Selespeed problem
- Gerg
- Garaža: Lancia delta 1.6 LE
Alfa Romeo 156 selespeed - Lokacija: Srbija Trstenik
Post
Re: Selespeed problem
Uvek ces da imas problem sa SS menjacem, manje ili vise,koliko god ulagao, zbog izuzetno strucnih majstora i tako dalje.
- Jarence
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Banja Luka
- alfaducati
- Garaža: alfa 147 selespeed
Ducati 748S
Post
Re: Selespeed problem
Posle 3 godine rada sa manjim problemima ( zamena četkica na pumpi,prekidač na polugi kočnice) moj selespeed je izgleda u ozbiljnom kvaru. Auto normalno pali,ubaci u prvu brzinu i pri dodavanju gasa krene uz jako trzanje posle čega se ugasi i izbaci grešku selespeed failure.Ovo se dešava jako često, u slučaju da krene i da se ovo ne ponovi prilikom prebacivanja u 2 brzinu,menjač radi normalno u ostalim stepenima prenosa.Kada krene normalno,bez trzanja , indikator stepena prenosa blinka u prvoj i drugoj brzini.
Na dijagnostici pokazuje normalan pritisak, od 45 do 55 bari,prilikom menjanja brzina u mirovanju,sa ugašenim motorom i ključem u poziciji MAR sve radi normalno, aktualne i referentne pozicije aktuatora kvačila se poklapaju - 12mm za prvu, treću i petu i 31 mm za neutral,drugu i četvrtu brzinu.Parametar pozicije viljuške kvačila je 22mm , da li je to onaj parametar koji treba da bude oko 28mm?
Očitane greške na dijagnostici su P 1743-senzor pomeraja kvačila i P 0725 -signal broja obrtaja/ugaone brzine.
Sumnja je na setu kvačila, za koji ne znam da li je ikada menjan-kod mene nije,a auto je verovatno prešao preko 170000km.
Ako neko ima iskustva pomagajte,jer ne bih da ako nije neophodno potrošim 200 eura za zamenu kvačila a problem ostane prisutan.
Pozzz
Na dijagnostici pokazuje normalan pritisak, od 45 do 55 bari,prilikom menjanja brzina u mirovanju,sa ugašenim motorom i ključem u poziciji MAR sve radi normalno, aktualne i referentne pozicije aktuatora kvačila se poklapaju - 12mm za prvu, treću i petu i 31 mm za neutral,drugu i četvrtu brzinu.Parametar pozicije viljuške kvačila je 22mm , da li je to onaj parametar koji treba da bude oko 28mm?
Očitane greške na dijagnostici su P 1743-senzor pomeraja kvačila i P 0725 -signal broja obrtaja/ugaone brzine.
Sumnja je na setu kvačila, za koji ne znam da li je ikada menjan-kod mene nije,a auto je verovatno prešao preko 170000km.
Ako neko ima iskustva pomagajte,jer ne bih da ako nije neophodno potrošim 200 eura za zamenu kvačila a problem ostane prisutan.
Pozzz
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Selespeed problem
Ja sam prošle godine menjao set kvačila na ss menjaču i za neverovati koštao je tačno upola cene od seta za obični menjač iliti 9500 din.
- alfaducati
- Garaža: alfa 147 selespeed
Ducati 748S
Post
Re: Selespeed problem
Da li si imao neke probleme sa radom menjača pre zamene seta kvačila ili si ga menjao redovno, preventivno. Koje delove si ugradio,Valeo ili....?
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: Selespeed problem
Imao sam probleme ali bili su vezani za kabal i kontakte a radio sam popravku motora pa je menjač bio dole i zbog toga sam menjao set kvačila.Inače set je bio valeo.
- DraganUS
- Garaža: AR 156 JTD 85KW 2001
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Selespeed problem
Jel moze neko da ostavi broj ili temu od Deshe. Hteo bih da oteram auto donjega da pregleda ss.
Hvala
Dragan
Hvala
Dragan
- sErGiO
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Selespeed problem
Svaki dan me sve više oduševljavaju ovi što dođu po jednu informaciju, neverovatno je koliko ih mrzi da traže malo po forumu:
viewtopic.php?p=1447080#p1447080
viewtopic.php?p=1447080#p1447080
Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
- DraganUS
- Garaža: AR 156 JTD 85KW 2001
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Selespeed problem
Sinoc nisam imao vremena da trazim zbog posla, pa sam trazio precicu u vidu da mi neko pomogne. Nov, jesam, ali zar svrha nije foruma da dobija nove clanove. Inace, hvala na pomoci. Vidjamo se jos...
- sErGiO
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156SW 1.8TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Selespeed problem
Pa mnogo vas je koji tražite prečicu, u tome je problem.
Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
- Gerg
- Garaža: Lancia delta 1.6 LE
Alfa Romeo 156 selespeed - Lokacija: Srbija Trstenik
Post
Re: Selespeed problem
Nije Sergio u tome problem, problem je u SS-u...Ko ga nije posedovao ne kapira o cemu govorim.
- DraganUS
- Garaža: AR 156 JTD 85KW 2001
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Selespeed problem
Ja ga jos ne posedujem, pa zbog toga hocu da nazovem coveka da oteram auto kod njega da ga pregleda i da mi kaze stanje SS. Da znam da li da pazarim ili ne. Inace, busquets, hvala ti na pomoci.
- elas
- Garaža: Alfa 156 sw 1.9 jtd fulvia
- Lokacija: beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Uvek ce biti takvih ljudi koji se pojave samo kad imaju problem i vise ne,ali su mi najbolji oni koji imaju 1 post sa pitanjem o svom problemu
Re: Selespeed problem
Imam problem nece da mi se odvrne sraf na levom tockusErGiO napisao:Svaki dan me sve više oduševljavaju ovi što dođu po jednu informaciju, neverovatno je koliko ih mrzi da traže malo po forumu:
viewtopic.php?p=1447080#p1447080
Uvek ce biti takvih ljudi koji se pojave samo kad imaju problem i vise ne,ali su mi najbolji oni koji imaju 1 post sa pitanjem o svom problemu
- nik147
- Garaža: Alfa Romeo 147 2.0TS SS
- Lokacija: bgd
Post
Re: Selespeed problem
Da li zna neko nekog ko je umesto selespeed-а ubacio manuelni menjac?
Zanimame kako se to pokazalo i da li je krajnje resenje
Zanimame kako se to pokazalo i da li je krajnje resenje
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Selespeed problem
Poredjenja stvari to je otprilike isto kao kad bi umesto elektronskog ubrizgavanja stavio karburator ili umesto elektro podizaca stakala stavio kurblicu.
Menjac od selespeeda je isti kao i menjac kod rucnog upravljanja samo sto u selespeedu menjacem upravlja robot koji mozes naci za stotinjak evra a kompjuter za 60, rucicu menjaca za 40, samaraljke za 25 i tako dalje. Nevidim razlog menjanja celog sistema.
Menjac od selespeeda je isti kao i menjac kod rucnog upravljanja samo sto u selespeedu menjacem upravlja robot koji mozes naci za stotinjak evra a kompjuter za 60, rucicu menjaca za 40, samaraljke za 25 i tako dalje. Nevidim razlog menjanja celog sistema.
- nik147
- Garaža: Alfa Romeo 147 2.0TS SS
- Lokacija: bgd
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Inace verovatno 90 posto vozaca selespeed vozila nezna ni za filter ulja na robotu a poneki ni da treba menjati ulje u istom.
Re: Selespeed problem
Ja sam za te pare kupio bukvalno nov i sad je na autu. (sa bombicom)nik147 napisao:Dobro poredjenje. Ali i taj robot za stotinjak evra je macka u dzaku.
Inace verovatno 90 posto vozaca selespeed vozila nezna ni za filter ulja na robotu a poneki ni da treba menjati ulje u istom.
Poslednja izmena od Dewillex u Uto Sep 10, 2013 8:50 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
- nik147
- Garaža: Alfa Romeo 147 2.0TS SS
- Lokacija: bgd
- Dewillex
- Garaža: Alfa Romeo 147 selespeed
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Selespeed problem
Desi se da se pojavi po koji u oglasima. Tako sam i ja moj nasao pre par godina. Nisam imao potrebe da ga kupim ali je bio u fenomenalnom stanju pa nisam mogao da odolim. Poceo sam da skupljam ko hrcak. Igrom slucaja mi je zatrebao i eto ga iz dubine ormana izadje na put.
- nik147
- Garaža: Alfa Romeo 147 2.0TS SS
- Lokacija: bgd
Post
Re: Selespeed problem
Bas sad gledam oglase ima ih na prodaju. Kad bi nasao neki sa sto manjom kilometrazom. Moracu pazariti jedan u svakom slucaju. Hvala
- Duke Nukem
- Garaža: 159 2.4jtdm 2006 elegance
- Lokacija: BG
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Selespeed problem
Meni se u zadnjih godinu dana 2x pumpa kvarila, ostavi te auto na sred puta. Da popizdis Stavljena polovna, daj boze da izdrzi jos koju godinu.
- Jarence
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: Banja Luka
Post
Re: Selespeed problem
mislim da imas problem sa abs om ,moze biti centrala abs da je stradala a sve komande centrale selespeeda idu preko cetrale abs
- Duke Nukem
- Garaža: 159 2.4jtdm 2006 elegance
- Lokacija: BG
- Lokacija: Zemun
Post
Re: Selespeed problem
Pre 1 mesec stavljena remontovana pumpa ponovo, pre godinu dana promenjen set kvacila i lamela, stavljen repariran elektroventil kvacila...
I opet krči kada menjam iz trece u drugu... Da poludis. Nece svaki put ali jako cesto zakrci tako jako i ceo auto se trzne da me dusa boli
I opet krči kada menjam iz trece u drugu... Da poludis. Nece svaki put ali jako cesto zakrci tako jako i ceo auto se trzne da me dusa boli
- delic
- Garaža: 156 SS
- Lokacija: BBR
- Lokacija: BGD
- zloca944
- Garaža: Alfa Romeo 147,2.0 TS,Selespeed.
Porsche 944 '84
Porsche 944 '85 Automatic
Porsche 944 '86
Mercedes W140 S350TD
Toyota Supra MA 61,2.8
Opel GT '71 - Lokacija: Beograd
Post
Selespeed problem i resenje(u mom slucaju)
Prodati selespeed i kupiti manuelni
E ovako posto je malo zezao selespeed nije hteo iz N u R,nego sam morao iz 1 u R,resio sam da ustelujem sipku kvacila.Bila je na nekih 30mm otpr,pa sam je stavio na 28.2..I posto da bih stigao do polugice mora da se skine akumulator i nosac istog,pre nego sto sam sve sklopio resio sam da probam kako menja brzine i da odradim test selespeed-a.Prvo sto sam primetio kada sam dao kontakt bilo je to da pumpa mnogo duze vremenski radi,i odmah je bilo koji mu je sad k...Pogledam pritisak pumpe kad ono NE PRELAZI 30 bar-i,a treba da bude od 45-55bar-a.Napominjem da nista sem akumulatora i nosaca nisam skidao,nikakav dzek,nikakav hidro vod nista.Probam ovo,probam ono NISTA nece preko 30 pa bog,menjac ne prihvata ni jednu komandu mrtav skroz.Sta cu izvrtim par brojeva ljudi koji se time bave(meni je ovo prvi susret sa selespeed-om).Jedan kaze pumpa,drugi kaze bomba,skini vidi...Bombu sam otpisao u startu zato sto tih 30 bar-i drzi bez problema,ne pada pritisak uopste,znaci verovatno pumpa.E sada meni je bilo cudno kako bas da se poklopi u isto vreme ali reko O.K.dosta je za danas posto nisam bio u servisu,nego kod burazera,reko prevucicu ga danas do servisa pa cu nastaviti sa radom(lakse je na dizalici ).Danas ga prevucem i reko O.K.ajde da probam da skinem ponovo sve sto i juce da odradim poslednju proveru pre daljeg rasturanja sistema.I kada sam skinuo akumulator prvo za sta sam se uhvatio bio je sraf koji sluzi za odzracivanje sistema pri zameni ulja,cim sam ga pipnuo prstom poceo je da se okrece,labav skroz.I onda sam skontao on je bio toliko labav ali dovoljno stegnut da drzi pritisak ali izgleda sam ga zakacio kada sam skidao nosac akumulatora i dodatno ga popustio dovoljnio da ne drzi pritisak.Dotegnem,probam,sve fercera,probam u voznji radi ekstra.I tako sam ja resio svoj problem .Okacicu slike da vidite na koji sraf mislim ali ne moze da se promasi odmah ispod akumulatora duzine 20-ak mm moze za kljuc 8 ili ravni srafciger.
P.S.mislim da sam sinoc procitao sve o selespeed-u sto postoji na net-u i u pisanoj formi,sada bih mogao da napisem doktorsku disertaciju o njemu .
E ovako posto je malo zezao selespeed nije hteo iz N u R,nego sam morao iz 1 u R,resio sam da ustelujem sipku kvacila.Bila je na nekih 30mm otpr,pa sam je stavio na 28.2..I posto da bih stigao do polugice mora da se skine akumulator i nosac istog,pre nego sto sam sve sklopio resio sam da probam kako menja brzine i da odradim test selespeed-a.Prvo sto sam primetio kada sam dao kontakt bilo je to da pumpa mnogo duze vremenski radi,i odmah je bilo koji mu je sad k...Pogledam pritisak pumpe kad ono NE PRELAZI 30 bar-i,a treba da bude od 45-55bar-a.Napominjem da nista sem akumulatora i nosaca nisam skidao,nikakav dzek,nikakav hidro vod nista.Probam ovo,probam ono NISTA nece preko 30 pa bog,menjac ne prihvata ni jednu komandu mrtav skroz.Sta cu izvrtim par brojeva ljudi koji se time bave(meni je ovo prvi susret sa selespeed-om).Jedan kaze pumpa,drugi kaze bomba,skini vidi...Bombu sam otpisao u startu zato sto tih 30 bar-i drzi bez problema,ne pada pritisak uopste,znaci verovatno pumpa.E sada meni je bilo cudno kako bas da se poklopi u isto vreme ali reko O.K.dosta je za danas posto nisam bio u servisu,nego kod burazera,reko prevucicu ga danas do servisa pa cu nastaviti sa radom(lakse je na dizalici ).Danas ga prevucem i reko O.K.ajde da probam da skinem ponovo sve sto i juce da odradim poslednju proveru pre daljeg rasturanja sistema.I kada sam skinuo akumulator prvo za sta sam se uhvatio bio je sraf koji sluzi za odzracivanje sistema pri zameni ulja,cim sam ga pipnuo prstom poceo je da se okrece,labav skroz.I onda sam skontao on je bio toliko labav ali dovoljno stegnut da drzi pritisak ali izgleda sam ga zakacio kada sam skidao nosac akumulatora i dodatno ga popustio dovoljnio da ne drzi pritisak.Dotegnem,probam,sve fercera,probam u voznji radi ekstra.I tako sam ja resio svoj problem .Okacicu slike da vidite na koji sraf mislim ali ne moze da se promasi odmah ispod akumulatora duzine 20-ak mm moze za kljuc 8 ili ravni srafciger.
P.S.mislim da sam sinoc procitao sve o selespeed-u sto postoji na net-u i u pisanoj formi,sada bih mogao da napisem doktorsku disertaciju o njemu .
Sedam godina nisam uzeo kap alkohola!Onda krenem u prvi razred uhvati me lose drustvo i...
Mnogo je bolje biti bogat i srecan,nego siromasan i nesrecan!
Mnogo je bolje biti bogat i srecan,nego siromasan i nesrecan!
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”