Vlasnik sam gore navedenog auta godinu dana, prvih 10 mjeseci alfa se extra pokazala, sve dok mi nije stradala turbina... Tada već nastaju problemi sa ovdašnjim majstorima, niko nije mogao da mi kaže tačan kvar na autu, svi su hjeli da rade generalnu motora i da otvaraju motor i pri tom tražili minimum 400 eura bez velikog servisa, međutim, zahvaljujući Peji koji mi je rekao da je turbina stradala, skinuo sam turbo i poslao ga u Užice... turbo je bio totalno uništen, radili su kompletan remont i naplatili 400eura, prije nego što mi ga je majstor postavljao, očistio je sva crijeva, interkuler, skinuo oba katalizatora, zamijenio ulje i sve filtere... ali auto ponekad pri malim obrtajima slabo vuče tek kad dođe do nekih 1800 0brtaja naglo povuče i izbaci kroz auspuh crni dim, nekad se turbo i ne upali, nekad radi normalno. Prije neki dan, krenuo sam da upalim auto, upalio sam ga i radio je 10 sekundi i onda počeo da gubi gas i ugasio se, pokušao sam da ga upalim i verglajući istrošio akumulator, poveo sam ga kod majstora, očistio je EGR ventil i upalio auto ne znam na koji način i opet posle dva dana ista priča opet neće da pali. Molim Vas za savjet!!!!
Unaprijed Hvala!!!
ALFA ROMEO 147 1.9 jtd 8v 2002 - POMOĆ
- Nikola001
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115ks (2002), VW PASSAT V 2.0 8v 115ks (2002), VW Bora 1.9 T(DI-crveno) 115 ks (2001), VW PASSAT II 1.9 SDI 68ks, Opel Astra 1.8 16v 115ks 1995
- Lokacija: Podgorica, Crna Gora
- Nikola001
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115ks (2002), VW PASSAT V 2.0 8v 115ks (2002), VW Bora 1.9 T(DI-crveno) 115 ks (2001), VW PASSAT II 1.9 SDI 68ks, Opel Astra 1.8 16v 115ks 1995
- Lokacija: Podgorica, Crna Gora
Post
Re: ALFA ROMEO 147 1.9 jtd 8v 2002 - POMOĆ
Izgleda da niko nije imao sličan problem kao ja... auto sam večeras upalio odmah, ali i dalje se osjećalo trzanje na leru i jak bijeli dim, ostavio sam ga tako da radi nekih 3,4 minuta i onda poceo da dodajem gas koji auto nije prihvatao, onda sam ga jos 5 minuta ostavio da radi na leru i onda dodao pun gas dok obraji nisu poceli da rastu i bijeli dim je nestao, potom sam auto provozao i upalila se lampica "motor contol faliure" i turbina nije radila, auto je moglo da ide do 3500-4000 obrataja, potom sam parkirao auto i ostavio ga na leru da radi 10 minuta i ugasio ga, posle sat i po ponovo sam upalio auto i sve je bilo normalno, nije pokazivalo nijednu gresku i turbo se na vrije palio
- Nikola001
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115ks (2002), VW PASSAT V 2.0 8v 115ks (2002), VW Bora 1.9 T(DI-crveno) 115 ks (2001), VW PASSAT II 1.9 SDI 68ks, Opel Astra 1.8 16v 115ks 1995
- Lokacija: Podgorica, Crna Gora
Post
Re: ALFA ROMEO 147 1.9 jtd 8v 2002 - POMOĆ
Danas mi je auto pogledao jedan majstor, ali nazalost nije imao dijagnostiku sa sobom, opet mi se javio ovaj problem, auto je slabo vukao pri malim obrajima se cuo cudan zvuk i auto je dimio, stigao sam kod majstora i ugasio sam ga, on ga je potom upalio motor je bio jako bucan i jako se tresao, trokirao i nije prihvatao gas (po majstorovom misljenju u tom trenutku nisu radila 2 klipa i pumpa nije davala dovoljan pritisak gorivu ili postoji zacepljenje dizni) tek iz 4 puta motor je normalno radio...
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: ALFA ROMEO 147 1.9 jtd 8v 2002 - POMOĆ
Ako je urađen remont turbine i pregledan/očišćen EGR, to može da se skine sa spiska mogućih uzroka problema...
Ostaje da se proveri:
a) protokomer,
b) pumpa za gorivo,
c) injektori i
d) pumpa visokog pritiska.
Baš ovim redosledom - od najjeftinije do najskuplje provere... Naglašavam: provera, a ne zamena. Nemoj da prihvatiš "majstorsku" logiku menjanja delova sve dok se ne nađe uzrok problema - to je skupo.
Uzgred - turbina se ne "pali" ili "uključuje" na nekom broju obrtaja, već radi stalno, ali na malom broju obrtaja (kada nema dovoljno izduvnih gasova) nije toliko efikasna kao na srednjem i velikom...
Ako je turbina zaista bila "potpuno uništena" (to još nisam čuo), možda je pustila ulje u motor (svetli dim iz auspuha), što je povećalo temperaturu sagorevanja u cilindrima, a to obično bude fatalno za uloške injektora...
Ostaje da se proveri:
a) protokomer,
b) pumpa za gorivo,
c) injektori i
d) pumpa visokog pritiska.
Baš ovim redosledom - od najjeftinije do najskuplje provere... Naglašavam: provera, a ne zamena. Nemoj da prihvatiš "majstorsku" logiku menjanja delova sve dok se ne nađe uzrok problema - to je skupo.
Uzgred - turbina se ne "pali" ili "uključuje" na nekom broju obrtaja, već radi stalno, ali na malom broju obrtaja (kada nema dovoljno izduvnih gasova) nije toliko efikasna kao na srednjem i velikom...
Ako je turbina zaista bila "potpuno uništena" (to još nisam čuo), možda je pustila ulje u motor (svetli dim iz auspuha), što je povećalo temperaturu sagorevanja u cilindrima, a to obično bude fatalno za uloške injektora...
Alfa je stil... ostalo je status...
- Nikola001
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115ks (2002), VW PASSAT V 2.0 8v 115ks (2002), VW Bora 1.9 T(DI-crveno) 115 ks (2001), VW PASSAT II 1.9 SDI 68ks, Opel Astra 1.8 16v 115ks 1995
- Lokacija: Podgorica, Crna Gora
Post
Re: ALFA ROMEO 147 1.9 jtd 8v 2002 - POMOĆ
Hvala na savjetima dule, ali problem je konacno rijesen prije 7 dana... Morala je da se radi ponovna reparacija turbine (zamjena osovine i krilaca) jer majstor koji mi je skidao i postavljao turbinu, nije dovoljno ocistio sve elemente i u usisnom crijevu filtera od vazduha ostao je saraf osovine od prosle turbine (glupa ali skupa greska), sada auto odlicno radi, ubrzava... Na prosloj turbini je sve skoro moralo da se mijenja, od osovine, krilaca, gusanog kucista, geometrije).
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: ALFA ROMEO 147 1.9 jtd 8v 2002 - POMOĆ
jel ti otklonjen kvar bez nadoknade i koji je to majstor koji je zaboravio šraf na tako "nebitnom" mestu. Šta bi tek napravio da je motor otvarao...
- Nikola001
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115ks (2002), VW PASSAT V 2.0 8v 115ks (2002), VW Bora 1.9 T(DI-crveno) 115 ks (2001), VW PASSAT II 1.9 SDI 68ks, Opel Astra 1.8 16v 115ks 1995
- Lokacija: Podgorica, Crna Gora
Post
Re: ALFA ROMEO 147 1.9 jtd 8v 2002 - POMOĆ
Morao sam turbo servisu da platim 200 eura, a ugradnju su me častili... Majstor nije mogao da vjeruje kad sam ga zvao iz turbo servisa i onda kad sam došao kada sam mu pokazao krilca i račun iz TS, dao mi je novac koji sam platio TS i troškove puta
- Markoni147
- Garaža: Ford Fiesta ST
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: ALFA ROMEO 147 1.9 jtd 8v 2002 - POMOĆ
Ne bih sada o nadoknadi tzv. "nematerijalne štete", ali...
Alfa je stil... ostalo je status...
- Nikola001
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115ks (2002), VW PASSAT V 2.0 8v 115ks (2002), VW Bora 1.9 T(DI-crveno) 115 ks (2001), VW PASSAT II 1.9 SDI 68ks, Opel Astra 1.8 16v 115ks 1995
- Lokacija: Podgorica, Crna Gora
Post
Re: ALFA ROMEO 147 1.9 jtd 8v 2002 - POMOĆ
To i ja kažem, mada iskreno ne bih mu tako lako oprostio da je drugačije postupio nego bih našao drugi način da mu naplatim troškove... još kakve dijagnoze su mi davali ostali majstori, sačuvaj bože...
- Nikola001
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115ks (2002), VW PASSAT V 2.0 8v 115ks (2002), VW Bora 1.9 T(DI-crveno) 115 ks (2001), VW PASSAT II 1.9 SDI 68ks, Opel Astra 1.8 16v 115ks 1995
- Lokacija: Podgorica, Crna Gora
Post
Re: ALFA ROMEO 147 1.9 jtd 8v 2002 - POMOĆ
Evo mi je iskrsnuo juče jedan mali problem... Po neravnom putu ili preko prelaska ležećeg policajca čuje mi se lupanje u zadnjem desnom dijelu trapa (kao tupi udarci), prije nikad nisam imao problema sa tim a i začudio sam se da su ovoliko trapovi izdržali pošto je put do mog posla jako loš....
- flojd
- Garaža: Giulietta 1.4 TB
EX alfa romeo 33 1.7 IE Imola
EX alfa romeo 33 1.7 IE
EX Alfa Romeo 156 1.8TS 2001g - Lokacija: Pirot
- Lokacija: Pirot
Post
Re: ALFA ROMEO 147 1.9 jtd 8v 2002 - POMOĆ
Pa ok to i nije toliki problem pogledas koja uporna spona pozadi je popustila i zamenis nisu skupe i lako se menjaju
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”