od kad sam stavio nove akumulatore. Ako se dva puta da kontakt, nikad ne pali lampicu. Mora da sam lud.
- Vlada R
- Garaža: ex Alfa 159 JTDm restyle
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Akumulator!
Što Miloš kaže, nešto ga optereti tokom paljenja. Ja sa Toplom nisam imao taj problem, niti sa Fiamm ni sa Midac, ne verujem da je za 2.4 to očekivano ponašanje.
Update za mali Fiamm, još nije gotov, samo se ispraznio, tako da ću mu dati šansu da vidim dokle će da gura, mada je i ovih 6 godina lep rezultat.
Update za mali Fiamm, još nije gotov, samo se ispraznio, tako da ću mu dati šansu da vidim dokle će da gura, mada je i ovih 6 godina lep rezultat.
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Akumulator!
Ima li neko svežu preporuku za akumulator za tct giuliettu. Treba mi za kratke relacije i start/stop...
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: Akumulator!
Ja turio neki neki ruski u julku, ali već nakon dve godine ne radi start stop, iako u principu nemam problema, cak mi jednom ostala sijalica u autu celu noć, upalio bez problema.
“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Originalni fabricki, 72ah heavy duty, oko 15000 din u ovlascenom servisu i zavrsis posao.
Re: Akumulator!
Sauriann napisao:Ima li neko svežu preporuku za akumulator za tct giuliettu. Treba mi za kratke relacije i start/stop...
Originalni fabricki, 72ah heavy duty, oko 15000 din u ovlascenom servisu i zavrsis posao.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Akumulator!
Ovaj što sam gledao je oko 16k (Exide Start&Stop AGM EK700 12V 70Ah)
E sad, znajući cene "ovlašćenih" možda je taj 72ah heavy duty u rangu Varte ili Boša koji su 10 do 11k.
Znaš li koji je prozivđač (možda Magneti Marelli) i da li je AGM taj iz originala? Bio je bele boje ali nisam zapazio proizvođača.
E sad, znajući cene "ovlašćenih" možda je taj 72ah heavy duty u rangu Varte ili Boša koji su 10 do 11k.
Znaš li koji je prozivđač (možda Magneti Marelli) i da li je AGM taj iz originala? Bio je bele boje ali nisam zapazio proizvođača.
- sljuka10
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm2 150ks 2014
ex Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm2 95ks 2010 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Akumulator!
Kod mene je Mopar 70ah 620a heavy duty, ispod bar koda piše Exide 476620-HD. Ne vidim datum proizvodnje nigde, ali radi start stop bez problema, 2.0 150ks.
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Akumulator!
Mopar je, to je prva ugradnja. Heavy duty je za start stop.Sauriann napisao:Ovaj što sam gledao je oko 16k (Exide Start&Stop AGM EK700 12V 70Ah)
E sad, znajući cene "ovlašćenih" možda je taj 72ah heavy duty u rangu Varte ili Boša koji su 10 do 11k.
Znaš li koji je prozivđač (možda Magneti Marelli) i da li je AGM taj iz originala? Bio je bele boje ali nisam zapazio proizvođača.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- brucebayne
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 1.6 MJTD 120cv
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Akumulator!
Pozdrav ljudi,
Prvo sam primetio da, iako ga ne koristim, povremeno proverim, al start stop ne radi, i odem kod majstora na mali servis i kaze akumulator crkava.
Trenutno je u njemu originalni Moparov, da l ici opet na isti, ili imate neku preporuku ?
Prvo sam primetio da, iako ga ne koristim, povremeno proverim, al start stop ne radi, i odem kod majstora na mali servis i kaze akumulator crkava.
Trenutno je u njemu originalni Moparov, da l ici opet na isti, ili imate neku preporuku ?
Post
Re: Akumulator!
Ako je star svakako ga zameni pa vidi kako se onda auto ponasa, ne mozes nista da izgubis.
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: Akumulator!
A gde uopste ima da se kupi Moparov? I koja je cena? Ne bih mnogo fantazirao, odgovarajuci AGM u dobrom kvalietu, sa sto duzom garancijom (Exide ili slicno), i to je to...
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- boki76
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Ex 147 1.9jtd 2003. - Lokacija: Beograd
Post
Re: Akumulator!
Videh negde moparov u regularnoj prodaji ali nemam pojma gde. Znam da sam ae bas iznenadio. I cena je bila regularna, slicno kao exide
- Dragon
- Saradnik Uprave
- Garaža: Giulietta 1.4 Distinctive
ex GTV Cup 2.0 TS
ex 156 JTD SP
ex 147 2.0 TS
ex147 1.9JTDm - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Akumulator!
Ja sam pre neki dan kupio Exide Start&Stop AGM, ali meni ide 60Ah, tako da je bio 13.000 sve sa dostavom i ugradnjom.
John Lennon - 2600 Sprint, SS, Pope John Paul II - Sei (Alfa 6), Sophia Loren - Duetto, Frank Zappa - 1969 GTV, Ralph Lauren - 8C2900B, Nick Mason - TZ-1, John F. Kennedy - Giulietta Spider, Eric Clapton - 6C 2500 Super Sport, Dragon - GTV Cup.
- boki76
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Ex 147 1.9jtd 2003. - Lokacija: Beograd
Post
Re: Akumulator!
Moguce da sam se ja prebacio da sam u stvari video ovaj exide mopar. Imace u beo kar-u exide agm 70ah oko 15.000 din.
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: Akumulator!
Koliko je prihvatljiva starost akumulatora pri kupovini? Na Exide akumulatorima stoji datum proizvodnje, samo ne znam koliko je prihvatljivo...
- ForestGump
- Garaža: MB W169 A170
- Lokacija: Okolina Grada
Post
Re: Akumulator!
Ne znam koliki je rok skaldištenja akumulatora, koliko dugo i pod kojim uslovima se mogu skladištiti. Obično kvalitetni akumulatori na boku imaju oznaku u formatu MM/GGGG kao krajnji rok do kojeg se moraju prodati . Na to treba obratiti pažnju.
Post
Re: Akumulator!
Uh dobro me podseti da pogledam, pre 10-tak dana sam kupio bosh 74kw 680 udarna snaga u delmaxu a nisam ni proverio koliko je star... Sve u svemu pre neki dan sam ga dopunio preventivno jedno 2 sata, skala na lidlovom punjaču je pokazivala 2 od ukupno 6-8 podeoka (kada se napuni je 0 na punjaču)...