Stranica 8 od 10

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Uto Jun 04, 2013 11:00 am
od Vlada AR
Marko koliko te je na kraju koštala reparacija ove dve dizne?

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Uto Jun 04, 2013 1:19 pm
od marko28
Za ove dve sam dao 190 evra, jer nije menjao valjda samo uložak. Čim dođem do para radim i druge dve, jer ću kroz vreme praktično na gorivu da izvučem uloženo.

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Uto Jun 04, 2013 10:46 pm
od byMaX
moze li preko FiatECU da se sazna valjaju li injektori / dizne na AR 159?

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Čet Jun 06, 2013 12:53 pm
od dusanGT
Može, iako je "Injector correction cylinder test" samo prvi korak u proveri dotrajalosti injektora. Ako Alfa dobro ide, normalno troši, a parametri "Inj. correction Cyl." za sve cilindre su u granicama ±0.5 (odličan rezultat), onda nema potrebe za dodatnom proverom i intervencijom.

Napomena: korekcija nije samo posledica stanja injektora, već i stanja cilindra...

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Čet Jun 06, 2013 12:58 pm
od marko28
Može i do +- 1, po rečima ljudi iz Vilića. Tako je valjda propisao Bosch po novom standardu. :)

Kad se setim da sam ih zvao Vilotići. :)

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Čet Jun 06, 2013 3:08 pm
od MiloshBg
A na 156 mogu li se ocitati te korekcije ili je nemogucnost toga zato sto su bile lose..?

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Čet Jun 06, 2013 3:13 pm
od dusanGT
Može ako je noviji ECU softver... Na staroj 147ci iz 2001. nije moglo.

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Čet Jun 06, 2013 5:04 pm
od MiloshBg
Bzvz, a bas me zanimaju korekcije sad kad su nove dizne...

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Čet Jun 06, 2013 6:01 pm
od dusanGT
Iz koje godine je SW 156ca?

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Čet Jun 06, 2013 8:22 pm
od MiloshBg
Iz 2001.

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Čet Jun 06, 2013 9:33 pm
od dusanGT
Onda najverovatnije ne može pomoću "MultiECUScan", ali sigurno može pomoću "Bosch" dijagnostike. Ne znam za "Examiner"...

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Pon Jun 10, 2013 5:45 am
od marko28
Novi update potrošnje na otvorenom od Smedereva do Mokre Gore je 5.8l, komp pokazivao 5.1l. To je prosek od čepa do čepa na 500km otvorenog puta, delom i auto puta sa pet ljudi u autu. Napomena da je klima radila sve vreme u jednom pravcu i da sam ga isprobavao na auto putu sa maksimalnom brzinom, a i kasnije sam ga poneki put nagazio. To je sasvim ok po meni, a po gradu treba još da merim ali do sada mi se ne sviđa situacija. Na prošlih 100 km izmerio malo preko 10l, što je opet mnogo. Šta li to u gradu, sem kratkih relacija može da utiče na veću potrošnju nego što bi trebalo nije još jasno. Problem je što se dvoumim da li da odradim i druge dve dizne, jer sa ove dve nisam uspeo da dobijem mnogo po gradu. Još ću malo meriti pa ćemo videti da ne prenagljujem.

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Pon Jun 10, 2013 7:07 am
od dusanGT
5.8l/100km je dobar rezultat, s obzirom na opterećenje...
U gradu su problem: kratke relacije, "stani-kreni" i "najbrži sam od semafora do semafora"... :)

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Pon Jun 10, 2013 9:41 am
od alfaskorpion
Bice da je ovo poslednje presudno ;)

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Pon Jun 10, 2013 10:14 am
od marko28
Imate neku cifru za otvoren put što se tiče potrošnje? Naravno bez klime. :)

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Pon Jun 10, 2013 10:52 am
od dusanGT
Autoput BGD-NS, 130km/h, tempomat, zimske gume 205/55/16", hladno vreme... 5.5l/100km na ekranu BC...

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Pon Jun 10, 2013 12:21 pm
od marko28
Ma i meni je BC pokazivao 5.1l, al laže. :)

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Pon Jun 10, 2013 1:38 pm
od dusanGT
Razlika od max. 10% je sasvim Ok...

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Pon Jun 10, 2013 4:28 pm
od EnricoAdams
Ja sam na putu Slovenij-Srbija (do granice) imao prosecnu potrosnju 5.5l merenu od cepa do cepa (bord pokazao 4.1 :)) sa 130km/h na tempomatu (prosecna brzina po bordu za ceo put je bila 110 km/h), bez klime, sa 225/45/17 gumama, 4 osobe i punim gepekom.

Korekcija na 2 dizne mi je oko 0.1, a na druge dve oko 0.5 (tako bar kao EcuScan). Inace auto je cipovan kod Gumetine, mozda i to ima uticaja :D

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Pon Jun 10, 2013 5:11 pm
od dusanGT
Remap ne unosi ništa mimo ECU - potrošnja se računa na osnovu promenjenih vrednosti ubrizgavanja goriva u odnosu na fabričke vrednosti...

Svaka nešto veća razlika između realne i prikazane potrošnje, mogla bi da bude posledica ili mnogo "stani-kreni" situacija (zbog mnogo kratkih promena režima ubrizgavanja) ili promenjenih karakteristika injektora u odnosu na kod (tj. potrebe da se "osveži" kod)...

5.5l/100km je super rezultat, s obzirom na gume (225) i opterećenje (puna kola ljudi...).

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Uto Jun 11, 2013 12:58 pm
od EnricoAdams
Nismo se dobro razumeli, hteo sam da kazem da ne znam da li Gumina mapa utice na realnu potrosnju (u pozitivnom ili negativnom smislu). A za ovu razliku izmedju borda i realne potrosnje sam posle diskusije sa tobom maltene siguran da su problem kodovi injektora i to planiram da osvezim u servisu prvom prilikom.

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Uto Jun 11, 2013 1:16 pm
od marko28
Šta beše znači tačno da se osveži kod? Dodeljuje se diznama novi kod i posle unosi u ECU ili šta?

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Uto Jun 11, 2013 1:33 pm
od dusanGT
Ako ide bolje (a koliko znam Raleta, mora da ide bolje :) ) to ne može bez umereno veće količine goriva...

U tom smislu su indikativne fabričke "desired boost" mape za GT od 150KS i 170KS - razlikuju se samo za režime vožnje kod kojih je ubrizgavanje goriva preko 50mm³/inj, (odgovara više od ≈75% pritisnute pedale gasa), a za manje goriva su iste...

Slično je i sa CR pritiskom, pa bi se moglo zaključiti da u uslovima "normalne" vožnje (u standardnom smislu tog pojma :scratch: ) neće biti veće potrošnje... A kad se mnogo "stiska do poda"... zna se.

"Osvežavanje" koda - unos novog koda (dobijenog testiranjem repariranih injektora) u ECU memoriju...

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Uto Jun 11, 2013 1:40 pm
od marko28
Ali baš to je moje pitanje, da li se to osvežavanje radi samo sa repariranim diznama ili ima smisla da se radi na starim?

Re: Dizne 1,9 JTD 85 kw

Poslato: Uto Jun 11, 2013 2:03 pm
od dusanGT
Razgovarao sam o tome sa Vilićem i on kaže sledeće: ako je odstupanje karakteristika injektora (u odnosu na fabričke vrednosti) preko ≈15%, test mašina ne može da odredi novi kod (ostaje stari).

Ako je odstupanje manje od pomenutog (reparacija nije potrebna), može da se dobije novi kod, ali ga uglavnom niko i ne upisuje u ECU memoriju, s obzirom na male razlike u režimu rada injektora i u potrošnji goriva...

Drugi razlog je ekonomske prirode - ljudi baš ne donose ispravne injektore na testiranje, samo zbog "osvežavanja" koda...