Malo peglanja po stazi
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Malo peglanja po stazi
A bio je lep taj Lancer...Brkic je tih godina vozio u svim zivim klasama koje je mogao da postigne...
Acqua-Olio-Benzina
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Malo peglanja po stazi
I da puni vitrinice bezvrednim peharcicima....
Praziluk i sujeta su cudo.... Ljaljan....
Praziluk i sujeta su cudo.... Ljaljan....
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Malo peglanja po stazi
on i danas cuva jednog od "svojih" lansera samo on sam zna zasto obzirom da auto skuplja prasinu vec par godina
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Malo peglanja po stazi
Nemogu da se setim nikoga medju trkacima koji je bio toliko omrazen kao Ceda Brkic!
Niko ziv ga nije voleo, svi su ga mrzeli zbog njegovog lesinarenja.
OMP@ Da li je nekada Ceda pobedio na krugu? Ja se nesecam!
Niko ziv ga nije voleo, svi su ga mrzeli zbog njegovog lesinarenja.
OMP@ Da li je nekada Ceda pobedio na krugu? Ja se nesecam!
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: Malo peglanja po stazi
OMP: Zasto sam napisao 406 nije mi jasno
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Malo peglanja po stazi
Meni su uvek samo dve trke bile interesantne a to su ST zbog urlika iz usisa alfi i bmw-a i naravno Yugo-hibrid koji je licio na gladijatorske igre
Uvek je bilo desetak vrhunskih yugica i klali su se od pocetka do kraja! Lepota jedna!
Nasao sam jedan Tosketov snimak cele trke i uzivao u gledanju!
Inace ajde da se malo pohvalim....Na ovom zelenom yugicu "mirko" izgubio sam sigurno dve godine zivota, od ujutro do uvece na ucestvovanju u spremanju malog zvrka. To je bio i mozda najbolji a ako ne najbolji onda sigurno najskuplji yugo! Kostao je kao vatra a muke i rada u beskonacnost!
Mirko je bio vrhunski vozac ali u superbajku (prvo yamaha gama500 a onda GSR 750R) i nikada nije uspeo da se presaltuje na automobile sa tom odlicnom voznjom...mnogo je gresio!
Ovde u zadnjem krugu je pokrivio ventile
... re=related
[youtube]Z4n3UyZJLJg[/youtube]
Uvek je bilo desetak vrhunskih yugica i klali su se od pocetka do kraja! Lepota jedna!
Nasao sam jedan Tosketov snimak cele trke i uzivao u gledanju!
Inace ajde da se malo pohvalim....Na ovom zelenom yugicu "mirko" izgubio sam sigurno dve godine zivota, od ujutro do uvece na ucestvovanju u spremanju malog zvrka. To je bio i mozda najbolji a ako ne najbolji onda sigurno najskuplji yugo! Kostao je kao vatra a muke i rada u beskonacnost!
Mirko je bio vrhunski vozac ali u superbajku (prvo yamaha gama500 a onda GSR 750R) i nikada nije uspeo da se presaltuje na automobile sa tom odlicnom voznjom...mnogo je gresio!
Ovde u zadnjem krugu je pokrivio ventile
... re=related
[youtube]Z4n3UyZJLJg[/youtube]
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Malo peglanja po stazi
jel Mislis na Mirka Simovica Mocarta, bio je dobar u to vreme ali se brzo povukao sa staza, auto je bio vrhunski spreman, u to vreme detalji poput nascar obrtomera sa shift light-om, sigurnosna mrezica na vratima, profi kadica i oprema itd. su bili nesto novo kod nas i niko nije bio ravnodusan prema tim autu, motor mu je radio Gagi koji se kasnije a i danas sa Brkicima petlja i njima pomaze u pripremi automobila.
Čeda jeste pobedjivao na krugu, osvojio je titulu u hobi klasi 1992 u prilicno jakoj konkurenciji sto mu je mozda i najveci uspeh ako gledamo konkurenciju i voznju u guzvi, ostale titule je osvajao uglavnom u nekim Š klasama izmisljenim za njega, vozio je juga za tref, secam se tog juga i bio je bas dobar a mnogi kazu najbolji hobi jugo i motor ikad napravljen kod nas
Čeda jeste pobedjivao na krugu, osvojio je titulu u hobi klasi 1992 u prilicno jakoj konkurenciji sto mu je mozda i najveci uspeh ako gledamo konkurenciju i voznju u guzvi, ostale titule je osvajao uglavnom u nekim Š klasama izmisljenim za njega, vozio je juga za tref, secam se tog juga i bio je bas dobar a mnogi kazu najbolji hobi jugo i motor ikad napravljen kod nas
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Malo peglanja po stazi
Da Mirko Simovic. Mi smo bas dobri drugari jos od malena iako je on stariji. Sa njim sam se zezao od 94 kada je krenuo sa malim N-om, pa do hibrida.
Kroz koje smo muke prolazili danonocno, to se nemoze opisati. Tog zelenog yugica smo spremali od nove sasije pa do mrezice na prozoru. Brdo para je otislo na taj auto kada je bio u top stanju, secam se da je '98,'99 i 2000 islo oko 35000 DM godisnje. samo izduv je kostao oko 2000$ a radio ga je u kaliforniji po specifikacijama koje im je odneo u fabriku i tada je nakupovao obrtomer , kadicu, mrezice amortizere i gomile unibolova koje je doneo u koferu iz USA. Usput je dovezao i belu korvetu kabrio, jedan od najlepsih kabria na svetu.
U pocetku je bio glavni mehanicar Bumbar a posle su se nesto zakacili pa je dosao Gagi.
Gagi je super lik-dobrica i jeste on bio glavni mehanicar ali znas kako to ide, sve bitne stvari je radio sam Mirko i ljubomorno cuvao tajne svih zivih detalja obrada i mera tako da je Gagi uglavnom radio cistu mehaniku, srafljenje i manje bitne stvari a sta je uspeo da "skine-provali" to je takodje cuvao za sebe.
Kroz koje smo muke prolazili danonocno, to se nemoze opisati. Tog zelenog yugica smo spremali od nove sasije pa do mrezice na prozoru. Brdo para je otislo na taj auto kada je bio u top stanju, secam se da je '98,'99 i 2000 islo oko 35000 DM godisnje. samo izduv je kostao oko 2000$ a radio ga je u kaliforniji po specifikacijama koje im je odneo u fabriku i tada je nakupovao obrtomer , kadicu, mrezice amortizere i gomile unibolova koje je doneo u koferu iz USA. Usput je dovezao i belu korvetu kabrio, jedan od najlepsih kabria na svetu.
U pocetku je bio glavni mehanicar Bumbar a posle su se nesto zakacili pa je dosao Gagi.
Gagi je super lik-dobrica i jeste on bio glavni mehanicar ali znas kako to ide, sve bitne stvari je radio sam Mirko i ljubomorno cuvao tajne svih zivih detalja obrada i mera tako da je Gagi uglavnom radio cistu mehaniku, srafljenje i manje bitne stvari a sta je uspeo da "skine-provali" to je takodje cuvao za sebe.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Malo peglanja po stazi
sto je Mirko batalio trke od jednom?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Malo peglanja po stazi
Ozenio se
Ma salim se...
Previse rada i truda i para i za sve te godine samo jednom je bio vicesampion!
Kada bi ga poredio sa nekim poznatim trkacem on je najslicniji Kimiju Rajkonenu, uspava se za trku, dodje na trku posle lumperajke, pa ga mrzi da vozi i nikako nije mogao da nadje voznju, putanje koja bi odgovarala automobilu a ne motorciklu.
Kada je najzad imao mozda i najbolji auto u to vreme i to cist kao suza, onda mu je pao mrak na oci i sve mu se smucilo jer je uvek sam sve finansirao, nikada nije imao sponzora niti ih je trazio!
Ma salim se...
Previse rada i truda i para i za sve te godine samo jednom je bio vicesampion!
Kada bi ga poredio sa nekim poznatim trkacem on je najslicniji Kimiju Rajkonenu, uspava se za trku, dodje na trku posle lumperajke, pa ga mrzi da vozi i nikako nije mogao da nadje voznju, putanje koja bi odgovarala automobilu a ne motorciklu.
Kada je najzad imao mozda i najbolji auto u to vreme i to cist kao suza, onda mu je pao mrak na oci i sve mu se smucilo jer je uvek sam sve finansirao, nikada nije imao sponzora niti ih je trazio!
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Malo peglanja po stazi
poznajem i ja neke takve, posebno koji voze posle lumperajke do zore, al doduse i naprave rezultat
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
sjajan sirovi urlik oslobadja ovaj busso!
prenos je kratak a i obzirom da je mokro forsaza je rezervisana...
Re: Malo peglanja po stazi
sjajan sirovi urlik oslobadja ovaj busso!
prenos je kratak a i obzirom da je mokro forsaza je rezervisana...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Malo peglanja po stazi
Ok, istini za volju nije Ceda bio dunster za trke i taj hobi Yugo je bio odlican...bio je solidan trkac...Mrznju naroda je navukao pobedjivanjem u besmislenim klasama, slihtanjem tadasnjem rezimu i ocajnim prenosenjem F1 gde je bilo tesko u kombinaciji sa Petrovicem ne zaspati tokom prenosa.
Acqua-Olio-Benzina
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Malo peglanja po stazi
A na sve to je i kruzila prica da je i malkice "kumovao" onom kobnom izletanju Obrena Tesica na Tari..
Mada iskreno, iako sam video koliko ga mrzi Tunja Damnjanovic i dalje nisam ubedjen u tu pricu. Ipak su to veoma ozbiljne stvari da bi se olako prihvatile....
Mada iskreno, iako sam video koliko ga mrzi Tunja Damnjanovic i dalje nisam ubedjen u tu pricu. Ipak su to veoma ozbiljne stvari da bi se olako prihvatile....
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Malo peglanja po stazi
u kom smislu kumovao Obrenovom izletanju??? prvi put sad cujem za tu pricu
on je izmisljao razne klase kako mu je odgovaralo i gde je mogao da pobedjuje, tako je izmislio i klasu hibrid i bio sampion prve sezone u konkurenciji od, cini mi se, 4-5 auta, naravno sledece godine kad se klasa napuila on se povukao i otisao u A gde je bilo manje konkurencije logicno itd, itd.
on je izmisljao razne klase kako mu je odgovaralo i gde je mogao da pobedjuje, tako je izmislio i klasu hibrid i bio sampion prve sezone u konkurenciji od, cini mi se, 4-5 auta, naravno sledece godine kad se klasa napuila on se povukao i otisao u A gde je bilo manje konkurencije logicno itd, itd.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
Post
obratiti paznju na sprinta hybrida, nenormalno izgleda i zvuk je fantastican...
Re: Malo peglanja po stazi
obratiti paznju na sprinta hybrida, nenormalno izgleda i zvuk je fantastican...
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
- Santino
- potenziato
- Garaža: 155 scary fast
- Lokacija: BG-Zvezdara
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Malo peglanja po stazi
opet malo Paje i alfe ovog puta u malo krupnijem kadru
[youtube]uBw6yR-gYMk[/youtube]
[youtube]uBw6yR-gYMk[/youtube]
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji